3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia
- Autor:
- Kelly L. Murdock


- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: 3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia
Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.
Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:
- Praca z oknem Track View i kontrolerami.
- Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
- Konstruowanie hierarchii obiektów.
- Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
- Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
- Matematyka i fizyka w animacji
- wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
- Efekty renderingu (Render Effects).
- Język programowania MAXScript w animacji.
Wybrane bestsellery
-
Kurs video wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do tego, by odnieść sukces w środowisku 3ds Max. Poznasz elementy znajdujące się w głównym oknie programu, dowiesz się, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, zaczniesz także projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetle...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.55 zł
79.00 zł(-55%) -
Kurs video 3ds Max 2015 zawiera informacje, które wykraczają poza standardowe tutoriale. Wraz z naszym ekspertem poznasz całe bogactwo opcji i narzędzi, które pozwolą Ci osiągnąć efekty uważane za bardzo trudne do uzyskania. Tworzenie animacji stanie się dla Ciebie proste, przyjemne i intuicyjne,...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.55 zł
79.00 zł(-55%) -
W trakcie lektury poznasz tajniki pracy z 3ds Max oraz jego możliwości. Na wstępie zapoznasz się z interfejsem użytkownika oraz dowiesz się, jak wydajnie z nim pracować. Z tą wiedzą wykonasz swój pierwszy projekt — zegar! Na kolejnych stronach znajdziesz cenną wiedzę na temat tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ta książka pomoże Ci wejść w świat projektowania w programie 3ds Max Design 2013 lub 3ds Max 2013. Jej autorka skupiła się na tym, by w serii praktycznych ćwiczeń stworzyć kompletną wizualizację domu jednorodzinnego, czyli krok po kroku zamienić pomysł na szczegółową prezentację projektu. Jeśli p...
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Opanuj AX 2012, poznaj triki i stosuj porady ekspertów, by zapewnić powodzenie projektu Microsoft Dynamics AX jest kompleksowym rozwiązaniem ERP (Enterprise Resource Planning) przeznaczonym dla średnich i większych przedsiębiorstw, które wspomaga efektywne prowadzenie dział...
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012 Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
48.30 zł(-10%) -
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS stanowi przepustkę do udanego programowania robotów LEGO MINDSTORMS w języku programowania NXT-G, używanym między innymi w zawodach FIRST LEGO League. Książka rozwija zagadnienia omówione w cenionej książce Jamesa Trobaugha na temat fizycznego...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
52.92 zł
58.80 zł(-10%) -
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przeds...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł(-20%) -
Zbiór ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Z zachwytem oglądasz oscarową Katedrę? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię je...
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być...
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%)
Kelly L. Murdock - pozostałe książki
-
Ta książka to najlepsze źródło informacji o 3ds Max na rynku. Znajdziesz w niej komplet informacji o tym, jak rozpocząć przygodę z tym narzędziem, jak dostosować je do własnych potrzeb oraz jak wykonać najbardziej wymyślne operacje. Twoją szczególną uwagę powinny zwrócić dokładne instrukcje wyko...(99.50 zł najniższa cena z 30 dni)
99.50 zł
199.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: 3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Magazyn 3D Marek Adamus, 3/2001
Jednym z najtrudniejszych obszarów komputerowej grafiki 3D jest animacja komputerowa. Chcąc zacząć zajmować się tą dziedziną wybrałem książkę Wydawnictwa Helion. Opisuje ona całe spektrum pojęć związanych z animacją: od wykorzystania kontrolerów, poprzez symulację dynamiki obiektów, wykorzystanie pół sił i dokładny opis systemu kinematyki odwrotnej. Osobnym rozdziałem godnym polecenia jest część poświęcona opisowi języka MAXScript w animacji. Uważam, że książka jest godna polecenia dla początkujących użytkowników programu. Również zaawansowani użytkownicy znajdą w tej pozycji coś dla siebie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 3D Studio MAX 3 Bible
- Tłumaczenie:
- Wojciech Pazdur
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7375-6, 8371973756
- Data wydania książki drukowanej:
- 2001-02-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1520
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » 3ds max
- Serie wydawnicze: Biblia
Spis treści książki
- Od tłumacza - tytułem wstępu (11)
- O Autorze (13)
- Wykorzystanie przycisku Animate (15)
- Praca z kluczami (15)
- Wykorzystanie listwy kluczy (Track Bar) (17)
- Podgląd i edycja wartości kluczowanych parametrów (18)
- Konfigurowanie czasu i prędkości odtwarzania animacji (20)
- Ustawianie prędkości odtwarzania animacji (21)
- Mnożnik prędkości i kierunek odtwarzania podglądu animacji (21)
- Praca w panelu ruchu (Motion) (21)
- Parametry animacji (21)
- Trajektorie (23)
- Animacja obiektów (24)
- Animacja kamery (24)
- Animacja świateł (25)
- Animacja materiałów (25)
- Ćwiczenie: kamera podążająca za rzutką (25)
- Interfejs okna Track View (29)
- Ikony narzędzi okna Track View (29)
- Ścieżki animacji (31)
- Listwa statusu (32)
- Tryby pracy w oknie Track View (34)
- Tryb edycji kluczy (Edit Keys) (34)
- Tryb edycji czasu (Edit Time) (35)
- Tryb edycji zakresów (Edit Ranges) (37)
- Tryb modyfikowania pozycji zakresów (Position Ranges) (37)
- Tryb edycji krzywych kontrolnych (Function Curves) (38)
- Praca z kluczami animacji (40)
- Tworzenie i usuwanie kluczy (40)
- Przesuwanie i skalowanie kluczy (40)
- Wyrównywanie kluczy (40)
- Edycja kluczy (40)
- Ścieżki widoczności i poziom szczegółowości obiektu (41)
- Ćwiczenie: praca z narzędziem Level of Detail (41)
- Wykorzystanie narzędzia Randomize Keys (43)
- Edycja czasu (43)
- Selekcja bloków czasu i narzędzie Select Keys by Time (43)
- Usuwanie, wycinanie, kopiowanie i wklejanie bloków czasu (44)
- Odwracanie, wstawianie i skalowanie czasu (44)
- Redukowanie liczby kluczy (44)
- Przesuwanie zakresów (45)
- Edycja krzywych kontrolnych (45)
- Wstawianie nowych kluczy (45)
- Przemieszczanie kluczy (45)
- Skalowanie położenia w czasie i wartości kluczy (46)
- Modyfikowanie nachylenia krzywej kontrolnej (46)
- Krzywe Ease i Multiplier (46)
- Ćwiczenie: animacja skaczącego szczudła (48)
- Filtry wyświetlania ścieżek (50)
- Praca z kontrolerami animacji (51)
- Określanie wartości parametrów poza zakresem ścieżki (Out-of-Range Types) (52)
- Ścieżki notatek (Note Tracks) (53)
- Synchronizacja animacji z dźwiękiem (54)
- Wykorzystanie okna Sound Options (54)
- Ćwiczenie: dodawanie dźwięku do animacji (54)
- Zróżnicowanie kontrolerów (57)
- Przypisywanie kontrolerów (58)
- Automatyczne przypisywanie kontrolerów (58)
- Przypisywanie kontrolerów w panelu Motion (58)
- Przypisywanie kontrolerów w oknie Track View (59)
- Konfigurowanie domyślnego kontrolera (59)
- Przegląd kontrolerów (60)
- Najważniejsze kontrolery domyślne (60)
- Kontrolery położenia (Position) (66)
- Kontrolery obrotu (Rotation) (70)
- Kontroler skalowania (Scale XYZ) (72)
- Kontrolery transformacji (Transform Controllers) (72)
- Kontrolery Float (75)
- Kontroler Color RGB (78)
- Kontrolery morfingu (Morph) (80)
- Kontrolery specjalnego przeznaczenia (81)
- Przykłady wykorzystania kontrolerów (90)
- Ćwiczenie: animacja przekładni zębatej z wykorzystaniem kontrolera Reactor (91)
- Ćwiczenie: animacja toczącego się koła z wykorzystaniem kontrolera Surface (92)
- Ćwiczenie: animacja ruchu ołówka z wykorzystaniem kontrolera Motion Capture (94)
- Wyjaśnienie terminu "wyrażenie" (97)
- Zmienne, operatory i funkcje (97)
- Zmienne i stałe w MAX-ie (98)
- Operatory (98)
- Funkcje (100)
- Konstruowanie wyrażeń (101)
- Zmienne typu skalarnego (Scalar) (101)
- Zmienne typu wektorowego (Vector) (102)
- Zmienne typu RGB (102)
- Interfejs kontrolera Expression (103)
- Definiowanie zmiennych (103)
- Budowanie wyrażeń (104)
- Analizowanie wartości zmiennych i wyrażenia (105)
- Obliczanie wartości wyrażenia (105)
- Zarządzanie wyrażeniami (106)
- Sterowanie transformacjami obiektu (106)
- Animowanie transformacji z wykorzystaniem kontrolera Expression (106)
- Sterowanie zmianami parametrów (108)
- Animacja wartości parametrów z wykorzystaniem kontrolera Expression (108)
- Ćwiczenie: nadmuchiwanie balonika (109)
- Animacja materiałów z wykorzystaniem wyrażeń (110)
- Ćwiczenie: sterowanie sygnalizacją świetlną (111)
- Kiedy warto symulować dynamikę obiektów (115)
- Wykorzystanie obiektów dynamicznych (116)
- Sprężyna (Spring) (116)
- Tłumik - siłownik (Damper) (118)
- Właściwości dynamiczne materiałów (120)
- Pola sił w symulacji dynamiki (122)
- Wykorzystanie narzędzia Dynamics (122)
- Roleta Dynamics (122)
- Roleta Timing & Simulation (124)
- Edycja właściwości obiektów wykorzystanych w symulacji (126)
- Optymalizowanie symulacji (128)
- Ćwiczenie: kula przewracająca kręgle (128)
- Obiekt-rodzic, obiekt-dziecko i obiekt-korzeń (131)
- Definiowanie połączeń (links) pomiędzy obiektami (132)
- Przyłączanie obiektów (Link) (132)
- Rozłączanie obiektów (Unlink) (133)
- Ćwiczenie: tworzenie modelu Układu Słonecznego (133)
- Wyświetlanie połączeń i drzewa hierarchii (134)
- Wyświetlanie połączeń w oknach widokowych (134)
- Wyświetlanie drzewa hierarchii (135)
- Praca z połączonymi obiektami (137)
- Selekcjonowanie hierarchii (137)
- Operowanie środkiem obrotu (pivot point) obiektu (138)
- Transformowanie połączonych obiektów (139)
- Blokowanie transformacji (Locks) (140)
- Dziedziczenie transformacji (Inherit) (141)
- Narzędzie dziedziczenia transformacji (Link Inheritance) (141)
- Przyłączanie do obiektu pozornego (Dummy) (141)
- Ćwiczenie: samochody kaskaderów w sferycznej klatce (141)
- Konstruowanie systemu kości (bones) (143)
- Przypisywanie kolorów kościom (145)
- Automatyczne tworzenie systemu kości (145)
- Ćwiczenie: tworzenie szkieletu misia (145)
- Animacja połączeń (146)
- Wykorzystanie kontrolera Link (147)
- Ćwiczenie: łyżwiarka zataczająca ósemki na lodzie (148)
- Podstawy posługiwania się oknem Schematic View (151)
- Menu Schematic View (151)
- Interfejs okna Schematic View (152)
- Praca z blokami w oknie Schematic View (155)
- Rozmieszczenie bloków (156)
- Kolory bloków (156)
- Zmiana nazwy obiektu (157)
- Zmiana koloru obiektu (157)
- Usuwanie bloków (157)
- Tworzenie hierarchii obiektów (157)
- Kopiowanie materiałów pomiędzy obiektami (157)
- Kopiowanie i zmiana kolejności modyfikatorów (158)
- Ćwiczenie: konstruowanie "odwróconego" Układu Słonecznego (158)
- Na czym polega kinematyka odwrotna? (161)
- Kinematyka prosta kontra kinematyka odwrotna (161)
- Metody pracy z kinematyką odwrotną (162)
- Konstruowanie systemu kinematyki odwrotnej (162)
- Definiowanie połączeń (162)
- Wybór terminatora (163)
- Ustalanie ograniczeń złączy (164)
- Kopiowanie, wklejanie oraz opcja Mirror Paste dla parametrów złącza (165)
- Przyłączanie do obiektu wzorcowego (165)
- Kolejność (priorytet) złączy (166)
- Ćwiczenie: pająk na uwięzi (166)
- Animacja systemów kinematyki odwrotnej (168)
- Animacja w metodzie interaktywnej (Interactive IK) (168)
- Animacja w metodzie kopiowania ruchu (Applied IK) (169)
- Ćwiczenie: animacja wysięgnika metodą interaktywną (170)
- Parametry kinematyki odwrotnej w oknie Preference Settings (172)
- Wykorzystanie kontrolera IK (173)
- Tworzenie pól sił i przyłączanie do nich obiektów (177)
- Tworzenie pola sił (177)
- Przyłączanie obiektu do pola sił (178)
- Różne typy pól sił (178)
- Pola sił z kategorii Geometric/Deformable (178)
- Pola sił z kategorii Particles & Dynamics (185)
- Pola sił z kategorii Modifier-Based (190)
- Pola sił z kategorii Particles Only (196)
- Pola sił z kategorii Dynamics Interface (201)
- Praca z polami sił (205)
- Ćwiczenie: tworzenie fal na powierzchni stawu (205)
- Ćwiczenie: rozbite lustro (206)
- Podsumowanie (208)
- Ćwiczenie: eksplodująca planeta (209)
- Ćwiczenie: dmuchawiec (213)
- Ćwiczenie: fontanna fajerwerków (214)
- Ćwiczenie: farba w sprayu (215)
- Dodawanie efektów renderingu (219)
- Typy efektów renderingu (220)
- Efekty soczewkowe (Lens Effects) (220)
- Efekt rozmycia (Blur) (234)
- Filtr jasności i kontrastu (Brightness and Contrast) (236)
- Filtr balansu kolorów (Color Balance) (236)
- Filtr głębi ostrości (Depth of Field) (237)
- Narzędzie File Output (238)
- Efekt ziarnistości filmu (Film Grain) (239)
- Ćwiczenie: lampa dżina (239)
- Co to jest MAXScript? (243)
- Architektura języka MAXScript (244)
- Narzędzie MAXScript w panelu Utilities (244)
- Ćwiczenie: uruchamianie skryptu SphereArray (245)
- Ćwiczenie: rozmowa z interpreterem MAXScriptu (248)
- Ćwiczenie: rejestrowanie prostego skryptu (255)
- Sposoby uruchamiania skryptów (259)
- Pisanie własnych skryptów (260)
- Zmienne i typy danych (260)
- Ćwiczenie: wykorzystanie zmiennych (262)
- Instrukcje i komentarze w kodzie skryptu (264)
- Wyrażenia logiczne (265)
- Instrukcja warunkowa if (267)
- Kolekcje obiektów i tablice (267)
- Pętle (268)
- Funkcje (270)
- Ćwiczenie: animacja rybek (272)
- Różne typy skryptów (279)
- Skrypty typu makro (Macros) (279)
- Narzędzia skryptowe (Scripted utilities) (280)
- Skrypty dostępne w menu podręcznym (280)
- Narzędzia sterowane myszą (280)
- Procedury zewnętrzne (280)
- Zaawansowane zastosowania MAXScriptu (280)
- Ćwiczenie: skrypt automatyzujący rendering (280)
- Szyfrowanie skryptów (282)
- MAXScript jako narzędzie do projektowania pluginów (282)
- Materiały do ćwiczeń (283)
- Pluginy (283)
- Modele 3D (284)
- 3D Studio MAX Demo (285)
- Rhinoceros 1.0 Evaluation (285)
Rozdział 1. Podstawowe narzędzia animacji (15)
Rozdział 2. Praca z oknem Track View (29)
Rozdział 3. Wykorzystanie kontrolerów animacji (57)
Rozdział 4. Wyrażenia matematyczne w animacji (97)
Rozdział 5. Symulacja dynamiki obiektów (115)
Rozdział 6. Tworzenie hierarchii obiektów (131)
Rozdział 7. Praca z widokiem schematycznym sceny (151)
Rozdział 8. Tworzenie systemu kinematyki odwrotnej (161)
Rozdział 9. Wykorzystanie pól sił (177)
Rozdział 10. Efekty specjalne z systemami cząstek (209)
Rozdział 11. Efekty renderingu (219)
Rozdział 12. Praca z językiem MAXScript (243)
Dodatek A Płyta CD-ROM dołączona do książki (283)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni) -
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia Kelly L. Murdock (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(2)
(1)
(1)
(0)
Michał Dudek,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz Demus,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Jskierski,
Data dodania: 2002-11-18 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-11-28 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii