×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Design Leadership. How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organizations

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Design Leadership. How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organizations Richard Banfield - okladka książki

Design Leadership. How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organizations Richard Banfield - okladka książki

Design Leadership. How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organizations Richard Banfield - audiobook MP3

Design Leadership. How Top Design Leaders Build and Grow Successful Organizations Richard Banfield - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
172
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (109,65 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-15%)
109,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(109,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

What does it take to be the leader of a design firm or group? We often assume they have all the answers, but in this rapidly evolving industry they’re forced to find their way like the rest of us. So how do good design leaders manage? If you lead a design group, or want to understand the people who do, this insightful book explores behind-the-scenes strategies and tactics from leaders of top design companies throughout North America.

Based on scores of interviews he conducted over a two-year period—from small companies to massive corporations like ESPN—author Richard Banfield covers a wide range of topics, including:

  • How design leaders create a healthy company culture
  • Innovative ways for attracting and nurturing talent
  • Creating productive workspaces, and handling remote employees
  • Staying on top of demands while making time for themselves
  • Consistent patterns among vastly different leadership styles
  • Techniques and approaches for keeping the work pipeline full
  • Making strategic and tactical plans for the future
  • Mistakes that design leaders made—and how they bounced back

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint