- Serie wydawnicze:
- Kanon informatyki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 4
- Stron:
- 704
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Java. Algorytmy i struktury danych
Książka "Java. Algorytmy i struktury danych" jest łatwym do zrozumienia podręcznikiem poświęconym złożonym zagadnieniom gromadzenia i zarządzania danymi w taki sposób, aby uzyskać maksymalną efektywność działania programów komputerowych. Niezależnie od używanej platformy systemowej oraz języka programowania, opanowanie zagadnień przedstawionych w niniejszej książce poprawi jakość i efektywność tworzonego oprogramowania. Dzięki wykorzystaniu Javy do implementacji najważniejszych pojęć, uniknięto problemów związanych ze złożonością języków C oraz C++ i w pełni skoncentrowano się na prezentacji algorytmów i struktur danych.
Autor -- Robert Lafore -- prezentuje proste i zrozumiałe przykłady unikając niepotrzebnej matematyki i skomplikowanych dowodów, często pojawiających się w książkach o tej tematyce. W prezentowanym drugim wydaniu książki, autor udoskonalił i rozbudował przykłady, wykorzystując w nich najnowsze możliwości Javy. Na końcu każdego z rozdziałów zostały zamieszczone pytania i odpowiedzi, umożliwiające sprawdzenie stopnia zrozumienia i opanowania omawianych zagadnień.
W książce opisano:- Tablice
- Proste i złożone algorytmy sortowania
- Stosy i kolejki
- Listy
- Zastosowania rekurencji
- Różne rodzaje drzew i sposoby ich implementacji
- Tablice rozproszone
- Sterty
- Grafy i grafy ważone
- Dobór właściwych algorytmów i struktur danych
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka "Algorytmika dla studenta i technika programisty" to podręcznik, dzięki któremu czytelnik, bez względu na stopień zaawansowania, zrozumie podstawowy myślenia algorytmicznego. Książka wprowadza w tajniki programowania poprzez zrozumienie zasad projektowania metod rozwiązywania prostych jak i skomplikowanych problemów za pomocą komputera. Dla(30,90 zł najniższa cena z 30 dni)
49.20 zł
74.00 zł (-34%) -
Promocja
Stoisz przed wyborem przedmiotów maturalnych i jako jeden z nich rozważasz informatykę? To będzie świetna decyzja! Bo tu nie chodzi tylko o samą maturę, naprawdę. Zdać ją oczywiście trzeba, i to zdać dobrze – szczególnie jeśli planujesz kontynuować naukę programowania na studiach – ale umiejętność kodowania sama w sobie to jest to! Otworzy Ci niejedne drzwi do atrakcyjnych praktyk studenckich i dobrze płatnej pracy. Niezależnie od tego, czy już wiesz, że chcesz zostać programistą, czy po prostu pragniesz sprawdzić, na ile jest to dla Ciebie dobra droga i zdobyć podstawowe umiejętności programistyczne, ten kurs będzie doskonałym wsparciem Twoich planów. Zawiera wiedzę i umiejętności obejmujące program całej szkoły średniej – cztery, pięć lat programowania skondensowane w wideopigułce.- Videokurs pkt
(48,65 zł najniższa cena z 30 dni)
83.39 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka ułatwi studentom i inżynierom zrozumienie zasad działania algorytmów kryptograficznych następnej generacji. Przedstawiono w niej koncepcje algorytmów symetrycznych i asymetrycznych, jak również omówiono wszystkie nowoczesne techniki uwierzytelniania, przekazywania danych i wyszukiwania danych szyfrowanych. Wyjaśniono także techniki ochrony przed szpiegowaniem i hakerami. Zaprezentowano informacje o algorytmach Evolute o wiedzy zerowej, konsensusie w technologii blockchain, krzywych eliptycznych, kryptografii kwantowej i wyszukiwaniu homomorficznym. Nie zabrakło wyczerpującej prezentacji technik ataków i kryptoanalizy ważniejszych algorytmów stosowanych w informatyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(129,35 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(96,85 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(82,56 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kontynuacją bestsellera Programista samouk. Dzięki niej zrozumiesz najważniejsze koncepcje związane z różnymi algorytmami i strukturami danych, a to z kolei pozwoli Ci na profesjonalne podejście do tworzenia kodu. Przystępnie opisano tu różne algorytmy, w tym wyszukiwania liniowego i binarnego, a także służące do pracy na ciągach znaków i do wykonywania obliczeń. Zaprezentowano również najważniejsze struktury danych, w tym tablice, listy połączone, tablice mieszające, drzewa i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do wiedzy o algorytmach wraz z przykładami implementacji napisanymi w Pythonie. Oprócz praktycznego omówienia algorytmów znalazło się tu wyjaśnienie takich pojęć jak klasy złożoności czy analiza asymptotyczna. Dokładnie omówiono także najważniejsze algorytmy, w tym różne sposoby haszowania, sortowania czy przeszukiwania. Tam, gdzie to niezbędne, wprowadzono struktury danych języka Python. Z poradnika programiści i testerzy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać algorytmy do pomysłowego rozwiązywania problemów obliczeniowych. Zrozumienie treści ułatwiają ciekawe materiały wizualne i ćwiczenia utrwalające, które pozwolą na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Kanon informatyki
-
Promocja
Ta książka jest zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika po refaktoryzacji. Choć jest przeznaczona dla profesjonalnego programisty, znalazło się tu zrozumiałe wprowadzenie do tego zagadnienia z opisem celów, technik i możliwości refaktoryzacji. Wspomniano także o problemach związanych z refaktoryzacją. Natomiast zasadniczą część książki stanowi znakomicie uzupełniony i wzbogacony katalog przekształceń refaktoryzacyjnych. Do zilustrowania poszczególnych technik refaktoryzacji autorzy wybrali język JavaScript, jednak kod został przedstawiony w taki sposób, aby prezentowane koncepcje bez trudu zrozumiał każdy programista.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(54,29 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Złożoność obliczeniowa jest działem informatyki poświęconym badaniu przyczyn, które sprawiają, że komputery nie do końca radzą sobie z rozwiązywaniem pewnych problemów. Teraz masz przed sobą najlepszy podręcznik z teorii złożoności obliczeniowej. Znajdziesz w nim praktyczne informacje na temat algorytmów i ich wydajności. Dowiesz się, jak ocenić i obliczyć ich złożoność oraz jakie pułapki czekają na Ciebie. Ponadto możesz zdobyć szczegółowe informacje dotyczące problemów, których przy obecnym stanie wiedzy nie da się rozwiązać w zadowalającym czasie (wśród nich nie brak klasycznego problemu komiwojażera).
- Druk pkt
Niedostępna
-
„Perełki oprogramowania” są istną kopalnią tego typu skarbów. Znajdziesz tu dziesiątki ciekawych problemów i jeszcze ciekawszych rozwiązań. Autor omawia istotę algorytmów, sposoby na poprawę wydajności programu oraz najlepsze techniki sortowania czy kompresji danych. Twoją ciekawość wzbudzi z pewnością katalog, w którym być może znajdziesz optymalny algorytm, rozwiązujący trapiące Cię problemy. Książka ta jest wymieniana wśród najbardziej wpływowych w branży informatycznej. Przez lata zdobyła ogromną popularność, a zaktualizowana wersja z pewnością utrwali jej pozycję na rynku. Jeśli masz cokolwiek wspólnego z programowaniem, musisz ją mieć!
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
W związku z tym trzech znanych naukowców w dziedzinie IT z Uniwersytetu Stanforda ? Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman i Jennifer Widom — postanowiło stworzyć pierwszy tak kompletny podręcznik, wprowadzający do systemów baz danych. Zawiera on opis najnowszych standardów bazy danych SQL 1999, SQL/PSM, SQL/CLI, JDBC, ODL oraz XML - i to w znacznie szerszym zakresie niż w większości publikacji. Podręcznik został przygotowany w taki sposób, aby po jego przeczytaniu użytkowanie czy projektowanie baz danych, pisanie programów w różnych językach związanych z systemami DBMS oraz ich sprawna implementacja nie stanowiły dla Czytelnika najmniejszego problemu!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ten podręcznik zawiera całą wiedzę potrzebną do swobodnego poruszania się w świecie baz danych. W trakcie lektury poznasz historię baz, ich rodzaje oraz ogólną zasadę działania. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat tworzenia relacyjnego modelu danych oraz zobaczysz, jak przeprowadzić operację normalizacji. Będziesz miał również okazję poszerzyć swoje wiadomości na temat wysokopoziomowych modeli baz danych. Po opanowaniu teorii przejdziesz do części praktycznej. Nauczysz się biegle korzystać z języka SQL, deklarować więzy integralności, tworzyć widoki i indeksy. Ostatnie rozdziały poświęcone zostały zaawansowanym zagadnieniom związanym ze środowiskiem serwerowym, bezpieczeństwem baz, typami własnymi oraz modelowaniem i programowaniem danych semistrukturalnych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Na szczęście istnieją metodologie, narzędzia oraz sposoby analizy efektów ułatwiające i porządkujące cały ten proces. W tej książce znajdziesz wszystko, o czym trzeba pamiętać przy projektowaniu oprogramowania. Poznasz sposoby projektowania z wykorzystaniem Metody Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM) oraz oceniania aspektów finansowych przy użyciu Metody Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM). Autorzy przedstawią wiele studiów przypadków, które pozwolą Ci na zapoznanie się z rzeczywistymi problemami i ich rozwiązaniami. Ponadto nauczysz się stosować język UML do wizualnej reprezentacji architektury systemu oraz zobaczysz, jak przygotować dobrą dokumentację projektu. Książka ta sprawdzi się idealnie w rękach każdego architekta oprogramowania.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce „Lekcja programowania. Najlepsze praktyki” znajdziesz opis wszystkich zagadnień, z którymi styka się programista - od projektowania, poprzez usuwanie usterek, testowanie kodu czy poprawę jego wydajności, po problemy związane z poprawianiem oprogramowania napisanego przez innych. Wszystko zostało oparte na zaczerpniętych z realnych projektów przykładach, napisanych w językach C, C++, Java i innych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książkę, która Ci w tym pomoże, trzymasz właśnie w rękach. Czy znajdziesz czas i ochotę, aby zgłębić zawartą w niej wiedzę? Gwarantujemy, że warto! W trakcie lektury dowiesz się, jak zaimplementować w C++ najpopularniejsze wzorce projektowe. Dzięki nim błyskawicznie oprogramujesz typowe rozwiązania. Nauczysz się tworzyć dokładnie jedną instancję obiektu oraz zobaczysz, jak korzystać z fabryki obiektów czy inteligentnych wskaźników. Ponadto zapoznasz się z technikami projektowania klas, asercjami w trakcie kompilacji oraz uogólnionymi funktorami. Dzięki tej książce poczujesz na nowo satysfakcję z pisania programów w języku C++!
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Java. Algorytmy i struktury danych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Algorytmy i struktury danych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Algorytmy i struktury danych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Java. Algorytmy i struktury danych (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki OST, 04/2004Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka przeznaczona jest zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych programistów. Dla tych pierwszych będzie ona doskonałym wsparciem na drodze poznawania tego uniwersalnego języka programowania, a dla drugich czytelnym i przejrzystym zbiorem przykładów do szybkiego przypomnienia sobie zagubionego fragmentu wiedzy w tej dziedzinie.
Robert Lafore sprawnie zapoznaje nas z poszczególnymi algorytmami i strukturami danych. Przykłady uzbrojone są w wiele poglądowych rysunków i opisów, powodując, że wiedza, którą zdobywamy, jest przystępniejsza. Dodatkowym atutem są podsumowania znajdujące się na końcu każdego rozdziału, pytania kontrolne, na które odpowiedzi znajdziemy na końcu książki, eksperymenty pozwalające lepiej zrozumieć poszczególne zagadnienia oraz gotowe projekty programistyczne. Szczególnie ciekawym pomysłem -- godnym pochwały -- jest zbiór przykładów warsztatowych, które można pobrać ze stron internetowych Helionu celem przetestowania i poznania działania omawianych w książce zagadnień.
Wszystko to razem tworzy intrygującą całość i jeśli nawet ma się opory przed programowaniem, to wystarczy sięgnąć po tę pozycję, aby ich się pozbyć. Książka godna polecenia wszystkim, którzy chcieliby szybko, sprawnie i efektywnie nauczyć się algorytmów i struktur danych w Javie. -
Recenzja: Magazyn Internet KK; 3/04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Umiejętność efektywnego programowania sprowadza się zarówno do opanowania słów kluczowych danego języka, jak i algorytmów. Programiści, którzy w swej pracy wykorzystują przede wszystkim język Java, znajdą szereg informacji na ten temat w prezentowanej publikacji. Jej autor od ponad dwudziestu lat zajmuje się pisaniem książek poświęconych programowaniu. Robert Lafore podkreśla, iż kluczowym czynnikiem jest przedstawianie omawianych zagadnień w taki sposób, aby były one możliwie łatwe do zrozumienia.
Książka składa się z piętnastu rozdziałów. Na końcu każdego z nich znajdziemy podsumowanie, pytania sprawdzające stopień opanowania omawianego materiału, a ponadto sugestie poświęcone eksperymentom i propozycje projektów programistycznych do samodzielnej realizacji. Pierwszy rozdział poświęcony jest wprowadzeniu do algorytmów i struktur danych. Autor przybliża w nim m.in. znaczenie pojęć, które są wykorzystywane w dalszej części książki. Kolejne rozdziały wiodą czytelnika przez zagadnienia związane z tablicami, algorytmami sortowania, stosami, kolejkami i listami. Sporo miejsca poświęcono również rekurencji i różnego rodzaju drzewom. Warto też zwrócić uwagę na rozdziały traktujące o stertach, tablicach rozproszonych i grafach. Autor dzieli się również spostrzeżeniami na temat właściwego stosowania struktur i algorytmów.
Uzupełnieniem całości są dodatki, w których znalazły swe miejsce odpowiedzi na pytania sprawdzające, rekomendacje dotyczące literatury o zbliżonej tematyce oraz opis uruchamiania apletów demonstracyjnych i programów przykładowych. "Java. Algorytmy i struktury danych" to pozycja, dzięki której początkujący programiści mają możliwość łatwego przyswojenia wiedzy przyczyniającej się do zwiększenia ich umiejętności w zakresie projektowania i tworzenia wydajnych aplikacji w języku Java. Przystępna prezentacja materiału w połączeniu z dużą ilością przykładów sprawia, że warto sięgnąć po tę książkę. -
Recenzja: Dziennik Łódzki PIO; 17 marca 2004Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nauka na Javie
Ta książka to dość ciekawy przykład użycia Javy do nauki podstaw programowania. Autor Robert Lafore napisał podręcznik "Java. Algorytmy i struktury danych", poświęcony złożonym zagadnieniom gromadzenia danych i zarządzania nimi. Ilustruje on swoje wywody przykładami właśnie w tytułowej Javie. Uniknął w ten sposób problemów związanych ze złożonością języków z rodziny C. Książka wydana przez Helion zawiera proste i zrozumiałe przykłady. Autor stara się uniknąć niepotrzebnej matematyki i skomplikowanych dowodów. Dzięki temu tablice, algorytmy sortowania, stosy, kolejki czy grafy odsłaniają przed czytelnikiem swoje tajemnice. Książka napisana jest w taki sposób, by nie zawężać horyzontów potencjalnych programistów. Nabyta wiedza daje się łatwo przenieść na inne platformy czy języki programowania.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Data Structures & Algorithms in Java, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Przemysław Kowalczyk (rozdz. 1 - 5), Piotr Rajca (rozdz. 6 - 9), Paweł Koronkiewicz (rozdz. 9 - 15, dod. A - C)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1123-1, 8373611231
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-12-17
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2018
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Programowanie » Algorytmy - Programowanie
- Serie wydawnicze: Kanon informatyki
Spis treści książki
- Co nowego w drugim wydaniu? (21)
- Dodatkowe tematy (21)
- Pytania końcowe (22)
- Eksperymenty (22)
- Projekty programistyczne (22)
- O czym jest ta książka? (22)
- Czym ta książka różni się od innych? (23)
- Łatwa do zrozumienia (23)
- Warsztaty algorytmów (24)
- Przykłady w Javie (24)
- Komu może się przydać ta książka? (25)
- Co musimy wiedzieć, zanim zaczniemy ją czytać? (25)
- Potrzebne oprogramowanie (25)
- Organizacja książki (25)
- Dobrej zabawy! (27)
- Do czego są przydatne struktury danych i algorytmy? (29)
- Przechowywanie danych ze świata zewnętrznego (30)
- Narzędzia programisty (31)
- Modelowanie danych ze świata zewnętrznego (31)
- Przegląd struktur danych (31)
- Przegląd algorytmów (31)
- Kilka definicji (32)
- Baza danych (32)
- Rekord (33)
- Pole (33)
- Klucz (33)
- Programowanie obiektowe (34)
- Problemy z językami proceduralnymi (34)
- Obiekty w telegraficznym skrócie (35)
- Działający program obiektowy (37)
- Dziedziczenie i polimorfizm (39)
- Inżynieria programowania (40)
- Java dla programistów C++ (40)
- Brak wskaźników (41)
- Operatory przeciążone (44)
- Typy proste (44)
- Operacje wejścia-wyjścia (44)
- Struktury danych w bibliotece Javy (47)
- Podsumowanie (47)
- Pytania (48)
- Aplet demonstracyjny (49)
- Wstawianie (51)
- Wyszukiwanie (51)
- Usuwanie (52)
- Kwestia duplikatów (53)
- Niezbyt szybko (55)
- Tablice w Javie (55)
- Tworzenie tablicy (55)
- Dostęp do elementów tablicy (56)
- Inicjalizacja (56)
- Przykład użycia tablic (57)
- Dzielenie programu na klasy (59)
- Klasy LowArray i LowArrayApp (61)
- Interfejsy klas (61)
- Niezbyt wygodnie (62)
- Kto i za co odpowiada? (62)
- Program highArray.java (63)
- ... i życie użytkownika stało się prostsze (66)
- Abstrakcja (66)
- Aplet demonstrujący tablicę uporządkowaną (66)
- Wyszukiwanie liniowe (66)
- Wyszukiwanie binarne (67)
- Tablica uporządkowana w Javie (69)
- Wyszukiwanie binarne w metodzie find() (70)
- Klasa OrdArray (71)
- Korzyści wynikające z używania tablic uporządkowanych (74)
- Logarytmy (74)
- Potęgowanie (75)
- Przeciwieństwo podnoszenia do potęgi (76)
- Przechowywanie obiektów (76)
- Klasa Person (76)
- Program classDataArray.java (77)
- Notacja O() (81)
- Wstawianie do tablicy nieuporządkowanej: czas stały (81)
- Wyszukiwanie liniowe: czas proporcjonalny do N (81)
- Wyszukiwanie binarne: czas proporcjonalny do log(N) (82)
- Stała niepotrzebna (82)
- Czy tablice nadają się do wszystkiego? (83)
- Podsumowanie (84)
- Pytania (85)
- Eksperymenty (86)
- Projekty programistyczne (86)
- W szeregu zbiórka! (88)
- Sortowanie bąbelkowe (89)
- Sortowanie bąbelkowe zawodników drużyny (89)
- Aplet demonstracyjny sortowania bąbelkowego (91)
- Sortowanie bąbelkowe w Javie (94)
- Niezmienniki (97)
- Wydajność sortowania bąbelkowego (97)
- Sortowanie przez wybór (98)
- Sortowanie przez wybór drużyny baseballowej (98)
- Aplet demonstracyjny sortowania przez wybór (100)
- Sortowanie przez wybór w Javie (101)
- Niezmiennik (103)
- Wydajność sortowania przez wybór (103)
- Sortowanie przez wstawianie (103)
- Sortowanie przez wstawianie drużyny baseballowej (103)
- Aplet demonstracyjny sortowania przez wstawianie (104)
- Sortowanie przez wstawianie w Javie (107)
- Niezmiennik w sortowaniu przez wstawianie (110)
- Wydajność sortowania przez wstawianie (110)
- Sortowanie obiektów (111)
- Program sortujący tablicę obiektów (111)
- Porównania leksykograficzne (114)
- Stabilność (115)
- Porównanie prostych algorytmów sortowania (115)
- Podsumowanie (115)
- Pytania (116)
- Eksperymenty (117)
- Projekty programistyczne (118)
- Inny rodzaj struktur danych (121)
- Narzędzia programisty (121)
- Ograniczony dostęp (122)
- Bardziej abstrakcyjne (122)
- Stosy (122)
- Analogia pocztowa (123)
- Aplet demonstracyjny stosu (124)
- Stos w Javie (126)
- Wykorzystanie stosu do odwracania słowa (129)
- Wykorzystanie stosu do sprawdzania nawiasów (131)
- Wydajność stosów (136)
- Kolejki (136)
- Aplet demonstracyjny kolejki (137)
- Kolejka cykliczna (140)
- Kolejka w Javie (141)
- Wydajność kolejek (146)
- Kolejki dwustronne (146)
- Kolejki priorytetowe (146)
- Aplet demonstracyjny kolejki priorytetowej (147)
- Kolejka priorytetowa w Javie (150)
- Wydajność kolejek priorytetowych (152)
- Analiza wyrażeń arytmetycznych (152)
- Notacja przyrostkowa (152)
- Zamiana notacji naturalnej na przyrostkową (153)
- Obliczanie wyrażeń w notacji przyrostkowej (167)
- Podsumowanie (172)
- Pytania (172)
- Eksperymenty (174)
- Projekty programistyczne (174)
- Połączenia (178)
- Referencje i typy proste (179)
- Relacja, nie pozycja (180)
- Aplet demonstracyjny listy powiązanej (181)
- Przycisk Ins (181)
- Przycisk Find (182)
- Przycisk Del (182)
- Prosta lista powiązana (183)
- Klasa Link (183)
- Klasa LinkList (184)
- Metoda insertFirst() (185)
- Metoda deleteFirst() (186)
- Metoda displayList() (187)
- Program linkList.java (187)
- Wyszukiwanie i usuwanie określonych elementów (190)
- Metoda find() (193)
- Metoda delete() (193)
- Inne metody (194)
- Listy dwustronne (194)
- Wydajność list powiązanych (198)
- Abstrakcyjne typy danych (199)
- Implementacja stosu przy użyciu listy powiązanej (199)
- Implementacja kolejki przy użyciu listy powiązanej (202)
- Typy danych i abstrakcja (205)
- Listy abstrakcyjne (206)
- Abstrakcyjne typy danych jako narzędzia projektowe (206)
- Listy uporządkowane (207)
- Wstawianie do listy uporządkowanej w Javie (209)
- Program sortedList.java (210)
- Wydajność list uporządkowanych (212)
- Sortowanie przez wstawianie do listy (212)
- Listy dwukierunkowe (214)
- Przeglądanie (216)
- Wstawianie (216)
- Usuwanie (218)
- Program doublyLinked.java (219)
- Listy dwukierunkowe jako podstawa kolejek dwustronnych (223)
- Iteratory (223)
- Referencja w liście? (224)
- Klasa iteratora (224)
- Dodatkowe możliwości iteratorów (225)
- Metody klasy iteratorowej (226)
- Program interIterator.java (227)
- Na co wskazuje iterator? (232)
- Metoda atEnd() (233)
- Operacje iteracyjne (233)
- Inne metody (234)
- Podsumowanie (235)
- Pytania (236)
- Eksperymenty (237)
- Projekty programistyczne (237)
- Liczby trójkątne (239)
- Określanie wartości n-tego elementu przy użyciu pętli (240)
- Określanie wartości n-tego elementu przy użyciu rekurencji (241)
- Program triangle.java (243)
- Co się tak naprawdę dzieje? (244)
- Charakterystyczne cechy metod rekurencyjnych (245)
- Czy rekurencja jest efektywna? (246)
- Indukcja matematyczna (247)
- Silnia (247)
- Anagramy (248)
- Rekurencyjne wyszukiwanie binarne (254)
- Zastąpienie pętli rozwiązaniem rekurencyjnym (255)
- Algorytmy "dziel i zwyciężaj" (258)
- Wieże Hanoi (259)
- Aplet Towers Workshop (260)
- Przesuwanie poddrzew (261)
- Algorytm rekurencyjny (262)
- Program towers.java (262)
- Sortowanie przez scalanie (265)
- Scalanie dwóch posortowanych tablic (265)
- Sortowanie przez scalanie (268)
- Applet MergeSort Workshop (271)
- Program mergeSort.java (272)
- Efektywność działania algorytmu sortowania przez scalanie (276)
- Eliminacja rekurencji (278)
- Rekurencja i stosy (279)
- Symulowanie metod rekurencyjnych (279)
- Czego to dowodzi? (284)
- Niektóre interesujące zastosowania rekurencji (286)
- Podnoszenie liczby do potęgi (287)
- Problem plecakowy (288)
- Kombinacje: Wybieranie zespołu (290)
- Podsumowanie (292)
- Pytania (293)
- Eksperymenty (294)
- Projekty programów (294)
- Sortowanie Shella (297)
- Sortowanie przez wstawianie: zbyt wiele operacji kopiowania (298)
- N-sortowanie (298)
- Usuwanie odstępów (300)
- Aplet Shellsort Workshop (301)
- Kod algorytmu Shella napisany w Javie (303)
- Inne sekwencje dostępów (306)
- Efektywność działania algorytmu Shella (306)
- Podział danych (307)
- Aplet demonstracyjny Partitioning (307)
- Program Partition.java (309)
- Algorytm podziału danych (311)
- Efektywność działania algorytmu podziału (314)
- Quicksort (314)
- Algorytm quicksort (315)
- Wybór wartości osiowej (316)
- Aplet demonstracyjny QuickSort1 (321)
- Obniżenie efektywności do rzędu O(N2) (325)
- Wybór mediany trzech elementów (326)
- Obsługa dzielenia niewielkich grup danych (331)
- Usuwanie rekurencji (335)
- Efektywność działania algorytmu quicksort (335)
- Sortowanie pozycyjne (338)
- Algorytm sortowania pozycyjnego (338)
- Projekt programu (339)
- Efektywność sortowania pozycyjnego (339)
- Podsumowanie (340)
- Pytania (341)
- Eksperymenty (343)
- Projekty programów (343)
- Dlaczego warto używać drzew binarnych? (345)
- Wolne wstawianie elementów do tablicy uporządkowanych (346)
- Wolne wyszukiwanie w listach powiązanych (346)
- Rozwiązaniem są drzewa (347)
- Czym jest drzewo? (347)
- Terminologia związana z drzewami (348)
- Ścieżka (348)
- Korzeń (348)
- Rodzic (349)
- Potomek (349)
- Liście (349)
- Poddrzewo (350)
- Odwiedzanie (350)
- Trawersowanie (350)
- Poziomy (350)
- Klucze (350)
- Drzewa binarne (350)
- Analogia (351)
- Jak działają drzewa binarne? (352)
- Aplet demonstracyjny Binary Tree (352)
- Reprezentacja drzew w języku Java (354)
- Wyszukiwanie węzła (357)
- Wyszukiwanie węzłów w aplecie demonstracyjnym Binary Tree (357)
- Kod metody wyszukującej węzeł (358)
- Efektywność operacji na drzewach binarnych (359)
- Wstawianie węzła (359)
- Wstawianie węzłów w aplecie demonstracyjnym Binary Tree (359)
- Kod metody wstawiającej węzeł (360)
- Trawersowanie drzewa (362)
- Trawersowanie drzew w porządku inorder (362)
- Kod metody trawersującej drzewo (362)
- Trawersowanie drzew zawierających trzy węzły (363)
- Trawersowanie drzewa w aplecie demonstracyjnym Binary Tree (364)
- Trawersowanie drzew w porządkach preorder oraz postorder (366)
- Znajdowanie wartości maksymalnej i minimalnej (368)
- Usuwanie węzła (369)
- Przypadek 1. Usuwany węzeł nie ma potomków (370)
- Przypadek 2. Usuwany węzeł ma jednego potomka (372)
- Przypadek 3. Usuwany węzeł na dwa potomki (373)
- Efektywność operacji na drzewach binarnych (381)
- Przedstawianie drzew w formie tablicy (383)
- Powtarzające się klucze (384)
- Program tree.java (385)
- Kod Huffmana (393)
- Kody znaków (393)
- Dekodowanie przy wykorzystaniu drzewa Huffmana (395)
- Tworzenie drzewa Huffmana (396)
- Kodowanie tekstu wiadomości (397)
- Tworzenie kodów Huffmana (398)
- Podsumowanie (399)
- Pytania (401)
- Eksperymenty (402)
- Projekty programów (402)
- Sposób omówienia struktury (406)
- Zasada działania (406)
- Wstawianie zstępujące (406)
- Drzewa zrównoważone i drzewa niezrównoważone (406)
- Degeneracja do O(N) (407)
- Równoważenie drzewa (408)
- Cechy drzewa czerwono-czarnego (408)
- Korygowanie struktury (410)
- Aplet demonstracyjny RBTree (410)
- Kliknięcie obrazka węzła (411)
- Przycisk Start (411)
- Przycisk Ins (411)
- Przycisk Del (411)
- Przycisk Flip (411)
- Przycisk RoL (412)
- Przycisk RoR (412)
- Przycisk R/B (412)
- Komunikaty tekstowe (412)
- Gdzie jest przycisk Find? (412)
- Ćwiczenia z apletem demonstracyjnym (413)
- Ćwiczenie 2. - obroty (414)
- Ćwiczenie 3. - odwracanie kolorów (414)
- Ćwiczenie 4. - drzewo niezrównoważone (415)
- Dalsze ćwiczenia (416)
- Reguły RB i drzewa zrównoważone (416)
- Potomek pusty (416)
- Obroty (417)
- Proste operacje obrotu (417)
- Tajemniczy węzeł krzyżowy (418)
- Obracanie gałęzi drzewa (418)
- Ludzie przeciw komputerom (420)
- Wstawianie nowego węzła (421)
- Przebieg procedury wstawiania (421)
- Odwrócenia kolorów w trakcie przeszukiwania (422)
- Obroty po wstawieniu węzła (423)
- Obroty w trakcie przeszukiwania (429)
- Usuwanie (432)
- Wydajność drzew czerwono-czarnych (432)
- Implementacja drzewa czerwono-czarnego (433)
- Inne drzewa zrównoważone (433)
- Podsumowanie (434)
- Pytania (434)
- Ćwiczenia (436)
- Wprowadzenie (437)
- Skąd nazwa? (438)
- Organizacja drzewa 2-3-4 (439)
- Przeszukiwanie drzewa 2-3-4 (440)
- Wstawianie danych (440)
- Podziały węzłów (441)
- Podział korzenia (442)
- Zstępujące dzielenie węzłów (442)
- Aplet demonstracyjny Tree234 (443)
- Przycisk Fill (443)
- Przycisk Find (444)
- Przycisk Ins (445)
- Przycisk Zoom (445)
- Przeglądanie węzłów (446)
- Ćwiczenia (447)
- Kod drzewa 2-3-4 w języku Java (448)
- Klasa DataItem (449)
- Klasa Node (449)
- Klasa Tree234 (449)
- Klasa Tree234App (450)
- Pełny kod programu tree234.java (451)
- Drzewa 2-3-4 a drzewa czerwono-czarne (458)
- Transformacja drzewa 2-3-4 do drzewa czerwono-czarnego (458)
- Równoważność operacji (460)
- Wydajność drzew 2-3-4 (461)
- Szybkość (461)
- Wymagania pamięciowe (463)
- Drzewa 2-3 (463)
- Podziały węzłów (464)
- Implementacja (466)
- Pamięć zewnętrzna (466)
- Dostęp do danych zewnętrznych (467)
- Sekwencyjne porządkowanie danych (470)
- B-drzewa (471)
- Indeksowanie (476)
- Złożone kryteria wyszukiwania (479)
- Sortowanie plików zewnętrznych (479)
- Podsumowanie (481)
- Pytania (483)
- Ćwiczenia (484)
- Propozycje programów (485)
- Algorytmy rozpraszania - wprowadzenie (488)
- Numery pracowników jako klucze danych (488)
- Słownik (489)
- Rozpraszanie (492)
- Kolizje (494)
- Adresowanie otwarte (495)
- Aplet demonstracyjny Hash (496)
- Kod tablicy rozproszonej z sondowaniem liniowym (500)
- Sondowanie kwadratowe (507)
- Podwójne rozpraszanie (510)
- Łączenie niezależne (516)
- Aplet demonstracyjny HashChain (517)
- Kod łączenia niezależnego w języku Java (519)
- Funkcje rozpraszające (524)
- Szybkie obliczanie wyniku (524)
- Losowe wartości kluczy (525)
- Nielosowe wartości kluczy (525)
- Funkcje rozpraszające ciągów znakowych (526)
- Składanie (528)
- Wydajność tablic rozproszonych (529)
- Adresowanie otwarte (529)
- Łączenie niezależne (531)
- Adresowanie otwarte a wiązanie niezależne (533)
- Algorytmy rozpraszania i pamięć zewnętrzna (533)
- Tablica wskaźników do pliku (534)
- Bloki częściowo wypełnione (534)
- Bloki pełne (534)
- Podsumowanie (535)
- Pytania (537)
- Ćwiczenia (538)
- Propozycje programów (538)
- Wprowadzenie (542)
- Kolejki priorytetowe, sterty i abstrakcyjne typy danych (542)
- Słabe uporządkowanie (544)
- Usuwanie danych (544)
- Wstawianie danych (546)
- Operacja zamiany węzłów (546)
- Aplet demonstracyjny Heap (548)
- Przycisk Fill (548)
- Przycisk Chng (549)
- Przycisk Rem (549)
- Przycisk Ins (549)
- Przykład implementacji sterty (549)
- Wstawianie danych (550)
- Usuwanie danych (551)
- Zmiana klucza (552)
- Rozmiar tablicy (553)
- Program heap.java (553)
- Zwiększanie rozmiaru tablicy sterty (558)
- Wydajność operacji na stercie (559)
- Sterta oparta na drzewie (559)
- Sortowanie stertowe (560)
- Opuszczanie węzłów (561)
- Użycie tej samej tablicy (563)
- Program heapSort.java (563)
- Wydajność sortowania stertowego (568)
- Podsumowanie (568)
- Pytania (569)
- Ćwiczenia (570)
- Propozycje programów (570)
- Wprowadzenie (573)
- Definicje (574)
- Nota historyczna (576)
- Reprezentacja grafu w programie (577)
- Wstawianie wierzchołków i krawędzi (579)
- Klasa Graph (580)
- Wyszukiwanie (581)
- Wyszukiwanie "wgłąb" (DFS) (582)
- Przeszukiwanie "wszerz" (BFS) (591)
- Minimalne drzewo rozpinające (597)
- Aplet demonstracyjny GraphN (598)
- Kod algorytmu minimalnego drzewa rozpinającego (599)
- Program mst.java (600)
- Sortowanie topologiczne grafów skierowanych (603)
- Przykład - warunki wstępne kursów (604)
- Grafy skierowane (604)
- Sortowanie topologiczne (605)
- Aplet demonstracyjny GraphD (606)
- Cykle i drzewa (607)
- Kod algorytmu sortowania topologicznego (608)
- Spójność w grafach skierowanych (613)
- Tabela połączeń (614)
- Algorytm Warshalla (614)
- Implementacja algorytmu Warshalla (617)
- Podsumowanie (617)
- Pytania (617)
- Ćwiczenia (618)
- Propozycje programów (619)
- Minimalne drzewo rozpinające grafu ważonego (621)
- Przykład: telewizja kablowa w dżungli (622)
- Aplet demonstracyjny GraphW (622)
- Wysyłamy inspektorów (623)
- Algorytm (627)
- Kod algorytmu (629)
- Program mstw.java (631)
- Problem najkrótszej ścieżki (636)
- Linia kolejowa (636)
- Algorytm Dijkstry (638)
- Agenci i podróże pociągiem (638)
- Aplet demonstracyjny GraphDW (642)
- Kod algorytmu (646)
- Program path.java (650)
- Problem najkrótszej ścieżki dla wszystkich par wierzchołków (654)
- Wydajność (656)
- Problemy nierozwiązywalne (657)
- Wędrówka Skoczka (657)
- Problem komiwojażera (658)
- Cykle Hamiltona (658)
- Podsumowanie (659)
- Pytania (659)
- Ćwiczenia (660)
- Propozycje programów (661)
- Uniwersalne struktury danych (663)
- Szybkość pracy i algorytmy (664)
- Biblioteki (665)
- Tablice (666)
- Listy powiązane (666)
- Drzewa przeszukiwań binarnych (666)
- Drzewa zrównoważone (667)
- Tablice rozproszone (667)
- Porównanie uniwersalnych struktur danych (668)
- Wyspecjalizowane struktury danych (668)
- Stos (669)
- Kolejka (669)
- Kolejka priorytetowa (669)
- Porównanie wyspecjalizowanych struktur danych (670)
- Sortowanie (670)
- Grafy (671)
- Pamięć zewnętrzna (671)
- Zapis sekwencyjny (672)
- Pliki indeksowane (672)
- B-drzewa (672)
- Algorytmy rozpraszania (672)
- Pamięć wirtualna (673)
- Co dalej? (674)
- Aplety demonstracyjne (675)
- Programy przykładowe (676)
- Software Development Kit firmy Sun Microsystems (676)
- Wiersz poleceń (676)
- Ustawienie ścieżki (677)
- Wyświetlanie apletów demonstracyjnych (677)
- Praca z apletami demonstracyjnymi (678)
- Uruchamianie przykładowych programów (678)
- Kompilowanie programów przykładowych (679)
- Modyfikowanie kodu źródłowego (679)
- Kończenie pracy programów przykładowych (679)
- Pliki klas (679)
- Inne systemy wspomagania programowania (680)
- Algorytmy i struktury danych (681)
- Obiektowe języki programowania (682)
- Obiektowe projektowanie i inżynieria oprogramowania (682)
- Rozdział 1., "Przegląd" (683)
- Odpowiedzi na pytania (683)
- Rozdział 2., "Tablice" (684)
- Odpowiedzi na pytania (684)
- Rozdział 3., "Proste algorytmy sortowania" (684)
- Odpowiedzi na pytania (684)
- Rozdział 4., "Stosy i kolejki" (685)
- Odpowiedzi na pytania (685)
- Rozdział 5., "Listy powiązane" (685)
- Odpowiedzi na pytania (685)
- Rozdział 6., "Rekurencja" (686)
- Odpowiedzi na pytania (686)
- Rozdział 7., "Zaawansowane algorytmy sortowania" (686)
- Odpowiedzi na pytania (686)
- Rozdział 8., "Drzewa binarne" (687)
- Odpowiedzi na pytania (687)
- Rozdział 9., "Drzewa czerwono-czarne" (687)
- Odpowiedzi na pytania (687)
- Rozdział 10., "Drzewa 2-3-4 i pamięć zewnętrzna" (688)
- Odpowiedzi na pytania (688)
- Rozdział 11., "Tablice rozproszone" (688)
- Odpowiedzi na pytania (688)
- Rozdział 12., "Sterty" (689)
- Odpowiedzi na pytania (689)
- Rozdział 13., "Grafy" (689)
- Odpowiedzi na pytania (689)
- Rozdział 14., "Grafy ważone" (689)
- Odpowiedzi na pytania (689)
O Autorze (19)
Drogi Czytelniku (20)
Wprowadzenie (21)
1. Przegląd (29)
2. Tablice (49)
3. Proste algorytmy sortowania (87)
4. Stosy i kolejki (121)
5. Listy powiązane (177)
6. Rekurencja (239)
7. Zaawansowane algorytmy sortowania (297)
8. Drzewa binarne (345)
9. Drzewa czerwono-czarne (405)
10. Drzewa 2-3-4 i pamięć zewnętrzna (437)
11. Tablice rozproszone (487)
12. Sterty (541)
13. Grafy (573)
14. Grafy ważone (621)
15. Właściwe stosowanie struktur i algorytmów (663)
Dodatek A Uruchamianie apletów demonstracyjnych i programów przykładowych (675)
Dodatek B Literatura (681)
Dodatek C Odpowiedzi na pytania sprawdzające (683)
Skorowidz (691)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java. Algorytmy i struktury danych Robert Lafore (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie