×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Irv Kalb
Serie wydawnicze:
No Starch Press
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.0/6  Opinie: 1
Stron:
432
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)

89,00 zł (-40%)
53,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (44,50 zł najniższa cena z 30 dni)

89,00 zł (-55%)
39,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(44,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.

Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.

W książce między innymi:

  • gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
  • tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
  • praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
  • zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
  • mechanizm dziedziczenia w praktyce

Python: zorientuj swój kod na obiekty!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Irv Kalb jest nauczycielem akademickim. Od ponad trzech dekad stosuje programowanie zorientowane obiektowo w różnych językach programowania. Od lat tworzy oprogramowanie służące celom edukacyjnym, jest również autorem książki Learn to Program with Python 3: A Step-by-Step Guide to Programming, wydanej przez Apress.

Zobacz pozostałe książki z serii No Starch Press

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności