×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - okladka książki

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - okladka książki

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - audiobook MP3

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
272
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (109,65 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-15%)
109,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(109,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

With more than 500 new apps entering the market every day, what does it take to build a successful digital product? You can greatly reduce your risk of failure with design sprints, a process that enables your team to prototype and test a digital product idea within a week. This practical guide shows you exactly what a design sprint involves and how you can incorporate the process into your organization.

Design sprints not only let you test digital product ideas before you pour too many resources into a project, they also help everyone get on board—whether they’re team members, decision makers, or potential users. You’ll know within days whether a particular product idea is worth pursuing.

Design sprints enable you to:

  • Clarify the problem at hand, and identify the needs of potential users
  • Explore solutions through brainstorming and sketching exercises
  • Distill your ideas into one or two solutions that you can test
  • Prototype your solution and bring it to life
  • Test the prototype with people who would use it

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.

C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact.

Trace Wax — dyrektor w firmie thoughtbot, w której zorganizował i poprowadził wiele sprintów projektowania produktu.

Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - pozostałe książki

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint