Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji
- Autor:
- Jacek Matulewski
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 8
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji
Wykorzystaj potęgę technologii Windows!
Visual Basic to język programowania o bardzo długiej tradycji. Kiedy kilka lat temu przeniesiono go na platformę .NET, zyskał nowe możliwości rozwoju. Dziś chętnie używają go osoby, które potrzebują wygodnego narzędzia, pozwalającego szybko stworzyć aplikację do prezentacji i analizy konkretnych danych. Jasna, niezbyt skomplikowana składnia, doskonała biblioteka gotowych kontrolek i bezkolizyjna współpraca z bazą danych to najważniejsze atuty VB.NET.
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem Visual Basic na platformie .NET, trafiłeś w dziesiątkę. Tu znajdziesz podstawy języka oraz wszystkie funkcje potrzebne do swobodnego projektowania aplikacji — bez nadmiernego wchodzenia w szczegóły. Zorientujesz się, jak działa środowisko Visual Studio i jak za pomocą jego narzędzi tworzyć aplikacje VB.NET. Dowiesz się więcej o debugowaniu kodu, programowaniu zorientowanym obiektowo i używaniu kontrolek, zarówno tych z biblioteki Windows Forms, jak i zaprojektowanych osobiście. Odkryjesz, jak można połączyć aplikację z bazą danych i jak wykorzystać technologie systemu Windows. To wszystko, czego Ci trzeba!
- Środowisko Visual Studio i język Visual Basic
- Przegląd komponentów biblioteki Windows Forms
- Projektowanie zorientowane obiektowo i projektowanie kontrolek
- Zarządzane biblioteki DLL i mechanizm rozpoznawania typów
- Aplikacje konsolowe i informacje o systemie
- Wątki, równoległa pętla Parallel.For oraz programowanie asynchroniczne (Async/Await)
- Podstawy ADO.NET i SQL Server
- Wprowadzenie do zapytań LINQ na przykładzie kolekcji (LINQ to Objects)
- LINQ to DataSet i LINQ to SQL
- Odczytywanie i zapisywanie danych w plikach XML
- Rejestr systemu Windows, mechanizm PInvoke i komunikaty Windows
Wypróbuj Visual Basic i twórz dynamiczne rozwiązania!
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/rozne/rozne/sell_konkurs_6.jpg)
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
PowerShell to zaawansowany interpreter poleceń oparty na środowisku programistycznym .NET Framework. Jest preferowanym narzędziem do kontrolowania i zarządzania środowiskiem Windows i Azure. W przeciwieństwie do większości powłok, które operują na łańcuchach znaków, PowerShell wykorzystuje obiekty. Takie rozwiązanie oferuje zupełnie nowe możliwości i niespotykane dotąd metody automatyzacji. PowerShell korzysta z systemu cmdletów, czyli niewielkich funkcji, które wykonują określone zadania. Cmdlety są łatwe w zapamiętaniu i użyciu, a ponadto można je łączyć w struktury, aby wykonywać bardziej złożone zadania.- Videokurs pkt
PowerShell. Kurs video. Zarządzanie środowiskiem Windows i Azure PowerShell. Kurs video. Zarządzanie środowiskiem Windows i Azure
(84,50 zł najniższa cena z 30 dni)
92.95 zł
169.00 zł (-45%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
Poznaj konstrukcje języka VBA i naucz się przeprowadzać obliczenia za jego pomocą. Odkryj zastosowania formantów, zapanuj nad danymi opisującymi datę i czas, dowiedz się, jak radzić sobie z tekstami i wykorzystaj funkcje definiowane przez użytkownika. Przekonaj się też, do czego mogą Ci się przydać makra!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
99.00 zł (-70%) -
Promocja
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C# Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
W nowym wydaniu uwzględniono zmiany, jakie zaszły w świecie AVR w ciągu ostatnich 3 lat, czyli np. zmianę AVR Studio na Atmel Studio. Znajdziesz tu podstawy posługiwania się nowym IDE, tworzenia oraz debugowania w nim projektów. Dowiesz się więcej o zmianach w kompilatorze avr-gcc, a szczególnie o tzw. nazwanych przestrzeniach adresowych, które ułatwiły dostęp do danych umieszczonych w pamięci FLASH mikrokontrolera. Odkryjesz, jak wykorzystać piloty telewizyjne do sterowania pisanym programem i jak połączyć program w C z asemblerem. Miłośnicy LED-ów zrozumieją, jak obsługiwać wielokolorowe matryce z wykorzystaniem peryferii dostępnych w AVR oraz jak sprzętowo realizować wymianę danych z popularnymi diodami ze sterownikiem WS2812B. Jeśli chcesz, by mikrokontroler stał się Twoim sprzymierzeńcem, musisz przeczytać tę książkę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka "Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych" to szczegółowy opis najnowszej specyfikacji tego języka w kontekście zastosowania go w procesie wytwarzania oprogramowania.- Druk pkt
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych
Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%)
O autorze książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
Czasowo niedostępna
-
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
Czasowo niedostępna
-
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
-
Promocja
ASP.NET MVC — skorzystaj z pomocy potężnego sprzymierzeńca! Jak stworzyć wydajną aplikację działającą po stronie serwera? Jak zaprząc bazy danych do ścisłej współpracy z aplikacją internetową? Jak połączyć technologie ASP.NET MVC i ASP.NET WebForms dla uzyskania najlepszego efektu? Jak zaimplementować serwis Web API oraz aplikację ASP.NET MVC 4 ko- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapkach związanych z programowaniem współbieżnym. Kolejne rozdziały odkryją przed Tobą tajemnice zadań oraz bibliotek TPL. Poznasz również technologie DSS i CCR oraz dowiesz się co nieco na temat asynchroniczności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Mateusz Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Borycki, Tomasz Dziubak
Niedostępna
-
Autorzy książki Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows skupiają się w niej nie tyle na opisie samego środowiska programistycznego, ile na możliwościach, jakie oferuje ono swoim użytkownikom. Po krótkim wprowadzeniu do projektowania interfejsu aplikacji przechodzą do kontroli stanu systemu, obsługi tworzonego programu, omówienia systemów plików, multimediów i rejestru, komunikatów Windows, bibliotek DLL oraz automatyzacji i wielu innych zagadnień. W publikacji tej znajdziesz gotowe odpowiedzi na wiele pytań dotyczących konkretnych kwestii programistycznych, rzeczowe porady oraz sposoby wykorzystania funkcji i technologii dostępnych podczas programowania w środowisku Visual C++.
- Druk
Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows
Jacek Matulewski, Maciej Pakulski, Dawid Borycki, Bartosz Biały, Piotr Pepłowski, Michał Matuszak, Daniel Szlag, Dawid Urbański
Niedostępna
-
Język C# na dobre zadomowił się już na rynku programistycznym. Zarówno on sam, jak i platforma .NET przydają się do najróżniejszych zastosowań, obejmujących nie tylko projektowanie złożonych aplikacji korzystających z baz danych, ale również usług systemu Windows lub gier. Pora więc zapoznać się z tym językiem programowania, oswoić ze środowiskiem Visual Studio 2010 firmy Microsoft i zorientować się, jak możesz wykorzystać nowe umiejętności. Ta obszerna książka o przekrojowym charakterze ułatwi Ci wejście w świat języka C#, platform .NET i XNA. Poznasz również wiele zaawansowanych technik programistycznych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2010 dla programistów C# Visual Studio 2010 dla programistów C#
Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Mateusz Warczak, Grzegorz Kraus, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski
Niedostępna
-
Książka zawiera wszechstronny opis technik i narzędzi do tworzenia zaawansowanych witryn internetowych za pomocą ASP.NET i ADO.NET.
- Druk pkt
Technologie ASP.NET i ADO.NET w Visual Web Developer Technologie ASP.NET i ADO.NET w Visual Web Developer
Niedostępna
-
Książka "Visual C# 2005 Express Edition. Od podstaw" jest doskonałym podręcznikiem dla osób zamierzających tworzyć aplikacje z wykorzystaniem języka C# oraz platformy .
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4898-6, 9788324648986
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-10-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6483-2, 9788324664832
- Data wydania ebooka :
-
2012-08-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 9699
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 43.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Spis treści książki
- Projektowanie interfejsu aplikacji (15)
- Tworzenie projektu (16)
- Dokowanie palety komponentów Toolbox (18)
- Tworzenie interfejsu za pomocą komponentów Windows Forms (19)
- Zapisywanie i wczytywanie projektu (20)
- Ukryta prawda (21)
- Analiza kodu pierwszej aplikacji (22)
- Metody zdarzeniowe (26)
- Metoda uruchamiana w przypadku wystąpienia zdarzenia kontrolki (26)
- Testowanie metody zdarzeniowej (27)
- Przypisywanie istniejącej metody do zdarzeń komponentów (29)
- Edycja metody zdarzeniowej (30)
- Modyfikowanie własności komponentów (30)
- Wywoływanie metody zdarzeniowej z poziomu kodu (31)
- Reakcja aplikacji na naciskanie klawiszy (32)
- Platforma aplikacji (application framework) (32)
- Skąd biorą się błędy i jak ich unikać? (35)
- Kontrolowane uruchamianie aplikacji (36)
- Program z błędem - pole do popisu dla debuggera (36)
- Śledzenie wykonywania programu krok po kroku (klawisze F10 i F11) (37)
- Run to Cursor (klawisze Ctrl+F10) (38)
- Breakpoint (klawisz F9) (39)
- Okna Locals i Watch (40)
- Stan wyjątkowy (42)
- Przechwytywanie wyjątków w konstrukcji try..catch (43)
- Zgłaszanie wyjątków (45)
- Platforma .NET (47)
- Trivia (49)
- Podstawowe typy danych (49)
- Deklaracja i zmiana wartości zmiennej (49)
- Typy liczbowe oraz znakowy (50)
- Opcje Strict, Infer i Explicit (53)
- Priorytety operatorów (56)
- Weryfikacja typów (58)
- Łańcuchy (59)
- Weryfikowanie zgodności łańcucha ze wzorcem (62)
- Typ wyliczeniowy (63)
- Leniwe inicjowanie zmiennych (65)
- Funkcje i metody (65)
- Przeciążanie metod (66)
- Domyślne wartości argumentów metod - argumenty opcjonalne (67)
- Wartości zwracane przez metody (68)
- Zwracanie wartości przez argument metody (ByRef) (68)
- Delegacje i zdarzenia (70)
- Wyrażenia lambda (71)
- Typy wartościowe i referencyjne (72)
- Nullable (74)
- Pudełkowanie (75)
- Sterowanie przepływem (76)
- Instrukcja warunkowa If..Else (76)
- Instrukcja wyboru Select (77)
- Pętle (77)
- Wyjątki (79)
- Dyrektywy preprocesora (82)
- Kompilacja warunkowa - ostrzeżenia (82)
- Definiowanie stałych preprocesora (83)
- Bloki (83)
- Atrybuty (84)
- Kolekcje (84)
- "Zwykłe" tablice (85)
- Pętla foreach (88)
- Sortowanie (89)
- Kolekcja List (90)
- Kolekcja SortedList i inne słowniki (91)
- Kolejka i stos (92)
- Przykład struktury (Ulamek) (96)
- Przygotowanie projektu (96)
- Konstruktor i współdzielone obiekty składowe (97)
- Pierwsze testy (98)
- Konwersje na łańcuch (metoda ToString) i na typ double (99)
- Metoda upraszczająca ułamek (99)
- Własności (100)
- Operatory arytmetyczne (101)
- Operatory porównania oraz metody Equals i GetHashCode (103)
- Operatory konwersji (104)
- Implementacja interfejsu (na przykładzie IComparable) (105)
- Definiowanie typów parametrycznych (107)
- Definiowanie typów ogólnych (108)
- Określanie warunków, jakie mają spełniać parametry (109)
- Implementacja interfejsów przez typ ogólny (110)
- Definiowanie aliasów (112)
- Typy ogólne z wieloma parametrami (113)
- Rozszerzenia (114)
- Słowo kluczowe With (116)
- Typy anonimowe (117)
- Notatnik.NET (119)
- Projektowanie interfejsu aplikacji i menu główne (120)
- Okna dialogowe i pliki tekstowe (126)
- Edycja i korzystanie ze schowka (134)
- Drukowanie (135)
- Elektroniczna kukułka (145)
- Ekran powitalny (splash screen) (145)
- Przygotowanie ikony w obszarze powiadamiania (148)
- Odtwarzanie pliku dźwiękowego (151)
- Ustawienia aplikacji (153)
- Tworzenie ustawień w trakcie projektowania aplikacji (153)
- Odczytywanie ustawień z poziomu kodu (154)
- Zapisywanie ustawień z poziomu kodu (155)
- Dywan graficzny (156)
- Zdarzenie Paint formy (156)
- Kolorowy wzór (157)
- Buforowanie (158)
- Zapisywanie obrazu dywanu do pliku (159)
- Rysowanie zbiorów Mandelbrota i Julii (160)
- Trochę teorii (160)
- Implementacja (163)
- Lista uruchomionych procesów (166)
- Podstawy (169)
- Interfejs przykładowej aplikacji (170)
- Inicjacja procesu przeciągania (171)
- Akceptacja upuszczenia elementu (173)
- Reakcja na upuszczenie elementu (174)
- Czynności wykonywane po zakończeniu procesu przenoszenia i upuszczania (175)
- Przenoszenie elementów między różnymi aplikacjami (176)
- Zagadnienia zaawansowane (176)
- Opóźnione inicjowanie procesu przenoszenia (176)
- Przenoszenie wielu elementów (179)
- Przenoszenie plików (181)
- Konfiguracja formy (183)
- Wczytywanie obrazu (184)
- Przezroczystość i łagodne znikanie okna (186)
- Zamykanie klawiszem Esc (187)
- Przenoszenie formy za dowolny punkt (188)
- Menu kontekstowe (189)
- Komponent FileListBox (194)
- Implementacja podstawowych funkcjonalności (194)
- Rozbudowa komponentu o możliwość zmiany katalogu (203)
- Właściwości (205)
- Zdarzenia - interakcja z komponentem (210)
- Odświeżanie komponentu i automatyczne śledzenie zmian w prezentowanym katalogu (216)
- Kompilacja komponentu do postaci biblioteki DLL (219)
- Prosty przykład wykorzystania komponentu FileListBox: przeglądanie plików tekstowych (224)
- Kolorowy pasek postępu (228)
- Tworzenie projektu (228)
- Rysowanie obramowania kontrolki (229)
- Pola i własności (230)
- Rysowanie paska postępu (233)
- Metody (234)
- Zdarzenia (235)
- Tworzenie zarządzanej biblioteki DLL (240)
- Projekt biblioteki DLL (240)
- Dodawanie referencji do biblioteki systemowej platformy .NET (241)
- Wyświetlanie informacji o systemie i platformie .NET (242)
- Zmiana przestrzeni nazw biblioteki (243)
- Statyczne ładowanie bibliotek DLL (243)
- Dołączanie do projektu bibliotek DLL użytkownika (243)
- Dynamiczne ładowanie zarządzanych bibliotek DLL i dynamiczne rozpoznawanie typów (245)
- Dynamiczne ładowanie zarządzanej biblioteki .dll (245)
- Analiza zawartości biblioteki załadowanej dynamicznie (246)
- Weryfikacja obecności w bibliotece DLL klasy o znanej nazwie (247)
- Lista metod w klasie z biblioteki DLL (248)
- Weryfikacja obecności konkretnej metody w klasie z biblioteki DLL (249)
- Lista argumentów wybranej metody (250)
- Uruchamianie metody współdzielonej z klasy wczytanej z biblioteki DLL (252)
- Uruchamianie metody na rzecz instancji obiektu. Przekazywanie parametrów i odczytywanie zwracanej wartości (254)
- Późne wiązanie na typie Object (255)
- Klasa Console (257)
- Projekt aplikacji konsolowej (257)
- Drukowanie napisów w konsoli (259)
- Czekanie na akceptację użytkownika (259)
- Odczytywanie danych z klawiatury (260)
- Komunikat "okienkowy" w aplikacji konsolowej (261)
- Informacje o środowisku aplikacji (262)
- Podstawowe informacje o systemie i profilu użytkownika (263)
- Katalogi specjalne zdefiniowane w bieżącym profilu użytkownika (264)
- Odczytywanie zmiennych środowiskowych (264)
- Lista dysków logicznych (265)
- Monte Carlo (268)
- Obliczenia bez użycia dodatkowych wątków (269)
- Przeniesienie obliczeń do osobnego wątku (270)
- Usypianie wątku (272)
- Przerywanie działania wątku (Abort) (273)
- Wstrzymywanie i wznawianie działania wątku (274)
- Wątki działające w tle (275)
- Zmiana priorytetu wątku (276)
- Użycie wielu wątków i problemy z generatorem liczb pseudolosowych (276)
- Czekanie na ukończenie pracy wątku (Join) (280)
- Sekcje krytyczne (lock) (282)
- Przesyłanie danych do wątku (283)
- Pula wątków (285)
- Jeszcze raz o komunikacji między wątkami (288)
- Korzystanie z muteksów w celu zapobiegania uruchamianiu wielu instancji aplikacji (290)
- Klasa Parallel z biblioteki TPL (290)
- Równoległa pętla For (291)
- Przerywanie pętli (293)
- Programowanie asynchroniczne (Async/Await) (294)
- Bardzo krótki wstęp do SQL (298)
- Select (298)
- Insert (299)
- Delete (299)
- Aplikacje "bazodanowe" (299)
- Projekt aplikacji z bazą danych (299)
- Konfiguracja komponentu DataSet (302)
- Server Explorer (304)
- Podgląd danych udostępnianych przez komponent DataSet (304)
- Prezentacja danych w siatce DataGridView (305)
- Edycja danych (307)
- Projektowanie formularzy prezentujących pojedyncze rekordy (309)
- Sortowanie (312)
- Filtrowanie (312)
- Odczytywanie z poziomu kodu wartości przechowywanych w komórkach (313)
- Pobieranie danych (filtrowanie i sortowanie) (319)
- Najprostsza prezentacja pobranych danych (320)
- Analiza pobranych danych (320)
- Wybór elementu (320)
- Weryfikowanie danych (321)
- Prezentacja w grupach (321)
- Łączenie zbiorów danych (322)
- Łączenie danych z różnych źródeł w zapytaniu LINQ - operator join (322)
- Możliwość modyfikacji danych źródła (323)
- Konfiguracja kontrolki DataSet (326)
- LINQ to DataSet, czyli tam i z powrotem (328)
- Rozszerzenie AsEnumerable klasy DataTable (332)
- Obliczenia wykonywane na danych z tabeli (332)
- Dowolność sortowania i filtrowania pobieranych danych (332)
- Klasa encji (336)
- Pobieranie danych (337)
- Aktualizacja danych w bazie (338)
- Modyfikacje istniejących rekordów (339)
- Dodawanie i usuwanie rekordów (340)
- Inne operacje (341)
- Wizualne projektowanie klasy encji (342)
- O/R Designer (342)
- Współpraca z kontrolkami tworzącymi interfejs aplikacji (346)
- Kreator źródła danych i automatyczne tworzenie interfejsu użytkownika (347)
- Łączenie danych z dwóch tabel - operator join (349)
- Relacje (Associations) (351)
- Korzystanie z procedur składowanych (353)
- Pobieranie danych za pomocą procedur składowanych (353)
- Modyfikowanie danych za pomocą procedur składowanych (355)
- Wykonywanie dowolnych poleceń SQL (355)
- Podstawy języka XML (357)
- Deklaracja (358)
- Elementy (358)
- Atrybuty (359)
- Komentarze (359)
- Klasy XmlTextReader i XmlTextWriter (359)
- Zapis do pliku XML (359)
- Odczyt danych z pliku XML (361)
- Analiza i odczyt pliku XML o nieznanej strukturze (363)
- Serializacja obiektów do pliku XML (365)
- Serializacja obiektu do pliku XML (366)
- Deserializacja obiektu z pliku XML (367)
- XML i ADO.NET (368)
- Wczytywanie danych z pliku XML do komponentu DataSet (369)
- Zapisywanie zmian do pliku XML za pośrednictwem DataSet (370)
- LINQ to XML (371)
- Tworzenie pliku XML za pomocą klas XDocument i XElement (371)
- Pobieranie wartości z elementów o znanej pozycji w drzewie (373)
- Przenoszenie danych z kolekcji do pliku XML (375)
- Przenoszenie danych z bazy danych (komponentu DataSet) do pliku XML (377)
- Zapytania LINQ (378)
- Modyfikacja pliku XML (379)
- Korzystanie z rejestru (383)
- Odczytywanie danych z rejestru (383)
- Zapisywanie oraz odczytywanie położenia i rozmiaru formy w prywatnym kluczu aplikacji (386)
- Usuwanie klucza z rejestru (388)
- Przeglądarka skojarzeń plików (389)
- Informacja o typach plików przechowywana w rejestrze (389)
- Przygotowanie interfejsu (391)
- Odczytywanie listy rozszerzeń (392)
- Pobieranie opisu, polecenia głównego i domyślnego edytora dla podanego typu plików (394)
- Funkcja bez argumentów (399)
- Problemy z argumentami (401)
- Zwracanie wartości przez argumenty (403)
- Zwracanie tablicy znaków w funkcjach WinAPI (406)
- Wysyłanie komunikatów Windows (407)
- Identyfikacja aplikacji (408)
- Wysyłanie komunikatu do okna o znanym uchwycie (409)
- Komunikaty jako sposób porozumiewania się z systemem (410)
- Odbieranie komunikatów Windows (411)
- Monitor komunikatów (411)
- Reakcja na wybrany komunikat (412)
Wstęp (11)
CZĘŚĆ I PROJEKTOWANIE APLIKACJI WINDOWS (13)
Rozdział 1. Środowisko Visual Studio (15)
Rozdział 2. Debugowanie kodu (35)
Rozdział 3. Język Visual Basic (47)
Rozdział 4. Projektowanie zorientowane obiektowo (95)
Rozdział 5. Przegląd komponentów biblioteki Windows Forms (119)
Rozdział 6. Przeciągnij i upuść (169)
Rozdział 7. Przezroczyste okna o dowolnym kształcie (183)
Rozdział 8. Projektowanie kontrolek (193)
Rozdział 9. Zarządzane biblioteki DLL i mechanizm rozpoznawania typów (239)
Rozdział 10. Aplikacje konsolowe i informacje o systemie (257)
Rozdział 11. Wątki, równoległa pętla Parallel.For oraz programowanie asynchroniczne (Async/Await) (267)
Rozdział 12. Podstawy ADO.NET i SQL Server (297)
CZĘŚĆ II LINQ (315)
Rozdział 13. Wprowadzenie do zapytań LINQ na przykładzie kolekcji (LINQ to Objects) (317)
Rozdział 14. LINQ to DataSet (325)
Rozdział 15. LINQ to SQL (335)
Rozdział 16. Kilka sposobów na odczytywanie i zapisywanie danych w plikach XML (357)
CZĘŚĆ III TECHNOLOGIE WINDOWS (381)
Rozdział 17. Rejestr systemu Windows (383)
Rozdział 18. Mechanizm PInvoke (399)
Rozdział 19. Komunikaty Windows (407)
Skorowidz (415)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji Jacek Matulewski (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(2)
(1)
(0)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie