Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
- Autor:
- Martyna Zastrożna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 25
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
Wybrane bestsellery
-
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Lektura tej książki nauczy Cię myśleć o danych inaczej niż dotychczas. Przekonasz się, że to nie tylko wypełnione kolumny i wiersze. Nie poprzestaniesz na prostej pracy z danymi, a nauczysz się je układać w historie obfitujące w cenne wnioski. Dowiesz się, jak sobie radzić z wartościami, które wy...
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały doda...
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.14 zł
39.90 zł(-37%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)100.17 zł
159.00 zł(-37%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady ...
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.98 zł
129.00 zł(-38%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.74 zł
39.90 zł(-38%) -
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapozn...
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)67.58 zł
109.00 zł(-38%) -
Ta praktyczna książka zawiera omówienie reguł, jakimi powinien się kierować informatyk śledczy podczas pracy. Przedstawia podstawy kryminalistyki, stanowi też przegląd narzędzi i technik służących do skutecznego badania cyberprzestępstw, a także do efektywnego zbierania, utrwalania i wykorzystywa...
Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
O autorze książki
1 Martyna ZastrożnaMartyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Martyna Zastrożna - pozostałe książki
-
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem j...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Anal...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakład...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk Angelika
Tym razem nieco inna książka, a mianowicie ,,Google Analytics dla marketingowców" Martyny Zastrożnej. Dzięki książce poznamy bliżej Google Analytics. Marketing od wielu lat się zmienia. Kiedyś najważniejsze było mocne i chwytliwe hasło marketingowe połączone w grafiką, która utrwalała nam się w pamięci. Teraz z biegiem czasu każdy oczekuje więcej, dlatego obecie oprócz tych wszystkich haseł i świetnie wykonanych grafik, bardzo ważną rolę odgrywają dane. A dzięki Google Analytics możemy poznać wszystkie konkretne informacje, które szukamy o np. danym produkcie, marce czy firmie. Dane te mogą nam posłużyć w wielu kwestiach nie tylko prywatnych ale również zawodowych. Książkę mamy podzieloną na rozdziały. Każdy z nich jest świetnie opisany, zrozumiałym językiem. Mamy również miejsce na jakieś swoje zapiski czy mini zadania. Uważam, że książka jest świetnym materiałem do pisania pracy dyplomowej lub do poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8375-3, 9788328383753
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-01-04
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9124-6, 9788328391246
- Data wydania ebooka:
-
2022-01-04
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 150552
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Big Data » Analiza danych
Spis treści książki
- Zalety i ograniczenia (19)
- Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (19)
- Google Analytics 4 a Universal Analytics (20)
- Kilka słów o wadach i ograniczeniach (23)
- Google Analytics 360 (25)
- Jak działa Google Analytics? (25)
- Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (27)
- Struktura Google Analytics (27)
- Interfejs (30)
- Podstawowe metryki (34)
- Sesje (odwiedziny) (35)
- Wyświetlenia (35)
- Użytkownicy (36)
- Zaangażowanie (37)
- Raporty standardowe (38)
- Czas rzeczywisty (38)
- Pozyskiwanie (41)
- Zaangażowanie (43)
- Generowanie przychodu (45)
- Utrzymanie (47)
- Użytkownik (48)
- Reklamy (49)
- Ścieżki konwersji (49)
- Porównanie modeli (51)
- KROK 1. Poznaj swój cel! (57)
- Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (57)
- Jaki cel ma Twoja witryna? (60)
- Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (61)
- Zweryfikuj swoje KPI (67)
- KROK 2. Wdrażaj! (68)
- Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (68)
- Kod śledzenia (71)
- Śledzenie celów (konwersji) (74)
- Zdarzenia niestandardowe (77)
- Konfiguracja śledzenia e-commerce (80)
- Integracja z Google Ads (85)
- Wdrożenia niestandardowe (90)
- Google Tag Manager (99)
- KROK 3. Zbieraj dane! (102)
- Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (102)
- Jak wybrać najważniejsze dane? (103)
- Actionable data dla różnych witryn (105)
- KROK 4. Raportuj! (107)
- Eksplorowanie (107)
- Biblioteka (113)
- Zdarzenia inteligentne (115)
- Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (120)
- KROK 5. Analizuj! (121)
- Kiedy przystąpić do analizy? (121)
- Czy warto analizować wartości średnie? (122)
- Analiza liczb vs analiza trendów (122)
- Segmentacja (124)
- Rola kontekstu (129)
- KROK 6. Działaj! (131)
- Czy Twoja strona realizuje cel? (131)
- Pola optymalizacji (131)
- Jak wprowadzać zmiany? (140)
- Wyznaczanie kolejnych KPI (144)
- 10 przykazań analityka internetowego (147)
- Co poza Google Analytics? (150)
- Kultura analityczna w firmie (152)
- Pokaż możliwości (152)
- Pomóż innym osiągnąć sukces (154)
- Zaskocz przełożonych (155)
- Z internetu (165)
- Po polsku (165)
- Po angielsku (167)
- Z księgarni (170)
- Po polsku (170)
- Po angielsku (171)
O autorce (9)
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (11)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (17)
3. Zbuduj swój plan analityczny (55)
4. Podsumowanie (145)
5. Słownik analityka internetowego (157)
6. Skąd czerpać wiedzę? (163)
Oceny i opinie klientów: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III Martyna Zastrożna (25)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Tomasz Root,
Data dodania: 2019-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Kulikowski, Develop menager
Data dodania: 2017-07-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ola,
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Jolanta Waniowska, grafik
Data dodania: 2016-03-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Pawel, Digital Marketer
Data dodania: 2015-03-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Public Relations
Data dodania: 2014-07-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Jangas, SEO
Data dodania: 2014-04-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof, technik
Data dodania: 2014-02-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Andrzej Muzaj, Manager SEM
Data dodania: 2013-12-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-11-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
remq,
Data dodania: 2016-09-07 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Rafał , marketingowiec
Data dodania: 2014-07-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-06-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu
Data dodania: 2014-05-29 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Dave,
Data dodania: 2014-05-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej Cybulski, trener i programista WP
Data dodania: 2014-04-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
P,
Data dodania: 2014-02-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
programista
Data dodania: 2013-11-18 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2013-11-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2016-08-03 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-10-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Michał, Programista
Data dodania: 2014-04-19 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-03-03 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Pasek,
Data dodania: 2015-01-04 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Ania B.,
Data dodania: 2014-11-06 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii