Visual Studio 2010 dla programistów C#
- Autorzy:
- Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 12
- Stron:
- 824
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Visual Studio 2010 dla programistów C#
Doskonały przewodnik po świecie programowania w C# dla platformy .NET!
- Środowisko Visual Studio 2010, język C# 4.0 i podstawy projektowania aplikacji
- Bazy danych i technologia LINQ
- Nowy paradygmat zrównoleglenia aplikacji z biblioteką TPL
- Technologie Windows i wprowadzenie do XNA 4.0
Język C# na dobre zadomowił się już na rynku programistycznym. Zarówno on sam, jak i platforma .NET przydają się do najróżniejszych zastosowań, obejmujących nie tylko projektowanie złożonych aplikacji korzystających z baz danych, ale również usług systemu Windows lub gier. Pora więc zapoznać się z tym językiem programowania, oswoić ze środowiskiem Visual Studio 2010 firmy Microsoft i zorientować się, jak możesz wykorzystać nowe umiejętności. Ta obszerna książka o przekrojowym charakterze ułatwi Ci wejście w świat języka C#, platform .NET i XNA. Poznasz również wiele zaawansowanych technik programistycznych.
Z pierwszej części przewodnika poznasz język C# i bogate środowisko programistyczne Visual Studio 2010. Nauczysz się również jak wydajnie projektować aplikacje z graficznym interfejsem użytkownika. Kolejne części poruszają kwestie połączenia aplikacji z bazą danych i stosowania technologii LINQ. W dobie komputerów z wieloma procesorami o wielu rdzeniach bardzo ważna jest umiejętność tworzenia aplikacji wielowątkowych. Temu zagadnieniu poświęcona jest część czwarta dotycząca nowej biblioteki TPL. Znajdziesz tu także opis zagadnień związanych z usługami sieciowymi WCF i pracą z wykorzystaniem różnorodnych technologii Windows. Osobną część poświęcono także wprowadzeniu do technologii XNA 4.0 i budowaniu z jej pomocą gier korzystających z grafiki 2D. Jeśli chcesz programować w języku C#, nie możesz przegapić tej książki!
- Środowisko Visual Studio 2010, język C# i debugowanie kodu
- Projektowanie zorientowane obiektowo i przegląd komponentów Windows Forms
- Podstawy ADO.NET, eksport i prezentacja danych, transakcje i raportowanie
- Wprowadzenie do zapytań LINQ i tworzenie źródeł danych LINQ
- Programowanie współbieżne — wątki i zadania
- Klasa Parallel i dane w programach równoległych, technologia PLINQ
- Biblioteka WCF — tworzenie usług sieciowych nowej generacji
- Technologie Windows — rejestr systemu, komunikaty, usługi i automatyzacja
- Tworzenie gier w XNA 4.0, użycie shakerów HLSL
- Użycie wyrażeń regularnych – sposób na weryfikację wprowadzanych danych
- Testy jednostkowe – najlepsza metoda sprawdzania poprawności kodu
Poznaj platformę .NET i język C# od podszewki!
Wybrane bestsellery
-
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)96.85 zł
149.00 zł(-35%) -
Książka "UML 2.0. Wprowadzenie" w praktyczny sposób przedstawia techniki modelowania systemów informatycznych za pomocą języka UML 2.0.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%) -
Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada syst...
Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Mnóstwo cennych wskazówek znajdziesz w tej fantastycznej książce. Sięgnij po nią i poznaj typowy proces rekrutacji, dziesięć najczęściej popełnianych błędów oraz ulubione pytania rekruterów. W kolejnych rozdziałach znajdziesz opisy rekrutacji w takich firmach, jak Google, Microsoft, Yahoo! czy Fa...
Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Java przydaje się do wszystkiego. Jej legendarna elastyczność zyskuje rzesze zwolenników, z których żaden nie może obyć się bez tablic informatycznych, zawierających wszystkie najważniejsze elementy i konstrukcje tego języka. Wśród nich wymienić można chociażby szczegółowo rozpisane typy danych, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.74 zł
12.90 zł(-40%) -
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
58.20 zł
97.00 zł(-40%) -
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych...
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Sięgnij po tę książkę, by uniknąć typowych problemów i pułapek. W kolejnych rozdziałach znajdziesz kluczowe informacje na temat wymagań dotyczących oprogramowania, roli analityka biznesowego oraz dobrych praktyk w inżynierii wymagań. Część II tej książki została poświęcona opracowywaniu wymagań. ...
Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań. Wydanie III Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%)
O autorach książki
2 Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir OrłowskiJacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Dawid Borycki - programista, znawca zagadnień z zakresu programowania w różnych technologiach: desktopowych, mobilnych i internetowych. Jest autorem jedenastu książek (w tym dwóch w legendarnej serii Developer Series dla Microsoft Press), twórcą trzech kursów video, napisał także kilkadziesiąt artykułów do prasy fachowej.
Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski - pozostałe książki
-
Nie wyobrażamy już sobie życia bez korzystania z aplikacji - używamy ich każdego dnia. Wiele z nich opiera się na systemach w architekturze rozproszonej. Na przykład przy zamawianiu lunchu aplikacja mobilna komunikuje się z takim systemem, aby obsługiwać cały proces, od wybrania potraw, poprzez p...
Amazon Web Services. Kurs video. Tworzenie aplikacji Amazon Web Services. Kurs video. Tworzenie aplikacji
(58.05 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym...
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostęp...
Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C# Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
ASP.NET MVC Core. Kurs video. Poziom drugi. Programowanie nowoczesnych aplikacji internetowych pozwoli Ci także na tworzenie aplikacji ASP.NET Core w architekturze SPA. Poznasz moduły, komponenty i szablony takich aplikacji, a potem nauczysz się tworzyć własne komponenty i szablony. Zobaczysz, ja...
ASP.NET Core MVC. Kurs video. Poziom drugi. Programowanie nowoczesnych aplikacji internetowych ASP.NET Core MVC. Kurs video. Poziom drugi. Programowanie nowoczesnych aplikacji internetowych
(31.05 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po prog...(31.05 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
System operacyjny iPhone’ów i iPadów został zaprojektowany z myślą o tym, by idealnie współgrał ze sprzętem. Z tego powodu to właśnie aplikacje pisane dla iOS wyznaczają standardy oprogramowania mobilnego. By tworzyć je poprawnie, należy przestrzegać pewnych zasad i opierać się na natywnych...
Programowanie aplikacji mobilnych dla iOS z wykorzystaniem Xcode, Swift 3.0 i iOS 10 SDK. Kurs video. Poziom pierwszy Programowanie aplikacji mobilnych dla iOS z wykorzystaniem Xcode, Swift 3.0 i iOS 10 SDK. Kurs video. Poziom pierwszy
(44.55 zł najniższa cena z 30 dni)29.70 zł
99.00 zł(-70%) -
Dzięki szkoleniu Uniwersalna Platforma Windows. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie aplikacji dla urządzeń desktopowych, mobilnych i holograficznych opanujesz pracę z UWP na poziomie średnio zaawansowanym. Po odbyciu niniejszego szkolenia i przyswojeniu przedstawionej w nim wiedzy będziesz...
Uniwersalna Platforma Windows. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie aplikacji dla urządzeń desktopowych, mobilnych i holograficznych Uniwersalna Platforma Windows. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie aplikacji dla urządzeń desktopowych, mobilnych i holograficznych
(31.05 zł najniższa cena z 30 dni)20.70 zł
69.00 zł(-70%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs ...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przeds...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Windows 10 to uniwersalna platforma kontrolująca komputery stacjonarne, urządzenia mobilne, rozproszone urządzenia wbudowane IoT (Internet of Things), smartfony, stacje robocze, komputery przenośne, tablety, urządzenia Surface Hub, konsole Xbox, a także okulary holograficzne HoloLens. Z tego powo...
Windows 10. Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych Windows 10. Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Visual Studio 2010 dla programistów C# (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 7-8/2011
Visual Studio jest obecnie najbardziej popularnym środowiskiem programowania używanym do projektowania aplikacji dla .NET. Książka jest skierowana do programistów początkujących i zaawansowanych, którzy chcą korzystać lub już korzystają z platformy .NET. Ci pierwsi mają okazję poznać środowisko programowania Visual Studio 2010 i nauczyć się języka C# 4.0 oraz podstawowych technik programowania aplikacji z graficznym interfejsem użytkownika. Dowiedzą się też, jak używać baz danych, łączyć się z nimi, pobierać i zapisywać dane i je prezentować. Bardziej zaawansowanych programistów zainteresują nowości platformy .NET: biblioteka TPL ułatwiająca tworzenie aplikacji wielowątkowych, pozwalających lepiej wykorzystać procesory wielordzeniowe, oraz biblioteka WCF integrująca technologie sieciowe platformy .NET, takie jak DCOM, COM+, MSMQ i .NET Remoting. Książka przybliża również technologię XNA 4.0, przydatną do projektowania gier korzystających z grafiki 2D.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2173-6, 9788324621736
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-04-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5501-4, 9788324655014
- Data wydania ebooka:
-
2012-09-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 172x245
- Numer z katalogu:
- 5782
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 33.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zobacz zawartość nośnika
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Visual Studio - Programowanie
Spis treści książki
- Projektowanie interfejsu aplikacji (20)
- Tworzenie projektu (20)
- Dokowanie palety komponentów Toolbox (22)
- Tworzenie interfejsu za pomocą komponentów Windows Forms (22)
- Zapisywanie i wczytywanie projektu (24)
- Analiza kodu pierwszej aplikacji (24)
- Metody zdarzeniowe (29)
- Metoda uruchamiana w przypadku wystąpienia zdarzenia kontrolki (29)
- Testowanie metody zdarzeniowej (29)
- Przypisywanie istniejącej metody do zdarzeń komponentów (31)
- Edycja metody zdarzeniowej (32)
- Modyfikowanie własności komponentów (32)
- Wywoływanie metody zdarzeniowej z poziomu kodu (32)
- Reakcja aplikacji na naciskanie klawiszy (33)
- Skąd biorą się błędy i jak ich unikać? (35)
- Kontrolowane uruchamianie aplikacji w Visual C# (36)
- Śledzenie wykonywania programu krok po kroku (F10 i F11) (37)
- Run to Cursor (Ctrl+F10) (38)
- Breakpoint (F9) (38)
- Okna Locals i Watch (39)
- Stan wyjątkowy (41)
- Zgłaszanie wyjątków (41)
- Przechwytywanie wyjątków w konstrukcji try..catch (42)
- Platforma .NET (46)
- Środowisko uruchomieniowe (46)
- Kod pośredni i podwójna kompilacja (46)
- Skróty, które warto poznać (46)
- Podstawowe typy danych (47)
- Deklaracja i zmiana wartości zmiennej (47)
- Typy liczbowe oraz znakowy (48)
- Określanie typu zmiennej przy inicjacji (pseudotyp var) (49)
- Operatory (49)
- Konwersje typów podstawowych (51)
- Operatory is i as (51)
- Łańcuchy (52)
- Typ wyliczeniowy (54)
- Leniwe inicjowanie zmiennych (55)
- Metody (55)
- Przeciążanie metod (56)
- Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne (nowość języka C# 4.0) (57)
- Argumenty nazwane (nowość języka C# 4.0) (58)
- Wartości zwracane przez metody (58)
- Zwracanie wartości przez argument metody (58)
- Delegacje i zdarzenia (59)
- Wyrażenia lambda (60)
- Typy wartościowe i referencyjne (61)
- Nullable (62)
- Pudełkowanie (63)
- Typy dynamiczne (nowość języka C# 4.0) (63)
- Sterowanie przepływem (66)
- Instrukcja warunkowa if..else (66)
- Instrukcja wyboru switch (66)
- Pętle (67)
- Wyjątki (68)
- Dyrektywy preprocesora (70)
- Kompilacja warunkowa - ostrzeżenia (70)
- Definiowanie stałych preprocesora (70)
- Bloki (71)
- Atrybuty (71)
- Kolekcje (72)
- "Zwykłe" tablice (72)
- Pętla foreach (74)
- Sortowanie (74)
- Kolekcja List (75)
- Kolekcja SortedList i inne słowniki (77)
- Kolejka i stos (77)
- Tablice jako argumenty metod oraz metody z nieokreśloną liczbą argumentów (78)
- Słowo kluczowe yield (79)
- Nowa forma inicjacji obiektów i tablic (80)
- Przykład struktury (Ulamek) (84)
- Przygotowanie projektu (84)
- Konstruktor i statyczne obiekty składowe (84)
- Pierwsze testy (85)
- Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double (86)
- Metoda upraszczająca ułamek (86)
- Własności (87)
- Operatory arytmetyczne (88)
- Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode (89)
- Operatory konwersji (90)
- Implementacja interfejsu (na przykładzie IComparable) (91)
- Definiowanie typów parametrycznych (92)
- Definiowanie typów ogólnych (93)
- Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry (94)
- Implementacja interfejsów przez typ ogólny (95)
- Definiowanie aliasów (96)
- Typy ogólne z wieloma parametrami (97)
- Rozszerzenia (98)
- Typy anonimowe (99)
- Notatnik.NET (101)
- Projektowanie interfejsu aplikacji i menu główne (101)
- Okna dialogowe i pliki tekstowe (106)
- Edycja i korzystanie ze schowka (113)
- Drukowanie (113)
- Elektroniczna kukułka (120)
- Ekran powitalny (splash screen) (120)
- Przygotowanie ikony w obszarze powiadamiania (122)
- Odtwarzanie pliku dźwiękowego (125)
- Ustawienia aplikacji (126)
- Dywan graficzny (129)
- Lista uruchomionych procesów (132)
- Podstawy (135)
- Interfejs przykładowej aplikacji (135)
- Inicjacja procesu przeciągania (137)
- Akceptacja upuszczenia elementu (138)
- Reakcja na upuszczenie elementu (139)
- Czynności wykonywane po zakończeniu procesu przenoszenia i upuszczania (140)
- Przenoszenie elementów między różnymi aplikacjami (140)
- Zagadnienia zaawansowane (140)
- Opóźnione inicjowanie procesu przenoszenia (141)
- Przenoszenie wielu elementów (142)
- Przenoszenie plików (144)
- Konfiguracja formy (147)
- Wczytywanie obrazu (148)
- Przezroczystość i łagodne znikanie okna (150)
- Zamykanie klawiszem Esc (151)
- Przenoszenie formy za dowolny punkt (151)
- Menu kontekstowe (152)
- Komponent FileListBox (156)
- Implementacja podstawowych funkcjonalności (156)
- Rozbudowa komponentu o możliwość zmiany katalogu (163)
- Właściwości (164)
- Zdarzenia - interakcja z komponentem (168)
- Odświeżanie komponentu i automatyczne śledzenie zmian w prezentowanym katalogu (173)
- Kompilacja komponentu do postaci biblioteki DLL (175)
- Prosty przykład wykorzystania komponentu FileListBox: przeglądanie plików tekstowych (179)
- Kolorowy pasek postępu (181)
- Tworzenie projektu (182)
- Rysowanie obramowania kontrolki (182)
- Pola i własności (182)
- Rysowanie paska postępu (185)
- Metody (186)
- Zdarzenia (186)
- Implementacja liczb zespolonych (189)
- Projekt struktury (190)
- Własności (192)
- Operatory (193)
- Metody statyczne (195)
- Testy (197)
- Rysowanie zbiorów Mandelbrota i Julii (198)
- Trochę teorii (198)
- Implementacja (200)
- Podstawy relacyjnych baz danych (205)
- Technologia ADO.NET (206)
- Instalacja bazy Northwind (207)
- Połączenie ze źródłem danych (207)
- Modyfikacja danych w obiekcie DataSet (211)
- Tworzenie nowych rekordów (211)
- Edycja rekordów (215)
- Wersjonowanie obiektu DataRow i kontrola wprowadzanych danych (216)
- Usuwanie rekordów (220)
- Obiekt TableAdapter jako pomost między DataSet a źródłem danych (221)
- Parametryzacja kwerend (221)
- Edycja danych przy użyciu obiektu TableAdapter (224)
- Integralność danych i ich usuwanie (224)
- Wstawianie danych z wykorzystaniem obiektu TableAdapter (228)
- Mechanizm DataBinding - wiązanie danych z kontrolkami (233)
- Mechanizm DataBinding a komponent Chart (237)
- Komponent DataGridView (239)
- Formatowanie danych wyświetlanych w komponencie DataGridView (240)
- Tworzenie formularza z podformularzem (Master/Detail Form) (246)
- Informacje wstępne (249)
- Eksport danych przy użyciu schowka systemowego (250)
- Wstawianie danych do arkusza kalkulacyjnego z pominięciem schowka systemowego (253)
- Transfer danych poprzez plik XML (254)
- Eksport danych do formatu HTML (256)
- Tworzenie i ręczna kontrola transakcji (257)
- Automatyczne zarządzanie transakcjami (261)
- Konkurencyjność i poziom izolacji transakcji (264)
- Szyfrowanie połączenia (265)
- Zabezpieczenie kodu pośredniego przy użyciu Code Access Security (CAS) (270)
- ConnectionString a sposoby uwierzytelnienia w serwerze Microsoft SQL Server (274)
- Uwagi końcowe dotyczące projektowania aplikacji bazodanowych (275)
- Pierwszy raport (277)
- Konfiguracja źródła danych (278)
- Projektowanie raportu (279)
- Kolumny obliczeniowe raportu (280)
- Stosowanie formatu prezentacji danych (281)
- Grupowanie danych (282)
- Projektowanie graficznego układu raportu (283)
- Etykiety, rysunki i listy (284)
- Prezentacja danych w postaci macierzowej (287)
- Parametry raportu i filtrowanie danych (289)
- Filtr definiowany na poziomie raportu (289)
- Filtrowanie raportu na etapie pobierania danych źródłowych (290)
- Kluczowe wskaźniki efektywności (292)
- Wykresy (294)
- Tworzenie raportu zawierającego podraport (295)
- Eksport danych przy użyciu raportu (297)
-
- Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) (306)
- Najprostsza prezentacja pobranych danych (307)
- Analiza pobranych danych (307)
- Wybór elementu (307)
- Weryfikowanie danych (308)
- Prezentacja w grupach (308)
- Łączenie zbiorów danych (308)
- Łączenie danych z różnych źródeł w zapytaniu LINQ - operator join (309)
- Możliwość modyfikacji danych źródła (309)
- Konfiguracja kontrolki DataSet (312)
- LINQ to DataSet, czyli tam i z powrotem (313)
- Rozszerzenie AsEnumerable klasy DataTable (316)
- Obliczenia wykonywane na danych z tabeli (316)
- Dowolność sortowania i filtrowania pobieranych danych (316)
- Klasa encji (317)
- Pobieranie danych (319)
- Aktualizacja danych w bazie (319)
- Modyfikacje istniejących rekordów (320)
- Dodawanie i usuwanie rekordów (320)
- Inne operacje (321)
- Wizualne projektowanie klasy encji (322)
- O/R Designer (322)
- Współpraca z kontrolkami tworzącymi interfejs aplikacji (325)
- Kreator źródła danych i automatyczne tworzenie interfejsu użytkownika (325)
- Łączenie danych z dwóch tabel - operator join (328)
- Relacje (Associations) (328)
- Korzystanie z procedur składowanych (331)
- Pobieranie danych za pomocą procedur składowanych (331)
- Modyfikowanie danych za pomocą procedur składowanych (331)
- Wykonywanie dowolnych poleceń SQL (332)
- Podstawy języka XML (335)
- Deklaracja (335)
- Elementy (336)
- Atrybuty (336)
- Komentarze (336)
- Klasy XmlTextReader i XmlTextWriter (336)
- Zapis do pliku XML (337)
- Odczyt danych z pliku XML (338)
- Analiza i odczyt pliku XML o nieznanej strukturze (339)
- Serializacja obiektów do pliku XML (341)
- Serializacja obiektu do pliku XML (342)
- Deserializacja obiektu z pliku XML (343)
- XML i ADO.NET (343)
- Wczytywanie danych z pliku XML do komponentu DataSet (344)
- Zapisywanie zmian do pliku XML za pośrednictwem DataSet (345)
- LINQ to XML (346)
- Tworzenie pliku XML za pomocą klas XDocument i XElement (346)
- Pobieranie wartości z elementów o znanej pozycji w drzewie (347)
- Przenoszenie danych z kolekcji do pliku XML (349)
- Przenoszenie danych z bazy danych (komponentu DataSet) do pliku XML (350)
- Zapytania LINQ (350)
- Modyfikacja pliku XML (351)
- Źródło liczb losowych (353)
- IEnumerable (353)
- IEnumerable<> (355)
- Oddzielenie źródła od jego interfejsu (357)
- IQueryable i IOrderedQueryable (359)
- IQueryable<> i IOrderedQueryable<> (360)
- Drzewo wyrażenia (361)
- Tabela w pliku tekstowym, czyli LINQ to TXT (367)
- Proste rozwiązanie (367)
- Plan projektu "pełnego" źródła danych (370)
- Klasa odpowiedzialna za odczytanie pliku tekstowego (370)
- Modelowanie danych (mapowanie typów) (374)
- Projekt źródła danych i analizator zapytania (377)
- Przetwarzanie danych z analizatora (384)
- Edycja danych w źródle LINQ i dodawanie nowych rekordów (393)
- Przykład wykorzystania biblioteki LINQ to TXT (397)
- Podstawy Entity Framework (401)
- Entity Framework - pierwszy projekt (402)
- Plik .edmx (405)
- Praca z obiektami Entity Framework. LINQ to Entities and Entity SQL (409)
- Pierwsze zapytanie oparte na modelu encji (409)
- Filtrowanie danych (411)
- Projekcja danych (412)
- Grupowanie danych (414)
- Związki między encjami w zapytaniach (415)
- Sortowanie wyników zapytania (417)
- Wykorzystanie programowania równoległego w zapytaniach LINQ to Entities (418)
- Tworzenie, modyfikowanie i usuwanie obiektów encji (419)
- Inne funkcje Entity Framework (421)
- Zachłanne i leniwe ładowanie (Eager and lazy loading) (421)
- Wykorzystanie procedur składowanych do modyfikacji encji (424)
- Wykorzystanie procedur składowanych do pobierania danych (428)
- Tworzenie tabel w bazie danych na podstawie modelu encji (431)
- Dziedziczenie typu tabela na hierarchię (434)
- Dziedziczenie typu tabela na typ (438)
- Entity Framework i POCO (441)
- Monte Carlo (449)
- Obliczenia bez użycia dodatkowych wątków (450)
- Przeniesienie obliczeń do osobnego wątku (451)
- Usypianie wątku (452)
- Przerywanie działania wątku (Abort) (453)
- Wstrzymywanie i wznawianie działania wątku (454)
- Wątki działające w tle (455)
- Zmiana priorytetu wątku (455)
- Użycie wielu wątków i problemy z generatorem liczb pseudolosowych (456)
- Czekanie na ukończenie pracy wątku (Join) (458)
- Sekcje krytyczne (lock) (460)
- Przesyłanie danych do wątku (461)
- Pula wątków (463)
- Jeszcze raz o komunikacji między wątkami (465)
- Synchronizacja wątków - rejestr braków (466)
- Korzystanie z muteksów w celu zapobiegania uruchamianiu wielu instancji aplikacji (466)
- Tworzenie zadania (469)
- Praca z zadaniami (470)
- Dane przekazywane do zadań (471)
- Dane zwracane przez zadania (472)
- Przykład: test liczby pierwszej (472)
- Synchronizacja zadań (473)
- Przykład: sztafeta zadań (474)
- Przerywanie zadań (475)
- Stan zadania (478)
- Fabryka zadań (480)
- Planista i zarządzanie kolejkowaniem zadań (482)
- Ustawienia zadań (485)
- Równoległa pętla for (487)
- Równoległa pętla foreach (489)
- Metoda Invoke (489)
- Ustawienia pętli równoległych. Klasa ParallelOptions (490)
- Przerywanie pętli za pomocą CancellationToken (490)
- Kontrola wykonywania pętli (491)
- Synchronizacja pętli równoległych. Obliczanie ? metodą Monte Carlo (492)
- Wielowątkowa klasa Random (496)
- Praca ze zbiorami danych w programowaniu równoległym (499)
- Współbieżne struktury danych (499)
- Kolekcja CollectionBag (500)
- Współbieżne kolejka i stos (501)
- Praca z BlockingCollection (501)
- Własna kolekcja współbieżna (503)
- Agregacja (506)
- Agregacje dla kolekcji równoległych (507)
- PLINQ - zrównoleglone zapytania LINQ (511)
- Przykład zapytania PLINQ (511)
- Jak działa równoległe LINQ? (512)
- Kiedy PLINQ jest wydajne? (514)
- Metody przekształcające dane wynikowe (515)
- Przerywanie zapytań (515)
- Metoda ForAll (517)
- Potrzeba matką wynalazku (520)
- Podstawy działania (523)
- Biblioteki i przestrzenie nazw (523)
- WCF = A + B + C (524)
- C jak contract (524)
- B jak binding (524)
- A jak address (528)
- Pierwszy serwis (529)
- Hosting (534)
- Self-Hosting (534)
- IIS (538)
- Serwis windowsowy (540)
- WAS (542)
- Klient (542)
- Narzędzia (547)
- Konfiguracja kluczem do wszystkiego - bliższe spojrzenie (550)
- (551)
- (551)
- (553)
- (553)
- (553)
- (553)
- (554)
- (554)
- (554)
- Uproszczona konfiguracja (557)
- Discovery (558)
- Serwis routujący (562)
- Korzystanie z rejestru (571)
- Odczytywanie danych z rejestru (571)
- Zapisywanie oraz odczytywanie położenia i rozmiaru formy w prywatnym kluczu aplikacji (573)
- Usuwanie klucza z rejestru (575)
- Przeglądarka skojarzeń plików (575)
- Informacja o typach plików przechowywana w rejestrze (575)
- Przygotowanie interfejsu (577)
- Odczytywanie listy rozszerzeń (578)
- Pobieranie opisu, polecenia głównego i domyślnego edytora dla podanego typu plików (579)
- Tworzenie zarządzanej biblioteki DLL (584)
- Projekt biblioteki DLL (584)
- Dodawanie referencji do biblioteki systemowej platformy .NET (584)
- Wyświetlanie informacji o systemie i platformie .NET (585)
- Statyczne ładowanie bibliotek DLL (586)
- Dołączanie do projektu bibliotek DLL użytkownika (586)
- Dynamiczne ładowanie zarządzanych bibliotek DLL i dynamiczne rozpoznawanie typów (587)
- Dynamiczne ładowanie zarządzanej biblioteki .dll (587)
- Analiza zawartości biblioteki załadowanej dynamicznie (588)
- Weryfikacja obecności w bibliotece DLL klasy o znanej nazwie (589)
- Lista metod w klasie z biblioteki DLL (589)
- Weryfikacja obecności konkretnej metody w klasie z biblioteki DLL (590)
- Lista argumentów wybranej metody (591)
- Uruchamianie metody statycznej z klasy wczytanej z biblioteki DLL (593)
- Uruchamianie metody na rzecz instancji obiektu. Przekazywanie parametrów i odczytywanie zwracanej wartości (593)
- Użycie typu dynamic (595)
- Korzystanie z bibliotek DLL jako wtyczek (MEF) (595)
- Gospodarz i wtyczka w jednej aplikacji (595)
- Rozdzielenie gospodarza i wtyczki (598)
- Katalog (599)
- Wiele wtyczek implementujących ten sam interfejs (600)
- Metadane (601)
- Funkcja bez argumentów (603)
- Problemy z argumentami (605)
- Zwracanie wartości przez argumenty (606)
- Zwracanie tablicy znaków w funkcjach WinAPI (608)
- Wysyłanie komunikatów Windows (609)
- Identyfikacja aplikacji (609)
- Wysyłanie komunikatu do okna o znanym uchwycie (611)
- Komunikaty jako sposób porozumiewania się z systemem (611)
- Odbieranie komunikatów Windows (612)
- Monitor komunikatów (612)
- Reakcja na wybrany komunikat (613)
- Kod zarządzany (nadzorowany) (616)
- Import funkcji z biblioteki systemowej. Wersja bez zabezpieczeń (617)
- Import funkcji z biblioteki systemowej. Wersja z zabezpieczeniem (619)
- Import wielu funkcji z biblioteki DLL. Klasa opakowująca (621)
- Import wielu funkcji z biblioteki DLL. Ładowanie bibliotek DLL (625)
- Różne wersje funkcji WinAPI (627)
- Konwersja typów zarządzanych i niezarządzanych (628)
- Przekazywanie struktur do funkcji niezarządzanych (628)
- Projekt własnej biblioteki DLL. Integracja projektu zarządzanego i niezarządzanego (632)
- Przekazywanie ciągów znakowych i wskaźników bez użycia struktury IntPtr (634)
- Wywołanie zwrotne i kopiowanie obszarów pamięci kodu niezarządzanego (635)
- Tworzenie usługi (638)
- Instalacja usługi (641)
- Przygotowanie projektu i ręczna instalacja usługi (641)
- Projekt instalatora usługi (644)
- Odczytywanie błędów generowanych w trakcie pracy usługi (645)
- Zarządzanie usługą z poziomu innej aplikacji (646)
- Technologie COM (649)
- Excel jako serwer automatyzacji (650)
- Pobranie informacji o aktualnie uruchomionej aplikacji Excel (651)
- Uruchamianie i zamykanie serwera automatyzacji MS Excel (652)
- Eksplorowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym (654)
- Korzystanie z okien dialogowych serwera automatyzacji. Zapisywanie danych w pliku (655)
- Zapisywanie danych z wykorzystaniem okna dialogowego aplikacji klienckiej (656)
- Edycja danych w komórkach Excela (656)
- Obsługa zdarzeń serwera automatyzacji (658)
- Korzystanie z funkcji matematycznych i statystycznych Excela (659)
- Serwer automatyzacji Microsoft Word (661)
- Uruchamianie aplikacji Microsoft Word i tworzenie nowego dokumentu lub otwieranie istniejącego (661)
- Wywoływanie funkcji Worda na przykładzie sprawdzania pisowni i drukowania (662)
- Wstawianie tekstu do bieżącego dokumentu Worda (663)
- Zapisywanie bieżącego dokumentu Worda (663)
- Zaznaczanie i kopiowanie całego tekstu dokumentu Worda do schowka (664)
- Kopiowanie zawartości dokumentu Worda do komponentu RichTextBox bez użycia schowka (z pominięciem formatowania tekstu) (664)
- Formatowanie zaznaczonego fragmentu tekstu w dokumencie Worda (665)
- Serwer automatyzacji przeglądarki Internet Explorer (665)
- Projektowanie własnego serwera automatyzacji (667)
- Przykład prostego projektu serwera automatyzacji (667)
- Testy (669)
- Odtwarzanie plików multimedialnych (671)
- Wstrzymywanie, wznawianie i prezentowanie informacji o postępie odtwarzania pliku (672)
- Wybór odtwarzanego pliku (674)
- Kontrola głośności odtwarzania (675)
- Przewijanie odtwarzanego pliku (675)
- Widok pełnego ekranu (676)
- Implementacja listy odtwarzanych plików (676)
- Elementy języka C# 4.0 ułatwiające tworzenie dodatków dla pakietu Office (682)
- Szablon projektu dodatku do skoroszytu (682)
- Komponenty Windows Forms w arkuszu Excela (684)
- Tworzenie wykresu w skoroszycie przy użyciu dodatku napisanego w C# (686)
- Modyfikacja wstążki menu w aplikacji MS Excel (687)
- Ukrycie standardowych zakładek wstążki menu w aplikacji Excel (690)
- Tworzenie panelu zadań aplikacji MS Excel (690)
- Formatowanie komórek (693)
- Obsługa zdarzeń (695)
- Dodatki na poziomie aplikacji (696)
- Interfejs aplikacji (696)
- Implementacja funkcjonalności aplikacji (698)
- Zarządzanie dodatkami w aplikacji MS Excel (702)
- Instalacja dodatku (702)
- Usunięcie dodatku (702)
- Podsumowanie (703)
- Pola klasy gry (708)
- Metody gry (708)
- Pętla gry (709)
- Rysowanie obrazu za pomocą obiektu SpriteBatch. Klasa Sprite (714)
- Układ współrzędnych (719)
- Animacja piłki (721)
- Wykrywanie i obsługa kolizji (723)
- XACT (739)
- MediaPlayer (745)
- Proces renderowania (755)
- Podstawy języka HLSL (756)
- Typy zmiennych (756)
- Semantyka (757)
- Sterowanie przepływem (758)
- Definiowanie funkcji (758)
- Efekty, techniki, przebiegi (758)
- Przykład efektu HLSL i jego wykorzystanie w grze XNA (759)
- Kilka przykładów efektów (762)
- Drżenie ekranu w Pongu (764)
- Klasa Console (767)
- Projekt aplikacji konsolowej (767)
- Drukowanie napisów w konsoli (768)
- Czekanie na akceptację użytkownika (769)
- Odczytywanie danych z klawiatury (769)
- Komunikat "okienkowy" w aplikacji konsolowej (770)
- Informacje o środowisku aplikacji (771)
- Podstawowe informacje o systemie i profilu użytkownika (771)
- Katalogi specjalne zdefiniowane w bieżącym profilu użytkownika (772)
- Odczytywanie zmiennych środowiskowych (773)
- Lista dysków logicznych (773)
- Instalacja SQL Server 2008 Express Edition (775)
- Instalacja bazy danych AdventureWorks (779)
- Uruchamianie SQL Server Management Studio (779)
- Podstawowe elementy konstrukcji wyrażeń regularnych (781)
- Odnajdywanie znaków specjalnych (781)
- Odnajdywanie znaków i cyfr (782)
- Odnajdywanie znaków w wyznaczonych miejscach łańcucha (782)
- Określanie ilości wystąpień podanych znaków (783)
- Przykłady tworzenia wzorców (783)
- Aplikacja (783)
- Kod pocztowy (784)
- Imię żeńskie (785)
- Walidacja adresu URL (786)
- Odszukiwanie powtarzających się wyrazów (787)
- Modyfikacja łańcucha znakowego (787)
- Praktyka przygotowywania testów na przykładzie struktury Complex (790)
- Metody inicjujące i czyszczące (794)
- Obiekty pozorne (794)
Wstęp (15)
Część I: Projektowanie aplikacji Windows (17)
Rozdział 1. Środowisko Visual Studio 2010 (19)
