Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Opis książki: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Martyna Zastrożna (25)
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Tomasz Root, 2019-06-17
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Ola, 2017-05-09
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: remq, 2016-09-07
4 oceniona przez: Marcin, 2016-08-03
3 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2016-03-03
Oceny i opinie poprzedniego wydania
6 oceniona przez: Krzysztof Kulikowski, Develop menager 2017-07-02
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Jolanta Waniowska, grafik 2016-03-19
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Pawel, Digital Marketer 2015-03-04
6 oceniona przez: Public Relations 2014-07-28
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Michał Jangas, SEO 2014-04-11
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Krzysztof, technik 2014-02-26
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Andrzej Muzaj, Manager SEM 2013-12-19
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2013-11-11
5 oceniona przez: Rafał , marketingowiec 2014-07-23
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2014-06-20
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu 2014-05-29
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Dave, 2014-05-28
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Maciej Cybulski, trener i programista WP 2014-04-30
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: P, 2014-02-13
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: programista 2013-11-18
5 oceniona przez: Adam, 2013-11-15
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2014-10-07
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Michał, Programista 2014-04-19
3 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Paweł Pasek, 2015-01-04
3 oceniona przez: Ania B., 2014-11-06
więcej opinii