Opis książki: 3D Studio MAX 3 dla każdego
- podstawowe zasady pracy w trzech wymiarach,
- pojęcia, jakie muszą sobie przyswoić użytkownicy programu,
- modelowania za pomocą siatek,
- modelowanie za pomocą powierzchni sklejanych, powierzchni NURBS oraz systemów cząstek,
- jakie znaczenie ma oświetlenie sceny,
- ustawienie kamery,
- tworzenie materiałów (łącznie z materiałem Raytrace),
- teksturowanie obiektów za pomocą bitmap i map proceduralnych,
- jak wprowadzić efekty atmosferyczne.
Wybrane bestsellery
-
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS stanowi przepustkę do udanego programowania robotów LEGO MINDSTORMS w języku programowania NXT-G, używanym między innymi w zawodach FIRST LEGO League. Książka rozwija zagadnienia omówione w cenionej książce Jamesa Trobaugha na temat fizycznego...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
52.92 zł
58.80 zł(-10%) -
Ta książka pomoże Ci wejść w świat projektowania w programie 3ds Max Design 2013 lub 3ds Max 2013. Jej autorka skupiła się na tym, by w serii praktycznych ćwiczeń stworzyć kompletną wizualizację domu jednorodzinnego, czyli krok po kroku zamienić pomysł na szczegółową prezentację projektu. Jeśli p...
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Opanuj AX 2012, poznaj triki i stosuj porady ekspertów, by zapewnić powodzenie projektu Microsoft Dynamics AX jest kompleksowym rozwiązaniem ERP (Enterprise Resource Planning) przeznaczonym dla średnich i większych przedsiębiorstw, które wspomaga efektywne prowadzenie dział...
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012 Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
48.30 zł(-10%) -
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przeds...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Kurs video wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do tego, by odnieść sukces w środowisku 3ds Max. Poznasz elementy znajdujące się w głównym oknie programu, dowiesz się, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, zaczniesz także projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetle...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Kurs video 3ds Max 2015 zawiera informacje, które wykraczają poza standardowe tutoriale. Wraz z naszym ekspertem poznasz całe bogactwo opcji i narzędzi, które pozwolą Ci osiągnąć efekty uważane za bardzo trudne do uzyskania. Tworzenie animacji stanie się dla Ciebie proste, przyjemne i intuicyjne,...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
W trakcie lektury poznasz tajniki pracy z 3ds Max oraz jego możliwości. Na wstępie zapoznasz się z interfejsem użytkownika oraz dowiesz się, jak wydajnie z nim pracować. Z tą wiedzą wykonasz swój pierwszy projekt — zegar! Na kolejnych stronach znajdziesz cenną wiedzę na temat tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Zbiór ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Ta książka to najlepsze źródło informacji o 3ds Max na rynku. Znajdziesz w niej komplet informacji o tym, jak rozpocząć przygodę z tym narzędziem, jak dostosować je do własnych potrzeb oraz jak wykonać najbardziej wymyślne operacje. Twoją szczególną uwagę powinny zwrócić dokładne instrukcje wyko...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
99.50 zł
199.00 zł(-50%) -
Z zachwytem oglądasz oscarową Katedrę? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię je...
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: 3D Studio MAX 3 dla każdego (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Komputer Świat 24/2000
Przewodnik po programie służącym do projektowania trójwymiarowej grafiki. Na ponad pięciuset stronach użytkownik znajdzie zarówno podstawowe informacje na temat głównych funkcji, jak też możliwe zastosowania programu.
-
CHIP 11/2000, (rj)
Maksymalnie na początek
Każdy, kto zmierzył się z tajnikami grafiki 3D, przyzna, że nie jest to dziedzina łatwa. Prócz talentu i wyobraźni wymaga ona cierpliwości w poznawaniu skomplikowanych programów.Czy książka Michaela Todd Petersona wydana przez wydawnictwo Helion jest naprawdę dobra dla każdego? Wstęp poświecony podstawom animacji i grafiki 3D jest cokolwiek powierzchowny. Ale już praktyczny kurs, jaki oferuje podręcznik, powinien przynieść efekty w "nauczaniu początkowym", gdyż ogranicza się do opisu raczej prostszych zagadnień. Fachowiec nie znajdzie w nim raczej wiele dla siebie.
Opisano tu podstawy budowania obiektów, tworzenia tekstur i oświetlania scen. Nauczymy się, jak operować kamerą" i renderować własne animacje.
Szata graficzna pozostawia jednak wiele do życzenia. Ilustracje, choć poprawne merytorycznie, są nieczytelne. W przypadku pozycji na temat programu 3D Studio MAX jest to duże zaniedbanie. Czytelnicy oczekują niezbędnej w takim wypadku pomocy wizualnej. Na szczęście znajdą ją w postaci pełnoekranowych animacji Lotus SceenCam na dołączonej do książki płycie CD. Na kompakcie tym sporo jest też różnych przykładów, opisanych w poszczególnych rozdziałach.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 3D Studio MAX 3 Fundamentals
- Tłumaczenie:
- zbiorowe
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7157-5, 8371971575
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-08-31
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1444
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » 3ds max
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- Definicja grafiki 3D (17)
- Przejście z dwu- do trójwymiarowej grafiki (19)
- Podstawy trójwymiarowej grafiki komputerowej w 3D Studio MAX (21)
- Podstawowe wiadomości o przestrzeni trójwymiarowej (21)
- Współrzędne (21)
- Osie (22)
- Linie, łamane i wieloboki (23)
- Trójwymiarowe obiekty (24)
- Podstawowe wiadomości o punktach widokowych (Viewpoints) i oknach widokowych (Viewports) (25)
- Podstawowe wiadomości o trybach wyświetlania (27)
- Systemy współrzędnych (28)
- Systemy współrzędnych i obrót obiektu (30)
- Światła (32)
- Kamery (33)
- Rendering (33)
- Animacja (37)
- Podsumowanie (38)
- Interfejs trzeciej wersji MAX-a (39)
- Praca z plikami (40)
- Właściwości plików (41)
- Łączenie plików (42)
- Zastępowanie plików (43)
- Importowanie plików (43)
- Praca z odnośnikami (XRefs) (44)
- Obiekty-odnośniki (XRefs Objects) (44)
- Sceny-odnośniki (Xref Scenes) (46)
- Praca z oknami widokowymi (Viewports) (47)
- Konfigurowanie okien widokowych (47)
- Ikony nawigacji (Viewport Controls) (50)
- Wybieranie poleceń (51)
- Menu boczne (52)
- Skróty klawiaturowe (54)
- Palety poleceń (55)
- Przystosowywanie interfejsu MAX-a do potrzeb użytkownika (56)
- Praca ze swobodnymi paskami narzędziowymi (56)
- Korzystanie z panelu zakładek (Tab Panel) (61)
- Ładowanie i zachowywanie ustawień użytkownika dla interfejsu (UI) (62)
- Jednostki miary (Units), narzędzia przyciągania (Snaps) i inne pomoce rysunkowe (63)
- Ustawianie jednostek miary (64)
- Przyciąganie kursora (Snap) (65)
- Praca z siatkami konstrukcyjnymi (Construction Grids) (67)
- Kontrolowanie wyświetlania obiektów (68)
- Ukrywanie obiektów (68)
- Zamrażanie obiektów (70)
- Nazywanie obiektów (70)
- Praca z grupami (71)
- Selekcja obiektów (72)
- Selekcja pojedynczych obiektów (73)
- Ramka selekcji (73)
- Selekcja według nazwy (74)
- Selekcja według koloru (75)
- Imienne selekcje (75)
- Modelowanie (77)
- Zastosowanie narzędzia Asset Manager (87)
- Podsumowanie (88)
- Wybór metody modelowania (93)
- Modelowanie za pomocą splajnów (94)
- Manipulowanie wierzchołkami (96)
- Wierzchołek typu Corner (96)
- Wierzchołek typu Smooth (96)
- Wierzchołek typu Bézier (97)
- Wierzchołek typu Bézier Corner (98)
- Segmenty i kroki (98)
- Kształty (99)
- Splajny renderowalne (99)
- Modelowanie bazujące na wielobokach lub siatkach (100)
- Struktura obiektu typu Mesh (101)
- Wierzchołki (101)
- Krawędzie (101)
- Płaszczyzny elementarne (102)
- Elementy (103)
- Segmenty (103)
- Modelowanie parametryczne (104)
- Modelowanie powierzchni sklejanych (105)
- Struktura powierzchni sklejanej (106)
- Segmenty (107)
- Modelowanie obiektów NURBS (107)
- Krzywe NURBS (107)
- Niezależne i zależne obiekty NURBS (108)
- Powierzchnie NURBS (109)
- Własności obiektów (okno Object Properties) (110)
- Pole Object Information (110)
- Pole Rendering Control (112)
- Pole Motion Blur (112)
- Pole Display Properties (113)
- Podsumowanie (114)
- Przemieszczanie, skalowanie i obracanie obiektów (115)
- Używanie gizma transformacji (117)
- Praca z układami współrzędnych (120)
- Kontrolowanie środka transformacji (123)
- Zmienianie położenia środka obrotu (124)
- Wprowadzanie dokładnych parametrów transformacji (125)
- Powielanie obiektów (128)
- Narzędzia Align, Array i Mirror (129)
- Praca z narzędziem Align (129)
- Praca z narzędziem Array (131)
- Praca z narzędziem Mirror (132)
- Praca z narzędziem Spacing Tool (133)
- Podsumowanie (135)
- Modelowanie na podstawie splajnów (137)
- Tworzenie splajnów (137)
- Polecenie Line (139)
- Polecenie Text (140)
- Edycja splajnów (143)
- Edycja kształtów na poziomie obiektu (Base Object) (144)
- Edycja kształtów na poziomie wierzchołków (Vertex) (146)
- Edycja kształtów na poziomie segmentów (Segment) (147)
- Edycja kształtów na poziomie splajnu (Spline) (148)
- Tworzenie obiektów parametrycznych (151)
- Tworzenie obiektów parametrycznych z wykorzystaniem metody AutoGrid (152)
- Edytowalne siatki (155)
- Edycja wierzchołków (Vertex) (155)
- Edycja krawędzi (Edge) (158)
- Edycja płaszczyzn elementarnych (Face) i wieloboków (Polygon) (159)
- Edycja elementów (Element) (161)
- Podsumowanie (164)
- Praca z modyfikatorami (165)
- Stosowanie modyfikatorów wobec obiektów i elementów ich struktury (167)
- Używanie gizma modyfikatora (167)
- Korzystanie z listy modyfikatorów (168)
- Rola historii obiektu w MAX-ie 3 (169)
- Praca z listą modyfikatorów (169)
- Tworzenie obiektów trójwymiarowych ze splajnów (173)
- Wytłaczanie kształtów (modyfikator Extrude) (174)
- Tworzenie brył obrotowych (modyfikator Lathe) (174)
- Zaawansowane modelowanie siatek (177)
- Modelowanie z użyciem modyfikatora MeshSmooth (177)
- Obiekty złożone (179)
- Obiekty typu Boolean (180)
- Obiekty typu Scatter (182)
- Obiekty typu Loft (183)
- Podsumowanie (187)
- Pojęcia dotyczące powierzchni sklejanych (189)
- Konwertowanie obiektów na powierzchnie sklejane (191)
- Powierzchnia sklejana obiektu typu Loft (192)
- Praca z edytowalnymi powierzchniami sklejanymi (192)
- Edycja powierzchni sklejanej na poziomie obiektu (194)
- Edycja wierzchołków (Vertex) (194)
- Edycja krawędzi (Edge) (195)
- Edycja łat (Patch) (196)
- Praca z narzędziami powierzchniowymi (198)
- Generowanie powierzchni sklejanych za pomocą modyfikatora Surface (200)
- Podsumowanie (202)
- Podstawowe informacje na temat obiektów NURBS (203)
- Tworzenie krzywych NURBS (204)
- Porównanie krzywych typu Point z krzywymi typu CV (205)
- Tworzenie prostych powierzchni NURBS (209)
- Edycja obiektów NURBS (209)
- Polecenia NURBS dla punktów (Points) (211)
- Polecenia NURBS dla krzywych (Curves) (211)
- Polecenia NURBS dla powierzchni (Surface) (212)
- Edycja struktury obiektów NURBS (215)
- Edycja punktów (215)
- Edycja krzywych (217)
- Edycja powierzchni (219)
- Przycinanie powierzchni NURBS (225)
- Czas renderowania powierzchni NURBS (225)
- Użycie parametrów Surface Approximation (225)
- Podsumowanie (230)
- Zastosowania systemów cząstek (231)
- Typy systemów cząstek (232)
- Praca z systemami cząstek (233)
- Ustawianie parametrów (234)
- Więcej o systemach cząstek (238)
- Roleta Particle Generation (240)
- Roleta Particle Type (241)
- Kontrolowanie cząstek (245)
- Stosowanie pól sił (Space Warp) (246)
- Pole sił typu Wind (247)
- Pole sił typu Gravity (247)
- Pole sił typu Push (247)
- Pole sił typu Motor (247)
- Pola sił UDeflector, SDeflector, Deflector (247)
- Pole sił typu Displace (248)
- Pole sił typu Path Follow (248)
- Pole sił typu PBomb (251)
- Inne właściwości cząstek (253)
- Podsumowanie (254)
- Podstawowe wiadomości o kamerach (257)
- Długość ogniskowej i pole widzenia (FOV) (258)
- Głębia ostrości i przysłona (259)
- Ruch kamery (260)
- Wodzenie (pan) i pochylanie (tilt) (261)
- Śledzenie kamerą (truck) oraz najazdy i odjazdy kamery (dolly) (261)
- Pochylanie (bank) i obroty kamery (roll) (262)
- Płaszczyzna tnąca (Clipping Plane) i cel (Target) (262)
- Podstawowe wiadomości o świetle (264)
- Typy źródeł światła (266)
- Parametry kontrolujące światło (267)
- Jasność i kolor (267)
- Cienie (268)
- Blaknięcie (Attenuation) (269)
- Stożek maksymalnej jasności (Hotspot) i stożek wygasania światła (Falloff) (270)
- Polecenia Include i Exclude (włączania i wyłączania spod wpływu oświetlenia) (271)
- Podstawowe wiadomości o materiałach (272)
- Praca z kolorami (272)
- Kolory materiałów (273)
- Tryby cieniowania (szadery) (274)
- Właściwości materiałów (276)
- Lśnienie (Shininess) i siła lśnienia (Shininess Strength) (276)
- Anizotropia (Anisotropy) (277)
- Krycie (Opacity) (278)
- Samoświecenie (Self-illumination) (278)
- Stosowanie mapowanych materiałów (279)
- Podsumowanie (281)
- Tworzenie kamery (283)
- Tworzenie widoku kamery (284)
- Praca z parametrami kamery (285)
- Lens Length (długość ogniskowej) (285)
- Zakresy kamery (Environment Ranges) (286)
- Płaszczyzny tnące (Clipping Planes) (287)
- Praca ze światłami (289)
- Światło otaczające (Ambient) (290)
- Tworzenie świateł (291)
- Ustawianie koloru światła (292)
- Opcje Include i Exclude (293)
- Blaknięcie światła (Attenuation) (294)
- Stożek maksymalnej jasności i stożek wygasania światła (Hotspot i Falloff) (296)
- Cienie (296)
- Specjalne oświetlenie (303)
- Efekty atmosferyczne (303)
- Praca z narzędziami służącymi do oświetlania (306)
- Narzędzie Light Lister (306)
- Narzędzie Light Include/Exclude (307)
- Podsumowanie (308)
- Praca z edytorem materiałów (Material Editor) (309)
- Operowanie próbkami materiałów (310)
- Operowanie materiałami (315)
- Przypisywanie materiałów do obiektów (318)
- Praca z bibliotekami materiałów (318)
- Podstawowe wiadomości o typach materiałów (323)
- Tworzenie standardowego materiału (325)
- Praca z podstawowymi parametrami materiałów (326)
- Podsumowanie (331)
- Praca z mapami w edytorze materiałów (333)
- Tworzenie mapowanego materiału (337)
- Podstawowe wiadomości o parametrach kontrolujących mapowanie (342)
- Typy współrzędnych mapowania (345)
- Nakładanie modyfikatora UVW Map (346)
- Praca z współrzędnymi mapowania na poziomie struktury materiału (347)
- Zastosowanie map proceduralnych (350)
- Zastosowanie materiałów typu Raytrace (352)
- Wskazówki na temat tworzenia wiarygodnych materiałów (354)
- Podsumowanie (355)
- Renderowanie sceny (357)
- Parametry renderingu (359)
- Rozmiar obrazu (360)
- Pole Output Size (360)
- Opcje renderingu (361)
- Pole Render Output (362)
- Opcje procedury renderującej MAX-a (364)
- Wykorzystanie funkcji Anti-Aliasing (365)
- Cienie typu Raytraced (368)
- Praca z oknem Virtual Frame Buffer (368)
- Narzędzia okna Virtual Frame Buffer (369)
- Powiększanie i przesuwanie zawartości okna Virtual Frame Buffer (370)
- Renderowanie animacji (370)
- Rozmycie w ruchu (Motion Blur) (372)
- Renderowanie półobrazów (379)
- Efekty środowiskowe (Environment) (380)
- Mgła wolumetryczna (Volume Fog) (381)
- Mgła (Fog) (384)
- Płomień (Combustion) (387)
- Mapy tła (390)
- Dopasowywanie perspektywy (393)
- Podsumowanie (395)
- Co można animować w MAX-ie? (399)
- Podstawy pracy animatora (400)
- Zrozumienie zasad działania kontrolerów animacji (400)
- Kontrolery opierające swe działanie na kluczach (400)
- Kontrolery proceduralne (401)
- Kontrolery złożone (401)
- Kontrolery systemów (402)
- Znaczenie czasu dla animacji komputerowej (402)
- Zaawansowane techniki animacji (403)
- Trajektorie (404)
- Ghosting (404)
- Środki obrotu (405)
- Połączenia i łańcuchy obiektów (406)
- Kinematyka prosta (407)
- Kinematyka odwrotna (407)
- Odkształcanie siatki opartej na szkielecie (408)
- Morfing (408)
- Pola sił (409)
- Animacja postaci (410)
- Efekt pędu (410)
- Miękka i twarda dynamika obiektów (411)
- Podsumowanie (412)
- Konfigurowanie czasu w MAX-ie (413)
- Ustawianie prędkości odtwarzania animacji (414)
- Format wyświetlania czasu (414)
- Opcje odtwarzania podglądu animacji (415)
- Zmiana i skalowanie czasu trwania animacji (415)
- Poruszanie się pomiędzy kluczami (416)
- Zastosowanie narzędzi kontroli czasu (417)
- Renderowany podgląd animacji (418)
- Tworzenie animacji metodą kluczowania (420)
- Korzystanie z trajektorii (423)
- Podstawy korzystania z okna Track View (424)
- Otwieranie okna Track View (425)
- Lista hierarchii i okno ścieżek (425)
- Wprowadzanie podstawowych zmian w kluczach (427)
- Praca z krzywymi kontrolnymi (431)
- Praca z kontrolerami animacji (434)
- Przypisywanie kontrolerów (434)
- Kontrolery opierające swe działanie na kluczach (436)
- Kontrolery Béziera (436)
- Kontrolery TCB (440)
- Kontroler On/Off (443)
- Kontrolery proceduralne (444)
- Kontroler Path (444)
- Kontrolery Noise (447)
- Kontrolery Waveform (448)
- Kontroler Attachment (451)
- Kontrolery złożone (454)
- Kontroler PRS (455)
- Kontroler Look At (455)
- Kontroler Link Control (456)
- Kontrolery List (457)
- Kontrolery XYZ (458)
- Zaawansowane techniki sterowania przebiegiem animacji (459)
- Okno filtrów wyświetlania (Filters) (459)
- Ścieżki widoczności (Visibility Tracks) (460)
- Ustalanie wartości animowanego parametru poza zakresem kluczy (Out-of-Range-Types) (461)
- Kopiowanie i wklejanie odcinka czasu (462)
- Kopiowanie i wklejanie elementów listy hierarchii (463)
- Jak wykorzystać omówione tu zagadnienia w praktyce? (463)
- Podsumowanie (467)
- Tworzenie hierarchii obiektów (469)
- Dopasowywanie środka obrotu (472)
- Kontrolowanie parametrów złącza (474)
- Zastosowanie kinematyki odwrotnej (475)
- Zastosowanie systemu Bones (482)
- Odkształcanie siatek opartych na szkielecie (487)
- Wykorzystanie modyfikatora skóry (Skin) (487)
- Zastosowanie modyfikatora elastyczności (Flex) (492)
- Wykorzystanie pól sił (Space Warps) (494)
- Pola sił z kategorii Geometric/Deformable i Modifier-Based (496)
- Pole sił Bomb (498)
- Tworzenie animacji za pomocą morfingu (501)
- Symulacja dynamiki obiektów (504)
- Wybieranie obiektów do symulowania dynamiki (506)
- Określanie właściwości dynamicznych obiektów (506)
- Kolizje obiektów oraz globalne i lokalne pola sił w symulacji dynamiki (509)
- Uruchamianie symulacji (510)
- Podsumowanie (514)
- Wstęp do postprodukcji (515)
- Do czego służy okno Video Post? (516)
- Praca w oknie Video Post (518)
- Kolejka zdarzeń w oknie Video Post (518)
- Okno edycji zdarzeń (520)
- Praca z filtrami obrazu (521)
- Montaż obrazów (525)
- Praca z efektami soczewkowymi (526)
- Efekt rozbłysku w soczewce kamery, utworzony za pomocą okna Video Post (527)
- Efekt żarzenia (528)
- Praca z efektami renderingu (530)
- Podsumowanie (533)
- Czym jest MAXScript? (535)
- Ładowanie i uruchamianie skryptów (536)
- Praca z oknem Listener (543)
- Zastosowanie makrorekordera języka MAXScript (544)
- Podsumowanie (547)
Część I: Podstawowe wiadomości o grafice trójwymiarowej i 3D Studio MAX (15)
Rozdział 1: Podstawowe wiadomości o grafice 3D i animacji (17)
Rozdział 2: Interfejs 3D Studio MAX 3 (39)
Część II: Modelowanie (91)
Rozdział 3: Podstawy modelowania (93)
Rozdział 4: Praca z obiektami (115)
Rozdział 5: Modelowanie siatkowe (137)
Rozdział 6: Narzędzia modelowania siatek (165)
Rozdział 7: Modelowanie przy użyciu powierzchni sklejanych (189)
Rozdział 8: Powierzchnie NURBS (203)
Rozdział 9: Systemy cząstek (231)
Część III: Kompozycja sceny (255)
Rozdział 10: Podstawy kompozycji (257)
Rozdział 11: Światła i kamery (283)
Rozdział 12: Podstawowe wiadomości o materiałach (309)
Rozdział 13: Więcej o materiałach (333)
Rozdział 14: Rendering (357)
Część IV: Animacja (397)
Rozdział 15: Podstawy animacji (399)
Rozdział 16: Najważniejsze metody animacji (413)
Rozdział 17: Inne metody animacji (469)
Rozdział 18: Postprodukcja (515)
Rozdział 19: Krótkie wprowadzenie do MAXScriptu (535)
Dodatek A: Co znajdziesz na CD-ROM-ie (549)
Skorowidz (551)
Helion - inne książki
-
Najnowsza książka Witolda Wrotka liczy - jak sugeruje tytuł - 55 rozdziałów, które stanowią stopniowe wprowadzenie w świat elektroniki, a konkretnie tranzystorów i zbudowanych na ich podstawie układów. Treść zawarta w tym przystępnym przewodniku została zilustrowana licznymi schematami i niejedno...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla użytkowników komputerów pracujących pod kontrolą Linuksa. Znalazły się w niej tak ważne kwestie, jak omówienie komponentów o krytycznym znaczeniu i mechanizmów kontroli dostępu czy wyjaśnienie systemu plików w Linuksie. Umieszczono tu również liczne wskazówki i ćwiczen...
Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Przeczytasz o tym, jak wykrywać nowe luki w oprogramowaniu, jak tworzyć trojany i rootkity, a także jak używać techniki wstrzykiwania SQL. Zapoznasz się również z szeroką gamą narzędzi do przeprowadzania testów penetracyjnych (takich jak Metasploit Framework, mimikatz i BeEF), rozeznasz się w dzi...
Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kompleksowym i praktycznym przewodnikiem po hakowaniu aplikacji internetowych w ramach udziału w programach bug bounty. Znajdziesz w niej wszystkie niezbędne informacje, od budowania relacji z klientami i pisania znakomitych raportów o błędach w zabezpieczeniach po naukę zaawansow...
Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Autor znanych czytelnikom wydawnictwa Helion książek między innymi na temat otwartoźródłowego systemu operacyjnego przygotował szóstą już edycję przewodnika po komendach i poleceniach Linuksa. W kieszonkowym leksykonie omówił posługiwanie się komputerem z Linuksem na pokładzie za pomocą poleceń, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Współczesnym przemysłem rządzi… informatyka. Ta dziedzina stale się rozwija i zagarnia pod swoje skrzydła kolejne sektory ― od produkcji, przez logistykę i księgowość, po dystrybucję i sprzedaż. Tyle teorii. W praktyce zaś często się okazuje, że podczas gdy otoczenie biznesowe i techn...
Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 3D Studio MAX 3 dla każdego Michelle Matossian (27)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(16)
(5)
(0)
(1)
(0)
Grzesiek Borowik,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz Pilarski,
Data dodania: 2003-05-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
JANEK,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Natalia,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Okoński,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-09-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Edyta Jakubiak,
Data dodania: 2004-09-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Krupa,
Data dodania: 2004-08-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Nizioł,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Norbert Wójcicki,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Norbert Wójcicki,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-01-13 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej Stanisławski,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Gawron,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
fm,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz T. Cieplinski,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomek Kaczmarczyk,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zlom,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii