Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych
- Autor:
- Robert Hoekman jr
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych
Poznaj metody i reguły tworzenia najbardziej funkcjonalnych stron WWW
- Jak stworzyć doskonały projekt interfejsu użytkownika?
- Jak sprawić, aby użytkownik nie miał żadnych trudności podczas pracy z aplikacją?
- Jak budować aplikacje łączące w spójną całość nawet wykluczające się elementy?
Doskonała strona internetowa to taka, która angażuje i wciąga użytkownika, a poruszanie się po niej jest łatwe, wręcz intuicyjne. Jak wszędzie, tak i tutaj liczy się dobre pierwsze wrażenie! Atrakcyjny wygląd, szybki dostęp do interesujących informacji i ciekawe usługi -- jak to wszystko osiągnąć, aby pozyskać i przywiązać użytkowników do swojej strony?
Książka "Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych" zawiera krytyczną ocenę wszystkich elementów strony z punktu widzenia jej użytkownika. Jednocześnie zaś oferuje gotowy zestaw praktycznych rad i niezbędnych wskazówek. Każda czynność, którą użytkownik chce wykonać na stronie internetowej, została tu potraktowana i rozpatrzona jako chwila. Twoim zadaniem jest sprawić, aby każda z tych chwil była przyjemna, a ponadto w pełni wykorzystana i efektowna. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się, jak krok po kroku tworzyć perfekcyjne projekty oraz przyjazne w obsłudze i intuicyjne strony WWW -- bez względu na stopień ich skomplikowania.
- Projektowanie elementów strony
- Słowa-klucze i frazy zachęcające do działania
- Klipy wideo
- Przeglądanie wyników wyszukiwania
- Usprawnianie wyszukiwania
- Standaryzacja interfejsów odtwarzaczy wideo
- Projektowanie formularzy
- Poka-yoke w edycji
- Zarządzanie informacjami
- Organizacja zawartości metodą "przeciągnij i upuść"
- Trzy filary dobrego bloga
Nie lekceważ potęgi chwili! Twórz przyjazne użytkownikom strony internetowe!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, ja...
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Trzymasz w rękach kolejne wydanie kultowej książki, w całości poświęconej zagadnieniom związanym z projektowaniem funkcjonalnych witryn i aplikacji internetowych. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować system nawigacji na Twojej stronie, testować funkcjonalność witryny oraz tworzyć jej we...
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpad...
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Dzisiejszy odbiorca stron WWW i aplikacji internetowych jest niezwykle świadomy i wymagający. Jeśli cokolwiek go rozproszy, coś nie będzie mu pasowało, przechodzenie między podstronami lub kolejnymi oknami aplikacji okaże się niewygodne albo nieintuicyjne - poirytowany, porzuci stronę lub aplikac...
Figma. Kurs video. Wejdź do branży jako UI/UX designer Figma. Kurs video. Wejdź do branży jako UI/UX designer
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z inte...
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne c...
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatn...
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfro...
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
webinside.pl 2010-09-20
Książka dedykowana projektantom, którzy cenią użyteczność projektów internetowych. Autor pokazuje jak można zmieniać witrynę, aby użytkownicy zwracali więcej uwagi na istotne jej fragmenty i pozostali z nią na dłużej. Publikacja licząca sobie ponad 250 stron bierze pod lupę metodykę tworzenia odpowiednio przygotowanych tekstów, omawia sposoby wyszukiwania informacji na stronach WWW oraz podaje przykłady poprawnego mechanizmu logowania. Zdecydowanie lektura obowiązkowa dla każdego projektanta interfejsów użytkownika z przeznaczeniem online.
-
NetWorld PIOTR KOCIATKIEWICZ, 2010-04-01
W książce autor zaprasza do rozmowy, w której przekazuje swoje bogate doświadczenie w projektowaniu stron WWW. Skromnie oceniając własne rozwiązania, wskazuje na jego zdaniem istotne aspekty budowania aplikacji ze szczególnym uwzględnieniem interfejsu z użytkownikiem - odbiorcą informacji zawartych na stronie. Mówi o układzie i szacie graficznej strony. Podkreśla wagę - przyjętej struktury i zasad nawigacji po niej. Radzi, jak dobrać formę tekstu, by skutecznie komunikować się z użytkownikiem, i jak korzystać z filmów, gdy tekst zawodzi. Wyjaśnia zagadnienie standaryzacji odtwarzaczy wideo. Omawia aspekty wyszukiwania, analizując przy tym ich kryteria- Podaje zasady projektowania formularzy prostych i złożonych oraz sposoby minimalizowania błędów, które mogą popełniać użytkownicy. Daje odpowiedź na pytanie, czy prostota jest ważniejsza od efektywności. Wyjaśnia też, jak ułatwić porządkowanie i przyswajanie informacji zawartych na stronie. Radzi, jak zorganizować proces wylogowywania i jak zachęcić użytkownika do powrotu na stronę
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Designing the Moment: Web Interface Design Concepts in Action (Voices That Matter)
- Tłumaczenie:
- Paweł Szajkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1943-6, 9788324619436
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-01-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5105
- Książka w kolorze:
- Tak
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Odkrywanie układu elementów strony (22)
- Skok w "Automattic" (26)
- Wodzenie wzroku (30)
- Wykorzystanie diagramu Gutenberga (30)
- Używaj kolorów do przykuwania uwagi obserwatorów (34)
- Ujednolicanie projektu a dobre wrażenie (38)
- Symbole (40)
- Mówienie aplikacji, co ma zrobić (46)
- Każdy chce wydawać polecenia (48)
- Syndrom "login" (51)
- Mów, co robisz, i rób to, co Ci powiem (53)
- Znaki z otoczenia jako pomoc w nawigacji po stronie WWW (56)
- Znaki czasu w sieci WWW (57)
- Innowacje należy wprowadzać z umiarem (62)
- Kiedy przestać? (63)
- Jeśli nie jesteś częścią rozwiązania... (65)
- Dlaczego teksty powitalne są bezużyteczne (69)
- Tworzenie stron do przeglądania (71)
- Frazy zachęcające do działania (72)
- Nie opisuj swoich założeń (76)
- Ruchome obrazki bywają cenniejsze niż 10 000 słów (80)
- Klipy wideo a omawianie rozmaitych problemów (81)
- Klipy wideo a przedstawianie idei (82)
- Śmiesznie prosta sztuka tworzenia protocastów (83)
- Autouzupełnianie jako poka-yoke (88)
- Pułapki (90)
- Odpowiednie rozwiązania na odpowiednie okazje (93)
- Należy ufać sprawdzonym standardom (95)
- Droga powrotna do już obejrzanej zawartości (97)
- Zaawansowane powinno być proste (102)
- Stopniowe wyświetlanie opcji (103)
- Zachęcanie do interakcji (104)
- Tajemnice programowania odtwarzacza (109)
- Poczekaj chwilę! Istnieje lepsze rozwiązanie (114)
- Bierzemy, co najlepsze, i poprawiamy resztę (116)
- Projektowanie zgrabnych formularzy (120)
- Idealne Zatwierdź i Anuluj (123)
- Działania podstawowe i drugoplanowe (124)
- Szczegóły mają znaczenie (126)
- Ustalanie jasnych wymagań (127)
- Określanie granic (130)
- Informowanie o błędach i nieodbieranie internautom godności (134)
- Przetwarzanie informacji na bieżąco (139)
- Jasne oczekiwania (143)
- I znów poprawiamy standardy (150)
- Rozpoznajmy użytkownika (150)
- Pójdźmy jeszcze krok dalej (151)
- Osiągnąć kres (155)
- Poka-yoke w edycji (157)
- I jeszcze dodatkowe ostrzeżenie (159)
- Stopniowe rozwijanie profilu (164)
- Od zwykłego spisu informacji do panelu kontrolnego (165)
- Pusta tabliczka (167)
- Właściwe narzędzia w odpowiedniej chwili (170)
- Ukrywanie opcji zaawansowanych (173)
- Sprzątanie (174)
- Przyjaciele czy obserwatorzy (176)
- Nieobecny na zdjęciu (179)
- Trzy filary dobrego bloga (181)
- Rozwiązania (182)
- Nie powielaj cudzych błędów (187)
- Pozwól swoim klientom mówić (189)
- Istotna kwestia zaufania (190)
- Pomocni otaku (191)
- Flagowanie napastliwych użytkowników serwisu (193)
- Nie przeszkadzaj ludziom mówić (193)
- Stawiaj przejrzystość ponad wydajność (195)
- Zasłużone podziękowania (197)
- Ujawnienie opcji (203)
- Taksonomia, folksonomia i anomalia (209)
- Usuwanie bariery językowej (209)
- Wyjaśnianie nowych pomysłów (210)
- Sugestie (210)
- Szukanie, szukanie, szukanie (211)
- Przyszłość tagów (212)
- Trzy stadia interakcji (213)
- Zaproszenie (213)
- Zmiany (214)
- Ukończenie (216)
- Poczucie spełnienia (218)
- Właściwy dobór funkcji (218)
- Projektowanie zmian (222)
- Obszary powiadomień (224)
- Ponowne użycie elementów interfejsu (224)
- Jak utrudnić to, co proste? (229)
- Zachęć użytkownika do powrotu (231)
- Ponowne wykorzystanie przestrzeni (232)
- Powiedz, co masz do przekazania (233)
- Jak przekształcić nieaktywnego użytkownika w duszę serwisu? (235)
- Promocja bardziej osobista (236)
- Ankiety (238)
- Możliwość odpowiedzenia (238)
- Tylko bez przesady (239)
- Przegrywaj z honorem (242)
- Pozwól mu zgasić światło (242)
- Odszedł, ale (może) nie na zawsze (244)
- Dobra komunikacja ponad wszystko (248)
- Łatwiej jest robić coś dobrze niż źle (250)
- Uwagi końcowe (252)
Podziękowania (11)
Wstęp (13)
CZĘŚĆ I O co chodzi? (19)
Rozdział 1. Projektowanie pierwszego wrażenia (21)
Rozdział 2. Pokaż swoją osobowość (36)
Rozdział 3. Zen i sztuka nawigacji (45)
Rozdział 4. Nie wszystkie odnośniki są sobie równe (54)
Rozdział 5. Z głową w chmurach (60)
CZĘŚĆ II Uczenie innych (67)
Rozdział 6. Słowa klucze (69)
Rozdział 7. Opisywanie elementów interfejsu (75)
Rozdział 8. Poza słowami - wideo (79)
CZĘŚĆ III Wyszukiwanie (85)
Rozdział 9. Podpowiedzi (87)
Rozdział 10. Przeglądanie wyników wyszukiwania (94)
Rozdział 11. Usprawnianie wyszukiwania (100)
CZĘŚĆ IV Dalsze kroki (107)
Rozdział 12. Standaryzowanie interfejsów odtwarzaczy wideo (109)
Rozdział 13. Układ elementów formularza (119)
Rozdział 14. Walka z kreatorem (127)
Rozdział 15. Jeden krok dalej, czyli walidacja (133)
Rozdział 16. Upraszczanie długich formularzy (142)
Rozdział 17. Żmudny proces logowania (149)
Rozdział 18. Liczenie znaków (154)
CZĘŚĆ V Uczestnictwo w życiu społeczności (161)
Rozdział 19. Profil użytkownika (163)
Rozdział 20. Edycja (168)
Rozdział 21. Tworzenie więzi (175)
Rozdział 22. Oczywiste spostrzeżenia na temat dobrego bloga (180)
Rozdział 23. Otwarta dyskusja (188)
Rozdział 24. Grunt to dobra ocena (194)
CZĘŚĆ VI Zarządzanie informacjami (199)
Rozdział 25. Nadaj znaczenie skrótowi RSS (201)
Rozdział 26. Dodawanie tagów (207)
Rozdział 27. Organizacja zawartości metodą "przeciągnij i upuść" (213)
Rozdział 28. Informuj klientów o zmianach (220)
CZĘŚĆ VII Pożegnania (227)
Rozdział 29. Wyloguj się (229)
Rozdział 30. Odkurzanie starych kont (234)
Rozdział 31. Pozwól im odejść (241)
Podstawy dobrego projektowania (247)
Skorowidz (253)
Oceny i opinie klientów: Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych Robert Hoekman jr (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(2)
(2)
(0)
(1)
(0)
Data dodania: 2010-11-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Justyna,
Data dodania: 2013-02-11 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wacek,
Data dodania: 2010-05-14 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Dariusz,
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz, Grafik komputerowy
Data dodania: 2010-07-26 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii