×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mastering Zendesk. Click here to enter text

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Mastering Zendesk. Click here to enter text Cedric F. Jacob - okladka książki

Mastering Zendesk. Click here to enter text Cedric F. Jacob - okladka książki

Mastering Zendesk. Click here to enter text Cedric F. Jacob - audiobook MP3

Mastering Zendesk. Click here to enter text Cedric F. Jacob - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
412
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook (29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

159,00 zł (-10%)
143,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zendesk is a cloud-based customer service solution that is widely used because it is easy, efficienct, flexible, and low cost. It is highly scalable and is great for organizations of all sizes. If you’re a Zendesk administrator and are looking to explore advanced-level concepts, then this book is for you.

It covers the core functionalities such as managing users, groups, and the organization, and creating and adding custom fields. You will learn how to add customized ticket channels to your account. Then, you will focus on customizing business rules and extending Zendesk with JIRA and Salesforce. Towards the end, the book emphasizes security and troubleshooting aspects as well as providing tips and tricks to create a more efficient support environment.

By the end of this book, you will be able to turn a basic Zendesk setup into a highly customized working environment.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Cedric F. Jacob, before starting his own business as a customer service consultant, writer, and Zendesk admin for international companies, began his career as a customer service representative, from where he progressed to senior, team leader, and management roles. Working for clients such as Runtastic and Lovoo, he focuses on creating highly customized, scalable structures, utilizing his acquired customer service experience and broader passion for IT, which ranges from software and game development all the way to cyber security and hardware.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
143,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint