Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 368
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu
Po nauczeniu się podstaw Pythona przychodzi czas na coś poważniejszego. Umiesz już napisać kilkanaście linii kodu, który działa zgodnie z oczekiwaniami, znasz składnię języka i wiesz, jakie możliwości oferuje. Być może nawet traktujesz tworzenie kodu w Pythonie jako świetną zabawę. W każdym razie, skoro znasz już podstawy, możesz się zająć prawdziwymi projektami. Dzięki nim nie tylko rozwiążesz palące problemy codziennego życia, ale również nauczysz się tworzyć kompletne, funkcjonalne programy. Programy, które będą działać.
Ta książka jest sposobem na dalszą naukę programowania poprzez realizację projektów. Każdy z nich został wyjaśniony krok po kroku, opisano też sposoby korzystania z licznych bibliotek i pakietów Pythona. Dzięki projektom dowiesz się, jak wykorzystywać programowanie do realizacji eksperymentów, testowania teorii, naśladowania natury lub po prostu do zabawy. Nabierzesz wprawy w pracy z bibliotekami i modułami Pythona, nauczysz się także pożytecznych skrótów, przydatnych funkcji i innych pomocnych technik. W efekcie lektury w łatwy sposób zrealizujesz zadania, które kiedyś spędzały sen z powiek geniuszom - a to dopiero początek przygody z Pythonem!
Dzięki książce dowiesz się, jak:
- używać bibliotek: matplotlib, NumPy, Bokeh, pandas, Requests, Beautiful Soup i turtle
- tworzyć szyfry, szyfrować i odszyfrowywać wiadomości
- przetwarzać język naturalny i pisać kod do rozpoznawania obrazów
- pisać programy wykrywające i śledzące obiekty
- korzystać z narzędzi do analizy i wizualizacji danych
Python. Być może polegniesz, a może Ci się uda!
Wybrane bestsellery
-
Książka to zbiór zabawnych i edukacyjnych ćwiczeń zaprojektowanych w taki sposób, aby bawić programistów i jednocześnie zwiększać ich umiejętności związane z programowaniem w Pythonie. Przygoda zaczyna się tam, gdzie kończą się książki dla początkujących. Publikacja rozwija istniejące koncepcje i...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
72.54 zł
89.00 zł(-18%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa fo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Lee VaughanLee Vaughan jest emerytowanym geologiem, programistą, wielbicielem kultury popularnej, nauczycielem i autorem książek. Wcześniej pracował w ExxonMobil, gdzie tworzył i recenzował skomplikowane modele komputerowe, rozwijał i testował oprogramowanie, a także szkolił geologów i inżynierów. Mieszka w The Woodlands w Teksasie.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Real-World Python: A Hacker's Guide to Solving Problems with Code
- Tłumaczenie:
- Karolina Stangel
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8346-3, 9788328383463
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-02-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8347-0, 9788328383470
- Data wydania ebooka:
-
2022-02-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 157588
- Rozmiar pliku Pdf:
- 37.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Spis treści książki
- O autorze
- O korektorach technicznych
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Do kogo skierowana jest ta książka?
- Dlaczego Python?
- Co zawiera ta książka?
- Wersja języka Python, system operacyjny i środowisko programistyczne
- Instalacja Pythona
- Uruchomienie Pythona
- Środowisko wirtualne
- Naprzód!
- 1. Uratuj rozbitków dzięki twierdzeniu Bayesa
- Twierdzenie Bayesa
- Projekt #1: Symulacja misji poszukiwawczo-ratunkowej
- Strategia
- Instalacja bibliotek Pythona
- Instalacja NumPy i innych pakietów naukowych za pomocą narzędzia pip
- Instalacja OpenCV za pomocą narzędzia pip
- Kod programu
- Import modułów
- Definicja klasy Search
- Rysowanie mapy
- Wybór końcowej lokalizacji zaginionego
- Liczenie skuteczności i realizacja poszukiwań
- Zastosowanie twierdzenia Bayesa i utworzenie menu
- Definicja funkcji main()
- Interpretacja wyboru opcji z menu
- Zakończenie pętli i wywołanie funkcji main()
- Uruchomienie gry
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Samodzielny projekt: Inteligentniejsze poszukiwania
- Samodzielny projekt: Znajdź najlepszą strategię dzięki metodzie Monte Carlo
- Samodzielny projekt: Obliczanie prawdopodobieństwa wykrycia
- 2. Określ autora za pomocą stylometrii
- Projekt #2: Pies, wojna i zaginiony świat
- Strategia
- Instalacja NLTK
- Pobieranie tokenizera
- Pobieranie pakietu Stopwords Corpus
- Korpusy
- Kod programu
- Import modułów i definicja funkcji main()
- Pobranie tekstu i utworzenie słownika z wyrazami
- Znalezienie najkrótszego korpusu
- Porównywanie długości słów
- Porównanie słów nieindeksowanych
- Porównanie części mowy
- Porównanie słownictwa
- Obliczanie współczynnika podobieństwa Jaccarda
- Projekt #2: Pies, wojna i zaginiony świat
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Gdzie jest pies pogrzebany?
- Zadanie praktyczne: Mapa interpunkcji
- Samodzielny projekt: Popraw wyliczanie częstości
- 3. Streść przemówienie dzięki narzędziom do przetwarzania języka naturalnego
- Projekt #3: Mam marzenie... streszczać przemówienia!
- Strategia
- Web scraping
- Kod programu
- Import modułów i definicja funkcji main()
- Uzupełnienie funkcji main()
- Usunięcie słów nieindeksowanych
- Obliczanie częstości występowania słów
- Ranking zdań
- Uruchomienie programu
- Projekt #3: Mam marzenie... streszczać przemówienia!
- Projekt #4: Podsumowywanie przemówień z biblioteką gensim
- Instalacja biblioteki gensim
- Kod programu
- Import modułów, pobranie przemówienia ze strony i wstępna obróbka
- Streszczanie przemówienia
- Projekt #5: Streszczenia w postaci chmur słów
- Moduły wordcloud i PIL
- Kod programu
- Import modułów, plików tekstowych, obrazów i słów nieindeksowanych
- Generowanie chmury słów
- Wydruk chmury słów
- Drobne zmiany
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Samodzielny projekt: Wieczór gier
- Samodzielny projekt: Streszczenie streszczenia
- Samodzielny projekt: Streszczenie powieści
- Samodzielny projekt: Nie chodzi tylko o to, co mówisz, ale jak to mówisz!
- 4. Zakoduj supertajną wiadomość szyfrem książkowym
- Jednorazowy bloczek szyfrowy
- Szyfr Rebeki
- Projekt #6: Cyfrowy klucz do Rebeki
- Strategia
- Kod programu
- Import modułów i definicja funkcji main()
- Wgrywanie pliku i tworzenie słownika
- Szyfrowanie wiadomości
- Odszyfrowywanie wiadomości
- Sprawdzenie poprawności i wywołanie funkcji main()
- Wysyłanie wiadomości
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Wykresy znaków
- Zadanie praktyczne: Przesyłanie tajnych wiadomości jak w czasie II wojny światowej
- 5. Znajdź Plutona
- Projekt #7: Replikacja komparatora błyskowego
- Strategia
- Dane
- Kod programu
- Import modułów i definicje stałych
- Definicja funkcji main()
- Pętla w funkcji main()
- Znajdowanie najlepszych dopasowań punktów kluczowych
- Sprawdzanie najlepszych dopasowań
- Rejestracja obrazu
- Budowa komparatora błyskowego
- Używanie komparatora błyskowego
- Projekt #7: Replikacja komparatora błyskowego
- Projekt #8: Wykrywanie przejściowych zjawisk astronomicznych dzięki różnicowaniu obrazów
- Strategia
- Kod programu wykrywacza zjawisk
- Import modułów i definicje stałych
- Wykrywanie i zaznaczanie przejściowych zjawisk astronomicznych
- Przygotowywanie plików i katalogów
- Utworzenie pętli przechodzącej przez obrazy i wyliczenie różnic bezwzględnych
- Odkrycie zjawiska i zapisanie obrazu
- Korzystanie z wykrywacza przejściowych zjawisk astronomicznych
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Wyznaczenie ścieżki orbitalnej
- Zadanie praktyczne: Znajdź różnice
- Samodzielny projekt: Liczenie gwiazd
- 6. Pomóż misji Apollo 8 wygrać wyścig na Księżyc
- Zrozumieć misję Apollo 8
- Trajektoria swobodnego powrotu
- Problem trzech ciał
- Zrozumieć misję Apollo 8
- Projekt #9: Na Księżyc z misją Apollo 8!
- Użycie modułu turtle
- Strategia
- Kod programu
- Import modułu turtle i definicje stałych
- Odtworzenie systemu grawitacji
- Tworzenie ciał niebieskich
- Przyspieszenie wynikające z grawitacji
- Przejście przez symulację
- Definicja funkcji main(), ustawienia ekranu i utworzenie układu ciał
- Utworzenie Ziemi i Księżyca
- Niestandardowy kształt modułu CSM
- Utworzenie modułu CSM, początek symulacji i wywołanie funkcji main()
- Uruchomienie symulacji
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Symulacja poszukiwań
- Zadanie praktyczne: Na miejsca, gotowi, start!
- Zadanie praktyczne: Przystanek Księżyc
- Samodzielny projekt: Symulacja z zachowaniem skali
- Samodzielny projekt: Prawdziwa misja Apollo 8
- 7. Wybierz miejsce na marsjańskie lądowisko
- Jak wylądować na Marsie?
- Mapa MOLA
- Projekt #10: Wybór marsjańskich lądowisk
- Strategia
- Kod programu
- Import modułów i definicje stałych
- Utworzenie stałych pochodnych oraz obiektu screen
- Definicja i inicjalizacja klasy Search
- Obliczanie wskaźników
- Sprawdzanie lokalizacji prostokątów
- Sortowanie wyników i ocena prostokątów
- Rysowanie najlepszych prostokątów na mapie
- Końcowy wynik w kolorze
- Uruchomienie programu
- Wyniki
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Sprawdź, czy rysunki są częścią obrazu
- Zadanie praktyczne: Profil wysokościowy
- Zadanie praktyczne: Wykres trójwymiarowy
- Zadanie praktyczne: Miksowanie map
- Samodzielny projekt: Trzy za jednym zamachem
- Samodzielny projekt: Zawijanie prostokątów
- 8. Wykryj odległe egzoplanety
- Fotometria tranzytowa
- Projekt #11: Symulacja tranzytu egzoplanety
- Strategia
- Kod programu
- Import modułów i utworzenie stałych
- Definicja funkcji main()
- Rejestracja tranzytu
- Obliczanie względnej jasności i rysowanie wykresu krzywej blasku
- Eksperymenty z fotometrią tranzytową
- Projekt #12: Obrazy egzoplanet
- Strategia
- Kod programu
- Import modułów i zmniejszanie obrazów
- Uśrednienie wartości kanałów kolorów i utworzenie diagramów kołowych
- Rysowanie diagramu dla pojedynczego piksela
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Wykrywanie obcych megastruktur
- Zadanie praktyczne: Wykrywanie tranzytów asteroid
- Zadanie praktyczne: Uwzględnienie pociemnienia brzegowego
- Zadanie praktyczne: Wykrywanie plam słonecznych
- Zadanie praktyczne: Wykryj obcą armadę
- Zadanie praktyczne: Wykryj planetę z księżycem
- Zadanie praktyczne: Pomiar długości dnia na egzoplanecie
- Samodzielny projekt: Dynamiczne generowanie krzywej blasku
- 9. Rozpoznaj wroga
- Wykrywanie twarzy na zdjęciach
- Projekt #13: Zaprogramowanie automatycznej wieżyczki obronnej
- Strategia
- Kod programu
- Import modułów, konfiguracja dźwięku oraz utworzenie odniesień do plików klasyfikatora i obrazów przedstawiających korytarz
- Emisja ostrzeżenia, wczytanie obrazów i wykrywanie twarzy
- Wykrywanie oczu i dezaktywacja broni
- Przepuszczenie człowieka lub otworzenie ognia
- Wykrywanie twarzy ze strumienia wideo
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Zadanie praktyczne: Rozmywanie twarzy
- Samodzielny projekt: Detektor kocich pyszczków
- 10. Zabezpiecz dostęp do laboratorium dzięki rozpoznawaniu twarzy
- Rozpoznawanie twarzy dzięki LBPH
- Diagram przepływu procesu rozpoznawania twarzy
- Pozyskiwanie histogramów lokalnych wzorców binarnych
- Rozpoznawanie twarzy dzięki LBPH
- Projekt #14: Zabezpiecz dostęp do obcego artefaktu
- Strategia
- Potrzebne moduły i pliki
- Kod pobierający obraz wideo
- Import modułów, ustawienia dźwięku i kamery, instrukcje oraz ścieżki do plików
- Pozyskiwanie obrazów szkoleniowych
- Kod programu z etapu szkolenia
- Kod programu z etapu predykcji
- Import modułów i przygotowanie algorytmu do rozpoznawania twarzy
- Rozpoznawanie twarzy i aktualizacja dziennika dostępu
- Wyniki
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Samodzielny projekt: Dodanie hasła i rejestrowania obrazu wideo
- Samodzielny projekt: Bliźniaki i sobowtóry
- Samodzielny projekt: Machina czasu
- 11. Opracuj interaktywną mapę ucieczki przed zombie
- Projekt #15: Wizualizacja gęstości zaludnienia na kartogramie
- Strategia
- Biblioteka pandas
- Biblioteki bokeh i holoviews
- Instalacja modułów pandas, bokeh i holoviews
- Pobieranie danych dotyczących hrabstw, stanów, bezrobocia i gęstości zaludnienia
- Hakowanie holoviews
- Kod programu
- Import modułów i danych oraz utworzenie obiektu dataframe
- Usuwanie wierszy opisujących stany oraz przygotowanie kodów stanów i hrabstw
- Przygotowywanie danych do wyświetlenia
- Rysowanie kartogramu
- Planowanie ucieczki
- Projekt #15: Wizualizacja gęstości zaludnienia na kartogramie
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Samodzielny projekt: Wyświetlanie zmian w zaludnieniu Stanów Zjednoczonych
- 12. Czy żyjemy w symulacji komputerowej?
- Projekt #16: Życie, wszechświat i staw żółwia Yertle
- Kod programu
- Import modułu turtle, przygotowanie ekranu i rysowanie wyspy
- Rysowanie kłody, dziury po sęku oraz żółwia Yertle
- Kod programu
- Implikacje symulacji stawu
- Liczenie kosztu poruszania się po siatce
- Kod programu
- Projekt #16: Życie, wszechświat i staw żółwia Yertle
- Wyniki
- Strategia
- Podsumowanie
- Dalsza lektura
- Co dalej?
- Samodzielny projekt: Znajdź bezpieczną przystań
- Samodzielny projekt: Tutaj wstaje słońce
- Samodzielny projekt: Widzieć oczami psa
- Samodzielny projekt: Niestandardowe krzyżówki
- Samodzielny projekt: Uproszczenie pokazu slajdów
- Samodzielny projekt: Cóż za skomplikowana sieć!
- Samodzielny projekt: Z góry dziękuję
- A. Rozwiązania zadań praktycznych
- Rozdział 2. Określ autora za pomocą stylometrii
- Gdzie jest pies pogrzebany?
- Mapa interpunkcji
- Rozdział 2. Określ autora za pomocą stylometrii
- Rozdział 4. Zakoduj supertajną wiadomość szyfrem książkowym
- Wykresy znaków
- Przesyłanie tajnych wiadomości jak w czasie II wojny światowej
- Rozdział 5. Znajdź Plutona
- Wyznaczenie ścieżki orbitalnej
- Znajdź różnice
- Rozdział 6. Pomóż misji Apollo 8 wygrać wyścig na Księżyc
- Symulacja poszukiwań
- Na miejsca, gotowi, start!
- Przystanek Księżyc
- Rozdział 7. Wybierz miejsce na marsjańskie lądowisko
- Sprawdź, czy rysunki są częścią obrazu
- Profil wysokościowy
- Wykres trójwymiarowy
- Miksowanie map
- Rozdział 8. Wykryj odległe egzoplanety
- Wykrywanie obcych megastruktur
- Wykrywanie tranzytów asteroid
- Uwzględnienie pociemnienia brzegowego
- Wykryj obcą armadę
- Wykryj planetę z księżycem
- Pomiar długości dnia na egzoplanecie
- Rozdział 9. Rozpoznaj wroga
- Rozmywanie twarzy
- Rozdział 10. Zabezpiecz dostęp do laboratorium dzięki rozpoznawaniu twarzy
- Samodzielny projekt: Dodanie hasła i rejestrowania obrazu wideo
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu Lee Vaughan (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.