Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
- Autor:
- Joanna Lee
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine — intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność — resztę zapewni Unreal Engine!
Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórców gier, którzy postanowili nauczyć się technologii Unreal Engine. Autorka rozpoczyna od przedstawienia prostych pomysłów i projektów gier, które spróbujesz samodzielnie rozwinąć i dokończyć. Następnie prezentuje podstawowe wiadomości na temat Unreal Engine, dzięki którym można stworzyć od podstaw prostą grę. W dalszych rozdziałach poznasz kolejne tajniki tworzenia gier z wykorzystaniem aktorów, animacji, efektów itd. Po lekturze tej książki każdy powinien umieć napisać własną grę w Unreal Engine.
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- Podstawowe wiadomości o silnikach gier i historia Unreal Engine
- Obsługa edytora Unreal Engine 4 i tworzenie pomieszczeń w poziomie gry
- Podstawowe struktury obiektów w grze
- Tworzenie interaktywnych obiektów przy użyciu szablonów
- Podstawowe informacje na temat renderowania grafiki
- Interfejsy użytkownika, różne rodzaje oświetlenia, system cząsteczkowy, system audio, edytor terenu, sekwencje filmowe w Unreal Engine 4 — i wiele innych!
Joanna Lee od blisko dziesięciu lat zajmuje się projektowaniem i programowaniem gier komputerowych. Biegle posługuje się wieloma różnymi silnikami gier. Unreal Engine zna od 2005 roku. Jest również znana jako recenzentka książek i filmów na temat CryEngine 4.
Unreal Engine — Twoje narzędzie do pisania świetnych gier!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ―...
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Mimo że C - stworzony przez pracownika Laboratoriów Bella Dennisa Ritchiego - liczy sobie pół wieku, wciąż pozostaje niezwykle popularnym proceduralnym językiem ogólnego zastosowania. To dzięki niemu powstają elementy systemów operacyjnych i programów użytkowych. Tymczasem za sprawą Międzynarodow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
76.16 zł
119.00 zł(-36%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
99.00 zł(-37%) -
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne c...
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)100.17 zł
159.00 zł(-37%) -
W tej książce znajdziesz sprawdzone w praktyce nowe metody błyskawicznej nauki, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom zdobywania wiedzy. Metody te oparto na wynikach najnowszych badań i starannie udokumentowano. Szybko się przekonasz, że nie są to magiczne sztuczki, lecz potężne narzędzia dostęp...
Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.84 zł
44.90 zł(-38%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Learning Unreal Engine Game Development
- Tłumaczenie:
- Katarzyna Gotlin, Łukasz Piwko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2830-3, 9788328328303
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-12-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2831-0, 9788328328310
- Data wydania ebooka:
-
2016-12-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 52794
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 30.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 60.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Gry » Programowanie gier
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
Programowanie » C - Programowanie
Gry » Unreal Engine
- Serie wydawnicze: Technologia i rozwiązania
Spis treści książki
- Z czego składa się gra? (17)
- Co to jest silnik gry? (18)
- Historia silnika Unreal Engine (18)
- Wytwarzanie gier (19)
- Graficy (20)
- Twórcy filmowi (20)
- Projektanci dźwięku (20)
- Scenarzyści (20)
- Programiści (20)
- Komponenty Unreal Engine 4 (21)
- Silnik dźwięku (21)
- Silnik fizyki (21)
- Silnik grafiki (21)
- Szkielet rozgrywki (22)
- Światło i cienie (23)
- Efekty postprocesowe (23)
- Sztuczna inteligencja (24)
- Obsługa różnych systemów i rozgrywek przez internet (24)
- Niesamowite możliwości edytorów Unreal Engine (24)
- Unreal Editor (24)
- Edytor materiałów (25)
- Edytor dźwięku Sound Cue (27)
- Edytor Matinee (27)
- System skryptów Blueprint (28)
- Programowanie w Unreal Engine (29)
- Obiekty (29)
- Przewodnik po edytorze Unreal dla początkujących (30)
- Menu startowe (30)
- Przeglądarka projektów (30)
- Przeglądarka zawartości (31)
- Pasek narzędzi (32)
- Widok (32)
- Lista obiektów (33)
- Tryb (34)
- Podsumowanie (34)
- Przeglądanie gotowych poziomów (36)
- Tworzenie nowego projektu (36)
- Poruszanie się po oknie widoku (38)
- Widoki (38)
- Klawisze sterowania (39)
- Tworzenie poziomu z nowej pustej mapy (40)
- Tworzenie podłoża za pomocą pędzla BSP Box (42)
- Wskazówka - jak łatwo zaznaczyć obiekt (44)
- Wskazówka - zmiana trybu widoku dla polepszenia widoczności obiektów (44)
- Dodawanie światła do poziomu (45)
- Wskazówka - pozycjonowanie obiektów w poziomie (46)
- Dodawanie nieba do poziomu (47)
- Dodawanie punktu początkowego (47)
- Wskazówka - obracanie obiektów w poziomie (48)
- Oglądanie utworzonego poziomu (49)
- Zapisywanie poziomu (50)
- Ustawianie mapy jako pierwszego poziomu (50)
- Dodawanie materiału do podłoża (51)
- Dodawanie ściany (52)
- Duplikowanie ściany (53)
- Tworzenie otworu na drzwi (53)
- Dodawanie materiałów do ścian (56)
- Zamykanie pomieszczenia (57)
- Dodawanie własności lub statycznej siatki do pomieszczenia (58)
- Dodawanie punktu oświetleniowego (59)
- Wykańczanie pomieszczenia (61)
- Wskazówka - wyrównywanie do siatki (61)
- Podsumowanie (63)
- Pędzel BSP (65)
- Tło (66)
- Typ pędzla (66)
- Twardość pędzli (66)
- Statyczna siatka (67)
- Pędzel BSP a siatka statyczna (67)
- Tworzenie ruchomych siatek statycznych (68)
- Materiały (69)
- Tworzenie materiału w edytorze Unreal (70)
- Materiały a tekstury (71)
- Mapowanie tekstur UV (71)
- Poziom szczegółowości (73)
- Kolizje (73)
- Parametry konfiguracyjne kolizji (74)
- Interakcje (77)
- Proces tworzenia siatki statycznej (77)
- Wprowadzenie do woluminów (78)
- Wolumin blokujący (78)
- Wolumin blokujący kamerę (78)
- Wolumin rozsyłania zdarzeń (79)
- Wolumin obszaru ruchu postaci (80)
- Wolumin fizyki (80)
- Wprowadzenie do Blueprint (83)
- Level Blueprint (84)
- Włączanie i wyłączanie światła przy użyciu woluminu rozsyłania zdarzeń (85)
- Włączanie i wyłączanie światła za pomocą woluminu rozsyłania zdarzeń (opcjonalna technika) (95)
- Podsumowanie (97)
- Materiały (99)
- Edytor materiałów (100)
- System renderowania (100)
- Fizyczny model cieniowania (100)
- Wysokopoziomowy język cieniowania (101)
- Rozpoczynanie pracy (101)
- Tworzenie prostego materiału (101)
- Tworzenie własnego materiału przy użyciu prostych tekstur (107)
- Przekształcanie poziomu za pomocą własnych materiałów (109)
- Proces renderowania (111)
- Shadery (111)
- Interfejsy API - DirectX i OpenGL (114)
- DirectX (115)
- Światła (118)
- Dodatkowe ustawienia światła punktowego (119)
- Dodawanie i konfiguracja światła reflektorowego (122)
- Profile IES (123)
- Dodawanie i konfigurowanie światła kierunkowego (125)
- Światła statyczne, nieruchome i ruchome (127)
- Ćwiczenie - rozbudowa poziomu gry (opcjonalne) (128)
- Podsumowanie (134)
- Czym jest animacja (136)
- Animowanie modeli trójwymiarowych (136)
- Przygotowywanie się do animacji (137)
- Jak powstaje animacja (138)
- Co Unreal Engine 4 ma do zaoferowania pod względem animacji w grach (138)
- Importowanie animacji z programów Maya i 3ds Max (138)
- Co można zrobić w edytorze Persona (141)
- Dlaczego należy mieszać animacje (142)
- Sztuczna inteligencja (155)
- Drzewa zachowań (156)
- Ćwiczenie - projektowanie logiki drzewa zachowań (157)
- Przykład - tworzenie prostego drzewa zachowań (157)
- Jak zaimplementować drzewo zachowań w Unreal Engine 4 (160)
- Siatka nawigacji (160)
- Poradnik - tworzenie logiki sztucznej inteligencji (162)
- Implementacja sztucznej inteligencji w grach (178)
- Podsumowanie (178)
- Czym jest system cząsteczkowy (179)
- Badanie istniejącego systemu cząsteczkowego (180)
- Główne składniki systemu cząsteczkowego (181)
- Moduły (181)
- Zasady projektowania systemu cząsteczkowego (182)
- Badania (182)
- Iteracyjny proces kreacji pomysłów (183)
- Przykład - tworzenie systemu cząsteczkowego kominka (183)
- Dopracowywanie systemu P_Fireplace (187)
- Odgłosy i muzyka (188)
- Jak powstają odgłosy i muzyka w grach (189)
- Jakość dźwięku (189)
- Jak nagrywa się odgłosy (189)
- System audio w Unreal (190)
- Wprowadzanie dźwięków do Unreal (190)
- Format audio (190)
- Częstotliwość próbkowania (191)
- Głębia bitowa (191)
- Obsługiwane kanały dźwiękowe (192)
- Formaty dźwięku Unreal i terminologia (192)
- Edytor Sound Cue (193)
- Jak uruchomić edytor Sound Cue (193)
- Ćwiczenie - importowanie dźwięku do edytora Unreal (194)
- Ćwiczenie - dodawanie własnych dźwięków do poziomu (197)
- Konfigurowanie edytora Sound Cue (198)
- Podsumowanie (199)
- Podstawowe informacje o budowie terenu (201)
- Ćwiczenie - tworzenie wzgórz przy użyciu narzędzia Landscape (202)
- Opcje tworzenia krajobrazu (209)
- Wprowadzenie do efektów filmowych (210)
- Dlaczego potrzebujemy scen filmowych (211)
- Techniki filmowe (211)
- Funkcje kamery, które można regulować (212)
- Ruch kamery (213)
- Ujęcie sceny (215)
- Edytor Unreal Matinee (217)
- Ćwiczenie - tworzenie prostej sekwencji matinee (217)
- Podsumowanie (223)
O autorce (9)
O recenzentach (11)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Trochę informacji o silniku Unreal Engine (17)
Rozdział 2. Tworzenie pierwszego poziomu (35)
Rozdział 3. Obiekty gry i ruch (65)
Rozdział 4. Materiał i światło (99)
Rozdział 5. Animacja i sztuczna inteligencja (135)
Rozdział 6. System cząsteczkowy i dźwięki (179)
Rozdział 7. Teren i efekty filmowe (201)
Skorowidz (225)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni) -
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych Joanna Lee (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2017-01-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-04-23 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii