Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV Bruce Eckel
- Czasowo niedostępna

- Autor:
- Bruce Eckel
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 143
- Stron:
- 1248
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV
Poznaj najnowszą wersję języka Java
- Opanuj zasady projektowania obiektowego
- Wykorzystaj Javę do tworzenia aplikacji
- Zastosuj najnowsze narzędzia i techniki
Popularność Javy stale rośnie, a każda następna wersja tego języka wnosi coś nowego. Poznanie wszystkich możliwości drzemiących w Javie wymaga sięgnięcia do sprawdzonego źródła wiedzy -- książki "Thinking in Java". To światowy bestseller, który zyskał zasłużoną sławę najlepszego podręcznika do nauki Javy. Wzbudził entuzjazm i uznanie programistów przede wszystkim dzięki wyjątkowej przejrzystości, przemyślanej strukturze i trafnie dobranym przykładom.
Książka "Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV" zawiera szczegółowe omówienie zasad programowania w Javie. Przeznaczona jest dla początkujących programistów i dla ekspertów. Przystępnie prezentuje zarówno zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane. Dziesiątki przykładów ułatwiają zrozumienie każdego tematu. Wszystko to sprawia, że poznajemy prawdziwą Javę -- uniwersalną, czytelną, niezależną od platformy systemowej. Czytając tę książkę, dowiesz się, co jest niezbędne do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji w Javie.
- Projektowanie obiektowe
- Zasady dokumentowania kodu źródłowego
- Operatory i sterowanie przebiegiem wykonywania programu
- Inicjalizacja i usuwanie obiektów
- Kolekcje obiektów
- Obsługa błędów
- Operacje wejścia i wyjścia
- Programowanie współbieżne
- Projektowanie interfejsów użytkownika
Przekonaj się, dlaczego książka "Thinking in Java"
jest uznawana za najlepszy podręcznik Javy dostępny na rynku.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Matematyka nie jest ulubioną dziedziną wiedzy większości ludzi, a społeczność informatyczna nie stanowi tu wyjątku. Funkcje matematyczne, obliczenia statystyczne, działania na macierzach — każda z tych czynności może wywołać popłoch nawet wśród najbardziej doświadczonych programistów, z wieloletnim stażem w zawodzie. Jest tak, mimo że zarówno zasada działania komputerów, jak i języki programowania opierają się właśnie na królowej nauk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja 2za1
This book will help you learn about open table formats and help you pick the right table format for your needs, blending theoretical understanding with practical examples to help you build, maintain, and optimize lakehouses in production.-
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
Promocja 2za1
This book helps you explore REST architecture principles in depth with practical examples. It covers advanced topics, such as security, versioning, error handling, documentation, testing, and performance techniques.-
- pkt
Mastering RESTful Web Services with Java. Build secure, scalable, and maintainable REST APIs with this exhaustive guide
Marián Varga, Pedro Henrique Pereira de Andrade, Silvio de Morais, Thiago Bomfim, Igor Avancini Fraga
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
This book guides you through the intricacies of building robust software architectures with Spring. You'll get hands-on with the tools and best practices needed to design scalable, secure, and high-performance applications.-
- PDF + ePub pkt
(152,10 zł najniższa cena z 30 dni)
152.10 zł
169.00 zł (-10%) -
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Czy marzysz o tworzeniu nowoczesnych, responsywnych i atrakcyjnych wizualnie aplikacji mobilnych? Sięgnij po książkę, która powstała z myślą o Tobie - młodym programiście, studencie lub uczniu technikum, który chce wejść na wyższy poziom programowania pod Androida. Ta książka to wyjątkowy przewodnik po świecie tworzenia aplikacji mobilnych z wykorz(51,70 zł najniższa cena z 30 dni)
55.50 zł
74.00 zł (-25%)
Recenzje książki: Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Damian SowińskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Świetna książka, dobrze i przejrzyście opisane najważniejsze cechy tego języka, polecam
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Grzegorz Józef ProndzińskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka nie dla całkiem początkujących. Poszerza horyzonty. Zupełnie odmieniła moje spojrzenie na programowania. Zgodnie z tytułem odmienia myślenie programisty i czyni programowanie naturalnym. Książka niezbędna na półce programisty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Wiesław JabłońskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka w prosty i przejrzysty sposób wyjaśnia oraz przedstawia złożone aspekty projektowania oprogramowania obiektowego. Jest to nieliczna pozycja na polskim rynku, która w tak kompleksowy sposób omawia wszystkie najważniejsze aspekty posługiwania się językiem Java. Publikację można polecić zarówno dla mniej doświadczonych programistów (początkujących) oraz dla bardziej zaawansowanych (expertów). Również stanowi doskonałe uzupełnienie wiedzy zdobytej w czasie wykładów na każdej uczelni technicznej.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 05/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Java kusi wielu programistów możliwością tworzenia kodu, który można łatwo uruchamiać na wielu platformach sprzętowych i programowych. W nauce tego języka pomocne może być m.in. najnowsze, czwarte już wydanie książki "Thinking in Java", która cieszy się statusem światowego bestsellera. Nowością w tej edycji są przede wszystkim informacje o ulepszeniach wprowadzonych w Javie SE5 i SE6, które objęły większość poruszanych zagadnień. Autor dokonał również zmiany organizacji materiału i jego podziału na rozdziały.
Lekturę liczącej grubo ponad tysiąc stron pozycji rozpoczynamy od wprowadzenia w świat obiektów stanowiących podstawę Javy. Następnie poznajemy operatory, techniki sterowania przebiegiem wykonywania kodu oraz rolę konstruktorów. Bruce Eckel prowadzi nas przez zagadnienia związane z kontrolą dostępu, wielokrotnym wykorzystywaniem klas, polimorfizmem i interfejsami. Uczy posługiwania się klasami wewnętrznymi, kolekcjami obiektów oraz obsługi błędów za pomocą wyjątków. Dostarcza informacji o przetwarzaniu ciągów znaków, różnych rodzajach typów i tablicach. Sporo miejsca poświęca też kontenerom i operacjom wejścia-wyjścia, umożliwiającym korzystanie z plików.
W książce znajdziemy również materiały traktujące o adnotacjach, zyskującym na znaczeniu w dobie wielordzeniowych procesorów programowaniu wielowątkowym, a także o metodach tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. Całość uzupełniają dodatki, w których zaprezentowane zostały interesujące zasoby oraz środowiska programistyczne wykorzystywane do tworzenia aplikacji w Javie.
Polska edycja książki "Thinking in Java" to obszerny, szczegółowy przewodnik przybliżający zasady tworzenia programów za pomocą języka Java. Znajdą w nim szereg wartościowych informacji zarówno początkujący programiści, jak i doświadczeni twórcy aplikacji. Istotne ułatwienie w zrozumieniu poszczególnych zagadnień stanowią liczne programy przykładowe. Warto też zwrócić uwagę na fakt, iż autor tej pozycji od ponad 20 lat zajmuje się prowadzeniem wykładów i seminariów na całym świecie. Zdobyte w tym okresie doświadczenia pozwoliły mu na napisanie publikacji, która bez wątpienia zasługuje na uwagę adeptów sztuki programowania w Javie.
-
Recenzja: Software Developers Journal 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Od jakiegoś już czasu nosiłem się z zamiarem rozpoczęcia nauki języka Java. Rosnące znaczenie tego języka na rynku sprawia, że jego znajomość staje się niemalże obowiązkowa. Dlatego gdy książka "Thinking In Java" wpadła mi w ręce, uznałem to za dobry moment by zamienić plany w faktyczne działanie. Bruce Eckel od kilkunastu lat prowadzi seminaria i kursy języków Java oraz C++. Jest również autorem wielu książek z tych dziedzin, przekazując poprzez nie wiedzę w sposób podyktowany zdobytym doświadczeniem pedagogicznym.
Według autora, celem omawianej książki jest zaprezentowanie materiału w wystarczająco prosty sposób, by każde zagadnienie dało się łatwo zgłębić przed dalszą lektur. Moje doświadczenie z książką potwierdza, że ten cel został osiągnięty. Starannie dobrana kolejność prezentowanych zagadnień bardzo łagodnie wprowadza do świata Javy nawet osoby, które wcześniej miały tylko luźne związki z programowaniem.
Pierwszy rozdział poświęcony został całkowicie teoretycznemu zapoznaniu czytelnika z pojęciami oraz ogólnymi koncepcjami związanymi z programowaniem obiektowym. Kolejnych 21 rozdziałów krok po kroku rozszerza nasz wiedzę o języku o coraz bardziej zaawansowane elementy, jednak idealnie dobrane tempo dozowania informacji sprawia, że nigdy nie czujemy się przytoczeni zbyt dużą dawką nowości w zbyt krótkim czasie. Umieszczone w odpowiednich punktach tekstu ćwiczenia praktyczne pozwalają na bieżąco utrwalać zdobywaną wiedzę.
Od strony merytorycznej książka prezentuje się doskonale. Zaczynając od podstaw, jak składnia języka, poprzez zasady budowania klas i obsługi wyjątków, po zaawansowane opisy elementów biblioteki standardowej Javy i wprowadzenie typów generycznych. Ponad 150 stronicowy rozdział poświęcony został programowaniu współbieżnemu - wiedza bardzo cenna w erze procesorów dwu- i czterordzeniowych jeśli pragniemy w pełni wykorzystać możliwości obecnych i przyszłych komputerów.
Książce "Thinking In Java" daleko do bycia kompendium wiedzy o języku. Stanowi jednak świetny materiał dydaktyczny do nauki tego języka całkowicie od podstaw i w tej roli spisuje się na piątkę.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Thinking in Java, 4th Edition
- Tłumaczenie:
- Przemysław Szeremiota na podstawie tłumaczenia Adriana Nowaka, Szymona Kobalczyka, Łukasza Fryza i Piotra Rajcy
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3442-7, 9788328334427
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-09-28
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 56758
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Spis treści książki
- Postępująca abstrakcja (38)
- Obiekt posiada interfejs (40)
- Obiekt dostarcza usługi (42)
- Ukrywanie implementacji (43)
- Wielokrotne wykorzystanie implementacji (44)
- Dziedziczenie (45)
- "Bycie czymś" a "bycie podobnym do czegoś" (48)
- Wymienialność obiektów z użyciem polimorfizmu (49)
- Hierarchia z pojedynczym korzeniem (52)
- Kontenery (53)
- Typy parametryzowane (typy ogólne) (54)
- Tworzenie obiektów i czas ich życia (55)
- Obsługa wyjątków - eliminowanie błędów (57)
- Współbieżność (57)
- Java i Internet (58)
- Czym jest sieć WWW? (58)
- Programowanie po stronie klienta (60)
- Programowanie po stronie serwera (65)
- Podsumowanie (65)
- Dostęp do obiektów poprzez referencje (67)
- Wszystkie obiekty trzeba stworzyć (68)
- Gdzie przechowujemy dane (69)
- Przypadek specjalny: typy podstawowe (70)
- Tablice w Javie (71)
- Nigdy nie ma potrzeby niszczenia obiektu (72)
- Zasięg (72)
- Zasięg obiektów (73)
- Własne typy danych - słowo class (74)
- Pola i metody (74)
- Metody, argumenty i wartości zwracane (76)
- Lista argumentów (76)
- Tworzenie programu w Javie (78)
- Widoczność nazw (78)
- Wykorzystanie innych komponentów (78)
- Słowo kluczowe static (79)
- Twój pierwszy program w Javie (81)
- Kompilacja i uruchomienie (83)
- Komentarze oraz dokumentowanie kodu (84)
- Dokumentacja w komentarzach (84)
- Składnia (85)
- Osadzony HTML (86)
- Niektóre znaczniki dokumentacyjne (86)
- Przykład dokumentowania kodu (88)
- Styl programowania (89)
- Podsumowanie (90)
- Ćwiczenia (90)
- Prosta instrukcja wyjścia (93)
- Używanie operatorów Javy (94)
- Kolejność operatorów (95)
- Przypisanie (95)
- Tworzenie nazw w wywołaniach metod (97)
- Operatory matematyczne (98)
- Jednoargumentowe operatory minus i plus (100)
- Operatory zwiększania i zmniejszania (100)
- Operatory relacji (101)
- Sprawdzanie równości obiektów (101)
- Operatory logiczne (103)
- Skracanie obliczenia wyrażenia logicznego (104)
- Literały (105)
- Zapis wykładniczy (106)
- Operatory bitowe (108)
- Operatory przesunięć (109)
- Operator trójargumentowy if-else (112)
- Operatory + i += dla klasy String (113)
- Najczęstsze pułapki przy używaniu operatorów (114)
- Operatory rzutowania (115)
- Obcinanie a zaokrąglanie (116)
- Promocja typu (117)
- W Javie nie ma "sizeof" (117)
- Kompendium operatorów (118)
- Podsumowanie (126)
- Prawda i fałsz (127)
- if-else (128)
- Iteracja (129)
- do-while (129)
- for (130)
- Operator przecinka (131)
- Składnia foreach (132)
- return (134)
- break i continue (135)
- Niesławne "goto" (136)
- switch (140)
- Podsumowanie (142)
- Gwarantowana inicjalizacja przez konstruktor (143)
- Przeciążanie metod (145)
- Rozróżnianie przeciążonych metod (147)
- Przeciążanie a typy podstawowe (148)
- Przeciążanie przez wartości zwracane (151)
- Konstruktory domyślne (152)
- Słowo kluczowe this (153)
- Wywoływanie konstruktorów z konstruktorów (155)
- Znaczenie słowa static (157)
- Sprzątanie: finalizacja i odśmiecanie pamięci (157)
- Do czego służy finalize() (158)
- Musisz przeprowadzić sprzątanie (159)
- Warunek zakończenia (160)
- Jak działa odśmiecacz pamięci (161)
- Inicjalizacja składowych (164)
- Określanie sposobu inicjalizacji (166)
- Inicjalizacja w konstruktorze (167)
- Kolejność inicjalizacji (167)
- Inicjalizacja zmiennych statycznych (168)
- Jawna inicjalizacja statyczna (171)
- Inicjalizacja egzemplarza (172)
- Inicjalizacja tablic (173)
- Zmienne listy argumentów (177)
- Typy wyliczeniowe (182)
- Podsumowanie (185)
- Pakiet - jednostka biblioteczna (188)
- Organizacja kodu (189)
- Tworzenie unikatowych nazw pakietów (191)
- Własna biblioteka narzędziowa (194)
- Wykorzystanie instrukcji import do zmiany zachowania (196)
- Pułapka związana z pakietami (196)
- Modyfikatory dostępu w Javie (196)
- Dostęp pakietowy (197)
- public: dostęp do interfejsu (198)
- private: nie dotykać! (199)
- protected: dostęp "na potrzeby" dziedziczenia (200)
- Interfejs i implementacja (202)
- Dostęp do klas (203)
- Podsumowanie (207)
- Składnia kompozycji (210)
- Składnia dziedziczenia (212)
- Inicjalizacja klasy bazowej (214)
- Delegacje (217)
- Łączenie kompozycji i dziedziczenia (218)
- Zapewnienie poprawnego sprzątania (220)
- Ukrywanie nazw (223)
- Wybór między kompozycją a dziedziczeniem (225)
- protected (226)
- Rzutowanie w górę (227)
- Dlaczego "w górę" (228)
- Jeszcze o kompozycji i dziedziczeniu (229)
- Słowo kluczowe final (229)
- Zmienne finalne (229)
- Metody finalne (233)
- Klasy finalne (235)
- Ostrożnie z deklaracją final (236)
- Inicjalizacja i ładowanie klas (237)
- Inicjalizacja w przypadku dziedziczenia (238)
- Podsumowanie (239)
- Rzutowanie w górę raz jeszcze (242)
- Zapominanie o typie obiektu (243)
- Mały trik (244)
- Wiązanie wywołania metody (245)
- Uzyskiwanie poprawnego działania (245)
- Rozszerzalność (248)
- Pułapka: "przesłanianie" metod prywatnych (251)
- Pułapka: statyczne pola i metody (252)
- Konstruktory a polimorfizm (253)
- Kolejność wywołań konstruktorów (253)
- Dziedziczenie a sprzątanie (255)
- Zachowanie metod polimorficznych wewnątrz konstruktorów (260)
- Kowariancja typów zwracanych (262)
- Projektowanie z użyciem dziedziczenia (263)
- Substytucja kontra rozszerzanie (264)
- Rzutowanie w dół a identyfikacja typu w czasie wykonania (265)
- Podsumowanie (267)
- Klasy i metody abstrakcyjne (269)
- Interfejsy (273)
- Rozdzielenie zupełne (276)
- "Dziedziczenie wielobazowe" w Javie (280)
- Rozszerzanie interfejsu poprzez dziedziczenie (283)
- Kolizje nazw podczas łączenia interfejsów (284)
- Adaptowanie do interfejsu (285)
- Pola w interfejsach (287)
- Inicjalizacja pól interfejsów (288)
- Zagnieżdżanie interfejsów (289)
- Interfejsy a wytwórnie (291)
- Podsumowanie (294)
- Tworzenie klas wewnętrznych (295)
- Połączenie z klasą zewnętrzną (297)
- .this i .new (299)
- Klasy wewnętrzne a rzutowanie w górę (300)
- Klasy wewnętrzne w metodach i zasięgach (302)
- Anonimowe klasy wewnętrzne (304)
- Jeszcze o wzorcu Factory Method (308)
- Klasy zagnieżdżone (310)
- Klasy wewnątrz interfejsów (312)
- Sięganie na zewnątrz z klasy wielokrotnie zagnieżdżonej (313)
- Dlaczego klasy wewnętrzne (314)
- Domknięcia i wywołania zwrotne (316)
- Klasy wewnętrzne a szkielety sterowania (319)
- Dziedziczenie po klasach wewnętrznych (325)
- Czy klasy wewnętrzne mogą być przesłaniane? (326)
- Lokalne klasy wewnętrzne (327)
- Identyfikatory klas wewnętrznych (329)
- Podsumowanie (329)
- Kontenery typowane i uogólnione (332)
- Pojęcia podstawowe (335)
- Dodawanie grup elementów (337)
- Wypisywanie zawartości kontenerów (339)
- Interfejs List (341)
- Interfejs Iterator (345)
- Interfejs ListIterator (348)
- Klasa LinkedList (349)
- Klasa Stack (350)
- Interfejs Set (352)
- Interfejs Map (355)
- Interfejs Queue (359)
- PriorityQueue (360)
- Collection kontra Iterator (362)
- Iteratory a pętle foreach (365)
- Idiom metody-adaptera (367)
- Podsumowanie (370)
- Zarys koncepcji (376)
- Podstawy obsługi wyjątków (377)
- Argumenty wyjątków (378)
- Przechwytywanie wyjątku (379)
- Blok try (379)
- Obsługa wyjątków (379)
- Tworzenie własnych wyjątków (380)
- Rejestrowanie wyjątków (383)
- Specyfikacja wyjątków (386)
- Przechwytywanie dowolnego wyjątku (387)
- Stos wywołań (389)
- Ponowne wyrzucanie wyjątków (389)
- Sekwencje wyjątków (392)
- Standardowe wyjątki Javy (395)
- Przypadek specjalny: RuntimeException (396)
- Robienie porządków w finally (397)
- Do czego służy finally (399)
- Współdziałanie finally z return (401)
- Pułapka: zagubiony wyjątek (402)
- Ograniczenia wyjątków (404)
- Konstruktory (407)
- Dopasowywanie wyjątków (411)
- Rozwiązania alternatywne (413)
- Historia (414)
- Perspektywy (415)
- Przekazywanie wyjątków na konsolę (418)
- Zamiana wyjątków sprawdzanych na niesprawdzane (419)
- Wskazówki (421)
- Podsumowanie (421)
- Niezmienność ciągów znakowych (423)
- StringBuilder kontra przeciążony operator '+' (424)
- Niezamierzona rekursja (428)
- Operacje na egzemplarzach klasy String (430)
- Formatowanie wyjścia (432)
- Funkcja printf() (432)
- System.out.format() (432)
- Klasa Formatter (433)
- Specyfikatory formatu (434)
- Konwersje (435)
- Metoda String.format() (438)
- Wyrażenia regularne (439)
- Podstawy (440)
- Tworzenie wyrażeń regularnych (442)
- Kwantyfikatory (444)
- Klasy Pattern oraz Matcher (446)
- metoda split() (453)
- Operacje zastępowania (454)
- Metoda reset() (456)
- Wyrażenia regularne i operacje wejścia-wyjścia Javy (457)
- Skanowanie wejścia (459)
- Separatory wartości wejściowych (461)
- Skanowanie wejścia przy użyciu wyrażeń regularnych (462)
- Klasa StringTokenizer (463)
- Podsumowanie (463)
- Potrzeba mechanizmu RTTI (465)
- Obiekt Class (467)
- Literały Class (472)
- Referencje klas uogólnionych (475)
- Nowa składnia rzutowania (477)
- Sprawdzanie przed rzutowaniem (478)
- Użycie literałów klas (484)
- Dynamiczne instanceof (485)
- Zliczanie rekurencyjne (487)
- Wytwórnie rejestrowane (488)
- instanceof a równoważność obiektów Class (491)
- Refleksja - informacja o klasie w czasie wykonania (493)
- Ekstraktor metod (494)
- Dynamiczne proxy (497)
- Obiekty puste (501)
- Imitacje i zalążki (507)
- Interfejsy a RTTI (507)
- Podsumowanie (512)
- Porównanie z językiem C++ (516)
- Proste uogólnienia (517)
- Biblioteka krotek (519)
- Klasa stosu (522)
- RandomList (523)
- Uogólnianie interfejsów (524)
- Uogólnianie metod (527)
- Wykorzystywanie dedukcji typu argumentu (528)
- Metody uogólnione ze zmiennymi listami argumentów (531)
- Metoda uogólniona w służbie klasy Generator (531)
- Uniwersalny Generator (532)
- Upraszczanie stosowania krotek (533)
- Uniwersalny kontener Set (535)
- Anonimowe klasy wewnętrzne (538)
- Budowanie modeli złożonych (540)
- Tajemnica zacierania (542)
- Jak to się robi w C++ (543)
- Słowo o zgodności migracji (546)
- Kłopotliwość zacierania (547)
- Na krawędzi (548)
- Kompensacja zacierania (552)
- Tworzenie egzemplarzy typów (553)
- Tablice typów ogólnych (556)
- Ramy (560)
- Symbole wieloznaczne (564)
- Jak bystry jest kompilator? (567)
- Kontrawariancja (568)
- Symbole wieloznaczne bez ram konkretyzacji (571)
- Konwersja z przechwyceniem typu (576)
- Problemy (578)
- Typy podstawowe jako parametry typowe (578)
- Implementowanie interfejsów parametryzowanych (580)
- Ostrzeżenia przy rzutowaniu (580)
- Przeciążanie (582)
- Zawłaszczenie interfejsu w klasie bazowej (583)
- Typy samoskierowane (584)
- Osobliwa rekurencja uogólnienia (584)
- Samoskierowanie (585)
- Kowariancja argumentów (588)
- Dynamiczna kontrola typów (591)
- Wyjątki (592)
- Domieszki (594)
- Domieszki w C++ (594)
- Domieszki z użyciem interfejsów (595)
- Zastosowanie wzorca projektowego Decorator (596)
- Domieszki w postaci dynamicznych proxy (598)
- Typowanie utajone (599)
- Kompensacja braku typowania utajonego (604)
- Refleksja (604)
- Aplikowanie metody do sekwencji obiektów (605)
- Kiedy nie ma pod ręką odpowiedniego interfejsu (608)
- Symulowanie typowania utajonego za pomocą adapterów (610)
- Obiekty funkcyjne w roli strategii (613)
- Podsumowanie - czy rzutowanie jest aż tak złe? (618)
- Dalsza lektura (620)
- Co w nich takiego specjalnego? (621)
- Tablice to pełnoprawne obiekty (623)
- Tablice w roli wartości zwracanych (625)
- Tablice wielowymiarowe (627)
- Tablice a typy ogólne (631)
- Wytwarzanie danych testowych (633)
- Metoda Arrays.fill() (633)
- Generatory danych (634)
- Tworzenie tablic za pomocą generatorów (639)
- Narzędzia klasy Arrays (643)
- Kopiowanie tablic (643)
- Porównywanie tablic (645)
- Porównywanie elementów tablic (646)
- Sortowanie tablic (649)
- Przeszukiwanie tablicy posortowanej (650)
- Podsumowanie (652)
- Pełna taksonomia kontenerów (655)
- Wypełnianie kontenerów (656)
- Rozwiązanie z generatorem (657)
- Generatory dla kontenerów asocjacyjnych (659)
- Stosowanie klas abstrakcyjnych (662)
- Interfejs Collection (669)
- Operacje opcjonalne (672)
- Operacje nieobsługiwane (673)
- Interfejs List (675)
- Kontenery Set a kolejność elementów (678)
- SortedSet (681)
- Kolejki (683)
- Kolejki priorytetowe (684)
- Kolejki dwukierunkowe (685)
- Kontenery asocjacyjne (686)
- Wydajność (688)
- SortedMap (691)
- LinkedHashMap (692)
- Haszowanie i kody haszujące (693)
- Zasada działania hashCode() (696)
- Haszowanie a szybkość (699)
- Przesłonięcie metody hashCode() (702)
- Wybór implementacji (707)
- Infrastruktura testowa (708)
- Wybieranie pomiędzy listami (711)
- Zagrożenia testowania w małej skali (717)
- Wybieranie pomiędzy zbiorami (719)
- Wybieranie pomiędzy odwzorowaniami (720)
- Narzędzia dodatkowe (724)
- Sortowanie i przeszukiwanie list (727)
- Niemodyfikowalne kontenery Collection i Map (729)
- Synchronizacja Collection i Map (730)
- Przechowywanie referencji (731)
- WeakHashMap (734)
- Kontenery Java 1.0 i 1.1 (735)
- Vector i Enumeration (735)
- Hashtable (736)
- Stack (736)
- BitSet (738)
- Podsumowanie (740)
- Klasa File (741)
- Wypisywanie zawartości katalogu (742)
- Narzędzie do przeglądania katalogów (745)
- Tworzenie katalogów i sprawdzanie ich obecności (750)
- Wejście i wyjście (752)
- Typy InputStream (752)
- Typy OutputStream (753)
- Dodawanie atrybutów i użytecznych interfejsów (754)
- Odczyt z InputStream za pomocą FilterInputStream (755)
- Zapis do OutputStream za pomocą FilterOutputStream (756)
- Klasy Reader i Writer (757)
- Źródła i ujścia danych (758)
- Modyfikacja zachowania strumienia (758)
- Klasy niezmienione (759)
- Osobna i samodzielna RandomAccessFile (760)
- Typowe zastosowania strumieni wejścia-wyjścia (760)
- Buforowany plik wejścia (761)
- Wejście z pamięci (762)
- Formatowane wejście z pamięci (762)
- Wyjście do pliku (763)
- Przechowywanie i odzyskiwanie danych (765)
- Odczyt i zapis do plików o dostępie swobodnym (766)
- Strumienie-potoki (768)
- Narzędzia do zapisu i odczytu danych z plików (768)
- Odczyt plików binarnych (771)
- Standardowe wejście-wyjście (772)
- Czytanie ze standardowego wejścia (772)
- Zamiana System.out na PrintWriter (773)
- Przekierowywanie standardowego wejścia-wyjścia (773)
- Sterowanie procesami zewnętrznymi (774)
- Nowe wejście-wyjście (776)
- Konwersja danych (779)
- Pobieranie podstawowych typów danych (782)
- Widoki buforów (783)
- Manipulowanie danymi przy użyciu buforów (787)
- Szczegółowe informacje o buforach (787)
- Pliki odwzorowywane w pamięci (791)
- Blokowanie plików (795)
- Kompresja (798)
- Prosta kompresja do formatu GZIP (798)
- Przechowywanie wielu plików w formacie Zip (799)
- Archiwa Javy (JAR) (801)
- Serializacja obiektów (803)
- Odnajdywanie klasy (806)
- Kontrola serializacji (808)
- Stosowanie trwałości (815)
- XML (821)
- Preferencje (824)
- Podsumowanie (826)
- Podstawowe cechy typów wyliczeniowych (827)
- Wyliczenia a importy statyczne (828)
- Dodawanie metod do typów wyliczeniowych (829)
- Przesłanianie metod typu wyliczeniowego (830)
- Wyliczenia w instrukcjach wyboru (831)
- Tajemnica metody values() (832)
- Implementuje, nie dziedziczy (835)
- Wybór losowy (836)
- Organizacja na bazie interfejsów (837)
- EnumSet zamiast znaczników (841)
- Stosowanie klasy EnumMap (843)
- Metody specjalizowane dla elementów wyliczenia (844)
- Typy wyliczeniowe w łańcuchu odpowiedzialności (848)
- Typy wyliczeniowe a automaty stanów (851)
- Rozprowadzanie wielokrotne (856)
- Rozprowadzanie z udziałem typów wyliczeniowych (859)
- Stosowanie metod specjalizowanych dla elementów wyliczenia (861)
- Rozprowadzanie za pomocą EnumMap (863)
- Z tablicą dwuwymiarową (864)
- Podsumowanie (865)
- Podstawy składni adnotacji (868)
- Definiowanie adnotacji (869)
- Metaadnotacje (870)
- Procesory adnotacji (871)
- Elementy adnotacji (872)
- Ograniczenia wartości domyślnych (872)
- Generowanie plików zewnętrznych (873)
- Adnotacje nie dają się dziedziczyć (876)
- Implementowanie procesora (876)
- Przetwarzanie adnotacji za pomocą apt (879)
- Program apt a wizytacje (883)
- Adnotacje w testowaniu jednostkowym (886)
- @Unit a typy ogólne (895)
- Implementacja @Unit (896)
- Usuwanie kodu testującego (903)
- Podsumowanie (905)
- Oblicza współbieżności (908)
- Szybsze wykonanie (909)
- Ulepszanie projektu (911)
- Podstawy wielowątkowości (912)
- Definiowanie zadań (913)
- Klasa Thread (914)
- Wykonawcy (916)
- Zwracanie wartości z zadań (919)
- Usypianie - wstrzymywanie wątku (920)
- Priorytet wątku (921)
- Przełączanie (923)
- Wątki-demony (924)
- Wariacje na temat wątków (928)
- Terminologia (933)
- Łączenie wątków (934)
- Tworzenie reaktywnego interfejsu użytkownika (935)
- Grupy wątków (936)
- Przechwytywanie wyjątków (937)
- Współdzielenie zasobów (940)
- Niewłaściwy dostęp do zasobów (940)
- Rozstrzyganie współzawodnictwa o zasoby współdzielone (943)
- Atomowość i widoczność (948)
- Klasy "atomowe" (955)
- Sekcje krytyczne (956)
- Synchronizacja dostępu na bazie innych obiektów (961)
- Lokalna pamięć wątku (962)
- Przerywanie wykonania zadań (964)
- Ogród botaniczny (symulacja) (964)
- Przerywanie zablokowanego wątku (967)
- Wymuszanie przerwania wykonania (968)
- Sprawdzanie przerwania (976)
- Współdziałanie wątków (978)
- Metody wait() i notifyAll() (979)
- notify() kontra notifyAll() (984)
- Producenci i konsumenci (987)
- Producenci, konsumenci i kolejki (992)
- Przekazywanie danych pomiędzy zadaniami za pomocą potoków (997)
- Zakleszczenie (999)
- Nowe komponenty biblioteczne (1004)
- CountDownLatch (1004)
- CyclicBarrier (1006)
- DelayQueue (1008)
- PriorityBlockingQueue (1011)
- Sterowanie szklarnią - planowanie uruchamiania zadań (1014)
- Semaphore (1017)
- Exchanger (1020)
- Symulacje (1022)
- Symulacja okienka kasowego (1022)
- Symulacja sali restauracyjnej (1027)
- Rozdzielanie zadań (1031)
- Wydajność (1036)
- Porównanie technologii muteksów (1036)
- Kontenery bez blokad (1044)
- Blokowanie optymistyczne (1051)
- Blokady ReadWriteLock (1053)
- Obiekty aktywne (1055)
- Podsumowanie (1059)
- Dalsza lektura (1061)
- Aplety (1065)
- Podstawy biblioteki Swing (1066)
- Platforma prezentacyjna (1069)
- Tworzenie przycisku (1069)
- Przechwytywanie zdarzenia (1070)
- Obszary tekstowe (1073)
- Rozmieszczanie elementów interfejsu (1074)
- BorderLayout (1075)
- FlowLayout (1076)
- GridLayout (1076)
- GridBagLayout (1077)
- Pozycjonowanie bezpośrednie (1077)
- BoxLayout (1077)
- Najlepsze rozwiązanie? (1078)
- Model zdarzeń w Swingu (1078)
- Rodzaje zdarzeń i odbiorników (1079)
- Śledzenie wielu zdarzeń (1084)
- Wybrane komponenty Swing (1086)
- Przyciski (1087)
- Ikony (1089)
- Podpowiedzi (1091)
- Pola tekstowe (1091)
- Ramki (1093)
- Miniedytor (1094)
- Pola wyboru (1095)
- Przyciski wyboru (1096)
- Listy rozwijane (1097)
- Listy (1098)
- Zakładki (1100)
- Okna komunikatów (1100)
- Menu (1102)
- Menu kontekstowe (1107)
- Rysowanie (1109)
- Okna dialogowe (1112)
- Okna dialogowe plików (1115)
- HTML w komponentach Swing (1117)
- Suwaki i wskaźniki postępu (1117)
- Zmiana stylu interfejsu (1119)
- Drzewka, tabele i schowek (1121)
- JNLP oraz Java Web Start (1121)
- Swing a współbieżność (1126)
- Zadania długotrwałe (1126)
- Wizualizacja wielowątkowości interfejsu użytkownika (1133)
- Programowanie wizualne i komponenty JavaBean (1135)
- Czym jest komponent JavaBean? (1136)
- Wydobycie informacji o komponencie poprzez klasę Introspector (1138)
- Bardziej wyszukany komponent (1143)
- Komponenty JavaBean i synchronizacja (1146)
- Pakowanie komponentu JavaBean (1150)
- Bardziej złożona obsługa komponentów JavaBean (1151)
- Więcej o komponentach JavaBean (1152)
- Alternatywy wobec biblioteki Swing (1152)
- Flex - aplikacje klienckie w formacie Flash (1153)
- Ahoj, Flex (1154)
- Kompilowanie MXML (1155)
- MXML i skrypty ActionScript (1156)
- Kontenery i kontrolki (1156)
- Efekty i style (1158)
- Zdarzenia (1159)
- Połączenie z Javą (1159)
- Modele danych i wiązanie danych (1162)
- Kompilowanie i instalacja (1163)
- Aplikacje SWT (1164)
- Instalowanie SWT (1165)
- Ahoj, SWT (1165)
- Eliminowanie powtarzającego się kodu (1168)
- Menu (1170)
- Panele zakładek, przyciski i zdarzenia (1171)
- Grafika (1174)
- Współbieżność w SWT (1176)
- SWT czy Swing? (1178)
- Podsumowanie (1178)
- Zasoby (1179)
- Suplementy do pobrania (1181)
- Thinking in C (1181)
- Szkolenie Thinking in Java (1182)
- Szkolenie na CD-ROM-ie Hands-On Java (1182)
- Szkolenie Thinking in Objects (1182)
- Thinking in Enterprise Java (1183)
- Thinking in Patterns (with Java) (1184)
- Szkolenie Thinking in Patterns (1184)
- Konsultacja i analiza projektów (1185)
- Oprogramowanie (1187)
- Edytory i środowiska programistyczne (1187)
- Książki (1188)
- Analiza i projektowanie (1189)
- Python (1191)
- Lista moich książek (1191)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (29)
Rozdział 1. Wprowadzenie w świat obiektów (37)
Rozdział 2. Wszystko jest obiektem (67)
Rozdział 3. Operatory (93)
Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem wykonania (127)
Rozdział 5. Inicjalizacja i sprzątanie (143)
Rozdział 6. Kontrola dostępu (187)
Rozdział 7. Wielokrotne wykorzystanie klas (209)
Rozdział 8. Polimorfizm (241)
Rozdział 9. Interfejsy (269)
Rozdział 10. Klasy wewnętrzne (295)
Rozdział 11. Kolekcje obiektów (331)
Rozdział 12. Obsługa błędów za pomocą wyjątków (375)
Rozdział 13. Ciągi znaków (423)
Rozdział 14. Informacje o typach (465)
Rozdział 15. Typy ogólne (515)
Rozdział 16. Tablice (621)
Rozdział 17. Kontenery z bliska (655)
Rozdział 18. Wejście-wyjście (741)
Rozdział 19. Typy wyliczeniowe (827)
Rozdział 20. Adnotacje (867)
Rozdział 21. Współbieżność (907)
Rozdział 22. Graficzne interfejsy użytkownika (1063)
Dodatek A. Materiały uzupełniające (1181)
Dodatek B. Zasoby (1187)
Skorowidz (1193)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Wielu programistów szuka prostego, bardziej intuicyjnego sposobu na tworzenie aplikacji. Przeszkadza im złożoność języków programowania, nieczytelność ich składni i stopień skomplikowania konfiguracji. W trakcie poszukiwań narzędzi zapewniających prostotę i dużą wydajność trafiają często na stworzony przez inżynierów Google język Go i... okazuje się, że spełnia on te oczekiwania, jest prosty jak Python i wydajny jak Java. Jeśli i Ty chcesz tworzyć aplikacje szybciej i efektywniej, nie tracić przy tym czasu na skomplikowane konfiguracje czy debugowanie, ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
O sztucznej inteligencji jest ostatnio bardzo głośno, to nośny temat, nierzadko przedstawiany w tonie sensacyjnym. Czy AI nas zniewoli? Czy wymknie się spod kontroli? A może zabierze nam pracę i zmieni nasze życie w bezproduktywny koszmar? Rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, niż zdają się sugerować clickbaitowe nagłówki w prasie i mediach społecznościowych. Sztuczna inteligencja jest obecna w naszym życiu od wielu lat, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Służy nam pomocą, gdy szukamy czegoś w sieci, kiedy chcemy coś przetłumaczyć, kupić, porównać albo dotrzeć z miejsca A do miejsca B. Odsiewa dla nas spam w poczcie internetowej i chroni nasze urządzenia elektroniczne przed cyberatakami. Oczywiście, ma swoje mroczne strony i tych także powinniśmy być świadomi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce opanujesz podstawowe koncepcje związane z użyciem LLM. Poznasz unikatowe cechy i mocne strony kilku najważniejszych modeli (w tym GPT, Gemini, Falcon). Następnie dowiesz się, w jaki sposób LangChain, lekki framework Pythona, pozwala na projektowanie inteligentnych agentów do przetwarzania danych o nieuporządkowanej strukturze. Znajdziesz tu również informacje dotyczące dużych modeli podstawowych, które wykraczają poza obsługę języka i potrafią wykonywać różne zadania związane na przykład z grafiką i dźwiękiem. Na koniec zgłębisz zagadnienia dotyczące ryzyka związanego z LLM, a także poznasz techniki uniemożliwiania tym modelom potencjalnie szkodliwych działań w aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Fusion to oprogramowanie firmy Autodesk, umożliwiające modelowanie 3D, CAD, CAM, CAE i PCB. Jego zastosowanie znacznie upraszcza i przyspiesza projektowanie, a także wytwarzanie nowych produktów. Dostępny w chmurze Autodesk Fusion oferuje rozmaite środowiska, takie jak Simulation, służące do obliczeń, analiz i symulacji, Render, przeznaczone do wizualizacji i renderingów, czy Animation, dzięki któremu można tworzyć filmy demonstrujące kolejność montażu elementów składowych urządzeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Aż 95 procent Wszechświata pozostaje niewidoczne i niezbadane. Brian Clegg zaprasza do odkrycia dwóch największych zagadek Kosmosu — ciemnej materii i ciemnej energii. W książce demaskuje te nieuchwytne koncepty, prowadząc czytelnika przez fascynującą historię odkryć, które zmieniły nasze rozumienie Wszechświata. Od teoretycznych początków aż po najnowsze badania, wyjaśnia, jak odkryto istnienie ciemnej materii i ciemnej energii, w jaki sposób te tajemnicze siły kształtują galaktyki i inne obiekty kosmiczne, a także jak wpływają na przyszłość Wszechświata. Jednocześnie stawia fundamentalne pytanie, czy uda się kiedyś w pełni je zrozumieć. Ciemna materia i ciemna energia to nie tylko fascynująca podróż przez naukę, ale również zaproszenie do jednej z największych przygód ludzkiego umysłu — zrozumienia tego, co ukryte i nieznane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta fantastyczna książka, pełna zabawnej narracji i praktycznych przykładów, nauczy Cię myślenia architektonicznego. Została ona, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowana na bazie odkryć nauk poznawczych i neurofizjologii. Właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, użyjesz wielu zmysłów i niepostrzeżenie zrozumiesz dwa prawa architektury oprogramowania i cztery opisujące ją wymiary. Mistrzowsko opanujesz cechy i style architektury, a także nauczysz się określać logiczne komponenty systemów. Efekt? Zdobędziesz świetną orientację w świecie architektury oprogramowania. A wszystkiego nauczysz się, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, tworząc architektury ? i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV Bruce Eckel
(143)(66)
(31)
(16)
(13)
(12)
(5)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie