Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
264
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

59,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h Dostawa 0,00 zł

Ebook

59,00 zł
47,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Innowacyjność pomaga budować pozycję rynkową firmy. Słowo to nie oznacza jedynie oferowania nowych produktów i usług, ale dotyczy również organizacji działania. Niestety, realizacja zasady ciągłego doskonalenia się najczęściej napotyka opory. Ludzie nie lubią zmian sposobu myślenia i niechętnie akceptują konieczność innego podejścia. Tymczasem dla wielu podmiotów, szczególnie tych z nowoczesnych branż, umiejętność szybkiej zmiany jest kluczem do sukcesu.

Niniejsza książka prezentuje koncepcję sprintów projektowania produktu. Jest to nowe podejście do projektowania produktów, szczególnie zalecane firmom stawiającym na innowacyjność. Dzięki tej metodzie nowe pomysły dużo szybciej i skuteczniej przeradzają się w prototyp, który z kolei staje się gotowym rozwiązaniem. Powstaje produkt o wysokiej jakości. Co istotne, realizacja zadań w sprintach przebiega szybciej i jest bardziej wydajna. W zależności od specyfiki przedsiębiorstwa sprint projektowania może trwać od kilku godzin do kilku dni, w wyjątkowych przypadkach — kilka tygodni.

W książce omówiono:
  • koncepcję sprintu projektowania, jego zalety i wady
  • sposoby planowania sprintu
  • etapy sprintu projektowania i ich przebieg
  • sposoby wykorzystania wyników przeprowadzonego sprintu

Sprintem do sukcesu!


Richard Banfield — prezes zarządu i współzałożyciel firmy Fresh Tilled Soil, agencji zajmującej się badaniem doświadczeń użytkownika.
C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact.
Trace Wax — dyrektor w firmie thoughtbot, w której zorganizował i poprowadził wiele sprintów projektowania produktu.

O autorze

1 Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax

Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.

Zamknij

Wybierz metodę płatności