OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak

- Autorzy:
- Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
- Serie wydawnicze:
- Księga eksperta
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 1080
- Druk:
- oprawa twarda
Sprawdź nowe wydanie
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Opis
książki
:
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III
Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D
- Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
- Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
- Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D
OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe.
Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych.
- Typowe zastosowania grafiki komputerowej
- Przegląd możliwości bibliotek OpenGL
- Podstawy stosowania OpenGL
- Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych
- Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe
- Modele kolorów i oświetlenia
- Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur
- Modelowanie krzywych i powierzchni
- Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych
- Buforowanie danych
- Cienie i głębia ostrości
- Operacje na wierzchołkach
Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
(63)(18)
(13)
(12)
(7)
(6)
(7)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie