ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products

(ebook) (audiobook) (audiobook) Język publikacji: angielski
Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - okładka książki

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - okładka książki

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - okładka audiobooka MP3

Design Sprint. A Practical Guidebook for Building Great Digital Products Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
272
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

149,00 zł (-15%)
126,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Prezent last minute w helion.pl

With more than 500 new apps entering the market every day, what does it take to build a successful digital product? You can greatly reduce your risk of failure with design sprints, a process that enables your team to prototype and test a digital product idea within a week. This practical guide shows you exactly what a design sprint involves and how you can incorporate the process into your organization.

Design sprints not only let you test digital product ideas before you pour too many resources into a project, they also help everyone get on board—whether they’re team members, decision makers, or potential users. You’ll know within days whether a particular product idea is worth pursuing.

Design sprints enable you to:

  • Clarify the problem at hand, and identify the needs of potential users
  • Explore solutions through brainstorming and sketching exercises
  • Distill your ideas into one or two solutions that you can test
  • Prototype your solution and bring it to life
  • Test the prototype with people who would use it

Wybrane bestsellery

O autorach książki

3 Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax

Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.

C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact.

Trace Wax — dyrektor w firmie thoughtbot, w której zorganizował i poprowadził wiele sprintów projektowania produktu.

Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax - pozostałe książki

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności