Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II
- Autor:
- Randall Hyde
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 15
- Stron:
- 816
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II
Poznaj asembler od podstaw i zbuduj fundament
swojej wiedzy o programowaniu
- Jak pisać, kompilować i uruchamiać programy w języku HLA?
- Jak obsługiwać zbiory znaków w bibliotece standardowej HLA?
- Jak obliczać wartości wyrażeń logicznych?
Poznanie asemblera jest jak położenie fundamentu pod budowlę całej twojej wiedzy informatycznej, ponieważ to właśnie ono ułatwia zrozumienie mechanizmów rządzących innymi językami programowania. Język asemblera, należący do języków programowania niższego poziomu, jest powszechnie stosowany do pisania sterowników, emulatorów i gier wideo. Jednak omawiany w tej książce język HLA posiada też wiele cech języków wyższego poziomu, takich jak C, C++ czy Java, dzięki czemu przy jego używaniu nie musisz rezygnować z licznych udogodnień, typowych dla takich języków.
Książka "Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II " stanowi obszerne i wyczerpujące omówienie języka asemblera. Dzięki wielu jasnym przykładom, pozbawionym niepotrzebnej specjalistycznej terminologii, zawarty tu materiał staje się łatwo przyswajalny dla każdego, kto chciałby poznać programowanie niższego poziomu. Korzystając z tego podręcznika, dowiesz się m.in., jak deklarować i stosować stałe, zmienne skalarne, wskaźniki, tablice, struktury, unie i przestrzenie nazw. Nauczysz się realizować w języku asemblera struktury sterujące przebiegiem wykonania programu. Ponadto drugie wydanie zostało uaktualnione zgodnie ze zmianami, które zaszły w języku HLA. Uwzględnia także stosowanie HLA w kontekście systemów Windows, Linux, Mac OS X i FreeBSD.
- Wstęp do asemblera
- Anatomia programu HLA
- Reprezentacja danych
- Dostęp do pamięci i jej organizacja
- Stałe, zmienne i typy danych
- Procedury i moduły
- Niskopoziomowe struktury sterujące wykonaniem programu
- Makrodefinicje i język czasu kompilacji
- Manipulowanie bitami
- Klasy i obiekty
Podręcznik na najwyższym poziomie o językach programowania
niższego poziomu.
Wybrane bestsellery
-
W książce „Profesjonalne programowanie. Część 2. Myśl niskopoziomowo, pisz wysokopoziomowo” znajdziesz wyczerpujące informacje dotyczące wyboru typów danych i maksymalizowania wydajności aplikacji.
- Druk pkt
Profesjonalne programowanie. Część 2. Myśl niskopoziomowo, pisz wysokopoziomowo Profesjonalne programowanie. Część 2. Myśl niskopoziomowo, pisz wysokopoziomowo
Niedostępna
-
"Profesjonalne programowanie. Część 1. Zrozumieć komputer" to pierwszy tom serii książek przeznaczonych dla tych programistów, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje.
- Druk pkt
Profesjonalne programowanie. Część 1. Zrozumieć komputer Profesjonalne programowanie. Część 1. Zrozumieć komputer
Niedostępna
-
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka zawiera podstawowe wiadomości o programowaniu w języku Asembler. Poświęcona jest nauce pisania programów funkcjonujących zarówno w systemie DOS, jak i Windows. W stosunku do poprzednich wydań została wzbogacona o teorię, a także o technikę programowania wykorzystującą najnowsze rozkazy zaimplementowane w procesorach, operujące w sposób złoż(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, jesteś na dobrej drodze! Książka Asembler. Programowanie bezboleśnie i szybko wprowadzi Cię w tajniki programowania niskopoziomowego, nauczy instrukcji języka asembler, przedstawi podstawowe informacje o sposobach zapisu liczb i kodowania znaków, zaprezentuje architekturę x86-64 i zasadę działania kompilatorów, a także pokaże narzędzia programistyczne, które z pewnością wzbogacą Twój warsztat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
This book will provide you with practical recipes to manage the build system using CMake. You will be taken through a series of task-based examples that demonstrate how to employ the CMake toolbox to build portable and modular code and to minimize the code complexity of the build infrastructure.
- PDF + ePub + Mobi pkt
CMake Cookbook. Building, testing, and packaging modular software with modern CMake CMake Cookbook. Building, testing, and packaging modular software with modern CMake
-
The Assembly language is the lowest level human readable programming language on any platform. Knowing the way things are on the Assembly level will help developers design their code in a much more elegant and efficient way. This book will take readers on a journey to mastering the Assembly language.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mastering Assembly Programming. From instruction set to kernel module with Intel processor Mastering Assembly Programming. From instruction set to kernel module with Intel processor
-
Open-sourcing the C# and Visual Basic compilers is one of the most appreciated things by the .NET community, especially as it exposes rich code analysis APIs to analyze and edit code. If you want to use Roslyn API to write powerful extensions and contribute to the C# developer tool chain, then this book is for you.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Roslyn Cookbook. Compiler as a Service, Code Analysis, Code Quality and more Roslyn Cookbook. Compiler as a Service, Code Analysis, Code Quality and more
-
1. Rozdział pierwszy wprowadzi czytelnika w możliwości mikrokontrolerów rodziny MCS-51. 2. Rozdział drugi wprowadzi czytelnika w działanie karty graficznej do samodzielnego wykonania na 89c52 umożliwiającej generowanie kolorowego obrazu wideo na monitorze wideo lub TV, w rozdzielczości 40 na 40 punktów w 16 kolorach, oraz dwóch rodzajów płytek apl
Aplikacje graficzne na mikrokontroler 89c52, 89s52, 89c55wd, 89c51rb2, 89c51rc2, 89c51rd2, 89c51ed2. Oprogramowanie narzędziowe i aplikacje dla bootloaderów i systemów ISP Aplikacje graficzne na mikrokontroler 89c52, 89s52, 89c55wd, 89c51rb2, 89c51rc2, 89c51rd2, 89c51ed2. Oprogramowanie narzędziowe i aplikacje dla bootloaderów i systemów ISP
-
W trakcie lektury zdobędziesz informacje na temat składni Javy, typowych konstrukcji oraz najlepszych technik programowania. Ponadto poznasz platformę JavaFX i wyrażenia lambda oraz odkryjesz sposoby radzenia sobie z zagadnieniem wielowątkowości. Książka ta jest doskonałą i pasjonującą lekturą zarówno dla programistów języka Java, jak i osób chcących poznać ten język.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Najpierw dowiesz się, jak utworzyć środowisko wirtualne i konfigurację projektu, a potem nauczysz się definiować strukturę bazy danych przy użyciu składników wielokrotnego użytku. Poznasz metody dostosowywania panelu administracyjnego do potrzeb redaktorów. Ponadto w książce znajdziesz opisy niektórych ważnych dodatkowych modułów zewnętrznych pomocnych w programowaniu sieciowym.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury
Niedostępna
-
Drugie wydanie tego znakomitego wstępu do Javy EE pozwoli Ci odkryć, jak działają serwlety, do czego służą pliki JSP, co to jest deskryptor wdrożenia i jak zapewnić dostęp Twojej aplikacji do danych za pośrednictwem JPA. Sprawdzisz, do czego może przydać Ci się WebSockets oraz przeanalizujesz przykład integracji aplikacji webowej z mobilną na przykładzie architektury REST. Zrozumiesz także, na czym polega wstrzykiwanie zależności i co to jest JPQL. Krótko mówiąc, nauczysz się tworzyć aplikacje webowe z użyciem JavyEE
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW. Wydanie II Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW. Wydanie II
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł (-69%) -
Solver to dodatek do programu Microsoft Excel sprawiający, że ten doskonały arkusz kalkulacyjny zyskuje możliwość wyznaczania wartości wielu zmiennych decyzyjnych w taki sposób, aby przy zadanych ograniczeniach osiągać określony cel. Narzędzie nadaje się do rozwiązywania niewielkich i średnich problemów optymalizacyjnych i znajduje zastosowanie w ekonomii, finansach, zarządzaniu i planowaniu produkcji przemysłowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami
Niedostępna
-
Promocja
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
CodeIgniter to niewielki, lecz potężny framework, który ułatwia tworzenie aplikacji zarówno początkującym, jak i zaawansowanym programistom PHP. Dzięki implementacji wzorca model-view-controller wspiera podział kodu na warstwy odpowiedzialne za operacje związane z zarządzaniem danymi, wyświetlanie strony oraz obsługę logiki biznesowej, co upraszcza nie tylko pisanie, lecz również utrzymywanie i rozwój wykorzystujących go aplikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
CodeIgniter 4. Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP CodeIgniter 4. Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP
Niedostępna
-
Promocja
Autorem, wydawcą i dystrybutorem rozmaitych publikacji dziś może być właściwie każdy. Stało się to możliwe dzięki niezwykle łatwemu dostępowi do odpowiednich narzędzi, takich jak wydajne komputery i specjalistyczne oprogramowanie, jak również do mniej lub bardziej profesjonalnych usług poligraficznych. Jednak to nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Bez właściwego przygotowania, wiedzy, talentu i opanowania warsztatu efekty tego rodzaju działalności mogą okazać się niewystarczające, co niejednokrotnie przekłada się na niewielką sprzedaż i finansowe niepowodzenie całego przedsięwzięcia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%)
Ebooka "Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of Assembly Language, 2nd edition
- Tłumaczenie:
- Przemysław Szeremiota
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2854-4, 9788324628544
- Data wydania książki drukowanej :
- 2010-12-30
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 5664
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Asembler - Programowanie
Spis treści książki
- 1.1. Anatomia programu HLA (18)
- 1.2. Uruchamianie pierwszego programu HLA (20)
- 1.3. Podstawowe deklaracje danych programu HLA (22)
- 1.4. Wartości logiczne (24)
- 1.5. Wartości znakowe (25)
- 1.6. Rodzina procesorów 80x86 firmy Intel (25)
- 1.7. Podsystem obsługi pamięci (28)
- 1.8. Podstawowe instrukcje maszynowe (31)
- 1.9. Podstawowe struktury sterujące wykonaniem programu HLA (34)
- 1.9.1. Wyrażenia logiczne w instrukcjach HLA (35)
- 1.9.2. Instrukcje if..then..elseif..else..endif języka HLA (37)
- 1.9.3. Iloczyn, suma i negacja w wyrażeniach logicznych (39)
- 1.9.4. Instrukcja while (42)
- 1.9.5. Instrukcja for (43)
- 1.9.6. Instrukcja repeat (44)
- 1.9.7. Instrukcje break oraz breakif (45)
- 1.9.8. Instrukcja forever (45)
- 1.9.9. Instrukcje try, exception oraz endtry (46)
- 1.10. Biblioteka standardowa języka HLA - wprowadzenie (50)
- 1.10.1. Stałe predefiniowane w module stdio (52)
- 1.10.2. Standardowe wejście i wyjście programu (53)
- 1.10.3. Procedura stdout.newln (54)
- 1.10.4. Procedury stdout.putiN (54)
- 1.10.5. Procedury stdout.putiNSize (54)
- 1.10.6. Procedura stdout.put (56)
- 1.10.7. Procedura stdin.getc (58)
- 1.10.8. Procedury stdin.getiN (59)
- 1.10.9. Procedury stdin.readLn i stdin.flushInput (60)
- 1.10.10. Procedura stdin.get (61)
- 1.11. Jeszcze o ochronie wykonania kodu w bloku try..endtry (62)
- 1.11.1. Zagnieżdżone bloki try..endtry (63)
- 1.11.2. Klauzula unprotected bloku try..endtry (65)
- 1.11.3. Klauzula anyexception bloku try..endtry (68)
- 1.11.4. Instrukcja try..endtry i rejestry (68)
- 1.12. Język asemblerowy a język HLA (70)
- 1.13. Źródła informacji dodatkowych (71)
- 2.1. Systemy liczbowe (74)
- 2.1.1. System dziesiętny - przypomnienie (74)
- 2.1.2. System dwójkowy (74)
- 2.1.3. Formaty liczb dwójkowych (75)
- 2.2. System szesnastkowy (76)
- 2.3. Organizacja danych (79)
- 2.3.1. Bity (79)
- 2.3.2. Półbajty (79)
- 2.3.3. Bajty (80)
- 2.3.4. Słowa (82)
- 2.3.5. Podwójne słowa (83)
- 2.3.6. Słowa poczwórne i długie (84)
- 2.4. Operacje arytmetyczne na liczbach dwójkowych i szesnastkowych (85)
- 2.5. Jeszcze o liczbach i ich reprezentacji (86)
- 2.6. Operacje logiczne na bitach (88)
- 2.7. Operacje logiczne na liczbach dwójkowych i ciągach bitów (91)
- 2.8. Liczby ze znakiem i bez znaku (93)
- 2.9. Rozszerzanie znakiem, rozszerzanie zerem, skracanie, przycinanie (98)
- 2.10. Przesunięcia i obroty (102)
- 2.11. Pola bitowe i dane spakowane (107)
- 2.12. Wprowadzenie do arytmetyki zmiennoprzecinkowej (112)
- 2.12.1. Formaty zmiennoprzecinkowe przyjęte przez IEEE (116)
- 2.12.2. Obsługa liczb zmiennoprzecinkowych w języku HLA (120)
- 2.13. Reprezentacja liczb BCD (124)
- 2.14. Znaki (125)
- 2.14.1. Zestaw znaków ASCII (125)
- 2.14.2. Obsługa znaków ASCII w języku HLA (129)
- 2.15. Zestaw znaków Unicode (134)
- 2.16. Źródła informacji dodatkowych (134)
- 3.1. Tryby adresowania procesorów 80x86 (136)
- 3.1.1. Adresowanie przez rejestr (136)
- 3.1.2. (32-bitowe tryby adresowania procesora 80x86 137)
- 3.2. Organizacja pamięci fazy wykonania (144)
- 3.2.1. Obszar kodu (145)
- 3.2.2. Obszar zmiennych statycznych (147)
- 3.2.3. Obszar niemodyfikowalny (147)
- 3.2.4. Obszar danych niezainicjalizowanych (148)
- 3.2.5. Atrybut @nostorage (149)
- 3.2.6. Sekcja deklaracji var (150)
- 3.2.7. Rozmieszczenie sekcji deklaracji danych w programie HLA (151)
- 3.3. Przydział pamięci dla zmiennych w programach HLA (152)
- 3.4. Wyrównanie danych w programach HLA (154)
- 3.5. Wyrażenia adresowe (157)
- 3.6. Koercja typów (159)
- 3.7. Koercja typu rejestru (162)
- 3.8. Pamięć obszaru stosu oraz instrukcje push i pop (164)
- 3.8.1. Podstawowa postać instrukcji push (164)
- 3.8.2. Podstawowa postać instrukcji pop (166)
- 3.8.3. Zachowywanie wartości rejestrów za pomocą instrukcji push i pop (167)
- 3.9. Stos jako kolejka LIFO (168)
- 3.9.1. Pozostałe wersje instrukcji obsługi stosu (170)
- 3.9.2. Usuwanie danych ze stosu bez ich zdejmowania (172)
- 3.10. Odwoływanie się do danych na stosie bez ich zdejmowania (174)
- 3.11. Dynamiczny przydział pamięci - obszar pamięci sterty (176)
- 3.12. Instrukcje inc oraz dec (181)
- 3.13. Pobieranie adresu obiektu (181)
- 3.14. Źródła informacji dodatkowych (182)
- 4.1. Kilka dodatkowych instrukcji: intmul, bound i into (184)
- 4.2. Deklaracje stałych i zmiennych w języku HLA (188)
- 4.2.1. Typy stałych (192)
- 4.2.2. Literały stałych łańcuchowych i znakowych (193)
- 4.2.3. Stałe łańcuchowe i napisowe w sekcji const (195)
- 4.2.4. Wyrażenia stałowartościowe (197)
- 4.2.5. Wielokrotne sekcje const i ich kolejność w programach HLA (200)
- 4.2.6. Sekcja val programu HLA (200)
- 4.2.7. Modyfikowanie obiektów sekcji val w wybranym miejscu kodu źródłowego programu (201)
- 4.3. Sekcja type programu HLA (202)
- 4.4. Typy wyliczeniowe w języku HLA (203)
- 4.5. Typy wskaźnikowe (204)
- 4.5.1. Wskaźniki w języku asemblerowym (206)
- 4.5.2. Deklarowanie wskaźników w programach HLA (207)
- 4.5.3. Stałe wskaźnikowe i wyrażenia stałych wskaźnikowych (208)
- 4.5.4. Zmienne wskaźnikowe a dynamiczny przydział pamięci (209)
- 4.5.5. Typowe błędy stosowania wskaźników (209)
- 4.6. Złożone typy danych (214)
- 4.7. Łańcuchy znaków (214)
- 4.8. Łańcuchy w języku HLA (217)
- 4.9. Odwołania do poszczególnych znaków łańcucha (224)
- 4.10. Moduł strings biblioteki standardowej HLA i procedury manipulacji łańcuchami (226)
- 4.11. Konwersje wewnątrzpamięciowe (239)
- 4.12. Zbiory znaków (240)
- 4.13. Implementacja zbiorów znaków w języku HLA (241)
- 4.14. Literały, stałe i wyrażenia zbiorów znaków w języku HLA (243)
- 4.15. Obsługa zbiorów znaków w bibliotece standardowej HLA (245)
- 4.16. Wykorzystywanie zbiorów znaków w programach HLA (249)
- 4.17. Tablice (250)
- 4.18. Deklarowanie tablic w programach HLA (251)
- 4.19. Literały tablicowe (252)
- 4.20. Odwołania do elementów tablicy jednowymiarowej (254)
- 4.21. Porządkowanie tablicy wartości (255)
- 4.22. Tablice wielowymiarowe (257)
- 4.22.1. Wierszowy układ elementów tablicy (258)
- 4.22.2. Kolumnowy układ elementów tablicy (262)
- 4.23. Przydział pamięci dla tablic wielowymiarowych (263)
- 4.24. Odwołania do elementów tablic wielowymiarowych w języku asemblerowym (266)
- 4.25. Rekordy (struktury) (267)
- 4.26. Stałe rekordowe (270)
- 4.27. Tablice rekordów (271)
- 4.28. Wykorzystanie tablic i rekordów w roli pól rekordów (272)
- 4.29. Wyrównanie pól w ramach rekordu (276)
- 4.30. Wskaźniki na rekordy (278)
- 4.31. Unie (279)
- 4.32. Unie anonimowe (282)
- 4.33. Typy wariantowe (283)
- 4.34. Przestrzenie nazw (284)
- 4.35. Tablice dynamiczne w języku asemblerowym (288)
- 4.36. Źródła informacji dodatkowych (290)
- 5.1. Procedury (292)
- 5.2. Zachowywanie stanu systemu (294)
- 5.3. Przedwczesny powrót z procedury (299)
- 5.4. Zmienne lokalne (300)
- 5.5. Symbole lokalne i globalne obiektów innych niż zmienne (306)
- 5.6. Parametry (306)
- 5.6.1. Przekazywanie przez wartość (307)
- 5.6.2. Przekazywanie przez adres (311)
- 5.7. Funkcje i wartości funkcji (314)
- 5.7.1. Zwracanie wartości funkcji (315)
- 5.7.2. Złożenie instrukcji języka HLA (316)
- 5.7.3. Atrybut @returns procedur języka HLA (319)
- 5.8. Rekurencja (321)
- 5.9. Deklaracje zapowiadające (326)
- 5.10. Deklaracje procedur w HLA 2.0 (327)
- 5.11. Procedury w ujęciu niskopoziomowym - instrukcja call (328)
- 5.12. Rola stosu w procedurach (330)
- 5.13. Rekordy aktywacji (333)
- 5.14. Standardowa sekwencja wejścia do procedury (336)
- 5.15. Standardowa sekwencja wyjścia z procedury (338)
- 5.16. Niskopoziomowa implementacja zmiennych automatycznych (340)
- 5.17. Niskopoziomowa implementacja parametrów procedury (342)
- 5.17.1. Przekazywanie argumentów w rejestrach (342)
- 5.17.2. Przekazywanie argumentów w kodzie programu (346)
- 5.17.3. Przekazywanie argumentów przez stos (348)
- 5.18. Wskaźniki na procedury (373)
- 5.19. Parametry typu procedurowego (377)
- 5.20. Nietypowane parametry wskaźnikowe (378)
- 5.21. Zarządzanie dużymi projektami programistycznymi (379)
- 5.22. Dyrektywa #include (380)
- 5.23. Unikanie wielokrotnego włączania do kodu tego samego pliku (383)
- 5.24. Moduły a atrybut external (384)
- 5.24.1. Działanie atrybutu external (389)
- 5.24.2. Pliki nagłówkowe w programach HLA (390)
- 5.25. Jeszcze o problemie zaśmiecania przestrzeni nazw (392)
- 5.26. Źródła informacji dodatkowych (395)
- 6.1. Zestaw instrukcji arytmetycznych procesora 80x86 (397)
- 6.1.1. Instrukcje mul i imul (398)
- 6.1.2. Instrukcje div i idiv (401)
- 6.1.3. Instrukcja cmp (404)
- 6.1.4. Instrukcje setcc (409)
- 6.1.5. Instrukcja test (411)
- 6.2. Wyrażenia arytmetyczne (413)
- 6.2.1. Proste przypisania (413)
- 6.2.2. Proste wyrażenia (414)
- 6.2.3. Wyrażenia złożone (417)
- 6.2.4. Operatory przemienne (423)
- 6.3. Wyrażenia logiczne (424)
- 6.4. Idiomy maszynowe a idiomy arytmetyczne (427)
- 6.4.1. Mnożenie bez stosowania instrukcji mul, imul i intmul (427)
- 6.4.2. Dzielenie bez stosowania instrukcji div i idiv (428)
- 6.4.3. Zliczanie modulo n za pośrednictwem instrukcji and (429)
- 6.5. Arytmetyka zmiennoprzecinkowa (430)
- 6.5.1. Rejestry jednostki zmiennoprzecinkowej (430)
- 6.5.2. Typy danych jednostki zmiennoprzecinkowej (438)
- 6.5.3. Zestaw instrukcji jednostki zmiennoprzecinkowej (439)
- 6.5.4. Instrukcje przemieszczania danych (439)
- 6.5.5. Instrukcje konwersji (442)
- 6.5.6. Instrukcje arytmetyczne (445)
- 6.5.7. Instrukcje porównań (451)
- 6.5.8. Instrukcje ładowania stałych na stos koprocesora (454)
- 6.5.9. Instrukcje funkcji przestępnych (455)
- 6.5.10. Pozostałe instrukcje jednostki zmiennoprzecinkowej (457)
- 6.5.11. Instrukcje operacji całkowitoliczbowych (459)
- 6.6. Tłumaczenie wyrażeń arytmetycznych
na kod maszynowy jednostki zmiennoprzecinkowej (459)
- 6.6.1. Konwersja notacji wrostkowej do odwrotnej notacji polskiej (461)
- 6.6.2. Konwersja odwrotnej notacji polskiej do kodu języka asemblerowego (464)
- 6.7. Obsługa arytmetyki zmiennoprzecinkowej
w bibliotece standardowej języka HLA (465)
- 6.8. Źródła informacji dodatkowych (465)
- 7.1. Struktury sterujące niskiego poziomu (468)
- 7.2. Etykiety instrukcji (468)
- 7.3. Bezwarunkowy skok do instrukcji (instrukcja jmp) (470)
- 7.4. Instrukcje skoku warunkowego (473)
- 7.5. Struktury sterujące "średniego" poziomu - jt i jf (477)
- 7.6. Implementacja popularnych struktur sterujących w języku asemblerowym (477)
- 7.7. Wstęp do podejmowania decyzji (478)
- 7.7.1. Instrukcje if..then..else (479)
- 7.7.2. Tłumaczenie instrukcji if języka HLA na język asemblerowy (484)
- 7.7.3. Obliczanie wartości złożonych wyrażeń logicznych - metoda pełnego obliczania wartości wyrażenia (489)
- 7.7.4. Skrócone obliczanie wyrażeń logicznych (490)
- 7.7.5. Wady i zalety metod obliczania wartości wyrażeń logicznych (492)
- 7.7.6. Efektywna implementacja instrukcji if w języku asemblerowym (494)
- 7.7.7. Instrukcje wyboru (500)
- 7.8. Skoki pośrednie a automaty stanów (511)
- 7.9. Kod spaghetti (514)
- 7.10. Pętle (515)
- 7.10.1. Pętle while (515)
- 7.10.2. Pętle repeat..until (517)
- 7.10.3. Pętle nieskończone (518)
- 7.10.4. Pętle for (519)
- 7.10.5. Instrukcje break i continue (521)
- 7.10.6. Pętle a rejestry (525)
- 7.11. Optymalizacja kodu (526)
- 7.11.1. Obliczanie warunku zakończenia pętli na końcu pętli (526)
- 7.11.2. Zliczanie licznika pętli wstecz (529)
- 7.11.3. Wstępne obliczanie niezmienników pętli (530)
- 7.11.4. Rozciąganie pętli (531)
- 7.11.5. Zmienne indukcyjne (533)
- 7.12. Mieszane struktury sterujące w języku HLA (534)
- 7.13. Źródła informacji dodatkowych (537)
- 8.1. Operacje o zwielokrotnionej precyzji (540)
- 8.1.1. Obsługa operacji zwielokrotnionej precyzji w bibliotece standardowej języka HLA (540)
- 8.1.2. Dodawanie liczb zwielokrotnionej precyzji (543)
- 8.1.3. Odejmowanie liczb zwielokrotnionej precyzji (547)
- 8.1.4. Porównanie wartości o zwielokrotnionej precyzji (548)
- 8.1.5. Mnożenie operandów zwielokrotnionej precyzji (553)
- 8.1.6. Dzielenie wartości zwielokrotnionej precyzji (556)
- 8.1.7. Negacja operandów zwielokrotnionej precyzji (566)
- 8.1.8. Iloczyn logiczny operandów zwielokrotnionej precyzji (568)
- 8.1.9. Suma logiczna operandów zwielokrotnionej precyzji (568)
- 8.1.10. Suma wyłączająca operandów zwielokrotnionej precyzji (569)
- 8.1.11. Inwersja operandów zwielokrotnionej precyzji (569)
- 8.1.12. Przesunięcia bitowe operandów zwielokrotnionej precyzji (570)
- 8.1.13. Obroty operandów zwielokrotnionej precyzji (574)
- 8.1.14. Operandy zwielokrotnionej precyzji w operacjach wejścia-wyjścia (575)
- 8.2. Manipulowanie operandami różnych rozmiarów (597)
- 8.3. Arytmetyka liczb dziesiętnych (599)
- 8.3.1. Literały liczb BCD (601)
- 8.3.2. Instrukcje maszynowe daa i das (601)
- 8.3.3. Instrukcje maszynowe aaa, aas, aam i aad (603)
- 8.3.4. Koprocesor a arytmetyka spakowanych liczb dziesiętnych (605)
- 8.4. Obliczenia w tabelach (607)
- 8.4.1. Wyszukiwanie w tabeli wartości funkcji (607)
- 8.4.2. Dopasowywanie dziedziny (613)
- 8.4.3. Generowanie tabel wartości funkcji (614)
- 8.4.4. Wydajność odwołań do tabel przeglądowych (618)
- 8.5. Źródła informacji dodatkowych (618)
- 9.1. Język czasu kompilacji - wstęp (619)
- 9.2. Instrukcje #print i #error (621)
- 9.3. Stałe i zmienne czasu kompilacji (623)
- 9.4. Wyrażenia i operatory czasu kompilacji (624)
- 9.5. Funkcje czasu kompilacji (626)
- 9.5.1. Funkcje czasu kompilacji - konwersja typów (628)
- 9.5.2. Funkcje czasu kompilacji - obliczenia numeryczne (630)
- 9.5.3. Funkcje czasu kompilacji - klasyfikacja znaków (630)
- 9.5.4. Funkcje czasu kompilacji - manipulacje łańcuchami znaków (631)
- 9.5.5. Odwołania do tablicy symboli (632)
- 9.5.6. Pozostałe funkcje czasu kompilacji (633)
- 9.5.7. Konwersja typu stałych napisowych (634)
- 9.6. Kompilacja warunkowa (635)
- 9.7. Kompilacja wielokrotna (pętle czasu kompilacji) (640)
- 9.8. Makrodefinicje (procedury czasu kompilacji) (644)
- 9.8.1. Makrodefinicje standardowe (644)
- 9.8.2. Argumenty makrodefinicji (647)
- 9.8.3. Symbole lokalne makrodefinicji (654)
- 9.8.4. Makrodefinicje jako procedury czasu kompilacji (657)
- 9.8.5. Symulowane przeciążanie funkcji (658)
- 9.9. Tworzenie programów czasu kompilacji (664)
- 9.9.1. Generowanie tabel wartości funkcji (664)
- 9.9.2. Rozciąganie pętli (669)
- 9.10. Stosowanie makrodefinicji w osobnych plikach kodu źródłowego (670)
- 9.11. Źródła informacji dodatkowych (671)
- 10.1. Czym są dane bitowe? (674)
- 10.2. Instrukcje manipulujące bitami (675)
- 10.3. Znacznik przeniesienia w roli akumulatora bitów (683)
- 10.4. Wstawianie i wyodrębnianie łańcuchów bitów (684)
- 10.5. Scalanie zbiorów bitów i rozpraszanie łańcuchów bitowych (688)
- 10.6. Spakowane tablice łańcuchów bitowych (691)
- 10.7. Wyszukiwanie bitów (693)
- 10.8. Zliczanie bitów (696)
- 10.9. Odwracanie łańcucha bitów (699)
- 10.10. Scalanie łańcuchów bitowych (701)
- 10.11. Wyodrębnianie łańcuchów bitów (702)
- 10.12. Wyszukiwanie wzorca bitowego (704)
- 10.13. Moduł bits biblioteki standardowej HLA (705)
- 10.14. Źródła informacji dodatkowych (708)
- 11.1. Instrukcje łańcuchowe procesorów 80x86 (710)
- 11.1.1. Sposób działania instrukcji łańcuchowych (710)
- 11.1.2. Przedrostki instrukcji łańcuchowych - repx (711)
- 11.1.3. Znacznik kierunku (711)
- 11.1.4. Instrukcja movs (714)
- 11.1.5. Instrukcja cmps (719)
- 11.1.6. Instrukcja scas (723)
- 11.1.7. Instrukcja stos (724)
- 11.1.8. Instrukcja lods (725)
- 11.1.9. Instrukcje lods i stos w złożonych operacjach łańcuchowych (726)
- 11.2. Wydajność instrukcji łańcuchowych procesorów 80x86 (726)
- 11.3. Źródła informacji dodatkowych (727)
- 12.1. Wstęp do programowania obiektowego (730)
- 12.2. Klasy w języku HLA (733)
- 12.3. Obiekty (736)
- 12.4. Dziedziczenie (738)
- 12.5. Przesłanianie (739)
- 12.6. Metody wirtualne a procedury statyczne (740)
- 12.7. Implementacje metod i procedur klas (742)
- 12.8. Implementacja obiektu (747)
- 12.8.1. Tabela metod wirtualnych (750)
- 12.8.2. Reprezentacja w pamięci obiektu klasy pochodnej (752)
- 12.9. Konstruktory i inicjalizacja obiektów (757)
- 12.9.1. Konstruktor a dynamiczny przydział obiektu (759)
- 12.9.2. Konstruktory a dziedziczenie (761)
- 12.9.3. Parametry konstruktorów i przeciążanie procedur klas (765)
- 12.10. Destruktory (766)
- 12.11. Łańcuchy _initialize_ oraz _finalize_ w języku HLA (767)
- 12.12. Metody abstrakcyjne (774)
- 12.13. Informacja o typie czasu wykonania (RTTI) (777)
- 12.14. Wywołania metod klasy bazowej (779)
- 12.15. Źródła informacji dodatkowych (780)
PODZIĘKOWANIA (15)
1. WSTĘP DO JĘZYKA ASEMBLEROWEGO (17)
2. REPREZENTACJA DANYCH (73)
3. DOSTĘP DO PAMIĘCI I JEJ ORGANIZACJA (135)
4. STAŁE, ZMIENNE I TYPY DANYCH (183)
5. PROCEDURY I MODUŁY (291)
6. ARYTMETYKA (397)
7. NISKOPOZIOMOWE STRUKTURY
STERUJĄCE WYKONANIEM PROGRAMU (467)
8. ZAAWANSOWANE OBLICZENIA W JĘZYKU ASEMBLEROWYM (539)
9. MAKRODEFINICJE I JĘZYK CZASU KOMPILACJI (619)
10. MANIPULOWANIE BITAMI (673)
11. OPERACJE ŁAŃCUCHOWE (709)
12. KLASY I OBIEKTY (729)
A: TABELA KODÓW ASCII (781)
SKOROWIDZ (785)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II Randall Hyde (15) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(3)
(2)
(2)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie