Grafika 3D czasu rzeczywistego (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Jacek Matulewski
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
396
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

43,00 zł
34,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcieliby „się przesiąść” na nowego. Książkę można traktować jak podręcznik akademicki, w którym na przykładzie OpenGL omówione są podstawowe pojęcia grafiki 3D. Poznasz:
● sposoby tworzenia aplikacji korzystających z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki,
● metody programowania shaderów w GLSL,
● teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej,
● model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować. Powinieneś znać:
● podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego,
● podstawy programowania dla systemu Windows.

0 Jacek Matulewski

Zamknij

Wybierz metodę płatności