AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
- Autor:
- Mirosław Skwarek
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 216
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest!
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT - chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.
Możliwości ChataGPT są imponujące. Całą wiedzę, jaką zgromadziliśmy, mamy za jego pośrednictwem na wyciągnięcie ręki, dostępną w kilka sekund. Dysponuje także naszym doświadczeniem i umiejętnościami - zdolnością do researchu, umiejętnościami obliczeniowymi, kreatywnością na poziomie profesjonalnego copywritera. Analizuje i wyciąga wnioski, planuje, tłumaczy zagraniczne teksty, tworzy pisma, odpowiedzi na zapytania, oferty, wpisy na bloga i do mediów społecznościowych. Brzmi jak science fiction? Może. Jednak ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo.
Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.
Przedsiębiorca, marketingowiec, edukator oraz autor bestsellerów. Posłuchaj, co o swojej najnowszej książce mówi jej twórca – Mirosław Skwarek ⤵️
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientów. Dowiedz się jak zamieniać „lajki” w złotówki a fanów w klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Sto lat temu wyzwaniem edukacji było nauczyć dzieci czytania i pisania. Dziś młodzi ludzie muszą wiedzieć, jak korzystać z internetu, by znaleźć potrzebne informacje w szybko rosnącym zbiorze danych. A wkrótce będą musieli nauczyć się, jak poruszać się w rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, wchodzić w interakcje z robotami i odróżniać fakty od- ePub + Mobi pkt
Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
(35,93 zł najniższa cena z 30 dni)
35.93 zł
49.90 zł (-28%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka łączy perspektywy inżynierów, ludzi biznesu, przedstawicieli rządów i społeczników. Ułatwia zrozumienie korzyści i szans, jakie niosą ze sobą autonomiczne systemy oparte na uczeniu maszynowym. Zawiera siedem ważnych zasad, które pozwolą na ograniczanie ryzyka nadużyć i wypadków związanych z AI, a także zapewnią, by technologie tego rodzaju służyły rozwojowi ludzkości. Cztery z zasad dotyczą samych systemów i ich projektowania: uwzględniania ryzyka dla ludzi, przejrzystości działania, zapewnienia ochrony danych osobowych i ograniczania tendencyjności. Pozostałe trzy odnoszą się do organizacji tworzących systemy AI, stosowanych w nich procedur i kultury organizacyjnej. Co ważne, w książce znalazły się przykłady dobrych praktyk, jak również liczne rzeczowe uwagi i pożyteczne wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
"AI w edukacji Część 1 - praktyczny poradnik nie tylko dla nauczycieli" to Twój nowy cyfrowy kompan łączący świat wirtualny z rzeczywistym. Zobacz, jak sztuczna inteligencja może przestać być tylko hasłem z konferencji tech i stać się narzędziem w Twoich rękach. I to niezależnie od tego, czy jesteś nauczycielem, edukatorem, rodzicem, czy po prostu
AI W EDUKACJI Część 1 Praktyczny poradnik nie tylko dla nauczycieli AI W EDUKACJI Część 1 Praktyczny poradnik nie tylko dla nauczycieli
-
Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
200 milionów ludzi na całym świecie nie może się mylić. ChatGPT to naprawdę potężne narzędzie. Zobacz jak wykorzystywać je do swoich potrzeb! Czy ChatGPT potrafi przewidywać przyszłość? Czy wie, kiedy Polacy wygrają wreszcie mecz? Czy ChatGPT napisze za Ciebie pracę dyplomową? Odrobi zadania? Czy wypełni za Ciebie nudny arkusz Excela? Czy odrobi z
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia ChatGPT. Wykorzystaj potęgę Sztucznej Inteligencji Biblia ChatGPT. Wykorzystaj potęgę Sztucznej Inteligencji
-
Promocja
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat tej niesłychanie szybko rozwijającej się i dynamicznie wkraczającej w nasze życie dziedziny. Została napisana tak, aby była przystępna dla osób posiadających podstawowe umiejętności matematyczne. Może stanowić podręcznik dla studentów takich kierunków jak informatyka, mechatronika, a także automatyka i robotyka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanymi zadaniami, już nie tylko wygrywając mecze z arcymistrzami szachowymi, lecz również analizując ogromne zbiory danych, tłumacząc teksty, prowadząc samochody, rozpoznając ludzką mowę, przetwarzając obrazy, a nawet komponując muzykę i tworząc dzieła malarskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
O autorze książki
Mirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.
Ebooka "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Minimalistic__ Iwańczak JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
👉„AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji” autorstwa @miroslawskwarek zawładnęło ostatnio moimi wieczorami. Bardzo lubię iść z duchem czasu w temacie SM oraz nowoczesnych technologii. Jak tylko pojawił się ChatGPT od OpenAI od razu weszłam jak dzik w szyszki. Polecałam Wam już książki od Mirosława Skwarka o Magii Instagrama oraz skutecznym marketingu na TikToku. Gdy zobaczyłam że napisał książkę o sztucznej inteligencji, wiedziałam że muszę ją przeczytać. 🩵🤍 📚 „AI w biznesie” to obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy korzystają z sztucznej inteligencji na co dzień oraz dla takich, które nigdy nie miały z nią styczności, a chcą się dowiedzieć jak to działa. Znajdziemy tam konkretne informacje, proste wytłumaczenia, polecane strony i triki jak korzystać z AI skutecznie. Ponadto pomimo tego że już od dobrego roku korzystam z możliwości AI, znalazłam kolejne inspiracje jak mogę z nim pracować nie tylko w biznesie ale także w życiu codziennym. Najbardziej spodobały mi się konkretne polecenia które można wpisać w ChatGPT, aby otrzymać wartościową odpowiedź. Warto ją przeczytać aby zrozumieć potencjał i możliwości które stwarza nam sztuczna inteligencja.
-
Recenzja: Instagram Frelas SylwiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pojawienie się ChatGPT od firmy OpenAI w grudniu 2022 roku zatrzęsło wirtualnym światem. Społeczeństwo podzieliło się na dwa obozy: pierwsi boją się sztucznej inteligencji i twierdzą, że zabierze nam pracę i przejmie kontrolę nad światem zaś drudzy widzą w niej potencjał i możliwość rozwoju. Dzięki osobom z drugiej grupy cały czas powstają różne materiały na temat AI, są to: webinary, książki, ebooki czy nawet pliki z gotowymi poleceniami dla ChatGPT. Do tej grupy również należy autor niniejszej książki — Pan Mirosław Skwarek. Myślę, że osoby interesujące się biznesem, marketingiem i sztuczną inteligencją kojarzą tego Pana z Instagrama i Toktoka, albo z webinarów, które organizuje bardzo często. Sama byłam na kilku takich webinarach i to właśnie na nich poznałam Pana Mirka. W swojej książce autor skupia się na wytłumaczeniu działania i obsłudze ChatGPT oraz programów do generowania grafik takich jak Midjourney. Wspomina również o aplikacjach takich jak: Virtualo AI, descript.com, elevenlabs.io oraz heygen.com. Autor wyjaśnia, co powinno zawierać dobre polecenie i przedstawia szereg przykładów promptów, które będą skuteczniejsze dzięki zawartym w nich formułom copywriterskim bądź szczegółom odnoszącym się do danej branży. W książce znajdziemy mnóstwo gotowych promptów, które możemy wykorzystać, wystarczy wpisać swoje informacje np. o produkcie z naszego sklepu, dla którego chcemy stworzyć opis. Sztuczna inteligencja pomoże nam w prowadzeniu social mediów. Pan Mirosław pokazuje jak z pomocą AI stworzyć kalendarz postów na fanpage i Instagrama. Może ona również przygotować zestaw hashtagów do naszego posta na ig czy też filmiku na Toktoka. Znajdą tutaj coś dla siebie również właściciele firm, dzięki narzędziom AI będą mogli oszczędzić czas i pieniądze. Teraz będą mogli sami zaplanować lejek sprzedażowy oraz napisać artykuły na bloga. To tylko próbka możliwości, jakie daje AI i tego, co zawiera książka Pana Skwarka. Książka miała premierę trochę więcej niż dwa miesiące temu, a kilka informacji w niej zawartych już zdążyło się zdezaktualizować. Świadczy to o bardzo szybkim tempie rozwoju AI i programów z nią związanych. Obecnie mamy dostęp do ChatGPT -4 w wersji płatnej, gdzie możemy już generować grafiki, gdy autor pisał tę książkę, jeszcze nie było to możliwe. Praktycznie z każdym dniem pojawiają się jakieś nowe aplikacje oparte na sztucznej inteligencji, które mogą pomóc nam usprawnić nasze życie. Jako osoba lubiąca zdobywać nową wiedzę i ciekawa nowych technologii wiedziałam, że muszę przeczytać tę książkę. Po lekturze mogę powiedzieć, że się nie zawiodłam, a głowa paruje mi od ogromu nowych informacji. Na pewno będę wracać do tej książki i przeczytam ją nie raz, bo dzięki niej już nie będę musiała się głowić jak skonstruować polecenie, aby otrzymać zadowalającą treść. Jeśli chcecie mieć więcej czasu dla siebie i szybciej oraz w łatwiejszy sposób wykonywać różne zadania polecam Wam zapoznać się z tą książką.
-
Recenzja: Social media Milska MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co myślisz o wykorzystywaniu ChatGPT w marketingu? Dzisiaj chciałam pokazać książkę Mirosława Skwarka "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji". Nadszedł moment, w którym każdy z nas ma dostęp do sztucznej inteligencji poprzez ChatGPT i inne aplikacje. Jednak czy jesteśmy w stanie wykorzystać te możliwości bez czerpania wiedzy od ekspertów? Mirosław Skwarek w swojej książce przedstawia konkretne przykłady zastosowania AI, głównie w kontekście biznesu i dotyczą one budowania firmy, pisania mailingu, czy tworzenia materiałow do social mediów. Wręcz otrzymujemy konkretne i rozbudowane polecenia, które należy tylko dostosować do naszej sytuacji, bo jak się okazuje im dokładniejszego zapytania użyjemy, tym lepszą odpowiedź od ChatGPT otrzymamy. Ten poradnik to przede wszystkim konkret, nie ma tu żadnego lania wody. Autor przedstawia tutaj dokładne polecenia, które możemy wykorzystać i pokazuje odpowiedzi ChatGPT. Uczy nas również schematu budowania zapytań, a nawet pokazuje, jak wygenerować zdjęcie czy grafikę. Mamy tutaj wykorzystanie AI przede wszystkim w kontekście biznesu, ale dostajemy także kilka przykładów, w jaki sposób można ułatwić sobie codzienne życie. Dzięki tej książce lepiej zrozumiemy działanie sztucznej inteligencji.
-
Recenzja: Facebook.com/ksiazkioczamimezczyzny Piotr BuczyńskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„AI w biznesie” autorstwa Mirosława Skwarka to zdecydowanie książka, która wywołuje poruszenie w świecie biznesu. Długo oczekiwana publikacja, nie zawodzi czytelników, a wręcz przeciwnie - dostarcza im nie tylko cennej wiedzy, ale także inspiracji do wykorzystania sztucznej inteligencji w praktyce. Opisując książkę, warto zacząć od samego ChatGPT, który jest kluczowym elementem tej rewolucyjnej technologii. Autor wyjaśnia, jak ChatGPT, będący rodzajem super mózgu, może stać się nieocenionym asystentem w codziennych zadaniach biznesowych. Mirosław Skwarek nie tylko opisuje możliwości ChataGPT, ale również przedstawia konkretnie w jaki sposób można go wykorzystać w różnych branżach i dziedzinach pracy. Jednym z mocnych punktów książki jest z pewnością praktyczne podejście autora. Nie tylko rozważa ogólne korzyści z wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie, ale także dostarcza konkretnych narzędzi i pomysłów na implementację AI w praktyce. Czytelnik po lekturze nie tylko zyskuje teoretyczną wiedzę, ale również jest gotów podjąć konkretną akcję w swoim biznesie. Warto też podkreślić, że książka jest zrozumiała nawet dla tych, którzy nie są ekspertami w dziedzinie sztucznej inteligencji. Jasny i zrozumiały język autora sprawia, że tematy, które dla niektórych mogą wydawać się skomplikowane, stają się przystępne i interesujące. Omówienie kwestii „zmyślania” przez ChatGPT to kolejny element, który wzbudził w nas wielką ciekawość. Autor nie unika trudnych tematów, a wręcz przeciwnie - stawia pytania dotyczące etycznych aspektów używania sztucznej inteligencji. Warto podkreślić również praktyczne porady dotyczące nadzoru nad systemem. Autor uczciwie opisuje, że mimo potężnych możliwości sztucznej inteligencji, konieczny jest stały nadzór, aby uniknąć błędnych interpretacji czy sytuacji. Książka „AI w biznesie" to nie tylko fascynująca lektura, ale także praktyczny przewodnik dla każdego, kto chce zrozumieć i skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie. Dostarcza wiedzy, inspiruje do działań i z pewnością zyska uznanie zarówno wśród tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z AI, jak i tych, którzy już są zaawansowani w tym temacie. Bardzo polecamy tą pozycję każdemu kto chce się dowiedzieć czym tam naprawdę jest to AI o którym ostatnimi czasy się tak wiele mówi.
-
Recenzja: @sabina.pisarek Klecha MałgorzataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pragnę dziś podzielić się z Wami moimi wrażeniami po przeczytaniu książki "Al w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" autorstwa Mirosława Skwarka. Ostatnio wiele mówi się o AI i jej wpływie na biznes, więc ciekawość mnie zżerała, gdy tylko zobaczyłam, że taka książka ukazała się na rynku. Obawiałam się, że jej treść będzie skomplikowana. Muszę jednak przyznać, że autor niezwykle przystępnie opowiada o tematach, które dla niektórych mogą wydawać się trudne. Książka jest napisana jasnym i zrozumiałym językiem, co sprawia, że nawet jeśli nie jesteś ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, to z łatwością zrozumiesz, o co chodzi. Jednym z głównych atutów tej książki jest z pewnością praktyczne podejście autora do tematu. Opowiada on nie tylko o ogólnych korzyściach z zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie, ale również przedstawia konkretnie, jakie narzędzia mogą być użyteczne w różnych branżach. To sprawia, że po lekturze czytelnik jest gotów podjąć kroki wdrożeniowe w swoim biznesie. Co mnie osobiście zaintrygowało, to omówienie kwestii „zmyślania” przez Chat GPT. Nie wiem czy wiecie, ale gdy ChatGPT nie ma wiedzy na jakiś temat, to jest w stanie powołać się nawet na słowa naukowca, który w rzeczywistości wcale nie istnieje! Co z tym klopsem zrobić? - dowiecie się z tej książki. Jest to lektura bardzo intrygująca i skłaniająca do refleksji nad tym, co czeka nas za 5.. 10 lat… Trzeba pamiętać, że jest to narzędzie samouczące się, które z każdą sekundą rośnie w siłę. Czy AI zastąpi kiedyś człowieka na niektórych stanowiskach pracy? Mirosław Skwarek opisuje w swojej książce największe zalety korzystania z ChatGPT. Udowadnia na praktycznych przykładach, że można go wykorzystać do różnych celów, począwszy od obsługi klienta, a skończywszy na tworzeniu treści na bloga dla wędkarzy. To naprawdę wszechstronny asystent, który może usprawnić wiele procesów w firmie. Kolejnym atutem jest szybkość reakcji ChatGPT. W porównaniu do tradycyjnych metod np. komunikacji z klientem czy obsługi zapytań, sztuczna inteligencja działa praktycznie natychmiast. Jest to ogromna zaleta, zwłaszcza w dzisiejszym świecie, gdzie czas to pieniądz. Skwarek podkreśla jednak, że traktowanie ChatGPT jak wyszukiwarki Google na sterydach jest błędem, a podczas korzystania z niego, każdy otrzymany tekst powinniśmy zweryfikować, czy na pewno jest on zgodny z prawdą. Jednym z głównych minusów, które autor uczciwie opisuje, jest właśnie potrzeba stałego nadzoru nad systemem. Sztuczna inteligencja, w tym ChatGPT, jest potężna, ale czasem może źle zinterpretować pytania czy sytuacje. Trzeba konkretnie wiedzieć jak sformułować pytanie, by otrzymać satysfakcjonującą nas odpowiedź. W książce omówiona została nie tylko kwestia pisania treści, ale również tworzenia ilustracji, co może zaciekawić niejedną osobę, która prowadzi własne social media. Podsumowując, "Al w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" to lektura, którą polecam absolutnie każdej osobie, zainteresowanej nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Przez wzgląd na sporą dawkę wiedzy i naprawdę przystępną formę podania, książkę oceniam na 9/10.
-
Recenzja: http://detalistka.pl Ewa Targosz (Krzempek)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sztuczna inteligencja jest z nami od dawna. Z każdym dniem wpływa na nasze codzienne życie coraz bardziej. Od 2022 roku dzięki aplikacji ChatGPT przeciętny Kowalski zyskał możliwość korzystania z dobrodziejstw AI. Nie warto krytykować, a tym bardziej ignorować możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja. Wręcz przeciwnie – by nie zostać z tyłu, należy dowiedzieć się o niesamowitych korzyściach płynących z posiłkowania się AI w życiu prywatnym i biznesowym. AI w biznesie: przewaga konkurencyjna Być ciągle o krok przed konkurencją – to marzenie każdego przedsiębiorcy. Można je spełnić dzięki sztucznej inteligencji. ChatGPT w krótkim czasie jest w stanie wygenerować tysiące wpisów na SM, artykułów, opisów produktów do sklepu internetowego. Wspiera kreatywność, pozwala uwolnić się od żmudnych, powtarzalnych czynności. Przewaga w biznesie w końcu jawi się jako coś możliwego do wypracowania. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji? Mirosław Skwarek daje konkretne odpowiedzi. Podpowiada, jak konstruować polecenia dla ChatGPT, by uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Dzieli się wnioskami, uwrażliwia na pewne kwestie. Uzmysławia, jak wykorzystać AI na etapie planowania biznesu, budowania lejka sprzedażowego, tworzenia treści do różnego rodzaju kanałów (Instagram, Facebook, newsletter, blog, artykuł ekspercki itd). Zachęta do odkrywania możliwości AI W treści książki “AI w biznesie” znajdziesz inspiracje dotyczące działań wspieranych przez ChatGPT wraz z przykładami, a więc konkretne polecenia oraz treści uzyskanych wyników. Dzięki temu nawet początkujący będą w stanie tworzyć wartościowe treści. Na ten moment uważam, że jest to dość wyczerpujący poradnik dotyczący praktycznego wykorzystania ChatGPT. Jako że sztuczna inteligencja wciąż się uczy i za kilka lat będzie już potrafiła znacznie więcej, z pewnością okaże się, że coś zostało pominięte, a o czymś nawet nie wspomniano. Nie oglądając się na tę pieśń przyszłości, warto odrobić pracę domową. Dlatego dowiedz i naucz się jak najwięcej, bo… inni już korzystają z dobrodziejstw AI.
-
Recenzja: books4business.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka „AI w biznesie” jest praktycznym przewodnikiem po wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w świecie biznesu. Autor, korzystając ze swojego doświadczenia w eksperymentowaniu z AI, dzieli się swoją wiedzą z szerokim gronem odbiorców. Głównym celem książki jest uświadomienie czytelnikom potencjału narzędzi takich jak ChatGPT i ukazanie, jak mogą one przyczynić się do rozwoju firm oraz usprawnienia pracy. Gotowy na rewolucję? AI – teoria i praktyka w jednym miejscu Autor nie skupia się na szczegółach technicznych AI, lecz na praktycznym zastosowaniu i realnych korzyściach, jakie przynosi integracja tej technologii w biznesie. Podkreśla, że AI może zaoszczędzić czas, zwiększyć kreatywność, a nawet poprawić wyniki finansowe. Książka zawiera liczne anegdoty i przykłady, które ilustrują, jak AI może wykonać zadania, wcześniej uważane za niemożliwe do realizacji z powodu ograniczeń czasowych lub braku umiejętności.Przykłady? Mirosław Skwarek przedstawia chociażby przełomowe zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w dziedzinie copywritingu i marketingu cyfrowego. Książka ta jest nie tylko fascynującym przewodnikiem, ale także wnikliwym studium przypadku, które bada, jak technologie AI mogą rewolucjonizować sposób, w jaki tworzymy i prezentujemy oferty produktów oraz usług. Rozdział poświęcony tworzeniu skutecznych ofert z użyciem AI jest szczególnie interesujący. Autor dokładnie analizuje, jak algorytmy mogą być wykorzystywane do analizy danych i tworzenia przekonujących treści sprzedażowych, co w znaczący sposób może zwiększyć efektywność marketingową. To cenna lektura dla marketerów pragnących lepiej zrozumieć, jak maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w tworzeniu treści.W dalszych rozdziałach autor skupia się także na znaczeniu znajomości struktur tekstów copywriterskich oraz na problematyce plagiatu w erze cyfrowej, dostarczając czytelnikom kompleksowego przeglądu wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą korzystanie z AI w copywritingu. Jak zwiększyć efektywność i produktywność dzięki AI? Bardzo ciekawym rozdziałem jest ten, dotyczący produktywności. Przedstawia, jak AI może pomóc w planowaniu dnia, organizacji wycieczek, nauce i efektywnym przyswajaniu informacji. Autor omawia zastosowanie AI do personalizacji procesu nauki języków, streszczenia książek czy przetwarzania materiałów wideo z YouTube, pokazując szeroki zakres możliwości AI w zarządzaniu czasem i osobistym rozwoju. Dodatkowo, książka oferuje wskazówki dotyczące wykorzystania AI do odpowiadania na pisma urzędowe oraz stania się profesjonalnym analitykiem danych, podkreślając rolę AI w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych. Jak zarabiać dzięki AI — pomysły na biznes oparte na AI Oczywiście sztuczna inteligencja to nie tylko posty na facebooka, co świetnie zauważa autor. Pozycja skupia się na ekonomicznych aspektach wykorzystania AI. Autor prezentuje pomysły na generowanie przychodów za pomocą AI, od zwiększania sprzedaży w firmie po tworzenie unikalnych koszulek za pomocą graficznych narzędzi AI. Porusza również tematykę wykorzystania AI w negocjacjach, szkoleniach biznesowych oraz w tworzeniu spersonalizowanych diet i planów treningowych, oferując czytelnikom konkretne i innowacyjne pomysły na wykorzystanie tej technologii w przedsiębiorczości. „AI w biznesie” to wartościowa lektura dla przedsiębiorców, menedżerów i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem AI w swojej działalności. Książka dostarcza nie tylko podstawowej wiedzy, ale także inspiruje do kreatywnego i efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy i rozwoju biznesu.
-
Recenzja: Dobre chwile Sarna KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Odkąd usłyszałam o ChacieGPT zaczęłam się nim interesować. Okazało się, że jest on prosty w obsłudze. Ściągnęłam aplikację na telefon i od tej pory pomaga mi w codziennych czynnościach. W kilka sekund wymyśla hasła reklamowe, opowiastki czy nawet układa życzenia urodzinowe. Oczywiście trzeba je troszkę przerabiać, ale uważam, że jest to ogromna rewolucja. Z tego powodu, gdy tylko na rynku pojawiła się książka AI w biznesie, od razu po nią sięgnęłam. „Nie musisz rozumieć, jak działa prąd, jeżeli potrafisz zagotować wodę na herbatę” Na początku Mirosław Skwarek wyjaśnia czym jest ChatGPT. To potężne narzędzie. Nazywa go „wytrenowanym modelem językowym”. Chat zna wszystkie teksty, które znalazły się w Internecie do wiosny 2021 roku. Autor pokazuje jak używać ChataGPT, by dostać precyzyjne i oryginalne odpowiedzi. Ciekawostką jest, że sztuczna inteligencja nie odpowie na pytania, które mogą sugerować złe zamiary. Na przykład jak wyprodukować bombę czy jak zrobić truciznę. Treść AI w biznesie zrozumie każdy, jest ona bardzo praktyczna. Jak zaznacza autor: „nie musisz rozumieć, jak działa prąd, jeżeli potrafisz zagotować wodę na herbatę”. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji Mirosław Skwarek bardzo konkretnie wymienia jak dzięki sztucznej inteligencji można rozwinąć biznes. Pokazuje jak zdobyć więcej czasu dla siebie, a mimo to mieć bardziej kreatywny marketing. Czytając AI w biznesie kręciłam głową z niedowierzaniem, sztuczna inteligencja to ogromne narzędzie! Warto poznać jednak też jej słabości. ChatGPT jest rozwijany i ma niedociągnięcia. Trzeba je poznać, by uniknąć rozczarowań. Na przykład, gdy Chat nie zna odpowiedzi to potrafi wymyślić coś bardzo przekonującego, a po weryfikacji okazuje się, że np. cytowany przez Chat naukowiec w ogóle nie istniał. Sztuczna inteligencja ciągle się rozwija. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z wygenerowanej przez nią odpowiedzi, możemy napisać „napisz to jeszcze raz, ale lepiej. Wiem, że stać cię na więcej”. I Chat napiszę lepszą odpowiedź. Czy już mówiłam, że jestem pod ogromnym wrażeniem AI? Możliwości ChataGPT Wydaje się, że sztuczna inteligencja ma nieograniczone możliwości. Może doradzić nam na jakie pójść studia, jak się przebranżowić, jaką założyć firmę. Jest w stanie nawet wcielić się w psychologa i nas pocieszyć. Może napisać pracę na język polski czy przetłumaczyć teksty z języka angielskiego. Używanie jej z głową pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu. Przydaje się zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym. Podsumowanie Książka AI w biznesie jest niesłychanie ciekawa. Przy czytaniu jej miałam ciarki jak przy dobrym kryminale. Mirosław Skwarek pokazuje plusy i minusy obecnego ChataGPT. Ponadto uczy nas z niego korzystać. Przez całą książkę zachęca do zadawania Chatowi konkretnych pytań. To najlepszy poradnik jaki czytałam w ostatnim czasie. Sztuczna inteligencja jest potężna. Warto nauczyć się z niej korzystać. Na początku może budzić lęk i obawy, ale jeśli poznamy ją już teraz, nie zostaniemy w tyle.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0337-1, 9788328903371
- Data wydania książki drukowanej :
- 2023-12-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-1091-1, 9788328910911
- Data wydania ebooka :
- 2023-12-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 212187
- Rozmiar pliku Pdf:
- 47.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 32.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sztuczna inteligencja
- Kategoria wiekowa: 14+
Spis treści książki
- Sztuczna inteligencja wykona część pracy za Ciebie
- Wykonasz wiele czynności szybciej, czyli jak mieć wolnego czasu
- Przewaga w dochodach - np. AI napisze Ci lepszą ofertę lub opis w sklepie internetowym
- Przewaga związana z oszczędnościami w firmie - większa marża
- Przewaga związana z kreatywnością - AI wymyśli wiele rzeczy za Ciebie
- Przewaga związana z pozbyciem się stresu
- AI oszukuje, czyli czym są halucynacje
- Przeceniamy to, co jest teraz, nie doceniamy tego, co będzie za 5 lat
- AI jest z nami od dawna i wpływa na nasze życie, więc negatywne głosy nie mają znaczenia
- AI to nie Google
- Eksperymentuj z poleceniami
- Bierze pod uwagę statystykę - AI wie, co jest dla niej lepsze
- AI często się zbytnio rozpisuje? Dawaj polecenia dotyczące liczby znaków
- Jak wygląda sprawa praw autorskich?
- Czy treści z ChatGPT mogą się powtórzyć i co zrobić, żeby tego uniknąć?
- Czy można rozpoznać, że treści stworzyła sztuczna inteligencja?
- Czy sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie pomysł na biznes?
- Określenie idealnej grupy docelowej
- Proces kreacji - od wymyślenia nazwy firmy, projektu logotypu, po USP
- Wymyślamy nazwę dla firmy za pomocą AI
- Jak wybrać domenę z AI?
- Jak AI stworzy dla Ciebie kolory marki i logotyp?
- Tworzymy slogan reklamowy dla naszej marki
- Jak jeszcze lepiej przygotować się na sukces Twojej firmy z AI?
- Jak zaplanować 12-miesięczną kampanię sprzedażową za pomocą sztucznej inteligencji?
- Jak sztuczna inteligencja dopilnuje Twojego biznesu, czyli AI jako audytor w Twojej firmie
- Jak zaplanować lejek sprzedażowy za pomocą AI?
- Jak sztuczna inteligencja błyskawicznie wymyśli i napisze artykuły eksperckie dla naszego lejka sprzedażowego?
- Jak napisać skuteczną ofertę Twojego produktu lub usługi?
- 11 elementów skutecznego polecenia dla AI do generowania sprzedających ofert
- Dlaczego warto znać struktury tekstów copywriterskich?
- Opisy produktów do sklepów internetowych
- Jak sprawdzić, czy tekst nie jest plagiatem
- Jak stworzyć porywający opis produktu, wklejając link do narzędzia AI?
- Jak poprawić istniejące opisy produktów?
- E-mail marketing, czyli jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie ogniste i sprzedające e-maile
- Jak sztuczna inteligencja "napisze Ci pieniądze"?
- Jak napisać kolejkę e-maili w autoresponderze?
- Jak wcielić się w 20 największych copywriterów świata?
- Jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie artykuły na bloga i artykuły SEO?
- Jak napisać dłuższy artykuł za pomocą sztucznej inteligencji?
- Jak dobierać słowa kluczowe i na jakie tematy pisać artykuły ze sztuczną inteligencją?
- Banalnie prosty sposób na nowy artykuł na bloga?
- Jak wygenerować tysiące genialnych zdjęć na bloga za pomocą sztucznej inteligencji?
- Storytelling - czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać wzruszający tekst?
- Opisy mieszkań - branża nieruchomości
- Jak AI napisze tysiące postów na Twój fanpage?
- Jak za pomocą sztucznej inteligencji stworzyć kalendarz postów na fanpage na cały miesiąc?
- Jak napisać wartościowy post na Facebooka za pomocą sztucznej inteligencji?
- Jak sztuczna inteligencja napisze dla Ciebie posty na Facebooka zwiększające zaangażowanie?
- Jak napisać post sprzedażowy na Facebooka?
- Jak rozkręcić konto na Instagramie dzięki sztucznej inteligencji?
- Jak stworzyć kalendarz postów na Instagram?
- Jak sztuczna inteligencja napisze nam post inspiracyjnyna Instagram?
- Jak generować pomysły i scenariusze na rolki?
- Jak sztuczna inteligencja przygotuje opisy rolek na Instagramie?
- Jak sztuczna inteligencja przygotuje dla Ciebie zestaw hashtagów w 10 sekund?
- A gdyby Kim Kardashian napisała Ci posty na Instagram?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci zwiększyć zasięgi na LinkedInie?
- Jak na LinkedInie zdobyć 100 wymarzonych klientów, zatrudniając sztuczną inteligencję?
- TikTokI, Rolki i Shorty - czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w promocji krótkich materiałów wideo
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci poprowadzić kanał na YouTubie?
- Jak sztuczna inteligencja wygeneruje Ci pomysły na filmiki na YouTube'a?
- Jak stworzyć dziesiątki chwytliwych tytułów na YouTube za pomocą AI?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci stworzyć na YouTube miniaturę o DUŻEJ klikalności?
- Jak sztuczna inteligencja stworzy opisy do Twoich filmików na YouTubie?
- AI wymyśli Ci dziesiątki tagów dla filmów na YouTubie
- Jak sztuczna inteligencja zamieni w 60 sekund Twój film z YouTube'a na poczytny artykuł na bloga?
- Sztuczna inteligencja jako wsparcie w nagrywaniu i publikowaniu podcastów
- Jak AI wymyśli Ci pomysły na odcinki podcastu?
- Jak sztuczna inteligencja napisze Ci scenariusz odcinka podcastu?
- Jak sklonować swój głos, czyli AI nagra podcast Twoim głosem
- Jak sztuczna inteligencja przeprowadzi z Tobą wywiad?
- Jak sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie opis odcinka podcastu?
- Obsługa wszystkich kanałów w social mediach za pomocą AI w jednym miejscu
- Jak sztuczna inteligencja pozwoli Ci zaoszczędzić czas, streszczając wiadomości?
- Jak sztuczna inteligencja odpisze na Twoje e-maile?
- Jak sztuczna inteligencja odpowie na komentarze pod Twoimi postami?
- Jak AI pomoże zaplanować Twój dzień?
- Jak sztuczna inteligencja zaplanuje Ci wycieczkę?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci w szybszej i efektywniejszej nauce?
- Jak sztuczna inteligencja przepyta Cię z angielskiego?
- Jak uczyć się szybciej dzięki streszczeniom książek z AI?
- Jak czytać książki napisane w języku angielskim za pomocą AI?
- Jak sztuczna inteligencja w kilka sekund streści film z YouTube'a?
- Jak zamienić konferencję na Zoomie w książkę?
- Jak umówić się na coaching z Markiem Zuckerbergiem za darmo?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci odpisać na pisma urzędowe?
- Jak stać się profesjonalnym analitykiem danych?
- Podejmowanie decyzji
- Jak Bing daje możliwość streszczania artykułów na blogu?
- Jak zwiększyć sprzedaż dzięki AI we własnej firmie?
- Jak zarobić na sprzedaży książek z poleceniami DLA sztucznej inteligencji?
- Koszulki TWORZONE za pomocą graficznych AI
- Zarabianie na wykonywaniu prac związanych z pisaniem za pomocą AI?
- Negocjacje
- Szkolenie i wdrożenia AI w firmach
- Układanie diet i planów treningowych za pomocą AI
- Sprzedaż kursów i poradników nt. sztucznej inteligencji
- Tworzenie pomysłów na książki
- Jak napisać książkę za pomocą AI?
- Jak zamienić książkę na kurs internetowy?
- AI i ChatGPT jako asystent autora
- Skopiowanie DNA danego autora - wgranie próbki
- Wciel się w.
- Określ staż
- Powtarzanie pewnych zdań w poleceniu dla AI
- Przedstawienie kontekstu
- Celowość
- Dlaczego warto być miłym i czy AI ma uczucia
- Siła informacji zwrotnej
- sam ChatGPT podpowie Ci, jak pisać skuteczne polecenia
- Co zrobić, gdy nie jesteś zadowolony z efektu?
- Formaty, które generuje ChatGPT - tabulatury, mapy myśli, tabele
- Jakie polecenia wpisywać, gdy tworzysz dłuższe materiały?
- Dodanie punktu widzenia AI
- Wgraj próbkę tekstu i poproś o opisanie stylu autora
- Stosowanie schematów
- Czym są wtyczki i jak je zainstalować?
- Kilka ważnych informacji nt. wtyczek do ChatGPT
Wstęp
Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę w biznesie dzięki AI?
Rozdział 2. 8 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zaczniesz przygodę z AI
Rozdział 3. Jak wykorzystać AI w planowaniu biznesu?
Rozdział 4. Jak stworzyć lejek sprzedażowy w oparciu o AI?
Rozdział 5. Copywriting z AI - jak przyspieszyć tworzenie treści za pomocą sztucznej inteligencji?
Rozdział 6. Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w social mediach?
Rozdział 7. Sztuczna inteligencja a obsługa klienta
Rozdział 8. Jak zwiększyć efektywność i produktywność dzięki AI?
Rozdział 9. Jak zarabiać dzięki AI - pomysły na biznes oparte na AI
Rozdział 10. AI dla twórców kursów, autorów książek i konsultantów
Rozdział 11. Jak pisać skuteczne polecenia dla AI, żeby osiągać jak najlepsze wyniki
Rozdział 12. Jak zainstalować wtyczki do ChatGPT i z nich korzystać?
Zakończenie
Onepress - inne książki
-
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać — i nie być przy tym niewolnikiem pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą się zdarzyć. W okresie pomyślności to nie problem - możemy pozwolić sobie na luksus zmartwień. Jednak gdy dopadają nas prawdziwe problemy, postawa lękowa bywa wyjątkowo niebezpieczna. W takich chwilach trzeba działać - stawić czoła rzeczywistości, rozwiązać problem i ruszać śmiało przed siebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji Mirosław Skwarek (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie