×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

W szkole uczyliśmy się podstaw pisania. Nauczono nas interpunkcji, ortografii, gramatyki… Jednak tak naprawdę przy tworzeniu komunikatów, które mają być jasne w odbiorze dla odbiorców zdaje się to na nic. Pisanie w sposób, aby chciano nas czytać wymaga pracy i umiejętności trudnego pisania. Brzydko mówiąc musimy nauczyć się sprzedawać siebie i swoje słowa. Artur Jabłoński stworzył dla nas poradnik, który skutecznie może nam pomóc zdecydować czy copywrting/webwriting jest dla nas. W dość przestępny i zrozumiały dla czytelnika sposób przekazał niezbędne informacje o tym jak zacząć tworzyć odpowiednie treści, aby chciano kupować. Całość podzielona została na kilka krótkich, ale rzeczowych rozdziałów. To w nich możemy zajrzeć w psychikę naszych odbiorów i zrozumieć czego tak naprawdę od nas oczekują. Przekonujemy się co tak naprawdę jest ważne w tekstach i na co zacząć zwracać uwagę. Zaczynamy dostrzegać jaką moc mają nagłówki co autor dobitnie wbija nam do głowy. Wiedzę, którą przekazuje nam Jabłoński oparł on na własnych doświadczeniach, ale i rzetelnych badaniach naukowych o czym możemy się przekonać z licznych przypisów. Nie ma tutaj mowy o laniu wody. Otrzymujemy same konkrety oraz praktyczne przykłady, dzięki którym możemy lepiej przyswoić przekazywaną nam wiedzę. Do tego pan Jabłoński zdradza nam tajniki o przydatnych narzędziach pracy, czy aplikacjach, które mogą nam pomóc w copywritingu. Do czego mogę się przyczepić to fakt, że niektóre tematy zostały dość pobieżnie omówione. A szkoda, ponieważ krył się w nich ogromny potencjał, a książkę można było na spokojnie rozszerzyć „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting” ta książka pełna praktycznych porad, z której możemy czerpać świetną wiedzę. Po przeczytaniu tej książki miałam nadzieję, że pisanie nie będzie sprawiać mi problemów. Jednak muszę przyznać że troszeczkę się myliłam i teraz każdy tekst jest nie taki, nudny i do poprawki 😅 Jednak praktyka czyni mistrza, a rady zawarte w książce trzeba odrazu wcielić w życie. Samo przeczytanie książki nic nie da. Liczy się praktyka. Ocena: ⭐⭐⭐⭐/6

k.tomzynska Tomżyńska Karolina

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom

Czytelna, pięknie ilustrowana książka o tworzeniu najlepszych ofert. Książka skupia się na najtrudniejszych, a jednocześnie najważniejszych aspektach każdego nowego pomysłu biznesowego. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę. Książka jest bardzo przydatna dla nowych przedsięwzięć, a także dla nowego podziału w istniejącej firmie.
kosmeland Mikołajczyk Alina

Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności

Bycie liderem wystawione jest na ciągłą ocenę czy też konfrontację z opiniami "przeciwników". Ze względu na dużą zmianę środowiska pracy, nowoczesnych narzędzi oraz rozbudowę zespołu wciąż staramy się dokształcać, rozwijać. W przypadku "Lidera wystarczająco dobrego" nigdy nie jest za późno na naukę, oraz nadrabianie zaległych lekcji. Piotr Prokopowicz i Sebastian Drzewiecki przygotowali poradnik mający na celu budowanie autentycznych relacji w czasach niepewności, wzmacnianie struktur organizacji oraz szkolić jak je wdrożyć we własnej firmie. W przewodniku nauka łączy się z praktyką. Dzięki takiemu podejściu nadaje się on do wdrożenia zarówno jak w mikro firmach tak w globalnych korporacjach. Każdy czytelnik zwróci uwagę na opisywanie przez autorów "wielkiej piątki cech osobowości a przywództwo". Ekstrawagancja, stabilność emocjonalna, ugodowość, sumienność i otwartość na doświadczenia to zagadnienia bliskie każdemu obiecującemu liderowi.
Insta i FB osobisty i firmowy Bartkowiak Radosław

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom

Tworzenie najlepszych ofert dla klientów nie należy do najprostszych zadań. Nie wystarczy mieć pomysł na produkt, bo trzeba jeszcze idealnie trafić w potrzeby danego klienta. Historia biznesu zna wiele przypadków, gdy produkt uważany za firmę za genialny, okazywał się niewypałem, bo zupełnie nie wpisywał się w oczekiwania klientów. Przy tworzeniu dobrej oferty warto więc skorzystać ze sprawdzonych narzędzi. Jedno z takich narzędzi znajdziesz w książce „Tworzenie najlepszych ofert”. Jest to kontynuacja bestsellera „Tworzenie modeli biznesowych”. Książka „Tworzenie najlepszych ofert” dotyczy najważniejszej części Twojego rozwiązania, czyli propozycji wartości. Propozycja wartości określa korzyści, jakich klient może oczekiwać od Twojego produktu. Sednem tego, co autorzy nazywają szablonem propozycji wartości, jest trzyetapowy proces opisany szczegółowo krok po kroku w książce. Cały proces sprowadza się do dobrego zrozumienia, czego chcą Twoi klienci. Chodzi o zaoferowanie im tego, czego chcą najbardziej, za co również są gotowi zapłacić i co różni się od tego, co oferuje konkurencja. Narzędzia przedstawione w tej książce można zastosować zarówno w przypadku start-upów, jak i organizacji o ugruntowanej pozycji. Praktyczne ćwiczenia, ilustracje procesów i propozycje warsztatów pomogą Ci od razu zastosować narzędzia z książki w codziennej pracy. Ta książka pomoże Ci stworzyć wartościowe oferty oraz uniknąć marnowania czasu na nieskuteczne pomysły. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę, które klienci pragną i pokochają.
monikajuniewicz.pl Juniewicz Monika

Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian

Książka „Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian” to pozycja, która totalnie wstrząsnęła moją wiedzą na temat budowania nawyków. Jestem zachwycona mądrością autora w temacie rozwoju osobistego i tym, że otworzył mi oczy na rzeczy tak oczywiste, na które wcześniej nie zwracałam uwagi (dlaczego?). Bardzo cieszę się, że mogłam mieć styczność z tą pozycją. Na pewno będę do niej wracać i na pewno sięgnę po inne dzieła tego autora. Książkę czyta się szybko i przyjemnie, a dodatkowo można wynieść z niej naprawdę sporo pozytywnej energii, wiedzy oraz przemyśleń. Mój egzemplarz jest już pełen zakładek, zakreśleń i dopisków!
kobietarozwoju Krupa Kamila
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint