×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

"SEO marketing. Bądź widoczny w internecie" to książka, z której można zdobyć olbrzymią wiedzę teoretyczną z zakresu SEO. Autor krok po kroku zdradza tajniki, jak odnieść sukces w internecie. Przedstawia kluczowe czynniki wpływające na pozycje stron w wyszukiwarce oraz przydatne narzędzia, takie jak Google Search Console czy Google Analytics. Dużą wartością jest także dołączenie briefu marketingowego wraz z jego omówieniem.
Marketing w Pigułce Wolszczak Ewelina

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

Pozycja dość nietypowa jak na mnie, ale interesuje mnie tematyka związana z marketingiem oraz wszelkiego rodzaju promowania w Internecie. Obecnie wszędzie panują algorytmy i pewne wytyczne, które pozwalają zostać zauważonym przez internautóworaz same wyszukiwarki. Jednak, na przykładzie Instagrama, można zauważyć, że ten algorytm się zmienia i czasem działa na niekorzyść twórców. Chyba wszyscy wiemy o co chodzi. ”SEO…” jest lekką i przystępną lekturą z dużą ilością wiedzy dla kogoś, kto nie miał styczności z digital marketingiem lub coś tam wie, ale chce się dokształcić i działać w tym kierunku. Autor tłumaczy dokładnie poszczególne terminy wspomagając się ewentualnymi wykresami i rysunkami, które z łatwością można odczytać. Działania internetowego marketingu mają bardzo duże znaczenie w czasach, gdzie technologia idzie cały czas na przód, a konkurencji przybywa. Powiedzmy sobie szczerze: dzisiaj jak kogoś lub czegoś nie ma w Internecie to nie istnieje. Po książkę sięgnęłam z ciekawości, bo są to tematy, które mnie po prostu ciekawią. Jednak z czystym sumieniem mogę ją polecić rozwijającym się biznesom internetowym, które chcą dotrzeć do jak największej liczny odbiorców i jednocześnie zacząć zarabiać. Dzięki tej książce z łatwością można nauczyć się jak rozgryźć poszczególne algorytmy by być bardziej widocznym w Internecie oraz pomoże zrozumieć najważniejsze czynniki, które decydują o powodzeniu przedsięwzięcia.
czujeksiazki Poątkiewicz Gosia

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

To kompletny i świetnie napisany przewodnik po zagadnieniach SEO i SEM. Prawdopodobnie nie ma lepszego na start.
Writerat Idziak Patryk

Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów

Wydana w tym roku książka „Python 3” Adama Jurkiewicza (rozmowa z autorem na str.?) jest czymś więcej niż tylko podręcznikiem języka programowania. Autor zakłada we wstępie, że młodzież – dla której przeznaczył swoją książkę – sięgnie po nią, bo chce ambitnie podejść do zdawania rozszerzonej matury z informatyki, bo słyszała, że programiści Pythona są cenieni na rynku pracy, czy dlatego, że chce zabłysnąć wśród koleżanek i kolegów. Zdaniem autora, każdy z tych powodów – łącznie z tymi, których nie potrafił odgadnąć – jest dostatecznie dobry . Liczący niemal 80 stron rozdział pierwszy zawiera krótką instrukcję instalacji środowiska IDLE (Integrated Development Environment lub Integrated Development and Learning Environment) Pythona w środowisku linuksowej dystrybucji Mint 20 (z której korzysta autor), jak i w Windows. Autor wspomina też o środowisku IDLE dla macOS, a następnie omawia podstawy języka Python, podając proste przykłady kodu, w których zastosowane są omawiane elementy. Kolejne rozdziały zawierają przykłady realizujące ideę autora: tworzenie programów dla konkretnych zjawisk i praktycznych zagadnień. Najpierw „oprogramowujemy” z autorem mechanikę ruchu: w rozdziale drugim autor przypomina „nieśmiertelną” grę Pong, powstałą równo pół wieku temu. Grę buduje, pokazując wykorzystanie biblioteki Pygame Zero służącej do tworzenia gier oraz grafiki z serwisu PixaBay do stworzenia tła, obrazu piłeczki oraz dwóch kresek-paletek, poruszających się tylko wzdłuż krawędzi stołu, jak w oryginalnej grze Pong na przystawki do telewizorów. Rozdział trzeci to wykorzystanie modułu matplotlib do tworzenia wykresu rzutu poziomego – klasycznego zadania mechaniki, w którym wprowadzane są dane o prędkości początkowej oraz wysokości, z jakiej rzucany jest obiekt. W rozdziale czwartym jest program wizualizujący mechanikę ruchu planet Układu Słonecznego na podstawie danych z serwisu NASA JPL Horizons pobieranych przy użycie modułu astroquery. Z przyczyn praktycznych program ograniczony jest do wizualizacji ruchu Merkurego, Wenus, Ziemi i Marsa, bo przy zachowaniu skali – jak żartobliwie wyjaśnia autor – do pokazania razem z tymi 4 planetami choćby tylko orbity Jowisza trzeba by mieć „baaardzoooo duuuuży monitor”. Rozdział piąty omawia pobranie i wizualizację na wykresie danych z portalu otwartych danych Urzędu Miasta Gdyni o statkach obsługiwanych w gdyńskim porcie i wizualizowanych z wykorzystaniem modułu pandas. W kolejnym rozdziale autor pokazuje na mapie Europy kilkanaście mniejszych polskich miast, korzystając z ich współrzędnych geograficznych zebranych w formacie CSV i umieszczanych na mapie przy wykorzystaniu modułów matplotlib oraz cartopy. Ciekawe jest zadanie realizowane w rozdziale siódmym: usuwanie ze zdjęć szczegółowych metadanych EXIF zapisywanych w plikach przez cyfrowe aparaty fotograficzne. Dla zdjęć robionych telefonami komórkowymi zapisywane są nie tylko parametry aparatu (marka i typ, ustawienia przysłony, migawki oraz czas wykonania zdjęcia), lecz także współrzędne geograficzne GPS miejsca, w którym wykonywano zdjęcie. Zadanie to nie jest tylko zabawą, jeśli nie chcemy się dzielić tymi danymi z całym światem i zachować prywatność przy publikacji zdjęć w różnych serwisach. Zadanie to posłużyło autorowi do omówienia rekurencji. W ostatnim rozdziale książki znajduje się porównanie wydajności Linuxa Mint 20 LTS oraz Windows 10 Home zainstalowanych „obok siebie” (w układzie dual boot) na tym samym komputerze. Porównanie to polega na zmierzeniu prędkości wykonywania w tych środowiskach programów napisanych w Pythonie: testu PyBench z otwartoźródłowego pakietu Phoronix Test Suite oraz skryptu stworzonego przez autora. Dla każdego przykładu prezentowanego w poszczególnych rozdziałach podany jest pełny kod programu, są też kody QR odsyłające do omawianych bibliotek i serwisów. Tekst ubarwiają autorskie uwagi, ostrzeżenia i wskazówki oraz krótkie cytaty z przeróżnych źródeł – od starożytnych mędrców i filozofów po postaci z naszych czasów. Książkę kończy apel autora do czytelników o kontynuację przygody z Pythonem.
portal.pti.org.pl

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce

Błędne koło. Twój własny, prywatny mindfck szefa! Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale... właśnie, tylko jakoś. A Ty? Czujesz się jak strażak. Non stop tylko gasisz pożary wywołane przez Twoich pracowników. I wciąż drżysz ze strachu, że odejdą. Pracownicy, klienci, dostawcy... książka bardzo fajnie napisana. Polecam każdemu kto ma firmę, bądź jest liderem
mikusiowe Bielicka Patrycja
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint