Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
- Autor:
- Brian Wood
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Oficjalny podręcznik
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 466
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe Illustrator CC jest flagową aplikacją Adobe służącą do tworzenia grafiki wektorowej. Illustrator to rozbudowane i złożone środowisko pracy, które umożliwia tworzenie logo, ikon, rysunków, typografii i ilustracji na potrzeby materiałów drukowanych, stron internetowych, aplikacji interaktywnych czy materiałów wideo. Stale rośnie liczba artystów i zawodowców, dla których Illustrator jest podstawowym narzędziem pracy. Wysoka złożoność oprogramowania oraz mnogość jego funkcji i narzędzi sprawia jednak, że początki pracy z tym świetnym narzędziem bywają trudne. Warto poświęcić nieco czasu i zacząć wykorzystywać najlepsze możliwości Adobe Illustratora!
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania.
W tym podręczniku między innymi:
- Rozpoczęcie pracy z Illustratorem
- Zasady i techniki edycji obrazu
- Nowe narzędzia Illustratora, takie jak Puppet Warp czy biblioteki Creative Cloud
- Korzystanie z efektów i stylów graficznych
- Praca z tekstem i kolorami
- Łączenie projektów Illustratora z innymi aplikacjami Adobe
Illustrator: prawdopodobnie najlepsze narzędzie dla grafika!
Wybrane bestsellery
-
Oto kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, od lat uznawanego za najlepszą pomoc do nauki Illustratora. Książka składa się z 16 lekcji, w ramach których omówiono zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki tworzenia grafiki wektorowej. Naukę zaczniesz od podstawowego zapoznania się z aplikacją, następnie przejdziesz do przekształcania elementów graficznych, a potem zapoznasz się z metodami tworzenia gradientów swobodnych, warstw i dynamicznych symboli oraz technikami eksportowania materiałów na potrzeby aplikacji mobilnych i stron internetowych. W tym podręczniku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zdobycia umiejętności tworzenia precyzyjnych ilustracji i ekspresyjnych malunków. Twoje projekty zaczną przykuwać uwagę i wywoływać zachwyt!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
Czasowo niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoniach, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Podręcznik ten jest niezastąpioną książką zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników programu Illustrator. Podane tu instrukcje, wskazówki i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych technik udostępnianych przez najnowszą wersję Illustratora CC (wersja 2015.1).
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Ta pozycja jest doskonałym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat projektowania i budowania stron WWW. W trakcie lektury dowiesz się też, jak uzyskać dostęp do serwera i opublikować swoją witrynę. Cała książka została podzielona na trzy części. Pierwsza poświęcona jest językowi HTML. Z nią poznasz niezbędne znaczniki oraz techniki tworzenia układu strony. Druga została poświęcona kaskadowym arkuszom stylów (CSS). Dzięki nim Twoja witryna nabierze kształtów i kolorów. Zobacz, co potrafi CSS3 — jeszcze niedawno takie cuda nie śniły się webmasterom. Ostatnia część to praktyczne porady oraz wskazówki, które pozwolą Ci uniknąć najczęstszych problemów. Ta książka to Twój klucz do świata webmasterów!
- Druk
HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera
Niedostępna
-
Promocja
Bez Photoshopa, Illustratora i InDesigna wielu profesjonalnych grafików nie wyobraża sobie pracy. Każda z tych aplikacji jest znakomita, ale często do uzyskania jakiegoś spektakularnego efektu trzeba użyć dwóch lub trzech. Musisz więc zrozumieć zależności między tymi aplikacjami i dokładnie wiedzieć, co chcesz zrobić. W przeciwnym razie uzyskanie rezultatu może się okazać co najmniej utrudnione.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Identyfikacja wizualna to kluczowy element strategii marketingowej, który pozwala przedsiębiorstwom budować spójny wizerunek i uzyskiwać rozpoznawalność na rynku. Właśnie dlatego kursy takie jak ten są coraz bardziej popularne i cenione przez właścicieli małych firm. Nasze szkolenie sprawi, że zdobędziesz umiejętności niezbędne do tego, by samodzielnie zająć się projektowaniem na własne potrzeby, co przełoży się na oszczędności i uniezależni Cię od profesjonalnych projektantów graficznych.- Videokurs pkt
Adobe Photoshop i Illustrator. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej Adobe Photoshop i Illustrator. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej
(51,60 zł najniższa cena z 30 dni)
58.04 zł
129.00 zł (-55%) -
Promocja
Ta książka to doskonały wybór na początek dla osób, które chcą się nauczyć pisać kod. W łatwy i przyjemny sposób nauczy Cię podstaw HTML i CSS. Nie znajdziesz w niej nużącej i trudnej teorii ― poszczególne zagadnienia zostały przystępnie i angażująco wyjaśnione, między innymi dzięki ilustracjom i przykładom, co ułatwia zrozumienie praktycznego znaczenia pojęć. Dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć projekt i na co zwrócić uwagę podczas pracy. Niektóre ćwiczenia zawarte w tym podręczniku składają się na rzeczywisty, wieloetapowy proces tworzenia witryny internetowej. Szybko się przekonasz, że zbudowanie w pełni funkcjonalnej strony internetowej wcale nie jest trudne i może dać mnóstwo radości i satysfakcji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących. Solidne podstawy kodowania i projektowania responsywnych stron internetowych HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących. Solidne podstawy kodowania i projektowania responsywnych stron internetowych
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Mimo intensywnego rozwoju mediów społecznościowych, a co za tym idzie – nowego modelu kontaktu z klientami i „followersami”, zapotrzebowanie na profesjonalne, nowoczesne strony WWW nie maleje. Firmy i osoby prywatne wciąż poszukują twórców witryn w pełni responsywnych i maksymalnie interaktywnych, po których poruszanie się będzie dla użytkownika przyjemne na tyle, by zechciał on pozostać na nich dłużej, a w przyszłości – powrócić. By tworzyć tego typu strony, programiści sięgają po rozmaite narzędzia. Wśród nich ostatnimi laty pozytywnie wyróżnia się Bootstrap, najpopularniejszy, a do tego bezpłatny framework HTML/CSS, dzięki któremu – przy odrobinie chęci i zaangażowania – można stworzyć responsywną stronę internetową na bazie predefiniowanych komponentów dostarczanych przez piątą wersję tej uznanej frontendowej technologii.- Videokurs pkt
Bootstrap. Kurs video. Tworzenie interaktywnych i responsywnych stron internetowych Bootstrap. Kurs video. Tworzenie interaktywnych i responsywnych stron internetowych
(76,05 zł najniższa cena z 30 dni)
84.50 zł
169.00 zł (-50%) -
Promocja
If you're a web designer or app developer interested in sophisticated page styling, improved accessibility, and less time and effort expended, this book is for you. This revised fifth edition provides a comprehensive guide to CSS implementation along with a thorough review of the latest CSS specifications.Authors Eric Meyer and Estelle Weyl show yo-
- ePub + Mobi pkt
(271,15 zł najniższa cena z 30 dni)
278.09 zł
329.00 zł (-15%) -
-
CSS w Wordpress. Samodzielne zmiany w wyglądzie motywu Naucz się samodzielnie wprowadzać zmiany w wyglądzie motywu swojej strony WWW. Teraz będzie wyglądała dokładnie tak, jak tego chcesz! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: - czujesz frustrację przy klikaniu swojej strony, - nie wszystko wygląda tak, jak powinno, - ciągle coś się rozjeżdża
- PDF + ePub + Mobi pkt
CSS w Wordpress Samodzielne zmiany w wyglądzie motywu CSS w Wordpress Samodzielne zmiany w wyglądzie motywu
-
Promocja
W świecie frontendu mnogość nowoczesnych narzędzi, pluginów i frameworków niejednego przyprawi o zawrót głowy. Zmieniają się standardy języków programowania i można rzec – wszystko płynie. Jednak i w tym świecie bez zawahania da się wymienić dwóch największych graczy – są nimi HTML i CSS. Sięgnijmy do niezbędnej teorii i sprawdźmy, dlaczego. Język znaczników HTML odpowiada za strukturę strony internetowej i określa hierarchię znajdujących się w niej komponentów. Każdy element strony jest zdefiniowany przez kod źródłowy HTML, który następnie zostaje zinterpretowany przez przeglądarkę internetową. Bez właściwej struktury HTML przeglądarka nie odczyta i nie wyrenderuje oczekiwanej zawartości. Stąd wniosek: bez znaczników HTML nie da się stworzyć strony internetowej. No dobrze, a do czego potrzebny jest CSS? Kaskadowych arkuszy stylów CSS używa się do określenia wyglądu dokumentów HTML. Prócz nadawania stylu umożliwiają separację struktury HTML od jej wizualnej prezentacji, co zwiększa przejrzystość kodu. Dzięki znajomości CSS można dostosować rozmiar dokumentu do każdej szerokości ekranu i tworzyć w pełni responsywne, skalowalne projekty. HTML i CSS tworzą duet o ogromnym potencjale i stanowią fundamenty frontendu.- Videokurs pkt
(64,50 zł najniższa cena z 30 dni)
58.04 zł
129.00 zł (-55%) -
Adobe Illustrator is the industry-standard program for graphic design and illustration. Adobe Illustrator for Creative Professionals guides you through real-world, project-based examples to help you successfully work with this software.
-
- PDF + ePub pkt
Adobe Illustrator for Creative Professionals. Develop skills in vector graphic illustration and build a strong design portfolio with Illustrator 2022 Adobe Illustrator for Creative Professionals. Develop skills in vector graphic illustration and build a strong design portfolio with Illustrator 2022
-
O autorze książki
Brian Wood to doświadczony projektant stron internetowych. Jest również certyfikowanym instruktorem Adobe takich aplikacji jak Acrobat 9 Pro, Illustrator CS4, Dreamweaver CS4, InDesign CS3 i Photoshop CS3. Napisał sporo cenionych podręczników i opracował szereg autorskich filmów szkoleniowych. Prowadzi bardzo popularny wideoblog BrianWoodTips.com
Zobacz pozostałe książki z serii Oficjalny podręcznik
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Adobe InDesign jest niesamowitym narzędziem, które umożliwia przygotowywanie wysokiej klasy dokumentów i drukowanie ich na różnorodnych urządzeniach. InDesign służy także do składania publikacji elektronicznych w różnych formatach. Oprogramowanie to zapewnia precyzję, pełną kontrolę nad przebiegiem projektowania i doskonałą współpracę z innymi programami Adobe. InDesign jest dość złożonym narzędziem, jednak pozwala na uzyskiwanie efektów dokładnie takich, jakie są potrzebne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej pomocy do nauki Photoshopa. Zawiera setki przydatnych wskazówek, dzięki którym praca z Photoshopem będzie efektywniejsza i o wiele bardziej satysfakcjonująca. Czytelnik dowie się, jak korygować cyfrowe obrazy, w tym usuwać bez śladu niepotrzebne obiekty ze zdjęć, a także pozna nowe funkcje Photoshopa, takie jak usprawnione narzędzia do tworzenia zaznaczeń, nowe filtry neuronalne i funkcje maskowania dostępne w Adobe Camera Raw. Podręcznik składa się z 15 lekcji, dzięki którym można się nauczyć zarówno podstaw obsługi programu, jak i stosowania wyrafinowanych narzędzi do obróbki obrazu. Każda lekcja obejmuje szczegółowe instrukcje krok po kroku, wyjaśnienia i zestaw pytań sprawdzających.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Adobe Photoshop jest rozbudowanym programem, udostępniającym mnóstwo narzędzi, filtrów i opcji. W pełni zasłużył na opinię kultowego. Korzystają z niego najlepsi, najsłynniejsi i najbardziej kreatywni artyści. Jednak nawet oni nierzadko muszą się zastanawiać nad sposobem uzyskania dostępu do potrzebnego im właśnie modułu czy filtra. A przy tym Photoshop jest cały czas rozwijany i każde wydanie przynosi nowe możliwości i nowe funkcje. Aby uzyskiwać profesjonalne efekty, trzeba więc wciąż aktualizować wiedzę i na bieżąco zapoznawać się z nowościami w Photoshopie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, najskuteczniejszej pomocy do nauki InDesigna. Składa się z 15 lekcji, zawierających solidne podstawy typografii, projektowania układu strony i tworzenia dokumentów. Adepci InDesigna będą mogli uczyć się na praktycznych projektach i stopniowo zapoznawać się z technikami o rosnącym poziomie trudności. Doświadczeni użytkownicy przyswoją najlepsze metody pracy i odkryją wyjątkowo przydatne funkcje, takie jak inteligentne rozmieszczanie obrazów w ramkach czy dynamiczny podgląd krojów pisma. Wszystkim natomiast przydadzą się niezliczone wskazówki i techniki ułatwiające efektywne posługiwanie się InDesignem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Jest przeznaczona dla początkujących i zaawansowanych użytkowników Premiere. To chyba najlepszy materiał szkoleniowy na rynku — podczas lekcji zawartych w tym wydaniu nauczysz się praktycznego stosowania takich funkcji jak chroma key, dynamiczne przycinanie, korekcja kolorów, zarządzanie multimediami, nakładanie efektów audiowizualnych i miksowanie dźwięku. Dowiesz się także, jak tworzyć w Adobe Media Encoder pliki do oglądania w internecie i na urządzeniach mobilnych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Niniejsza książka jest nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się InDesignem. Umożliwia też zdobycie najważniejszych umiejętności w zakresie projektowania graficznego. Opracowano ją z myślą o przygotowaniu się do egzaminu Adobe Certified Associate. Stanowi unikalny materiał szkoleniowy wykorzystujący połączenie filmów wideo z tekstem. Poszczególne treści zostały uporządkowane w taki sposób, aby nawet początkujący użytkownik InDesigna mógł możliwie szybko w pełni wykorzystywać możliwości tego doskonałego, choć skomplikowanego narzędzia.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Adobe Illustrator CC Classroom in a Book (2018 release)
- Tłumaczenie:
- Piotr Cieślak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4767-0, 9788328347670
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-12-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4768-7, 9788328347687
- Data wydania ebooka :
-
2018-12-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 82042
- Rozmiar pliku Pdf:
- 71.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 35.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Illustrator
Technologie webowe » CSS
- Serie wydawnicze: Oficjalny podręcznik
Spis treści książki
- Seria Oficjalny podręcznik (1)
- Wymagania wstępne (1)
- Instalowanie programu (2)
- Fonty użyte w ćwiczeniach (2)
- Pobieranie plików do ćwiczeń (2)
- Przywracanie ustawień domyślnych (2)
- Aby usunąć lub zachować bieżące ustawienia w programie Illustrator (3)
- Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń (4)
- Dodatkowe źródła informacji (5)
- Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)
- Nowy panel Properties (Właściwości) (6)
- Narzędzie Puppet Warp (Wypaczenie marionetkowe) (7)
- Usprawnienia w obsłudze obszarów roboczych (7)
- Zmienne kroje pisma (7)
- Usprawnienia dotyczące eksportowania (8)
- Dodawanie i udostępnianie zasobów tekstowych za pomocą bibliotek Creative Cloud (8)
- Inne ulepszenia (9)
- Zaczynamy (12)
- Tworzenie nowego dokumentu (12)
- Rysowanie kształtu (13)
- Edytowanie kształtów (14)
- Stosowanie i edytowanie kolorów (15)
- Edytowanie obrysów (16)
- Praca z warstwami (16)
- Przekształcanie ilustracji (17)
- Tworzenie przejść (19)
- Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (20)
- Tworzenie kształtów za pomocą narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (22)
- Umieszczanie obrazu rastrowego w Illustratorze (23)
- Zastosowanie funkcji Image Trace (Obrys obrazu) (24)
- Tworzenie i edytowanie gradientów (25)
- Edycja tekstu (26)
- Wyrównywanie ilustracji (29)
- Zastosowanie pędzli (29)
- Zastosowanie symboli (30)
- Zastosowanie efektów (31)
- Wprowadzenie do programu Illustrator (34)
- Uruchamianie programu Illustrator i otwieranie pliku (35)
- Obsługa przestrzeni roboczej programu (36)
- Obsługa panelu Tools (Narzędzia) (37)
- Obsługa panelu Properties (Właściwości) (40)
- Praca z panelami (42)
- Dokowanie paneli (43)
- Przełączanie przestrzeni roboczych (45)
- Zapisywanie przestrzeni roboczej (46)
- Obsługa menu paneli i menu kontekstowych (47)
- Zmienianie widoku ilustracji (49)
- Zastosowanie poleceń z menu View (Widok) (49)
- Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka) (50)
- Przewijanie dokumentu (52)
- Oglądanie projektu (53)
- Obsługa obszarów roboczych (55)
- Korzystanie z panelu Artboards (Obszary robocze) (57)
- Rozmieszczanie dokumentów (58)
- Wyszukiwanie zasobów dotyczących programu Illustrator (60)
- Zaczynamy (64)
- Zaznaczanie obiektów (65)
- Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie) (65)
- Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (67)
- Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia (68)
- Ukrywanie i blokowanie obiektów (70)
- Zaznaczanie podobnych obiektów (71)
- Zaznaczanie obiektów w trybie Outline (Kontur) (72)
- Wyrównywanie obiektów (73)
- Wyrównywanie obiektów względem siebie (73)
- Wyrównywanie do obiektu kluczowego (74)
- Wyrównywanie punktów węzłowych (74)
- Rozmieszczanie obiektów (75)
- Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego (76)
- Zastosowanie grup (78)
- Grupowanie elementów (78)
- Edytowanie grupy w trybie izolacji (79)
- Tworzenie grupy zagnieżdżonej (80)
- Rozmieszczanie obiektów (81)
- Zmiana rozmieszczenia obiektów (81)
- Zaznaczanie obiektów znajdujących się pod spodem (81)
- Zaczynamy (86)
- Tworzenie nowego dokumentu (86)
- Tworzenie i edytowanie prostych kształtów (88)
- Rysowanie i edycja prostokątów (88)
- Zaokrąglanie rogów (89)
- Zastosowanie narzędzia Rounded Rectangle (Prostokąt zaokrąglony) (92)
- Tworzenie i edytowanie elips (94)
- Zmiana szerokości i wyrównania obrysów (95)
- Tworzenie i edycja koła (96)
- Tworzenie wieloboków (97)
- Edytowanie wielokątów (98)
- Tworzenie gwiazd (100)
- Rysowanie linii (101)
- Obsługa narzędzia Shaper (103)
- Rysowanie kształtów narzędziem Shaper (103)
- Wycinanie i łączenie kształtów za pomocą narzędzia Shaper (104)
- Tworzenie kształtów przy użyciu polecenia Image Trace (Obrys obrazu) (106)
- Tryby rysowania (108)
- Zastosowanie trybu Draw Inside (Rysuj wewnątrz) (109)
- Zastosowanie trybu Draw Behind (Rysuj z tyłu) (111)
- Ostatnie poprawki (112)
- Zaczynamy (116)
- Edytowanie ścieżek i kształtów (117)
- Cięcie za pomocą narzędzia Scissors (Nożyczki) (117)
- Łączenie ścieżek (119)
- Cięcie narzędziem Knife (Nóż) (120)
- Zamiana konturów na obiekty (123)
- Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka) (124)
- Tworzenie ścieżki złożonej (127)
- Łączenie i edycja obiektów (129)
- Obsługa narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (129)
- Łączenie obiektów za pomocą filtrów ścieżek (131)
- Budowanie przyczepy (134)
- Zmiana kształtu ścieżki (134)
- Zastosowanie narzędzia Width (Szerokość) (135)
- Wykańczanie ilustracji (137)
- Zaczynamy (142)
- Zastosowanie obszarów roboczych (143)
- Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie (143)
- Edytowanie obszarów roboczych (144)
- Wyrównywanie obszarów roboczych (146)
- Zmiana nazw obszarów roboczych (147)
- Zmiana kolejności obszarów roboczych (148)
- Zastosowanie miarek i linii pomocniczych (149)
- Tworzenie linii pomocniczych (150)
- Edytowanie początku miarki (151)
- Przekształcanie obiektów (153)
- Zastosowanie obwiedni (153)
- Rozmieszczanie obiektów za pomocą panelu Properties (Właściwości) (154)
- Skalowanie obiektów (154)
- Odbijanie obiektów (156)
- Obracanie obiektów (158)
- Zniekształcanie grafiki przy użyciu efektów (160)
- Przekształcenia z wykorzystaniem narzędzia Free Transform (Przekształcanie swobodne) (161)
- Pochylanie obiektów (163)
- Zastosowanie narzędzia Puppet Warp (Zniekształcenie marionetkowe) (164)
- Zaczynamy (170)
- Zapoznanie z narzędziem Pen (Pióro) (171)
- Zaznaczanie ścieżek (172)
- Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (174)
- Tworzenie linii krzywych (175)
- Tworzenie krzywej za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (177)
- Rysowanie serii linii krzywych za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (178)
- Przekształcanie punktów gładkich w narożne (179)
- Łączenie linii krzywych i prostych (181)
- Tworzenie grafiki za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (183)
- Rysowanie filiżanki (184)
- Rysowanie za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna) (188)
- Edytowanie krzywych (190)
- Odbijanie kształtu łyżeczki (190)
- Zaokrąglanie punktów narożnych (191)
- Edytowanie ścieżek i punktów (191)
- Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych (193)
- Przekształcanie punktów gładkich i narożnych (194)
- Korzystanie z narzędzia Anchor Point (Punkt kontrolny) (195)
- Tworzenie linii przerywanej (196)
- Dodawanie strzałek (197)
- Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (198)
- Odręczne tworzenie ścieżek za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (198)
- Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (199)
- Łączenie za pomocą narzędzia Join (Połączenie) (201)
- Zaczynamy (206)
- Tryby koloru (207)
- Stosowanie kolorów (208)
- Stosowanie gotowego koloru (208)
- Tworzenie koloru niestandardowego (209)
- Zapisywanie koloru w próbce (210)
- Tworzenie kopii próbki (211)
- Edytowanie próbki globalnej (212)
- Edytowanie próbki niebędącej próbką globalną (214)
- Wykorzystanie próbnika kolorów do utworzenia koloru (216)
- Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator (217)
- Tworzenie koloru dodatkowego (217)
- Tworzenie i zapisywanie tint kolorów (219)
- Konwersja kolorów (220)
- Kopiowanie atrybutów wyglądu (220)
- Tworzenie grup kolorów (221)
- Panel Color Guide (Wzornik kolorów) jako źródło inspiracji (222)
- Edytowanie grupy kolorów za pomocą okna dialogowego Edit Colors (Edytuj kolory) (224)
- Edytowanie kolorystyki obiektów (227)
- Przydzielanie kolorów do ilustracji (229)
- Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie) (232)
- Tworzenie grupy aktywnego malowania (233)
- Malowanie za pomocą narzędzia Live Paint Bucket (Aktywne wiadro z farbą) (234)
- Modyfikowanie grupy aktywnego malowania (235)
- Zaczynamy (240)
- Dodawanie tekstu do plakatu (241)
- Dodawanie tekstu ozdobnego (241)
- Tworzenie tekstu akapitowego (242)
- Automatyczna zmiana rozmiaru (243)
- Przekształcenia między tekstem akapitowym a ozdobnym (244)
- Importowanie zwykłego pliku tekstowego (245)
- Tworzenie wątków (246)
- Formatowanie tekstu (248)
- Zmiana rodziny fontów i stylu (248)
- Zmiana rozmiaru tekstu (252)
- Zmiana koloru tekstu (253)
- Zmiana innych właściwości tekstu (253)
- Zmiana właściwości akapitu (255)
- Edycja tekstu za pomocą narzędzia Touch Type (Tekst dotykowy) (256)
- Zmiana rozmiaru i kształtu obiektów tekstowych (258)
- Tworzenie łamów tekstu (259)
- Zmiana kształtu obiektów tekstowych (259)
- Tworzenie i zastosowanie stylów tekstowych (260)
- Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego (260)
- Edycja stylu akapitowego (262)
- Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego (262)
- Edycja stylu znakowego (264)
- Próbkowanie właściwości tekstu (264)
- Oblewanie obiektu tekstem (265)
- Deformowanie tekstu (266)
- Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni (266)
- Edytowanie obwiedni (267)
- Praca z tekstem na ścieżkach (268)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach (268)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach zamkniętych (270)
- Przekształcanie tekstu w kontury (271)
- Kończenie ilustracji (272)
- Zaczynamy (276)
- Omówienie warstw (277)
- Tworzenie warstw i podwarstw (278)
- Tworzenie nowych warstw (278)
- Tworzenie podwarstw (280)
- Edytowanie warstw i obiektów (281)
- Znajdowanie warstw (281)
- Przenoszenie zawartości między warstwami (282)
- Wyświetlanie warstw (284)
- Zmiana kolejności warstw (286)
- Scalanie warstw (288)
- Powielanie zawartości warstw (289)
- Wklejanie warstw (291)
- Zmiana kolejności warstw (293)
- Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw (294)
- Tworzenie masek przycinających (295)
- Zaczynamy (300)
- Informacje o gradientach (301)
- Zastosowanie gradientów liniowych w wypełnieniach (301)
- Edytowanie gradientu (302)
- Zapisywanie gradientu (303)
- Dostosowywanie wypełnienia gradientowego (304)
- Dodawanie gradientu liniowego do obrysu (306)
- Edycja gradientu obrysu (306)
- Zastosowanie gradientu promienistego w ilustracji (308)
- Zmiana kolorystyki gradientu promienistego (309)
- Korygowanie ustawień gradientu promienistego (310)
- Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie (311)
- Tworzenie przezroczystych gradientów (312)
- Tworzenie przejść między obiektami (314)
- Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków (314)
- Modyfikowanie przejścia (315)
- Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych (317)
- Wypełnianie obiektów wzorkami (319)
- Zastosowanie gotowych wzorków (319)
- Tworzenie niestandardowego wzorku (320)
- Stosowanie wzorków (323)
- Edytowanie wzorków (323)
- Zaczynamy (328)
- Pędzle w praktyce (329)
- Zastosowanie pędzli kaligraficznych (329)
- Stosowanie pędzla kaligraficznego w ilustracji (329)
- Rysowanie narzędziem Paintbrush (Pędzel) (331)
- Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel) (332)
- Edycja pędzla (333)
- Usuwanie obrysu w postaci pędzla (334)
- Zastosowanie pędzli artystycznych (335)
- Stosowanie istniejącego pędzla artystycznego (335)
- Tworzenie pędzla artystycznego na podstawie obrazu rastrowego (336)
- Edycja pędzla artystycznego (338)
- Pędzle z włosia (339)
- Zmiana opcji pędzla z włosia (339)
- Malowanie pędzlem z włosia (340)
- Zastosowanie pędzli ze wzorkiem (342)
- Tworzenie pędzla ze wzorkiem (344)
- Malowanie pędzlem ze wzorkiem (346)
- Edycja pędzla ze wzorkiem (346)
- Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla) (348)
- Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla) (348)
- Łączenie ścieżek narzędziem Blob Brush (Kropla) (350)
- Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzia Eraser (Gumka) (351)
- Zaczynamy (356)
- Korzystanie z panelu Appearance (Wygląd) (358)
- Edytowanie atrybutów wyglądu (359)
- Tworzenie dodatkowego obrysu i wypełnienia (361)
- Dodawanie kolejnego obrysu i wypełnienia dla tekstu (363)
- Zmiana kolejności atrybutów wyglądu (365)
- Obsługa efektów dynamicznych (366)
- Dodawanie efektu (366)
- Edytowanie efektu (368)
- Zmiana wyglądu tekstu przy użyciu efektu Warp (Wypaczenie) (369)
- Edytowanie tekstu z przypisanym efektem Warp (Wypaczenie) (370)
- Stosowanie efektu Offset Path (Przesunięcie ścieżki) (371)
- Dodawanie efektu programu Photoshop (372)
- Zastosowanie stylów graficznych (373)
- Stosowanie istniejących stylów graficznych (374)
- Tworzenie i stosowanie stylu graficznego (375)
- Aktualizowanie stylu graficznego (376)
- Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy (378)
- Skalowanie obrysów i efektów (379)
- Zaczynamy (384)
- Praca z symbolami (385)
- Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator (385)
- Edytowanie symbolu (387)
- Symbole dynamiczne (388)
- Tworzenie symboli (389)
- Powielanie symboli (391)
- Zastępowanie symboli (392)
- Przerywanie połączenia z symbolem (393)
- Obsługa Bibliotek Creative Cloud (395)
- Dodawanie zasobów do Bibliotek Creative Cloud (395)
- Korzystanie z zasobów biblioteki (397)
- Uaktualnianie zasobu biblioteki (399)
- Zaczynamy (404)
- Łączenie elementów graficznych (405)
- Importowanie obrazów z programu Adobe Photoshop (406)
- Importowanie obrazu (406)
- Przekształcanie obrazu umieszczonego w dokumencie (407)
- Kadrowanie zdjęcia (408)
- Osadzanie obrazu programu Photoshop z użyciem opcji Show Import Options (Pokaż opcje importu) (410)
- Importowanie kilku obrazów jednocześnie (412)
- Maskowanie obrazu (414)
- Tworzenie maski przycinającej (414)
- Edycja maski (415)
- Maskowanie obiektu za pomocą obiektu tekstowego (417)
- Tworzenie masek przezroczystości (418)
- Edycja maski przezroczystości (420)
- Praca z obrazami dołączonymi (422)
- Znajdowanie informacji o połączeniu (422)
- Osadzanie i cofanie osadzenia obrazów (423)
- Zastąpienie połączonego obrazu innym (424)
- Tworzenie pakietu na podstawie pliku (425)
- Tworzenie dokumentu PDF (426)
- Zaczynamy (430)
- Tworzenie ilustracji z dokładnością co do piksela (431)
- Wyrównywanie nowej ilustracji do siatki pikseli (431)
- Wyrównywanie istniejących obiektów do siatki pikseli (433)
- Eksportowanie obszarów roboczych i zasobów (435)
- Eksportowanie obszarów roboczych (435)
- Eksportowanie zasobów (437)
- Tworzenie kodu CSS na podstawie projektu (440)
- Konfigurowanie projektu na potrzeby tworzenia kodu CSS (440)
- Style znakowe i kod CSS (444)
- Style graficzne i kod CSS (446)
- Kopiowanie stylu CSS (447)
- Eksportowanie CSS (449)
Wprowadzenie (1)
Co nowego w programie Illustrator CC (wydanie 2018)? (6)
Szybki kurs zapoznawczy z programem Adobe Illustrator CC (wydanie 2018) (10)
1. Najważniejsze informacje o przestrzeni roboczej (32)
2. Techniki zaznaczania ilustracji (62)
3. Tworzenie ilustracji do pocztówki z wykorzystaniem kształtów (84)
4. Edycja oraz łączenie kształtów i ścieżek (114)
5. Przekształcanie ilustracji (140)
6. Tworzenie ilustracji przy użyciu narzędzi do rysowania (168)
7. Wykorzystanie koloru do uatrakcyjnienia ilustracji (204)
8. Umieszczanie tekstu na plakacie (238)
9. Porządkowanie grafiki z użyciem warstw (274)
10. Gradienty, przejścia i wzorki (298)
11. Wykorzystanie pędzli do utworzenia plakatu (326)
12. Kreatywne wykorzystanie efektów i stylów graficznych (354)
13. Tworzenie grafiki nadruku na koszulce (382)
14. Łączenie projektów Illustratora CC z innymi programami firmy Adobe (402)
15. Eksportowanie materiałów (428)
Skorowidz (452)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Brian Wood (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)