Rozdział 2. Debugowanie kodu (35)
Rozdział 3. Język C# (45)
Rozdział 4. Projektowanie zorientowane obiektowo (83)
Rozdział 5. Przegląd komponentów biblioteki Windows Forms (101)
Rozdział 6. Przeciągnij i upuść (135)
Rozdział 7. Przezroczyste okna o dowolnym kształcie (147)
Rozdział 8. Projektowanie kontrolek (155)
Rozdział 9. Studium przypadku: implementacja liczb zespolonych i ich użycie do rysowania fraktali (189)
Część II: Technologie bazodanowe ADO.NET (203)
Rozdział 10. Podstawy ADO.NET (205)
Rozdział 11. Prezentacja danych (233)
Rozdział 12. Eksport danych (249)
Rozdział 13. Transakcje (257)
Rozdział 14. Bezpieczeństwo w aplikacjach bazodanowych (265)
Rozdział 15. Raportowanie (277)
Część III: LINQ (303)
Rozdział 16. Wprowadzenie do zapytań LINQ na przykładzie kolekcji (LINQ to Objects) (305)
Rozdział 17. LINQ to DataSet (311)
Rozdział 18. LINQ to SQL (317)
Rozdział 19. Trzy sposoby na odczytywanie i zapisywanie danych w plikach XML (335)
Rozdział 20. Tworzenie źródeł danych LINQ (353)
Rozdział 21. Entity Framework (401)
Część IV: Programowanie współbieżne (447)
Rozdział 22. Wątki (449)
Rozdział 23. Zadania - nowy przepis na programowanie współbieżne w platformie .NET 4.0 (469)
Rozdział 24. Klasa Parallel. Zrównoleglanie pętli (487)
Rozdział 25. Dane w programach równoległych (499)
Część V: Usługi sieciowe, czyli WCF od A do C (519)
Rozdział 26. WCF - jak to ugryźć? (523)
Rozdział 27. Narzędzia i konfiguracja (547)
Rozdział 28. Wybrane nowości WCF w platformie .NET 4.0 (557)
Część VI: Technologie Windows (569)
Rozdział 29. Rejestr systemu Windows (571)
Rozdział 30. Zarządzane biblioteki DLL i mechanizm odzwierciedlenia (583)
Rozdział 31. Mechanizm PInvoke (603)
Rozdział 32. Komunikaty Windows (609)
Rozdział 33. Integracja kodu zarządzanego i niezarządzanego (615)
Rozdział 34. Usługi Windows (637)
Rozdział 35. Automatyzacja (649)
Rozdział 36. Odtwarzanie multimediów przy użyciu technologii ActiveX (671)
Rozdział 37. Visual Studio Tools for Office (681)
Część VII: Grafika 2D w XNA 4.0 (705)
Rozdział 38. Struktura projektu gry w XNA (707)
Rozdział 39. Wyświetlanie obrazów (713)
Rozdział 40. Wykrywanie kolizji (721)
Rozdział 41. Obsługa kontrolerów gry (klawiatura, mysz i gamepad) (727)
Rozdział 42. Komponenty gry (731)
Rozdział 43. Oprawa dźwiękowa (739)
Rozdział 44. Wyświetlanie tekstu (747)
Rozdział 45. Gra z komputerem (751)
Rozdział 46. Shadery i efekty w XNA (755)
Dodatek A: Aplikacje konsolowe i informacje o systemie (767)
Dodatek B: Instalacja SQL Server 2008 Express Edition i bazy danych AdventureWorks (775)
Dodatek C: Wyrażenia regularne (781)
Dodatek D: Testy jednostkowe (789)
Skorowidz (795)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Uczenie maszynowe (ML) i sztuczna inteligencja (AI). Obok komputerów kwantowych to dwa główne, gorące tematy we współczesnej informatyce. Oba nieco tajemnicze, futurystyczne i przede wszystkim wymagające posiadania dość sporej wiedzy i umiejętności matematycznych. Stąd podręczniki akademickie poś...
Uczenie maszynowe. Elementy matematyki w analizie danych Uczenie maszynowe. Elementy matematyki w analizie danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Visual Studio 2010 dla programistów C# Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski (12)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(9)
(1)
(1)
(0)
(0)
student informatyki
Data dodania: 2014-07-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej Bednarek, IT Manger
Data dodania: 2016-12-29 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Kazimierz Adamczyk, żołnierz
Data dodania: 2013-12-20 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
bez podpisu,
Data dodania: 2013-09-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-12-31 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Surdy, sudent informatyki
Data dodania: 2012-02-23 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Dariusz Ceglarek, programista, nauczyciel akademicki
Data dodania: 2012-02-01 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-12-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Erwin Włodarczyk, IT Manager
Data dodania: 2011-11-02 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-10-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-05-14 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii