Unity. Przewodnik projektanta gier
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.1/6 Opinie: 14
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Unity. Przewodnik projektanta gier
24 h do własnej gry!
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!
Dowiesz się, jak:
- tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
- efektywnie pracować z zasobami w Unity;
- stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
- przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
- wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
- szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
- implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
- tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
- wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
- zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
- używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
- zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
- dopracować i wdrożyć grę.
Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!
* W książce wykorzystano Unity wersjach 4.1 i 4.2.
** Dodatkowe materiały do książki możesz pobrać >>> TU.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu błyskawicznie nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wyk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł(-68%) -
Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej...
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł(-69%) -
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono r...
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne...
Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua
Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Sebastian Langa, Radosław Kulesza, Przemysław Folholc
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Gry nie tylko dostarczają rozrywki, ale również coraz częściej mają charakter edukacyjny. Kolejne premiery głośnych produkcji - na konsole, komputery lub smartfony - odbijają się szerokim echem w mediach. Minigry dołączane są do aplikacji w naszych telefonach, aby podnieść ich atrakcyjność. Równi...
Tworzenie gier 2D w Unity 2022. Kurs video. Poziom podstawowy Tworzenie gier 2D w Unity 2022. Kurs video. Poziom podstawowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)99.50 zł
199.00 zł(-50%) -
Unity to niezwykle popularne środowisko do tworzenia komputerowych gier 2D i 3D oraz innych materiałów interaktywnych, takich jak filmy, animacje, prezentacje i wizualizacje. Silnik ten działa pod kontrolą większości powszechnie używanych systemów operacyjnych, a powstałe dzięki niemu materiały m...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
9.35 zł
17.00 zł(-45%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy me...
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%)
O autorze książki
1 Mike GeigMike Geig jest zarówno doświadczonym nauczycielem, jak i twórcą gier komputerowych, a obie profesje udaje mu się z powodzeniem łączyć. Obecnie prowadzi zajęcia z tworzenia i projektowania gier na Stark State College oraz w Cleveland Institute of Art. Zajmuje się również tworzeniem screencastów dla Unity Technologies i jest członkiem sekcji Unity Learn.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- SAMS Teach Yourself Unity Game Development in 24 Hours
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0017-0, 9788328300170
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-02-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0022-4, 9788328300224
- Data wydania ebooka:
-
2015-02-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 26751
- Rozmiar pliku Pdf:
- 29.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 9.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Gry » Unity
Gry » Programowanie gier
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- Instalacja Unity (26)
- Pobieranie i instalacja Unity (26)
- Poznajemy edytor Unity (29)
- Okno dialogowe Project (29)
- Interfejs Unity (31)
- Panel Project (32)
- Panel Hierarchy (34)
- Panel Inspector (35)
- Panel Scene (37)
- Panel Game (39)
- Wyróżnienie - pasek narzędziowy (41)
- Poruszanie się po panelu Scene w Unity (42)
- Narzędzie Hand (42)
- Tryb Flythrough (43)
- Podsumowanie (43)
- Pytania i odpowiedzi (45)
- Warsztaty (45)
- Quiz (45)
- Odpowiedzi (45)
- Ćwiczenie (46)
- Wymiary i układy współrzędnych (48)
- Umieszczenie litery D w nazwie 3D (48)
- Użycie układów współrzędnych (48)
- Współrzędne świata kontra lokalne (50)
- Obiekty gry (50)
- Transformacje (51)
- Translacja (52)
- Rotacja (54)
- Skalowanie (55)
- Ryzyko związane z transformacjami (55)
- Transformacja a obiekty zagnieżdżone (57)
- Podsumowanie (57)
- Pytania i odpowiedzi (58)
- Warsztaty (58)
- Quiz (58)
- Odpowiedzi (58)
- Ćwiczenie (59)
- Podstawy modeli (62)
- Wbudowane obiekty 3D (63)
- Importowanie modeli (63)
- Modele i sklep Asset Store (65)
- Tekstury, shadery i materiały (66)
- Tekstury (67)
- Shadery (68)
- Materiały (68)
- Powracamy do shaderów (69)
- Podsumowanie (72)
- Pytania i odpowiedzi (72)
- Warsztaty (73)
- Quiz (73)
- Odpowiedzi (73)
- Ćwiczenie (73)
- Generowanie terenu (76)
- Dodanie terenu do projektu (76)
- Rzeźbienie mapy wysokości (77)
- Narzędzia do rzeźbienia terenu oferowane przez Unity (80)
- Tekstury terenu (83)
- Importowanie zasobów terenu (83)
- Teksturowanie terenu (83)
- Podsumowanie (85)
- Pytania i odpowiedzi (86)
- Warsztaty (86)
- Quiz (87)
- Odpowiedzi (87)
- Ćwiczenie (87)
- Generowanie drzew i trawy (90)
- Malowanie drzewami (90)
- Malowanie trawą (92)
- Ustawienia terenu (94)
- Efekty środowiska (95)
- Symulacja nieba i horyzontu (96)
- Mgła (98)
- Efekt Lens Flare (99)
- Woda (99)
- Kontroler postaci (101)
- Dodanie kontrolera postaci (101)
- Naprawa świata (101)
- Podsumowanie (103)
- Pytania i odpowiedzi (103)
- Warsztaty (103)
- Quiz (103)
- Odpowiedzi (104)
- Ćwiczenie (104)
- Światło (106)
- Światło punktowe (106)
- Światło kierunkowe (109)
- Tworzenie światła z dowolnego obiektu (110)
- Aureola (111)
- Cookies (112)
- Kamera (114)
- Anatomia kamery (114)
- Wiele kamer (116)
- Podział ekranu oraz funkcja PiP (116)
- Warstwy (117)
- Praca z warstwami (118)
- Użycie warstw (120)
- Podsumowanie (121)
- Pytania i odpowiedzi (123)
- Warsztaty (123)
- Quiz (123)
- Odpowiedzi (123)
- Ćwiczenie (123)
- Faza projektowania (126)
- Koncepcja (126)
- Reguły (126)
- Wymagania (127)
- Budowanie świata gry (128)
- Rzeźbienie terenu (129)
- Dodanie elementów do środowiska (129)
- Kontroler postaci (130)
- Gamifikacja (131)
- Dodanie obiektów kontrolujących grę (131)
- Dodanie skryptów (133)
- Połączenie skryptów (134)
- Testowanie gry (136)
- Podsumowanie (138)
- Pytania i odpowiedzi (138)
- Warsztaty (138)
- Quiz (139)
- Odpowiedzi (139)
- Ćwiczenie (139)
- Skrypty (142)
- Tworzenie skryptów (142)
- Dołączanie skryptu (142)
- Anatomia prostego skryptu (145)
- Zmienne (147)
- Tworzenie zmiennej (148)
- Zasięg zmiennej (148)
- Zmienne publiczne i prywatne (150)
- Operatory (151)
- Operatory arytmetyczne (151)
- Operatory przypisania (152)
- Operatory równości (152)
- Operatory logiczne (153)
- Konstrukcje warunkowe (153)
- Konstrukcja if (154)
- Konstrukcja if-else (155)
- Konstrukcja if-else if (156)
- Iteracja (157)
- Pętla while (157)
- Pętla for (158)
- Podsumowanie (159)
- Pytania i odpowiedzi (159)
- Warsztaty (159)
- Quiz (160)
- Odpowiedzi (160)
- Ćwiczenie (160)
- Metody (162)
- Anatomia metody (162)
- Tworzenie metody (163)
- Dane wejściowe (167)
- Podstawy danych wejściowych (167)
- Skrypty przeznaczone do obsługi danych wejściowych (168)
- Dane wejściowe z określonych klawiszy (169)
- Dane wejściowe myszy (170)
- Uzyskanie dostępu do komponentów lokalnych (172)
- Uzyskanie dostępu do innych obiektów (172)
- Wyszukanie innych obiektów (173)
- Modyfikacja komponentów obiektu (175)
- Podsumowanie (176)
- Pytania i odpowiedzi (176)
- Warsztaty (177)
- Quiz (177)
- Odpowiedzi (177)
- Ćwiczenie (178)
- Bryły sztywne (180)
- Kolizje (182)
- Komponent Collider (182)
- Materiały fizyczne (184)
- Wyzwalacze (185)
- Raycasting (187)
- Podsumowanie (189)
- Pytania i odpowiedzi (189)
- Warsztaty (190)
- Quiz (191)
- Odpowiedzi (191)
- Ćwiczenie (191)
- Faza projektowania (194)
- Koncepcja (194)
- Reguły (194)
- Wymagania (194)
- Arena (195)
- Utworzenie areny (195)
- Teksturowanie (196)
- Materiał zapewniający rewelacyjne odbijanie się obiektu (197)
- Zakończenie prac nad areną (199)
- Elementy gry (199)
- Gracz (199)
- Kula chaos ball (200)
- Kolorowe kule (202)
- Obiekty kontrolne (203)
- Cele (203)
- Kontroler gry (205)
- Usprawnienie gry (207)
- Podsumowanie (208)
- Pytania i odpowiedzi (208)
- Warsztaty (208)
- Quiz (208)
- Odpowiedzi (209)
- Ćwiczenie (209)
- Podstawy prefabrykatów (212)
- Terminologia związana z prefabrykatami (212)
- Struktura prefabrykatu (213)
- Praca z prefabrykatami (214)
- Dodanie do sceny egzemplarza prefabrykatu (216)
- Dziedziczenie (217)
- Zerwanie połączenia z zasobem prefabrykatu (219)
- Tworzenie egzemplarza prefabrykatu w kodzie (220)
- Podsumowanie (220)
- Pytania i odpowiedzi (221)
- Warsztaty (221)
- Quiz (221)
- Odpowiedzi (221)
- Ćwiczenie (222)
- Podstawy GUI (226)
- Kontrolki GUI (227)
- Etykieta (228)
- Pole (229)
- Przycisk (229)
- Przycisk powtarzający (230)
- Pole wyboru (230)
- Pasek narzędziowy (231)
- Pole tekstowe (232)
- Obszar tekstu (233)
- Suwaki (233)
- Dostosowanie kontrolki do własnych potrzeb (234)
- Style GUI (234)
- Skórki GUI (235)
- Podsumowanie (239)
- Pytania i odpowiedzi (239)
- Warsztaty (240)
- Quiz (240)
- Odpowiedzi (240)
- Ćwiczenie (240)
- Kontroler postaci (244)
- Dodanie kontrolera postaci (244)
- Właściwości kontrolera postaci (245)
- Skrypty dla kontrolerów postaci (245)
- Praca z kontrolerem za pomocą skryptów (246)
- Zmienna typu CollisionFlags (249)
- Kolizje (250)
- Tworzenie kontrolera postaci (250)
- Konfiguracja podstawowa (251)
- Obsługa ruchu (252)
- Grawitacja (253)
- Skoki (253)
- Popychanie obiektów (254)
- Pełny kod skryptu (255)
- Podsumowanie (256)
- Pytania i odpowiedzi (256)
- Warsztaty (256)
- Quiz (256)
- Odpowiedzi (257)
- Ćwiczenie (257)
- Faza projektowania (260)
- Koncepcja (260)
- Reguły (260)
- Wymagania (260)
- Świat (261)
- Kamera (261)
- Tło (261)
- Elementy gry (263)
- Gracz (263)
- Meteory (264)
- Pociski (265)
- Wyzwalacze (265)
- Obiekty kontrolne (266)
- Kontroler gry (266)
- Skrypt meteoru (267)
- Tworzenie meteorów (268)
- Skrypt wyzwalacza (269)
- Skrypt gracza (270)
- Skrypt pocisku (272)
- Usprawnienie gry (273)
- Podsumowanie (274)
- Pytania i odpowiedzi (274)
- Warsztaty (275)
- Quiz (275)
- Odpowiedzi (275)
- Ćwiczenie (276)
- Systemy cząsteczek (278)
- Cząsteczki (278)
- Systemy cząsteczek w Unity (278)
- Kontrolki systemu cząsteczek (278)
- Moduły systemu cząsteczek (280)
- Moduł domyślny (280)
- Moduł Emission (281)
- Moduł Shape (281)
- Moduł Velocity over Lifetime (283)
- Moduł Limit Velocity over Lifetime (283)
- Moduł Force over Lifetime (284)
- Moduł Color over Lifetime (284)
- Moduł Color by Speed (284)
- Moduł Size over Lifetime (284)
- Moduł Size by Speed (285)
- Moduł Rotation over Lifetime (285)
- Moduł Rotation by Speed (285)
- Moduł External Forces (285)
- Moduł Collision (285)
- Moduł Sub Emitter (288)
- Moduł Texture Sheet (288)
- Moduł Renderer (289)
- Edytor krzywych (290)
- Podsumowanie (290)
- Pytania i odpowiedzi (291)
- Warsztaty (291)
- Quiz (292)
- Odpowiedzi (292)
- Ćwiczenie (292)
- Podstawy animacji (294)
- Przygotowanie modelu (294)
- Animacja (295)
- Przygotowanie modelu do animacji (295)
- Model (297)
- Zasoby animacji (298)
- Stosowanie animacji (299)
- Dodawanie animacji (300)
- Właściwość Wrap Mode (301)
- Skrypty i animacje (301)
- Podsumowanie (303)
- Pytania i odpowiedzi (303)
- Warsztaty (304)
- Quiz (305)
- Odpowiedzi (305)
- Ćwiczenie (305)
- Podstawy zasobu Animator (308)
- Rigging modeli (308)
- Czerwony rigging śmierci (309)
- Przygotowanie animacji (311)
- Utworzenie animatora (316)
- Panel Animator (317)
- Animacja Idle (317)
- Parametry (318)
- Stan i tzw. drzewo Blend Tree (319)
- Przejścia (320)
- Obsługa animacji za pomocą skryptów (322)
- Podsumowanie (322)
- Pytania i odpowiedzi (323)
- Warsztaty (323)
- Quiz (324)
- Odpowiedzi (324)
- Ćwiczenie (324)
- Faza projektowania (326)
- Koncepcja (326)
- Reguły (326)
- Wymagania (326)
- Świat (327)
- Scena (327)
- Droga (327)
- Przewijanie drogi (328)
- Elementy gry (328)
- Dodatkowa energia (329)
- Przeszkody (330)
- Strefa wyzwalacza (330)
- Obiekt gracza (331)
- Obiekty kontrolne (335)
- Skrypt strefy wyzwalacza (335)
- Skrypt obiektu kontrolnego gry (335)
- Skrypt obiektu gracza (338)
- Skrypty obiektów dodatkowej energii i przeszkód (339)
- Skrypt SpawnScript (340)
- Zebranie wszystkiego w całość (341)
- Usprawnienie gry (343)
- Podsumowanie (343)
- Pytania i odpowiedzi (343)
- Warsztaty (343)
- Quiz (344)
- Odpowiedzi (344)
- Ćwiczenie (344)
- Podstawy dźwięku (346)
- Składniki dźwięku (346)
- Dźwięk 2D i 3D (347)
- Źródła dźwięku (347)
- Import klipów audio (348)
- Testowanie dźwięku w panelu Scene (350)
- Dźwięk 3D (350)
- Dźwięk 2D (351)
- Użycie dźwięku za pomocą skryptów (352)
- Rozpoczęcie i zatrzymanie odtwarzania dźwięku (353)
- Zmiana klipu audio (354)
- Podsumowanie (355)
- Pytania i odpowiedzi (355)
- Warsztaty (355)
- Quiz (355)
- Odpowiedzi (355)
- Ćwiczenie (356)
- Przygotowanie do programowania na platformach mobilnych (360)
- Konfiguracja środowiska (360)
- Aplikacja Unity Remote (362)
- Przyśpieszeniomierz (363)
- Programowanie dla przyśpieszeniomierza (364)
- Użycie przyśpieszeniomierza (365)
- Dane wejściowe pochodzące z ekranu dotykowego (366)
- Podsumowanie (366)
- Pytania i odpowiedzi (369)
- Warsztaty (369)
- Quiz (369)
- Odpowiedzi (369)
- Ćwiczenie (370)
- Amazing Racer (372)
- Poruszanie i rozglądanie się (372)
- Skoki (374)
- Chaos Ball (375)
- Captain Blaster (377)
- Gauntlet Runner (379)
- Podsumowanie (380)
- Pytania i odpowiedzi (381)
- Warsztaty (381)
- Quiz (381)
- Odpowiedzi (381)
- Ćwiczenie (382)
- Zarządzanie scenami (384)
- Ustalanie kolejności scen (384)
- Przełączanie scen (385)
- Zachowywanie danych i obiektów (387)
- Zachowywanie obiektów (387)
- Zachowywanie danych (387)
- Ustawienia Unity Player (390)
- Ustawienia niezależne od platformy (390)
- Ustawienia dla poszczególnych platform (390)
- Kompilacja gry (391)
- Okno Build Settings (392)
- Okno Game Settings (393)
- Podsumowanie (395)
- Pytania i odpowiedzi (395)
- Warsztaty (395)
- Quiz (395)
- Odpowiedzi (395)
- Ćwiczenie (396)
- Osiągnięcia (398)
- 19 lekcji nauki (398)
- 4 pełne gry (399)
- 58 scen (400)
- Co dalej? (400)
- Buduj gry (401)
- Współpracuj z innymi (401)
- Pisz o tym (401)
- Dostępne zasoby (402)
- Podsumowanie (402)
- Pytania i odpowiedzi (402)
- Warsztaty (403)
- Quiz (403)
- Odpowiedzi (403)
- Ćwiczenie (403)
O autorze (19)
Wprowadzenie (21)
Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity (25)
Lekcja 2. Obiekty gry (47)
Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury (61)
Lekcja 4. Teren (75)
Lekcja 5. Środowisko (89)
Lekcja 6. Światła i kamery (105)
Lekcja 7. Pierwsza gra - Amazing Racer (125)
Lekcja 8. Skrypty - część 1. (141)
Lekcja 9. Skrypty - część 2. (161)
Lekcja 10. Kolizje (179)
Lekcja 11. Druga gra - Chaos Ball (193)
Lekcja 12. Prefabrykaty (211)
Lekcja 13. Graficzny interfejs użytkownika (225)
Lekcja 14. Sterowanie postaciami (243)
Lekcja 15. Trzecia gra - Captain Blaster (259)
Lekcja 16. Systemy cząsteczek (277)
LekcjA 17. Animacje (293)
Lekcja 18. Animator (307)
Lekcja 19. Czwarta gra - Gauntlet Runner (325)
Lekcja 20. Dźwięk (345)
Lekcja 21. Programowanie na platformach mobilnych (359)
Lekcja 22. Kolejne wersje gier (371)
Lekcja 23. Dopracowanie i wdrożenie (383)
Lekcja 24. Zakończenie (397)
Skorowidz (405)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Unity. Przewodnik projektanta gier Mike Geig (14)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(5)
(2)
(1)
(1)
(1)
Data dodania: 2020-04-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Walczak, Grafik
Data dodania: 2017-06-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-05-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-06-07 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej Złotorowicz,
Data dodania: 2016-01-09 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Stołowski, programista
Data dodania: 2015-08-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Małgorzata, grafik
Data dodania: 2015-06-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Kowalski,
Data dodania: 2015-04-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Piotr S, uczeń szkoły gimnazjalnej
Data dodania: 2016-06-19 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mikołaj Zaarzycki,
Data dodania: 2015-02-22 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Stasiek, Programista
Data dodania: 2015-08-27 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
elektronik dla urządzeń i systemów
Data dodania: 2015-10-21 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-04-18 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-07-30 Ocena: 0 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii