Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.
Richard Banfield - ebooki
-
Promocja 2za1
What does it take to be the leader of a design firm or group? We often assume they have all the answers, but in this rapidly evolving industry they’re forced to find their way like the rest of u...- Epub + Mobi
(118.15 zł najniższa cena z 30 dni)118.15 zł
139.00 zł(-15%) -
Promocja 2za1
With more than 500 new apps entering the market every day, what does it take to build a successful digital product? You can greatly reduce your risk of failure with design sprints, a process that enab...- Epub + Mobi
(118.15 zł najniższa cena z 30 dni)118.15 zł
139.00 zł(-15%) -
Promocja 2za1
In today’s lightning-fast technology world, good product management is critical to maintaining a competitive advantage. Yet, managing human beings and navigating complex product roadmaps is no e...- Epub + Mobi
(118.15 zł najniższa cena z 30 dni)118.15 zł
139.00 zł(-15%) -
Promocja 2za1
Niniejsza książka prezentuje koncepcję sprintów projektowania produktu. Jest to nowe podejście do projektowania produktów, szczególnie zalecane firmom stawiającym na innowacyjność. Dzięki tej metodzie...- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna