Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Martyna Zastrożna
Opis
książki
:
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Wybrane bestsellery
Martyna Zastrożna - pozostałe książki
Onepress - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Martyna Zastrożna (25)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
Opinia: Tomasz Root,
Opinia dodana: 2019-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Ola,
Opinia dodana: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: remq,
Opinia dodana: 2016-09-07 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Marcin,
Opinia dodana: 2016-08-03 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-03-03 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Krzysztof Kulikowski, Develop menager
Opinia dodana: 2017-07-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jolanta Waniowska, grafik
Opinia dodana: 2016-03-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Pawel, Digital Marketer
Opinia dodana: 2015-03-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-07-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Michał Jangas, SEO
Opinia dodana: 2014-04-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Krzysztof, technik
Opinia dodana: 2014-02-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Andrzej Muzaj, Manager SEM
Opinia dodana: 2013-12-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2013-11-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Rafał , marketingowiec
Opinia dodana: 2014-07-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-06-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu
Opinia dodana: 2014-05-29 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Dave,
Opinia dodana: 2014-05-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Maciej Cybulski, trener i programista WP
Opinia dodana: 2014-04-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: P,
Opinia dodana: 2014-02-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2013-11-18 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Adam,
Opinia dodana: 2013-11-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-10-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał, Programista
Opinia dodana: 2014-04-19 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Paweł Pasek,
Opinia dodana: 2015-01-04 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Ania B.,
Opinia dodana: 2014-11-06 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii
ukryj opinie