Voice User Interface Projects


- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 392
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Voice User Interface Projects
Develop intelligent voice-empowered applications and Chatbots that not only understand voice commands but also respond to it
Key Features
- Target multiple platforms by creating voice interactions for your applications
- Explore real-world examples of how to produce smart and practical virtual assistants
- Build a virtual assistant for cars using Android Auto in Xamarin
Book Description
From touchscreen and mouse-click, we are moving to voice- and conversation-based user interfaces. By adopting Voice User Interfaces (VUIs), you can create a more compelling and engaging experience for your users. Voice User Interface Projects teaches you how to develop voice-enabled applications for desktop, mobile, and Internet of Things (IoT) devices.
This book explains in detail VUI and its importance, basic design principles of VUI, fundamentals of conversation, and the different voice-enabled applications available in the market. You will learn how to build your first voice-enabled application by utilizing DialogFlow and Alexa's natural language processing (NLP) platform. Once you are comfortable with building voice-enabled applications, you will understand how to dynamically process and respond to the questions by using NodeJS server deployed to the cloud. You will then move on to securing NodeJS RESTful API for DialogFlow and Alexa webhooks, creating unit tests and building voice-enabled podcasts for cars. Last but not the least you will discover advanced topics such as handling sessions, creating custom intents, and extending built-in intents in order to build conversational VUIs that will help engage the users.
By the end of the book, you will have grasped a thorough knowledge of how to design and develop interactive VUIs.
What you will learn
- Understand NLP platforms with machine learning
- Exploit best practices and user experiences in creating VUI
- Build voice-enabled chatbots
- Host, secure, and test in a cloud platform
- Create voice-enabled applications for personal digital assistant devices
- Develop a virtual assistant for cars
Who this book is for
Voice User Interface Projects is for you if you are a software engineer who wants to develop voice-enabled applications for your personal digital assistant devices such as Amazon Echo and Google Home, along with your car's virtual assistant systems. Some experience with JavaScript is required.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Voice User Interface Projects Henry Lee (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.