Python. Wprowadzenie. Wydanie III Mark Lutz
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Niedostępna
- Autor:
- Mark Lutz
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.1/6 Opinie: 17
- Stron:
- 736
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Python. Wprowadzenie. Wydanie III
Poznaj i wykorzystaj w praktyce aktualne możliwości Pythona
- Jak Python wykonuje programy?
- Jak korzystać ze standardowej biblioteki tego języka?
- Jak programować obiektowo w Pythonie?
Python to popularny język programowania, wykorzystywany w wielu różnych dziedzinach. Używa się go zarówno w samodzielnych programach, jak i skryptach. Jest wyposażony w dynamiczny system typów oraz automatyczne zarządzanie pamięcią. Ponadto -- co istotne -- jest on darmowy, łatwo przenośny i bardzo prosty w użyciu. Podobnie jak inne języki, również Python ciągle się rozwija. W tej książce przedstawiono właśnie wszystkie potrzebne i aktualne wiadomości, dotyczące wykorzystania tego języka programowania w praktyce.
Książka "Python. Wprowadzenie. Wydanie III" stanowi kompletny i szczegółowy przewodnik po podstawach języka Python. Wiedza w niej zawarta umożliwia pełne zrozumienie tego języka, co pozwoli Ci pojąć dowolne przykłady kodu na poziomie aplikacji. Zwięźle i jasno przedstawione przykłady świetnie ilustrują poszczególne kwestie i problemy, co daje solidny fundament do praktycznego zastosowania świeżo nabytych umiejętności. W niniejszym -- trzecim już -- wydaniu znajdziesz nowy zestaw praktycznych wskazówek i porad, dobranych w taki sposób, aby obejmowały aktualne zalecenia i najlepsze praktyki programowania. Krótko mówiąc, ta książka ma wszystko, czego potrzebujesz, aby nie tylko dokładnie poznać język Python, ale także efektywnie z niego korzystać!
- Wprowadzenie do interpretera Pythona
- Interaktywne wpisywanie kodu
- Systemowe wiersze poleceń i pliki
- Typy liczbowe Pythona
- Referencje współdzielone
- Łańcuchy znaków
- Instrukcje przypisania i instrukcje wyrażeń
- Źródła dokumentacji
- Funkcje i moduły
- Zakres i argumenty
- Programowanie zorientowane obiektowo
- Projektowanie z udziałem klas
Zdobądź solidne podstawy języka Python i poznaj
najlepsze rozwiązania w programowaniu!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywistego zbioru danych, aby wkrótce rozwiązywać złożone problemy danologii, takie jak obsługa brakujących danych, stosowanie regularyzacji czy też używanie metod nienadzorowanego uczenia maszynowego do odnajdywania podstawowej struktury w zbiorze danych. Pracę z poszczególnymi zagadnieniami ułatwia to, że zostały one zilustrowane prostymi, ale praktycznymi przykładami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Zanurz się w fascynujący świat programowania w języku Python i osiągnij imponujący poziom umiejętności w zaledwie 24 godziny! Oto kilka zalet, które sprawiają, że ta książka jest niezbędna dla każdego aspirującego programisty: Szybki start: podstawy Pythona już w pierwszych godzinach nauki Krok po kroku: zrozumiałe instrukcje pomogą przejść przez
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,50 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.50 zł
119.00 zł (-50%) -
Promocja
Jaki jest najgorętszy temat w informatyce ostatnich lat? Bez wątpienia palmę pierwszeństwa dzierży sztuczna inteligencja. Jej możliwości, rozwój, sposoby, za których pośrednictwem działa. A skoro o AI mowa, to nie sposób nie poruszyć zagadnienia uczenia maszynowego: obszaru sztucznej inteligencji poświęconego algorytmom, które poprawiają się automatycznie poprzez doświadczenie, czyli ekspozycję na dane. Dalej dochodzimy do web scrapingu (zdrapywania), polegającego na ekstrakcji danych ze stron internetowych, by je przechować i na dalszych etapach wykorzystywać choćby do analizy. Zarówno uczenie maszynowe, jak i zdrapywanie danych to niezwykle praktyczne kwestie, których znaczenie w informatyce – i szerzej: w nauce i biznesie – wciąż rośnie.- Videokurs pkt
(53,70 zł najniższa cena z 30 dni)
62.64 zł
179.00 zł (-65%) -
Promocja
Stoisz przed wyborem przedmiotów maturalnych i jako jeden z nich rozważasz informatykę? To będzie świetna decyzja! Bo tu nie chodzi tylko o samą maturę, naprawdę. Zdać ją oczywiście trzeba, i to zdać dobrze – szczególnie jeśli planujesz kontynuować naukę programowania na studiach – ale umiejętność kodowania sama w sobie to jest to! Otworzy Ci niejedne drzwi do atrakcyjnych praktyk studenckich i dobrze płatnej pracy. Niezależnie od tego, czy już wiesz, że chcesz zostać programistą, czy po prostu pragniesz sprawdzić, na ile jest to dla Ciebie dobra droga i zdobyć podstawowe umiejętności programistyczne, ten kurs będzie doskonałym wsparciem Twoich planów. Zawiera wiedzę i umiejętności obejmujące program całej szkoły średniej – cztery, pięć lat programowania skondensowane w wideopigułce.- Videokurs pkt
(41,70 zł najniższa cena z 30 dni)
48.65 zł
139.00 zł (-65%) -
Promocja
Django służy do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. Pozwala w pełni skorzystać z zalet tego języka, a przy tym jest łatwy do nauki. Praca z Django jest atrakcyjna dla programistów o różnym stopniu zaawansowania, co potwierdzają badania ankietowe serwisu Stack Overflow. Aby zapewnić swoim aplikacjom odpowiednią jakość, trzeba poznać sposób- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
O autorze książki
Mark Lutz od 30 lat zajmuje się programowaniem. Dziś jest jedną z najważniejszych postaci w świecie Pythona. Napisał kilka popularnych, wielokrotnie wznawianych książek o programowaniu w tym języku. Przeprowadził też kilkaset sesji treningowych poświęconych Pythonowi. Zanim w 1992 roku zainteresował się tym językiem, zajmował się implementacją Prologa i pracował nad kompilatorami, narzędziami programistycznymi, aplikacjami skryptowymi oraz systemami klient-serwer.
Mark Lutz - pozostałe książki
-
Promocja
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa formatu JSON, moduł timeit, pakiet PyPy, metoda os.popen, generatory, rekurencje, słabe referencje, atrybuty i metody __mro__, __iter__, super, __slots__, metaklasy, deskryptory, funkcja random, pakiet Sphinx i wiele innych. W książce znalazło się mnóstwo ćwiczeń, quizów, pomocnych ilustracji oraz przykładów kodu. Jest to kompendium dla każdego, kto chce szybko zacząć programować w Pythonie i tworzyć wydajny kod o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
99.50 zł
199.00 zł (-50%) -
Promocja
Jeżeli jednak chcesz mieć zawsze pod ręką sprawdzone źródło informacji, które pozwoli Ci w każdej sytuacji rozwiać wątpliwości, to trafiłeś na doskonałą pozycję. Należy ona do serii Leksykon kieszonkowy i charakteryzuje się niezwykle zwięzłym, przejrzystym układem najważniejszych treści oraz poręczną formą. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat typów wbudowanych, wyjątków, programowania obiektowego oraz przetwarzania nazw i reguł zasięgu. Kolejne wydanie tej książki zostało ulepszone i zaktualizowane o mnóstwo nowych informacji, takich jak wykorzystanie Python Launcher w systemie Windows czy formalne reguły dziedziczenia. To doskonałe źródło informacji na temat języka Python!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Updated for both Python 3.4 and 2.7, this convenient pocket guide is the perfect on-the-job quick reference. You’ll find concise, need-to-know information on Python types and statements, special method names, built-in functions and exceptions, commonly used standard library modules, and other prominent Python tools. The handy index lets you pinpoin- ePub + Mobi pkt
(46,74 zł najniższa cena z 30 dni)
46.74 zł
54.99 zł (-15%) -
Promocja
Get a comprehensive, in-depth introduction to the core Python language with this hands-on book. Based on author Mark Lutz’s popular training course, this updated fifth edition will help you quickly write efficient, high-quality code with Python. It’s an ideal way to begin, whether you’re new to programming or a professional developer versed in othe- ePub + Mobi pkt
(237,15 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł (-15%) -
Niniejsza książka należy do popularnej serii Leksykon kieszonkowy, dzięki której zawsze i wszędzie możesz przypomnieć sobie wybrane zagadnienia, związane z różną tematyką. Pozycja, którą właśnie trzymasz w rękach, została poświęcona językowi Python. W trakcie jej lektury zapoznasz się z takimi zagadnieniami, jak sterowanie przepływem programu, wykorzystanie pętli, list, słowników oraz operacje na plikach. Ponadto w każdej chwili będziesz mógł sprawdzić składnię oraz sposoby wykorzystania funkcji i wyjątków wbudowanych. Książka stanowi znakomite kompendium wiedzy na temat języka Python. Sprawdzi się ona w rękach początkującego użytkownika - jako przewodnik, a w rękach zaawansowanego programisty - jako pomocnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce zapoznasz się z podstawowymi typami wbudowanymi Pythona, takimi jak liczby, listy oraz słowniki, nauczysz się tworzyć i przetwarzać obiekty za pomocą instrukcji Pythona, a także opanujesz ogólny model składni tego języka, stworzysz strukturę kodu i wykorzystasz kod ponownie dzięki podstawowym narzędziom proceduralnym Pythona, dowiesz się wszystkiego o modułach Pythona - pakietach instrukcji i funkcji oraz innych narzędziach zorganizowanych w większe komponenty, odkryjesz narzędzie programowania zorientowanego obiektowo, umożliwiające strukturyzację kodu, opanujesz model obsługi wyjątków i narzędzia programistyczne służące do pisania większych programów, zapoznasz się z zaawansowanymi narzędziami Pythona, w tym dekoratorami, deskryptorami, metaklasami i przetwarzaniem tekstu Unicode.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
If you've mastered Python's fundamentals, you're ready to start using it to get real work done. Programming Python will show you how, with in-depth tutorials on the language's primary application domains: system administration, GUIs, and the Web. You'll also explore how Python is used in databases, networking, front-end scripting layers, text proce- ePub + Mobi pkt
(237,15 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł (-15%) -
Promocja
This is the book to reach for when you're coding on the fly and need an answer now. It's an easy-to-use reference to the core language, with descriptions of commonly used modules and toolkits, and a guide to recent changes, new features, and upgraded built-ins -- all updated to cover Python 3.X as well as version 2.6. You'll also quickly find exact- ePub + Mobi pkt
(46,74 zł najniższa cena z 30 dni)
46.74 zł
54.99 zł (-15%) -
Promocja
Portable, powerful, and a breeze to use, Python is ideal for both standalone programs and scripting applications. With this hands-on book, you can master the fundamentals of the core Python language quickly and efficiently, whether you're new to programming or just new to Python. Once you finish, you will know enough about the language to use it in- ePub + Mobi pkt
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%) -
Promocja
Already the industry standard for Python users, ProgrammingPython fromO'Reilly just got even better. This third edition has been updated toreflect current best practices andthe abundance of changes introduced by the latest version of thelanguage, Python 2.5.Whether you're a novice or an advancedpractitioner, you'll find thisrefreshed book more than- ePub + Mobi pkt
(177,65 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,50 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą budować, rozwijać i skalować systemy NLP w środowisku biznesowym, a także dostosowywać je do swojej branży. Opisuje tworzenie rzeczywistych aplikacji NLP. Omawia pełny cykl życia typowego projektu NLP, od zbierania danych po wdrożenie i monitorowanie modelu. Przedstawia studia przypadków i przewodniki dziedzinowe, pozwalające na zbudowanie systemu NLP od podstaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP
Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest trzecim, starannie zaktualizowanym wydaniem wyczerpującego przewodnika po narzędziach analitycznych Pythona. Uwzględnia Pythona 3.0 i bibliotekę pandas 1.4. Została napisana w przystępny sposób, a poszczególne zagadnienia bogato zilustrowano przykładami, studiami rzeczywistych przypadków i fragmentami kodu. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez pakiety pandas i NumPy, a także środowiska IPython i Jupyter. Nie zabrakło wskazówek dotyczących używania uniwersalnych narzędzi przeznaczonych do ładowania, czyszczenia, przekształcania i łączenia zbiorów danych. Pozycję docenią analitycy zamierzający zacząć pracę w Pythonie, jak również programiści Pythona, którzy chcą się zająć analizą danych i obliczeniami naukowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%)
Ebooka "Python. Wprowadzenie. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Python. Wprowadzenie. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Python. Wprowadzenie. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Learning Python, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Anna Trojan
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1648-0, 9788324616480
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-14
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 4275
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Spis treści książki
- Dlaczego ludzie używają Pythona? (43)
- Jakość oprogramowania (44)
- Wydajność programistów (45)
- Czy Python jest językiem skryptowym? (45)
- Jakie są zatem wady Pythona? (47)
- Kto dzisiaj używa Pythona? (48)
- Co mogę zrobić za pomocą Pythona? (49)
- Programowanie systemowe (49)
- Graficzne interfejsy użytkownika (49)
- Skrypty internetowe (50)
- Integracja komponentów (50)
- Programowanie bazodanowe (51)
- Szybkie prototypowanie (51)
- Programowanie numeryczne i naukowe (51)
- Gry, grafika, AI, XML, roboty i tym podobne (51)
- Jakie są techniczne mocne strony Pythona? (52)
- Jest zorientowany obiektowo (52)
- Jest darmowy (52)
- Jest przenośny (53)
- Ma duże możliwości (54)
- Można go łączyć z innymi językami (55)
- Jest łatwy w użyciu (55)
- Jest łatwy do nauczenia się (57)
- Zawdzięcza swoją nazwę Monty Pythonowi (57)
- Jak Python wygląda na tle innych języków? (58)
- Podsumowanie rozdziału (59)
- Łamigłówka (60)
- Quiz (60)
- Odpowiedzi (60)
- Wprowadzenie do interpretera Pythona (63)
- Wykonywanie programu (65)
- Z punktu widzenia programisty (65)
- Z punktu widzenia Pythona (66)
- Warianty modeli wykonywania (68)
- Alternatywne implementacje Pythona (69)
- Narzędzia do optymalizacji wykonywania (70)
- Zamrożone pliki binarne (72)
- Przyszłe możliwości? (73)
- Podsumowanie rozdziału (73)
- Łamigłówka (74)
- Quiz (74)
- Odpowiedzi (74)
- Interaktywne wpisywanie kodu (75)
- Wykorzystywanie sesji interaktywnej (77)
- Systemowe wiersze poleceń i pliki (78)
- Wykorzystywanie wierszy poleceń i plików (80)
- Skrypty wykonywalne Uniksa (#!) (81)
- Kliknięcie ikony pliku (83)
- Kliknięcie ikony w systemie Windows (83)
- Sztuczka z raw_input (84)
- Inne ograniczenia klikania ikon (86)
- Importowanie i przeładowywanie modułów (86)
- Więcej o modułach - atrybuty (88)
- Uwagi na temat używania instrukcji import i reload (90)
- Interfejs użytkownika IDLE (91)
- Podstawy IDLE (91)
- Korzystanie z IDLE (93)
- Zaawansowane opcje IDLE (95)
- Inne IDE (95)
- Osadzanie wywołań (96)
- Zamrożone binarne pliki wykonywalne (97)
- Uruchamianie kodu w edytorze tekstowym (97)
- Inne możliwości uruchamiania (98)
- Przyszłe możliwości (98)
- Jaką opcję wybrać? (98)
- Podsumowanie rozdziału (99)
- Łamigłówka (100)
- Quiz (100)
- Odpowiedzi (100)
- Łamigłówka (102)
- Ćwiczenia do części pierwszej (102)
- Po co korzysta się z typów wbudowanych? (108)
- Najważniejsze typy danych w Pythonie (109)
- Liczby (110)
- Łańcuchy znaków (111)
- Operacje na sekwencjach (111)
- Niezmienność (113)
- Metody specyficzne dla typu (114)
- Otrzymanie pomocy (115)
- Inne sposoby kodowania łańcuchów znaków (116)
- Dopasowywanie wzorców (116)
- Listy (117)
- Operacje na sekwencjach (117)
- Operacje specyficzne dla typu (117)
- Sprawdzanie granic (118)
- Zagnieżdżanie (119)
- Listy składane (119)
- Słowniki (120)
- Operacje na odwzorowaniach (120)
- Zagnieżdżanie raz jeszcze (121)
- Sortowanie kluczy - pętle for (123)
- Iteracja i optymalizacja (124)
- Brakujące klucze - testowanie za pomocą if (125)
- Krotki (126)
- Czemu służą krotki? (126)
- Pliki (126)
- Inne narzędzia podobne do plików (127)
- Inne typy podstawowe (128)
- Jak zepsuć elastyczność kodu (128)
- Klasy zdefiniowane przez użytkownika (129)
- I wszystko inne (130)
- Podsumowanie rozdziału (131)
- Łamigłówka (132)
- Quiz (132)
- Odpowiedzi (132)
- Typy liczbowe Pythona (135)
- Literały liczbowe (136)
- Wbudowane narzędzia liczbowe oraz rozszerzenia (137)
- Operatory wyrażeń Pythona (138)
- Połączone operatory stosują się do priorytetów (139)
- Podwyrażenia grupowane są w nawiasach (139)
- Pomieszane typy poddawane są konwersji (139)
- Przeciążanie operatorów - przegląd (140)
- Liczby w akcji (141)
- Zmienne i podstawowe wyrażenia (141)
- Formaty wyświetlania liczb (143)
- Dzielenie - klasyczne, bez reszty i prawdziwe (144)
- Operacje poziomu bitowego (145)
- Długie liczby całkowite (145)
- Liczby zespolone (146)
- Notacja szesnastkowa i ósemkowa (146)
- Inne wbudowane narzędzia liczbowe (147)
- Inne typy liczbowe (149)
- Liczby dziesiętne (149)
- Zbiory (150)
- Wartości Boolean (151)
- Dodatkowe rozszerzenia (152)
- Podsumowanie rozdziału (152)
- Łamigłówka (153)
- Quiz (153)
- Odpowiedzi (153)
- Sprawa brakujących deklaracji typu (155)
- Zmienne, obiekty i referencje (155)
- Typy powiązane są z obiektami, a nie ze zmiennymi (157)
- Obiekty są uwalniane (158)
- Referencje współdzielone (159)
- Referencje współdzielone a modyfikacje w miejscu (161)
- Referencje współdzielone a równość (162)
- Typy dynamiczne są wszędzie (163)
- Podsumowanie rozdziału (164)
- Łamigłówka (165)
- Quiz (165)
- Odpowiedzi (165)
- Literały łańcuchów znaków (168)
- Łańcuchy znaków w apostrofach i cudzysłowach są tym samym (169)
- Sekwencje ucieczki reprezentują bajty specjalne (169)
- Surowe łańcuchy znaków blokują sekwencje ucieczki (171)
- Potrójne cudzysłowy i apostrofy kodują łańcuchy znaków będące wielowierszowymi blokami (172)
- Łańcuchy znaków Unicode pozwalają na zakodowanie większych zbiorów znaków kodowych (174)
- Łańcuchy znaków w akcji (176)
- Podstawowe operacje (176)
- Indeksowanie i wycinki (177)
- Narzędzia do konwersji łańcuchów znaków (180)
- Modyfikowanie łańcuchów znaków (183)
- Formatowanie łańcuchów znaków (184)
- Zaawansowane formatowanie łańcuchów znaków (185)
- Formatowanie łańcuchów znaków w oparciu o słownik (186)
- Metody łańcuchów znaków (187)
- Przykłady metod łańcuchów znaków - modyfikowanie łańcuchów znaków (188)
- Przykłady metod łańcuchów znaków - analiza składniowa tekstu (190)
- Inne znane metody łańcuchów znaków w akcji (191)
- Oryginalny moduł string (192)
- Generalne kategorie typów (193)
- Typy z jednej kategorii współdzielą zbiory operacji (193)
- Typy zmienne można modyfikować w miejscu (194)
- Podsumowanie rozdziału (194)
- Łamigłówka (195)
- Quiz (195)
- Odpowiedzi (195)
- Listy (197)
- Listy w akcji (199)
- Podstawowe operacje na listach (199)
- Indeksowanie, wycinki i macierze (200)
- Modyfikacja list w miejscu (201)
- Słowniki (204)
- Słowniki w akcji (206)
- Podstawowe operacje na słownikach (206)
- Modyfikacja słowników w miejscu (207)
- Inne metody słowników (208)
- Przykład z tabelą języków programowania (209)
- Uwagi na temat korzystania ze słowników (210)
- Podsumowanie rozdziału (214)
- Łamigłówka (215)
- Quiz (215)
- Odpowiedzi (215)
- Krotki (217)
- Krotki w akcji (218)
- Dlaczego istnieją listy i krotki? (220)
- Pliki (221)
- Otwieranie plików (221)
- Wykorzystywanie plików (222)
- Pliki w akcji (223)
- Inne narzędzia powiązane z plikami (227)
- Raz jeszcze o kategoriach typów (227)
- Elastyczność obiektów (228)
- Referencje a kopie (229)
- Porównania, równość i prawda (231)
- Znaczenie True i False w Pythonie (233)
- Hierarchie typów Pythona (234)
- Inne typy w Pythonie (235)
- Pułapki typów wbudowanych (236)
- Przypisanie tworzy referencje, nie kopie (236)
- Powtórzenie dodaje jeden poziom zagłębienia (236)
- Uwaga na cykliczne struktury danych (237)
- Typów niezmiennych nie można modyfikować w miejscu (237)
- Podsumowanie rozdziału (238)
- Łamigłówka (239)
- Quiz (239)
- Odpowiedzi (239)
- Łamigłówka (240)
- Ćwiczenia do części drugiej (240)
- Raz jeszcze o strukturze programu Pythona (245)
- Instrukcje Pythona (246)
- Historia dwóch if (246)
- Co dodaje Python (248)
- Co usuwa Python (248)
- Skąd bierze się składnia indentacji? (249)
- Kilka przypadków specjalnych (252)
- Szybki przykład - interaktywne pętle (253)
- Prosta pętla interaktywna (254)
- Wykonywanie obliczeń na danych użytkownika (255)
- Obsługa błędów za pomocą sprawdzania danych wejściowych (256)
- Obsługa błędów za pomocą instrukcji try (257)
- Kod zagnieżdżony na trzy poziomy głębokości (257)
- Podsumowanie rozdziału (258)
- Łamigłówka (259)
- Quiz (259)
- Odpowiedzi (259)
- Instrukcje przypisania (261)
- Formy instrukcji przypisania (262)
- Przypisanie sekwencji (263)
- Przypisanie z wieloma celami (265)
- Przypisania rozszerzone (266)
- Reguły dotyczące nazw zmiennych (268)
- Instrukcje wyrażeń (271)
- Instrukcje wyrażeń i modyfikacje w miejscu (272)
- Instrukcje print (272)
- Program "Witaj, świecie!" w Pythonie (273)
- Przekierowanie strumienia wyjścia (274)
- Rozszerzenie print >> file (274)
- Podsumowanie rozdziału (277)
- Łamigłówka (278)
- Quiz (278)
- Odpowiedzi (278)
- Instrukcje if (279)
- Ogólny format (279)
- Proste przykłady (280)
- Rozgałęzienia kodu (280)
- Reguły składni Pythona (282)
- Ograniczniki bloków (283)
- Ograniczniki instrukcji (284)
- Kilka przypadków specjalnych (285)
- Testy prawdziwości (285)
- Wyrażenie trójargumentowe if/else (287)
- Podsumowanie rozdziału (289)
- Łamigłówka (290)
- Quiz (290)
- Odpowiedzi (290)
- Pętle while (291)
- Ogólny format (291)
- Przykłady (292)
- Instrukcje break, continue, pass oraz else w pętli (293)
- Ogólny format pętli (293)
- Przykłady (293)
- Pętle for (297)
- Ogólny format (297)
- Przykłady (298)
- Pierwsze spojrzenie na iteratory (302)
- Iteratory plików (302)
- Inne iteratory typów wbudowanych (304)
- Inne konteksty iteracyjne (305)
- Iteratory definiowane przez użytkownika (306)
- Techniki tworzenia pętli (306)
- Pętle liczników - while i range (307)
- Przechodzenie niewyczerpujące - range (308)
- Modyfikacja list - range (309)
- Przechodzenie równoległe - zip oraz map (310)
- Generowanie wartości przesunięcia i elementów - enumerate (312)
- Listy składane - wprowadzenie (313)
- Podstawy list składanych (313)
- Wykorzystywanie list składanych w plikach (314)
- Rozszerzona składnia list składanych (315)
- Podsumowanie rozdziału (316)
- Łamigłówka (317)
- Quiz (317)
- Odpowiedzi (317)
- Źródła dokumentacji Pythona (319)
- Komentarze ze znakami # (320)
- Funkcja dir (320)
- Łańcuchy znaków dokumentacji - __doc__ (321)
- PyDoc - funkcja help (324)
- PyDoc - raporty HTML (326)
- Zbiór standardowej dokumentacji (329)
- Zasoby internetowe (330)
- Publikowane książki (330)
- Często spotykane problemy programistyczne (330)
- Podsumowanie rozdziału (332)
- Łamigłówka (333)
- Quiz (333)
- Odpowiedzi (333)
- Łamigłówka (334)
- Ćwiczenia do części trzeciej (334)
- Po co używa się funkcji? (340)
- Tworzenie funkcji (340)
- Instrukcje def (342)
- Instrukcja def uruchamiana jest w czasie wykonania (342)
- Pierwszy przykład - definicje i wywoływanie (343)
- Definicja (343)
- Wywołanie (343)
- Polimorfizm w Pythonie (344)
- Drugi przykład - przecinające się sekwencje (345)
- Definicja (345)
- Wywołania (346)
- Raz jeszcze o polimorfizmie (346)
- Zmienne lokalne (347)
- Podsumowanie rozdziału (348)
- Łamigłówka (349)
- Quiz (349)
- Odpowiedzi (349)
- Reguły dotyczące zakresu (351)
- Podstawy zakresów Pythona (352)
- Rozwiązywanie konfliktów w zakresie nazw - reguła LEGB (353)
- Przykład zakresu (355)
- Zakres wbudowany (355)
- Instrukcja global (357)
- Minimalizowanie stosowania zmiennych globalnych (358)
- Minimalizacja modyfikacji dokonywanych pomiędzy plikami (359)
- Inne metody dostępu do zmiennych globalnych (360)
- Zakresy a funkcje zagnieżdżone (361)
- Szczegóły dotyczące zakresów zagnieżdżonych (361)
- Przykład zakresu zagnieżdżonego (361)
- Przekazywanie argumentów (367)
- Argumenty a współdzielone referencje (368)
- Unikanie modyfikacji zmiennych argumentów (369)
- Symulowanie parametrów wyjścia (370)
- Specjalne tryby dopasowania argumentów (371)
- Przykłady ze słowami kluczowymi i wartościami domyślnymi (372)
- Przykład dowolnych argumentów (374)
- Łączenie słów kluczowych i wartości domyślnych (376)
- Przykład z funkcją obliczającą minimum (376)
- Bardziej przydatny przykład - uniwersalne funkcje działające na zbiorach (379)
- Dopasowywanie argumentów - szczegóły (380)
- Podsumowanie rozdziału (381)
- Łamigłówka (382)
- Quiz (382)
- Odpowiedzi (383)
- Funkcje anonimowe - lambda (385)
- Wyrażenia lambda (385)
- Po co używa się wyrażenia lambda? (387)
- Jak łatwo zaciemnić kod napisany w Pythonie (388)
- Zagnieżdżone wyrażenia lambda a zakresy (389)
- Zastosowanie funkcji do argumentów (390)
- Wbudowana funkcja apply (391)
- Składnia wywołania podobna do stosowania funkcji apply (392)
- Odwzorowywanie funkcji na sekwencje - map (392)
- Narzędzia programowania funkcyjnego - filter i reduce (394)
- Jeszcze raz listy składane - odwzorowania (395)
- Podstawy list składanych (395)
- Dodawanie testów i zagnieżdżonych pętli (396)
- Listy składane i macierze (398)
- Zrozumienie list składanych (399)
- Jeszcze o iteratorach - generatory (401)
- Przykład funkcji generatora (402)
- Rozszerzony protokół generatora funkcji - metoda send a next (403)
- Iteratory a typy wbudowane (404)
- Wyrażenia generatora - iteratory spotykają listy składane (404)
- Pomiar alternatywnych sposobów iteracji (406)
- Koncepcje związane z projektowaniem funkcji (408)
- Funkcje są obiektami - wywołania pośrednie (410)
- Pułapki związane z funkcjami (410)
- Zmienne lokalne wykrywane są w sposób statyczny (411)
- Wartości domyślne i obiekty zmienne (412)
- Funkcje bez instrukcji return (413)
- Zmienne pętli zakresu zawierającego (414)
- Podsumowanie rozdziału (414)
- Łamigłówka (415)
- Quiz (415)
- Odpowiedzi (415)
- Łamigłówka (417)
- Ćwiczenia do części czwartej (417)
- Po co używa się modułów? (423)
- Architektura programu w Pythonie (424)
- Struktura programu (424)
- Importowanie i atrybuty (425)
- Moduły biblioteki standardowej (427)
- Jak działa importowanie (427)
- 1. Odnalezienie modułu (428)
- 2. (Ewentualne) Kompilowanie (432)
- 3. Wykonanie (432)
- Podsumowanie rozdziału (433)
- Łamigłówka (435)
- Quiz (435)
- Odpowiedzi (435)
- Tworzenie modułów (437)
- Użycie modułów (438)
- Instrukcja import (438)
- Instrukcja from (439)
- Instrukcja from * (439)
- Operacja importowania odbywa się tylko raz (439)
- Instrukcje import oraz from są przypisaniami (440)
- Modyfikacja zmiennych pomiędzy plikami (441)
- Równoważność instrukcji import oraz from (441)
- Potencjalne pułapki związane z użyciem instrukcji from (442)
- Przestrzenie nazw modułów (443)
- Pliki generują przestrzenie nazw (443)
- Kwalifikowanie nazw atrybutów (445)
- Importowanie a zakresy (446)
- Zagnieżdżanie przestrzeni nazw (447)
- Przeładowywanie modułów (448)
- Podstawy przeładowywania modułów (449)
- Przykład przeładowywania z użyciem reload (450)
- Podsumowanie rozdziału (451)
- Łamigłówka (452)
- Quiz (452)
- Odpowiedzi (452)
- Podstawy importowania pakietów (453)
- Pakiety a ustawienia ścieżki wyszukiwania (454)
- Pliki pakietów __init__.py (454)
- Przykład importowania pakietu (456)
- Instrukcja from a instrukcja import w importowaniu pakietów (457)
- Do czego służy importowanie pakietów? (458)
- Historia trzech systemów (458)
- Podsumowanie rozdziału (461)
- Łamigłówka (462)
- Quiz (462)
- Odpowiedzi (462)
- Ukrywanie danych w modułach (463)
- Minimalizacja niebezpieczeństw użycia from * - _X oraz __all__ (464)
- Włączanie opcji z przyszłych wersji Pythona (464)
- Mieszane tryby użycia - __name__ oraz __main__ (465)
- Testy jednostkowe z wykorzystaniem __name__ (466)
- Modyfikacja ścieżki wyszukiwania modułów (467)
- Rozszerzenie import as (468)
- Składnia importowania względnego (468)
- Do czego służy importowanie względne? (469)
- Projektowanie modułów (471)
- Moduły są obiektami - metaprogramy (472)
- Pułapki związane z modułami (474)
- W kodzie najwyższego poziomu kolejność instrukcji ma znaczenie (474)
- Importowanie modułów za pomocą łańcucha znaków nazwy (475)
- Instrukcja from kopiuje nazwy, jednak łącza już nie (476)
- Instrukcja from * może zaciemnić znaczenie zmiennych (476)
- Funkcja reload może nie mieć wpływu na obiekty importowane za pomocą from (477)
- Funkcja reload i instrukcja from a testowanie interaktywne (478)
- Instrukcja reload nie jest stosowana rekurencyjnie (478)
- Rekurencyjne importowanie za pomocą from może nie działać (480)
- Podsumowanie rozdziału (481)
- Łamigłówka (482)
- Quiz (482)
- Odpowiedzi (482)
- Łamigłówka (483)
- Ćwiczenia do części piątej (483)
- Po co używa się klas? (488)
- Programowanie zorientowane obiektowo z dystansu (489)
- Wyszukiwanie dziedziczenia atrybutów (489)
- Klasy a instancje (492)
- Wywołania metod klasy (492)
- Tworzenie drzew klas (493)
- Programowanie zorientowane obiektowo oparte jest na ponownym wykorzystaniu kodu (495)
- Podsumowanie rozdziału (498)
- Łamigłówka (499)
- Quiz (499)
- Odpowiedzi (499)
- Klasy generują większą liczbę obiektów instancji (501)
- Obiekty klas udostępniają zachowania domyślne (502)
- Obiekty instancji są rzeczywistymi elementami (502)
- Pierwszy przykład (503)
- Klasy dostosowuje się do własnych potrzeb przez dziedziczenie (505)
- Drugi przykład (506)
- Klasy są atrybutami w modułach (507)
- Klasy mogą przechwytywać operatory Pythona (508)
- Trzeci przykład (509)
- Po co przeciąża się operatory? (511)
- Najprostsza klasa Pythona na świecie (512)
- Podsumowanie rozdziału (514)
- Łamigłówka (515)
- Quiz (515)
- Odpowiedzi (515)
- Instrukcja class (517)
- Ogólna forma (517)
- Przykład (518)
- Metody (520)
- Przykład (521)
- Wywoływanie konstruktorów klas nadrzędnych (521)
- Inne możliwości wywoływania metod (522)
- Dziedziczenie (522)
- Tworzenie drzewa atrybutów (523)
- Specjalizacja odziedziczonych metod (524)
- Techniki interfejsów klas (524)
- Abstrakcyjne klasy nadrzędne (526)
- Przeciążanie operatorów (527)
- Często spotykane metody przeciążania operatorów (527)
- Metoda __getitem__ przechwytuje referencje do indeksów (528)
- Metody __getitem__ oraz __iter__ implementują iterację (529)
- Iteratory zdefiniowane przez użytkownika (530)
- Metody __getattr__ oraz __setattr__ przechwytują referencje do atrybutów (534)
- Emulowanie prywatności w atrybutach instancji (535)
- Metody __repr__ oraz __str__ zwracają reprezentacje łańcuchów znaków (536)
- Metoda __radd__ obsługuje dodawanie prawostronne (537)
- Metoda __call__ przechwytuje wywołania (538)
- Interfejsy funkcji i kod oparty na wywołaniach zwrotnych (538)
- Metoda __del__ jest destruktorem (540)
- Przestrzenie nazw - cała historia (541)
- Pojedyncze nazwy - globalne, o ile nie przypisane (541)
- Nazwy atrybutów - przestrzenie nazw obiektów (541)
- Zen przestrzeni nazw Pythona - przypisania klasyfikują zmienne (542)
- Słowniki przestrzeni nazw (544)
- Łącza przestrzeni nazw (546)
- Bardziej realistyczny przykład (547)
- Podsumowanie rozdziału (550)
- Łamigłówka (551)
- Quiz (551)
- Odpowiedzi (551)
- Python a programowanie zorientowane obiektowo (553)
- Przeciążanie za pomocą sygnatur wywołań (lub nie) (554)
- Klasy jako rekordy (554)
- Programowanie zorientowane obiektowo i dziedziczenie - związek "jest" (556)
- Programowanie zorientowane obiektowo i kompozycja - związki "ma" (558)
- Raz jeszcze procesor strumienia danych (559)
- Programowanie zorientowane obiektowo a delegacja (562)
- Dziedziczenie wielokrotne (563)
- Klasy są obiektami - uniwersalne fabryki obiektów (566)
- Do czego służą fabryki? (567)
- Metody są obiektami - z wiązaniem i bez wiązania (568)
- Raz jeszcze o łańcuchach znaków dokumentacji (570)
- Klasy a moduły (571)
- Podsumowanie rozdziału (572)
- Łamigłówka (573)
- Quiz (573)
- Odpowiedzi (573)
- Rozszerzanie typów wbudowanych (575)
- Rozszerzanie typów za pomocą osadzania (576)
- Rozszerzanie typów za pomocą klas podrzędnych (576)
- Pseudoprywatne atrybuty klas (579)
- Przegląd zniekształcania nazw zmiennych (579)
- Po co używa się atrybutów pseudoprywatnych? (580)
- Klasy w nowym stylu (581)
- Modyfikacja wielokrotnego dziedziczenia po jednej klasie (582)
- Inne rozszerzenia klas w nowym stylu (585)
- Metody statyczne oraz metody klasy (588)
- Wykorzystywanie metod statycznych oraz metod klasy (590)
- Dekoratory funkcji (592)
- Przykład dekoratora (593)
- Pułapki związane z klasami (594)
- Modyfikacja atrybutów klas może mieć efekty uboczne (594)
- Dziedziczenie wielokrotne - kolejność ma znaczenie (595)
- Metody, klasy oraz zakresy zagnieżdżone (596)
- Przesadne opakowywanie (598)
- Podsumowanie rozdziału (598)
- Łamigłówka (599)
- Quiz (599)
- Odpowiedzi (599)
- Łamigłówka (600)
- Ćwiczenia do części szóstej (600)
- Po co używa się wyjątków? (610)
- Role wyjątków (610)
- Obsługa wyjątków w skrócie (611)
- Instrukcja try/except/else (615)
- Części instrukcji try (616)
- Część try/else (618)
- Przykład - zachowanie domyślne (619)
- Przykład - przechwytywanie wbudowanych wyjątków (620)
- Instrukcja try/finally (620)
- Przykład - działania kończące kod z użyciem try/finally (621)
- Połączona instrukcja try/except/finally (622)
- Łączenie finally oraz except za pomocą zagnieżdżania (623)
- Przykład połączonego try (624)
- Instrukcja raise (625)
- Przykład - zgłaszanie i przechwytywanie wyjątków zdefiniowanych przez użytkownika (626)
- Przykład - przekazywanie dodatkowych danych w raise (626)
- Przykład - przekazywanie wyjątków za pomocą raise (627)
- Instrukcja assert (628)
- Przykład - wyłapywanie ograniczeń (ale nie błędów) (628)
- Menedżery kontekstu with/as (629)
- Podstawowe zastosowanie (629)
- Protokół zarządzania kontekstem (632)
- Podsumowanie rozdziału (633)
- Łamigłówka (634)
- Quiz (634)
- Odpowiedzi (634)
- Wyjątki oparte na łańcuchach znaków (636)
- Wyjątki oparte na łańcuchach znaków znikają (636)
- Wyjątki oparte na klasach (637)
- Przykład wyjątku opartego na klasach (637)
- Po co istnieją wyjątki oparte na klasach? (639)
- Wbudowane klasy wyjątków (641)
- Określanie tekstu wyjątku (643)
- Przesyłanie danych oraz zachowania w instancjach (644)
- Ogólne formy instrukcji raise (646)
- Podsumowanie rozdziału (647)
- Łamigłówka (648)
- Quiz (648)
- Odpowiedzi (648)
- Zagnieżdżanie programów obsługi wyjątków (649)
- Przykład - zagnieżdżanie przebiegu sterowania (651)
- Przykład - zagnieżdżanie składniowe (651)
- Zastosowanie wyjątków (653)
- Wyjątki nie zawsze są błędami (653)
- Funkcje sygnalizują warunki za pomocą raise (653)
- Debugowanie z wykorzystaniem zewnętrznych instrukcji try (654)
- Testowanie kodu wewnątrz tego samego procesu (655)
- Więcej informacji na temat funkcji sys.exc_info (656)
- Wskazówki dotyczące projektowania wyjątków (656)
- Co powinniśmy opakować w try (656)
- Jak nie przechwytywać zbyt wiele - unikanie pustych except (657)
- Jak nie przechwytywać zbyt mało - korzystanie z kategorii opartych na klasach (659)
- Pułapki związane z wyjątkami (659)
- Wyjątki znaków dopasowywane są po tożsamości, a nie wartości (659)
- Przechwytywanie niewłaściwej rzeczy (661)
- Podsumowanie jądra języka Python (661)
- Zbiór narzędzi Pythona (661)
- Narzędzia programistyczne przeznaczone do większych projektów (663)
- Podsumowanie rozdziału (666)
- Łamigłówka (667)
- Quiz (667)
- Odpowiedzi (667)
- Łamigłówka (668)
- Ćwiczenia do części siódmej (668)
Przedmowa (25)
I: Wprowadzenie (41)
1. Pytania i odpowiedzi dotyczące Pythona (43)
2. Jak Python wykonuje programy? (63)
3. Jak wykonuje się programy? (75)
II: Typy i operacje (105)
4. Wprowadzenie do typów obiektów Pythona (107)
5. Liczby (135)
6. Wprowadzenie do typów dynamicznych (155)
7. Łańcuchy znaków (167)
8. Listy oraz słowniki (197)
9. Krotki, pliki i pozostałe (217)
III: Instrukcje i składnia (243)
10. Wprowadzenie do instrukcji Pythona (245)
11. Przypisanie, wyrażenia i print (261)
12. Testy if (279)
13. Pętle while i for (291)
14. Wprowadzenie do dokumentacji (319)
IV: Funkcje (337)
15. Podstawy funkcji (339)
16. Zakres i argumenty (351)
17. Zaawansowane zagadnienia związane z funkcjami (385)
V: Moduły (421)
18. Moduły - wprowadzenie (423)
19. Podstawy tworzenia modułów (437)
20. Pakiety modułów (453)
21. Zaawansowane zagadnienia związane z modułami (463)
VI: Klasy i programowanie zorientowane obiektowo (485)
22. Programowanie zorientowane obiektowo (487)
23. Podstawy tworzenia klas (501)
24. Szczegóły kodu klas (517)
25. Projektowanie z udziałem klas (553)
26. Zaawansowane zagadnienia związane z klasami (575)
VII: Wyjątki oraz narzędzia (607)
27. Podstawy wyjątków (609)
28. Obiekty wyjątków (635)
29. Projektowanie z wykorzystaniem klas (649)
Dodatki (669)
A: Instalacja i konfiguracja (671)
B: Rozwiązania ćwiczeń podsumowujących poszczególne części książki (679)
Skorowidz (711)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Python. Wprowadzenie. Wydanie III Mark Lutz (17) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(6)
(2)
(3)
(2)
(1)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie