Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster

- Autorzy:
- Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 440
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster
Whether you’re a startup founder trying to disrupt an industry or an entrepreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want. Lean Analytics steers you in the right direction.
This book shows you how to validate your initial idea, find the right customers, decide what to build, how to monetize your business, and how to spread the word. Packed with more than thirty case studies and insights from over a hundred business experts, Lean Analytics provides you with hard-won, real-world information no entrepreneur can afford to go without.
- Understand Lean Startup, analytics fundamentals, and the data-driven mindset
- Look at six sample business models and how they map to new ventures of all sizes
- Find the One Metric That Matters to you
- Learn how to draw a line in the sand, so you’ll know it’s time to move forward
- Apply Lean Analytics principles to large enterprises and established products
Wybrane bestsellery
-
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Every year, tens of thousands of companies—from industry giants to aspiring upstarts—apply to speak at conferences. They pump millions of dollars into these events, hoping to find new customers, strengthen their brand, and meet new partners. Sadly, for most of them, things don’t...
Propose, Prepare, Present. How to become a successful, effective, and popular speaker at industry conferences Propose, Prepare, Present. How to become a successful, effective, and popular speaker at industry conferences
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.74 zł
54.99 zł(-15%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowie...
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Kup polskie wydanie:
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
- Autor:
- Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-3571-7, 9781449335717
- Data wydania ebooka:
-
2013-03-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.1MB
Spis treści książki
- Lean Analytics: Use Data to Build a Better Startup Faster
- Praise for Lean Analytics
- Dedication
- Foreword
- Preface
- Who This Book Is For
- How This Book Works
- The Building Blocks
- Customer Development
- Lean Startup
- Wed Like to Hear from You
- Safari Books Online
- Thanks and Acknowledgments
- I. Stop Lying to Yourself
- 1. Were All Liars
- The Lean Startup Movement
- Poking a Hole in Your Reality Distortion Field
- Airbnb PhotographyGrowth Within Growth
- 1. Were All Liars
- 2. How to Keep Score
- What Makes a Good Metric?
- Qualitative Versus Quantitative Metrics
- Vanity Versus Real Metrics
- Eight Vanity Metrics to Watch Out For
- Exploratory Versus Reporting Metrics
- Circle of Moms Explores Its Way to Success
- Leading Versus Lagging Metrics
- Correlated Versus Causal Metrics
- Moving Targets
- HighScore House Defines an Active User
- Segments, Cohorts, A/B Testing, and Multivariate Analysis
- Segmentation
- Cohort Analysis
- A/B and Multivariate Testing
- The Lean Analytics Cycle
- Evaluating the Metrics You Track
- 3. Deciding What to Do with Your Life
- The Lean Canvas
- What Should You Work On?
- Create a Lean Canvas
- 4. Data-Driven Versus Data-Informed
- How to Think Like a Data Scientist
- Lean Startup and Big Vision
- II. Finding the Right Metric for Right Now
- 5. Analytics Frameworks
- Dave McClures Pirate Metrics
- Eric Riess Engines of Growth
- Sticky Engine
- Virality Engine
- Paid Engine
- Ash Mauryas Lean Canvas
- Sean Elliss Startup Growth Pyramid
- The Long Funnel
- The Lean Analytics Stages and Gates
- 5. Analytics Frameworks
- 6. The Discipline of One Metric That Matters
- Moz Tracks Fewer KPIs to Increase Focus
- Four Reasons to Use the One Metric That Matters
- Solare Focuses on a Few Key Metrics
- Drawing Lines in the Sand
- The Squeeze Toy
- Define Your OMTM
- 7. What Business Are You In?
- About Those People
- The Business Model Flipbook
- Lots to Choose From
- Six Business Models
- Pick Your Business Model
- 8. Model One: E-commerce
- What Mode of E-commerce Are You?
- A Practical Example
- Conversion Rate
- Purchases Per Year
- Shopping Cart Size
- Abandonment
- Cost of Customer Acquisition
- Revenue Per Customer
- WineExpress Increases Revenue by 41% Per Visitor
- Keywords and Search Terms
- Recommendation Acceptance Rate
- Virality
- Mailing List Click-Through Rates
- Offline and Online Combinations
- Shipping Time
- Stock Availability
- Visualizing the E-commerce Business
- Wrinkles: Traditional E-commerce Versus Subscription E-commerce
- Key Takeaways
- 9. Model Two: Software as a Service (SaaS)
- Backupifys Customer Lifecycle Learning
- Measuring Engagement
- Churn
- Churn Complications
- Visualizing the SaaS Business
- ClearFit Abandons Monthly Subscriptions for 10x Growth
- Wrinkles: Freemium, Tiers, and Other Pricing Models
- Key Takeaways
- 10. Model Three: Free Mobile App
- Installation Volume
- Average Revenue Per User
- Percentage of Users Who Pay
- Churn
- Visualizing the Mobile App Business
- Wrinkles: In-App Monetization Versus Advertising
- Key Takeaways
- 11. Model Four: Media Site
- Audience and Churn
- Inventory
- Performance and the Sessions-to-Clicks Ratio
- Ad Rates
- Content/Advertising Trade-off
- Visualizing the Media Business
- Wrinkles: Hidden Affiliates, Background Noise, Ad Blockers, and Paywalls
- Key Takeaways
- 12. Model Five: User-Generated Content
- Visitor Engagement
- Content Creation and Interaction
- Engagement Funnel Changes
- Value of Created Content
- Content Sharing and Virality
- Notification Effectiveness
- Visualizing a UCG Business
- Wrinkles: Passive Content Creation
- Key Takeaways
- 13. Model Six: Two-Sided Marketplaces
- What DuProprio Watches
- Rate at Which Youre Adding Buyers and Sellers
- Rate of Inventory Growth
- Buyer Searches
- Conversion Rates and Segmentation
- Buyer and Seller Ratings
- Percent of Flagged Listings
- Visualizing a Two-Sided Marketplace
- Wrinkles: Chicken and Egg, Fraud, Keeping the Transaction, and Auctions
- Key Takeaways
- 14. What Stage Are You At?
- Pick the Stage That Youre At
- 15. Stage One: Empathy
- Metrics for the Empathy Stage
- This Is the Best Idea Ive Ever Had! (or, How to Discover Problems Worth Solving)
- Finding a Problem to Fix (or, How to Validate a Problem)
- Signs Youve Found a Problem Worth Tackling
- Running Lean and How to Conduct a Good Interview
- How to Avoid Leading the Witness
- Convergent and Divergent Problem Interviews
- How Do I Know If the Problem Is Really Painful Enough?
- Calculating the Scores
- Cloud9 IDE Interviews Existing Customers
- How Are People Solving the Problem Now?
- Are There Enough People Who Care About This Problem? (or, Understanding the Market)
- What Will It Take to Make Them Aware of the Problem?
- A Day in the Life of Your Customer
- Finding People to Talk To
- Getting Answers at Scale
- LikeBright Mechanical Turks Its Way into TechStars
- Creating an Answers-at-Scale Campaign
- Build It Before You Build It (or, How to Validate the Solution)
- Localmind Hacks Twitter
- Before You Launch the MVP
- Deciding What Goes into the MVP
- Measuring the MVP
- Dont Ignore Qualitative Analytics
- Be Prepared to Kill Features
- Static Pixels Eliminates a Step in Its Order Process
- A Summary of the Empathy Stage
- Should You Move to the Next Stage?
- 16. Stage Two: Stickiness
- MVP Stickiness
- Iterating the MVP
- qidiq Changes How It Adds Users
- Premature Virality
- The Goal Is Retention
- Seven Questions to Ask Yourself Before Building a Feature
- How Rally Builds New Features with a Lean Approach
- How to Handle User Feedback
- The Minimum Viable Vision
- The Problem-Solution Canvas
- VNN Uses the Problem-Solution Canvas to Solve Business Problems
- A Summary of the Stickiness Stage
- Exercise #1: Should You Move to the Next Stage?
- Exercise #2: Have You Identified Your Biggest Problems?
- 17. Stage Three: Virality
- The Three Ways Things Spread
- Inherent Virality
- Artificial Virality
- Word-of-Mouth Virality
- The Three Ways Things Spread
- Metrics for the Viral Phase
- Beyond the Viral Coefficient
- Timehop Experiments with Content Sharing to Achieve Virality
- Instrumenting the Viral Pattern
- Growth Hacking
- Attacking the Leading Indicator
- What Makes a Good Leading Indicator?
- Correlation Predicts Tomorrow
- Causality Hacks the Future
- A Summary of the Virality Stage
- Should You Move On to the Revenue Stage?
- 18. Stage Four: Revenue
- Metrics for the Revenue Stage
- The Penny Machine
- Penny Machines and Magic Numbers
- Finding Your Revenue Groove
- Where Does the Money Come From?
- Customer Lifetime Value > Customer Acquisition Cost
- Parse.ly and the Pivot to Revenue
- Market/Product Fit
- Review Your Old Assumptions
- Begin a Process of Elimination
- Deep Dive
- Find Similarities
- The Breakeven Lines in the Sand
- Breakeven on Variable Costs
- Time to Customer Breakeven
- EBITDA Breakeven
- Hibernation Breakeven
- Revenue Stage Summary
- 19. Stage Five: Scale
- The Hole in the Middle
- Metrics for the Scale Stage
- Is My Business Model Right?
- Buffer Goes from Stickiness to Scale (Through Revenue)
- The Three-Threes Model
- Finding Discipline as You Scale
- A Summary of the Scale Stage
- 20. Model + Stage Drives the Metric You Track
- III. Lines in the Sand
- 21. Am I Good Enough?
- WP Engine Discovers the 2% Cancellation Rate
- Average Isnt Good Enough
- What Is Good Enough?
- Growth Rate
- Is Growth at All Costs a Good Thing?
- Bottom Line
- Number of Engaged Visitors
- Bottom Line
- 21. Am I Good Enough?
- Pricing Metrics
- Socialight Discovers the Underlying Metrics of Pricing
- Bottom Line
- Cost of Customer Acquisition
- Bottom Line
- Virality
- Bottom Line
- Mailing List Effectiveness
- Bottom Line
- Uptime and Reliability
- Bottom Line
- Site Engagement
- Bottom Line
- Web Performance
- Bottom Line
- Make Your Own Lines in the Sand
- 22. E-commerce: Lines in the Sand
- Conversion Rate
- Bottom Line
- Conversion Rate
- Shopping Cart Abandonment
- Bottom Line
- Search Effectiveness
- Bottom Line
- 23. SaaS: Lines in the Sand
- Paid Enrollment
- Bottom Line
- Paid Enrollment
- Freemium Versus Paid
- Upselling and Growing Revenue
- Bottom Line
- Churn
- OfficeDrops Key Metric: Paid Churn
- Bottom Line
- 24. Free Mobile App: Lines in the Sand
- Mobile Downloads
- Bottom Line
- Mobile Downloads
- Mobile Download Size
- Bottom Line
- Mobile Customer Acquisition Cost
- Bottom Line
- Sincerely Learns the Challenges of Mobile Customer Acquisition
- Application Launch Rate
- Bottom Line
- Percent Active Mobile Users/Players
- Bottom Line
- Percentage of Mobile Users Who Pay
- Bottom Line
- Average Revenue Per Daily Active User
- Bottom Line
- Monthly Average Revenue Per Mobile User
- Bottom Line
- Average Revenue Per Paying User
- Bottom Line
- Mobile App Ratings Click-Through
- Bottom Line
- Mobile Customer Lifetime Value
- 25. Media Site: Lines in the Sand
- Click-Through Rates
- Bottom Line
- Click-Through Rates
- Sessions-to-Clicks Ratio
- Bottom Line
- Referrers
- Bottom Line
- Engaged Time
- Bottom Line
- What Onsite Engagement Can Tell You About Goals and Behaviors
- Sharing with Others
- Bottom Line
- JFL Gags Cracks Up YouTube
- 26. User-Generated Content: Lines in the Sand
- Content Upload Success
- Bottom Line
- Content Upload Success
- Time on Site Per Day
- Bottom Line
- Reddit Part 1From Links to a Community
- Engagement Funnel Changes
- Bottom Line
- Reddit Part 2Theres Gold in Those Users
- Spam and Bad Content
- Bottom Line
- 27. Two-Sided Marketplaces: Lines in the Sand
- Transaction Size
- Bottom Line
- Transaction Size
- What Etsy Watches
- Top 10 Lists
- Bottom Line
- 28. What to Do When You Dont Have a Baseline
- IV. Putting Lean Analytics to Work
- 29. Selling into Enterprise Markets
- Why Are Enterprise Customers Different?
- Big Ticket, High Touch
- Formality
- Why Are Enterprise Customers Different?
- Legacy Products
- Incumbents
- Slower Cycle Time
- Rationality (and Lack of Imagination)
- 29. Selling into Enterprise Markets
- The Enterprise Startup Lifecycle
- Inspiration
- Empathy: Consulting and Segmentation
- How Coradiant Found a Market
- Stickiness: Standardization and Integration
- Virality: Word of Mouth, Referrals, and References
- Revenue: Direct Sales and Support
- Scale: Channel Sales, Efficiencies, and Ecosystems
- So What Metrics Matter?
- Ease of Customer Engagement and Feedback
- Pipeline for Initial Releases, Betas, and Proof-of-Concept Trials
- Stickiness and Usability
- Integration Costs
- User Engagement
- Disentanglement
- Support Costs
- User Groups and Feedback
- Pitch Success
- Barriers to Exit
- The Bottom Line: Startups Are Startups
- 30. Lean from Within: Intrapreneurs
- Span of Control and the Railroads
- Skunk Works for Intrapreneurs
- Changingor Innovating to Resist Change?
- Stars, Dogs, Cows, and Question Marks
- Swiffer Gives Up on Chemistry
- Doritos Chooses a Flavor
- Working with an Executive Sponsor
- EMI Embraces Data to Understand Its Customers
- The Stages of Intrapreneur Lean Analytics
- Beforehand: Get Buy-in
- Empathy: Find Problems, Dont Test Demand
- Skip the Business Case, Do the Analytics
- Stickiness: Know Your Real Minimum
- Viral from the Start
- Revenue Within the Ecosystem
- Scale and the Handoff
- 31. Conclusion: Beyond Startups
- How to Instill a Culture of Data in Your Company
- Start Small, Pick One Thing, and Show Value
- Make Sure Goals Are Clearly Understood
- Get Executive Buy-in
- Make Things Simple to Digest
- Ensure Transparency
- Dont Eliminate Your Gut
- Ask Good Questions
- How to Instill a Culture of Data in Your Company
- A. References and Further Reading
- B. About the Authors
- C. The Lean Series
- Index
- About the Authors
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.