

- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 450
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Python mniej poważnie
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest sposobem na dalszą naukę programowania poprzez realizację projektów. Każdy z nich został wyjaśniony krok po kroku, opisano też sposoby korzystania z licznych bibliotek i pakietów Pythona. Dzięki projektom dowiesz się, jak wykorzystywać programowanie do realizacji eksperymentów, te...
Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa fo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł(-40%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady ...
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Lektura tej książki ułatwi Ci pozbycie się obaw przed biblioteką asyncio. Zrozumiesz jej podstawowe elementy, co pozwoli Ci na rozpoczęcie programowania sterowanego zdarzeniami i prostą obsługę tysięcy jednoczesnych połączeń sieciowych. Dowiesz się, dlaczego Asyncio stanowi bezpieczniejszą altern...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapozn...
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Lee VaughanLee Vaughan jest emerytowanym geologiem, programistą, wielbicielem kultury popularnej, nauczycielem i autorem książek. Wcześniej pracował w ExxonMobil, gdzie tworzył i recenzował skomplikowane modele komputerowe, rozwijał i testował oprogramowanie, a także szkolił geologów i inżynierów. Mieszka w The Woodlands w Teksasie.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Kapustka
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0998-8, 9788301209988
- Data wydania ebooka:
-
2020-03-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 109601
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.4MB
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Dla kogo jest ta książka?
- Co jest w tej książce?
- Wersja Pythona, platforma i IDE
- Kod
- Styl kodu
- Gdzie uzyskać pomoc?
- Naprzód!
- 1. Generator zabawnych pseudonimów
- Projekt 1: Generowanie pseudonimów
- Planowanie i tworzenie projektu
- Strategia
- Pseudokod
- Kod
- Korzystanie z przewodnika po stylach tworzonego przez społeczność Pythona
- Sprawdzanie kodu za pomocą narzędzia Pylint
- Opisywanie kodu za pomocą ciągów docstring
- Sprawdzanie stylu naszego kodu
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Pseudokod
- Przewodniki po stylach
- Moduły zewnętrzne
- Ćwiczenia
- Świńska łacina
- Wykres słupkowy dla języka angielskiego
- Wyzwania
- Wykres słupkowy dla języków romańskich
- Drugie imię
- Coś całkowicie innego
- 2. Znajdowanie zaklęć
- Znajdowanie i otwieranie słownika
- Obsługiwanie wyjątków podczas otwierania plików
- Wczytywanie pliku słownika
- Znajdowanie i otwieranie słownika
- Projekt 2: Znajdowanie palindromów
- Strategia i pseudokod
- Palindromy
- Projekt 3: Znajdowanie palindromów wielowyrazowych
- Strategia i pseudokod
- Palindromy wielowyrazowe kod
- Profilowanie palindromów
- Optymalizacja palindromów
- ceinoK
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: oczyszczanie słownika
- Wyzwanie: podejście rekurencyjne
- 3. Rozwiązywanie anagramów
- Projekt 4: Znajdowanie anagramów jednowyrazowych
- Strategia i pseudokod
- Znajdowanie anagramów kod
- Projekt 4: Znajdowanie anagramów jednowyrazowych
- Projekt 5: Znajdowanie anagramów wielowyrazowych
- Strategia i pseudokod
- Kod anagramów wielowyrazowych
- Projekt 6: Znajdowanie Voldemorta galijski gambit
- Projekt 7: Znajdowanie Voldemorta: brytyjska metoda siłowa
- Strategia
- Kod brytyjskiej metody siłowej
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: znajdowanie dwuznaków
- Wyzwanie: automatyczny generator anagramów
- 4. Dekodowanie szyfrów z amerykańskiej wojny domowej
- Projekt 8: Szyfr trasowy
- Strategia
- Pseudokod
- Dekodowanie szyfru trasowego kod
- Łamanie szyfru trasowego
- Dodawanie interfejsu użytkownika
- Projekt 8: Szyfr trasowy
- Projekt 9: Szyfr płotkowy
- Strategia
- Szyfrowanie szyfrem płotkowym kod
- Dekodowanie szyfru płotkowego kod
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenia
- Rozszyfrowywanie komunikatu Lincolna
- Identyfikowanie rodzajów szyfrów
- Przechowywanie klucza w formie słownika
- Automatyzowanie możliwych kluczy
- Przestawieniowy szyfr trasowy: atak siłowy
- Wyzwania
- Narzędzie do kodowania szyfrem trasowym
- Szyfr płotkowy z trzema sztachetami
- 5. Kodowanie szyfrów z brytyjskiej wojny domowej
- Projekt 10: Szyfr Trevaniona
- Strategia i pseudokod
- Szyfr Trevaniona kod
- Projekt 10: Szyfr Trevaniona
- Projekt 11: Pisanie ukrytej wiadomości
- Szyfr listowy kod
- Szyfr listowy wynik
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenia
- Ratowanie Marii
- Złapanie w zamku Colchester
- 6. Pisanie atramentem sympatycznym
- Projekt 12: Ukrywanie szyfru Vigenrea
- Platforma
- Strategia
- Tworzenie atramentu sympatycznego
- Operowanie dokumentami programu Word z użyciem modułu python-docx
- Pobieranie zasobów
- Pseudokod
- Kod
- Formatowanie i przeplatanie wiadomości
- Dodawania szyfru Vigenrea
- Wykrywanie ukrytej wiadomości
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: sprawdzanie liczby pustych wierszy
- Wyzwanie: korzystanie z czcionki o stałej szerokości znaków
- 7. Hodowanie olbrzymich szczurów za pomocą algorytmów genetycznych
- Znajdowanie najlepszego rozwiązania
- Projekt 13: Hodowanie armii superszczurów
- Strategia
- Superszczury kod
- Podsumowanie
- Projekt 14: Łamanie kodu zaawansowanego technicznie sejfu
- Strategia
- Łamacz sejfów kod
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Wyzwania
- Tworzenie szczurzego haremu
- Tworzenie bardziej wydajnego łamacza kodów sejfów
- 8. Zliczanie sylab w wierszach haiku
- Japońskie haiku
- Projekt 15: Zliczanie sylab
- Strategia
- Korzystanie z korpusu
- Instalowanie NLTK
- Pobieranie słownika CMUdict
- Zliczanie dźwięków zamiast sylab
- Obsługiwanie słów z więcej niż jedną wymową
- Zarządzanie brakującymi słowami
- Korpus szkoleniowy
- Brakujące słowa kod
- Zliczanie sylab kod
- Przygotowanie, wczytywanie i zliczanie
- Definiowanie funkcji main()
- Program do sprawdzania naszego programu
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: zliczanie sylab a plik słownika
- 9. Pisanie Haiku z użyciem łańcuchów Markowa
- Projekt 16: Analiza z użyciem łańcuchów Markowa
- Strategia
- Wybieranie i odrzucanie słów
- Kontynuacja z jednego wersu do drugiego
- Pseudokod
- Korpus szkoleniowy
- Debugowanie
- Budowanie rusztowania
- Rejestrowanie za pomocą modułu logging
- Kod
- Przygotowanie
- Tworzenie modeli Markowa
- Wybieranie losowego słowa
- Stosowanie modeli Markowa
- Generowanie wersów haiku
- Pisanie interfejsu użytkownika
- Wyniki
- Dobre haiku
- Inicjator haiku
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Wyzwania
- Generator nowych słów
- Test Turinga
- Niewiarygodne! To niewiarygodne! Niewiarygodne!
- Haikować czy nie haikować
- Muzyka Markowa
- 10. Czy jesteśmy sami? Poznawanie paradoksu Fermiego
- Projekt 17: Modelowanie Drogi Mlecznej
- Strategia
- Szacowanie liczby cywilizacji
- Wybieranie rozmiaru bąbla fal radiowych
- Generowanie wzoru dla prawdopodobieństwa wykrycia
- Prawdopodobieństwo wykrycia kod
- Obliczanie prawdopodobieństwa wykrycia dla zakresu cywilizacji
- Generowanie wzoru predykcyjnego i sprawdzanie rezultatów
- Tworzenie modelu graficznego
- Skalowanie modelu graficznego
- Symulator galaktyki kod
- Rezultaty
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenia
- Bardzo odległa galaktyka
- Tworzenie galaktycznego imperium
- Okrężny sposób przewidywania wykrywalności
- Wyzwania
- Tworzenie galaktyki spiralnej z poprzeczką
- Dodawanie stref zamieszkiwalnych do naszej galaktyki
- 11. Problem Montyego Halla
- Symulacja Monte Carlo
- Projekt 18: Weryfikacja vos Savant
- Strategia
- Weryfikacja vos Savant kod
- Projekt 19: Gra Montyego Halla
- Krótkie wprowadzenie do programowania obiektowego
- Strategia i pseudokod
- Zasoby gry
- Gra Montyego Halla kod
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: paradoks dnia urodzin
- 12. Zabezpieczanie kwoty na specjalny cel
- Projekt 20: Symulowanie życia na emeryturze
- Strategia
- Historyczne zwroty mają znaczenie
- Największa niepewność
- Jakościowy sposób prezentowania wyników
- Pseudokod
- Wyszukiwanie danych historycznych
- Kod
- Importowanie modułów i definiowanie funkcji do wczytywania i pobierania danych od użytkownika
- Pobieranie danych od użytkownika
- Sprawdzanie pod kątem pozostałych błędów
- Definiowanie silnika Monte Carlo
- Symulowanie każdego roku w przypadku
- Obliczanie prawdopodobieństwa ruiny
- Definiowanie i wywoływanie funkcji main()
- Korzystanie z symulatora
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Wyzwania
- Obraz jest wart tysiąca dolarów
- Mieszanka
- Po prostu mam szczęście!
- Cała pula
- 13. Symulowanie pozaziemskiego wulkanu
- Projekt 21: Pióropusze Io
- Pakiet pygame
- Strategia
- Planowanie za pomocą szkicu gry
- Planowanie klasy Particle
- Kod
- Importowanie modułów, inicjalizacja pygame i definiowanie kolorów
- Definiowanie klasy Particle
- Wyrzucanie cząsteczki
- Aktualizowanie cząsteczki i obsługa warunków brzegowych
- Definiowanie funkcji main()
- Kończenie funkcji main()
- Uruchamianie symulacji
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: odległość
- Wyzwania
- Baldachim pióropusza
- Źródło
- Pocisk
- 14. Odwzorowywanie Marsa przy użyciu sondy Mars Orbiter
- Astrodynamika dla graczy
- Prawo powszechnego ciążenia
- Prawo Keplera dotyczące ruchu planet
- Mechanika orbitalna
- Astrodynamika dla graczy
- Projekt 22: Gra Mars Orbiter
- Strategia
- Zasoby gry
- Kod
- Importowanie i tworzenie tabeli kolorów
- Definiowanie metody inicjalizacyjnej klasy Satellite
- Ustawianie początkowego położenia, prędkości, paliwa i dźwięku dla satelity
- Odpalanie silników i oczekiwanie na reakcję gracza
- Lokalizowanie satelity
- Obracanie satelity i rysowanie jego orbity
- Aktualizowanie obiektu satelity
- Definiowanie metody inicjalizacyjnej klasy Planet
- Obracanie planety
- Definiowanie metod gravity() i update()
- Obliczanie mimośrodu
- Definiowanie funkcji do tworzenia etykiet
- Odwzorowanie wilgotności gleby
- Rzucanie cienia
- Definiowanie funkcji main()
- Tworzenie obiektów, przygotowywanie weryfikacji orbity, odwzorowywania i pomiarów czasu
- Rozpoczynanie pętli gry i odtwarzanie dźwięków
- Stosowanie grawitacji, obliczanie mimośrodu i obsługiwanie porażek
- Nagradzanie sukcesu oraz aktualizowanie i rysowanie duszków
- Wyświetlanie instrukcji i telemetrii oraz rzucanie cienia
- Podsumowanie
- Wyzwania
- Ekran tytułowy gry
- Inteligentne wskaźniki
- Zanik łączności
- Punkty
- Przewodnik strategiczny
- Hamowanie aerodynamiczne
- Alarm o intruzie!
- Z góry
- 15. Poprawianie astrofotografii za pomocą uśredniania planet
- Projekt 23: Uśrednianie Jowisza
- Moduł pillow
- Praca z plikami i folderami
- Ścieżki do katalogów
- Moduł Shell Utilities
- Wideo
- Strategia
- Kod
- Kadrowanie i skalowanie
- Uśrednianie
- Poprawianie
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Wyzwanie: zniknięcie
- 16. Wykrywanie oszustw za pomocą Prawa Benforda
- Projekt 24: Prawo Benforda dotyczące pierwszych cyfr
- Stosowanie prawa Benforda
- Wykonywanie testu chi kwadrat
- Projekt 24: Prawo Benforda dotyczące pierwszych cyfr
- Zbiór danych
- Strategia
- Kod
- Importowanie modułów i wczytywanie danych
- Zliczanie pierwszych cyfr
- Pobieranie oczekiwanych liczników
- Ustalanie zgodności rozkładów
- Definiowane funkcji wykresu słupkowego
- Kończenie funkcji wykresu słupkowego
- Definiowanie i uruchamianie funkcji main()
- Podsumowanie
- Materiały dodatkowe
- Ćwiczenie: pokonywanie Benforda
- Wyzwania
- Stosowanie prawa Benforda w wahających się stanach
- Gdy nikt nie patrzył
- Dodatek: Rozwiązania ćwiczeń
- Rozdział 1: Generator zabawnych pseudonimów
- Rozdział 2: Znajdowanie zaklęć
- Rozdział 3: Rozwiązywanie anagramów
- Rozdział 4: Dekodowanie szyfrów z amerykańskiej wojny domowej
- Rozdział 5: Kodowanie szyfrów z brytyjskiej wojny domowej
- Rozdział 6: Pisanie atramentem sympatycznym
- Rozdział 8: Zliczanie sylab w wierszach haiku
- Rozdział 10: Czy jesteśmy sami? Odkrywanie paradoksu Fermiego
- Rozdział 11: Problem Montyego Halla
- Rozdział 13: Symulowanie pozaziemskiego wulkanu
- Rozdział 16: Znajdowanie oszustw za pomocą prawa Benforda
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Urządzenia wbudowane to mikrokomputery wielkości chipa na tyle małe, że można je włączyć w strukturę urządzenia, którym sterują. Znajdują się wszędzie w telefonach, samochodach, kartach kredytowych, laptopach, sprzęcie medycznym, a nawet w infrastrukturze krytycznej. Oznacza to, że zrozumienie i...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł(-20%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)87.20 zł
109.00 zł(-20%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Python mniej poważnie Lee Vaughan (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.