×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak - okladka książki

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak - okladka książki

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak - audiobook MP3

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak - audiobook CD

Autorzy:
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Serie wydawnicze:
Księga eksperta
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.1/6  Opinie: 63
Stron:
1080
Druk:
oprawa twarda

Sprawdź nowe wydanie

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych ...

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe.

Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych.

  • Typowe zastosowania grafiki komputerowej
  • Przegląd możliwości bibliotek OpenGL
  • Podstawy stosowania OpenGL
  • Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych
  • Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe
  • Modele kolorów i oświetlenia
  • Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur
  • Modelowanie krzywych i powierzchni
  • Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych
  • Buforowanie danych
  • Cienie i głębia ostrości
  • Operacje na wierzchołkach

Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.