×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3ds Max 2010. Biblia Kelly L. Murdock

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Autor:
Kelly L. Murdock
Serie wydawnicze:
Biblia
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.9/6  Opinie: 9
Stron:
1496
Druk:
oprawa twarda

Sprawdź nowe wydanie

3ds Max 2012. Biblia
Kelly L. Murdock
Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds MaxŸ! Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier Naucz się modelować, animować i renderować Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds MaxŸ. To, co potrafi najnowsza wersja programu, jeszcze niedawno było nie do pomyślenia i pozostawało w sferze marzeń. Niezależnie od tego, c...
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację 3D!

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?

Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu — samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

  • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Wykorzystanie obiektów podstawowych
  • Stosowanie warstw
  • Sposoby przekształcania obiektów
  • Praca z wieloma obiektami
  • Podstawy modelowania
  • Wykorzystywanie materiałów
  • Techniki oświetlania sceny
  • Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite
  • Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound
  • Podstawy animacji
  • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
  • Wykorzystanie języka MAXScript

Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Biblia

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.