- Serie wydawnicze:
- Po prostu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 480
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Po prostu Office 2003 PL
Steve Sagman
Opis
książki
:
Po prostu Office 2000 PL
- przekonaj się o nowych możliwościach Worda 2000 PL, dzięki któremu można stworzyć zarówno proste listy, jak również interaktywne formularze,
- wykorzystaj aplikację Excel 2000 PL do budowania obszernych, efektywnych i ciekawie wyglądających skoroszytów i baz danych,
- korzystając z programu Outlook 2000 PL spraw, aby dostęp do wiadomości pocztowych stał się wydajniejszy i szybszy, jak również efektywnie wykorzystaj możliwości interaktywnych kontaktów z innymi użytkownikami sieci komputerowych.
Wybrane bestsellery
-
Nowa wersja Office"a to także nowe możliwości wszystkich programów zawartych w tym pakiecie. Worda 2003 wzbogacono o funkcje wyszukiwania informacji w internecie; Excel 2003 to łatwiejsza nawigacja po dokumencie i nowe możliwości pracy grupowej; Accessa 2003 rozszerzono o funkcje sprawdzania błędów; Powerpoint ma teraz nowe możliwości w zakresie odtwarzania plików multimedialnych; a Outlook 2003 -- najbardziej zmodyfikowany w nowej odsłonie -- jest teraz znacznie prostszy w obsłudze.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce znajdziesz: Wyjaśnienie podstaw działania i przeznaczenia aplikacji Office XP. Przedstawienie nowych, udoskonalonych i zaawansowanych właściwości pakietu, których zadaniem jest ułatwienie i przyspieszenie pracy użytkownika. Zaprezentowanie sposobu tworzenia prawdziwych projektów za pomocą programów Word, Excel, PowerPoint, Access i Outlo
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi Windows 95? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat Windows, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę ksią
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
To praktyczny podręcznik do nauki programowania w języku VBA. Punktem wyjścia jest proces rejestrowania makr oraz rozpoczęcie pracy w edytorze VBE. Dalej omówiono składnię języka VBA, potrzebne obiekty i metody oraz sposoby korzystania z pętli i funkcji, w tym funkcje wbudowane. Pokazano sposoby tworzenia interfejsów użytkownika zawierających takie elementy jak okna komunikatów, pola wprowadzania danych, niestandardowe okna dialogowe czy złożone formularze. Zaprezentowano także zasady budowania i debugowania modułowego kodu. W książce znalazło się wiele wskazówek oraz fragmentów kodu ułatwiających tworzenie przydatnych makr, dzięki którym praca z pakietem Office nabiera zupełnie innego kształtu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,90 zł najniższa cena z 30 dni)
44.90 zł
149.00 zł (-70%) -
Promocja
Współczesne firmy, coraz bardziej zależne od technologii i zmuszone do coraz szybszego tempa działania, znacząco zmieniają sposoby tworzenia własnych rozwiązań biznesowych. Wiele z nich rozwiązuje różne problemy za pomocą technologii low-code i no-code, jednak dostępnych jest znacznie więcej możliwości. W tym praktycznym przewodniku zaawansowani uż- PDF + ePub pkt
Tworzenie rozwiązań za pomocą Microsoft Power Platform. Rozwiązywanie codziennych problemów w przedsiębiorstwie Tworzenie rozwiązań za pomocą Microsoft Power Platform. Rozwiązywanie codziennych problemów w przedsiębiorstwie
(80,99 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
Promocja
Microsoft Teams is used in hundreds of thousands of organizations to help keep remote and hybrid workplaces with dispersed workforces running smoothly. But while Microsoft Teams can seem easy for the user, Teams administrators must stay on top of a wide range of topics, including device administration techniques, quality benchmarks, and security an- ePub + Mobi pkt
(271,15 zł najniższa cena z 30 dni)
277.85 zł
329.00 zł (-16%) -
Promocja
Processing information efficiently is critical to the successful operation of modern organizations. One particularly helpful tool is Microsoft Power Automate, a low-code/no-code development platform designed to help tech-savvy users create and implement workflows. This practical book explains how small-business and enterprise users can replace manu- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
251.95 zł
289.00 zł (-13%) -
Promocja
Szybka metoda nauki Microsoft Project! Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Project. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. Szybko rozpocznij nowy plan, buduj listy zadań i przydzielaj zaso(73,59 zł najniższa cena z 30 dni)
73.59 zł
89.99 zł (-18%) -
Promocja
Wykorzystaj funkcje programu Excel 2021 do budowy arkuszy kalkulacyjnych, które rozwiązują problemy biznesowe i dostarczają wiarygodnych odpowiedzi. Bazując na swoim niezrównanym doświadczeniu, Paul McFedries pomoże w pełni wykorzystać potencjał istniejących formuł i funkcji, uwzględniając najnowsze usprawnienia, poczynając od tablic dynamicznych p- PDF + ePub pkt
(80,99 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
This new edition book covers a progressive broadening of your existing skills and addresses the most modern features of Office 2021 apps. Among the many interesting functionalities, you’ll find a section on presenting with PowerPoint and the latest Microsoft Teams top tips to communicate, collaborate, present, and share content during meetings and the mobile app.
- PDF + ePub pkt
Learn Microsoft Office 2021. Your one-stop guide to upskilling with new features of Word, PowerPoint, Excel, Outlook, and Teams - Second Edition Learn Microsoft Office 2021. Your one-stop guide to upskilling with new features of Word, PowerPoint, Excel, Outlook, and Teams - Second Edition
-
Microsoft 365 is a suite for productivity and collaboration widely adopted by organizations worldwide. This M365 fundamentals guide features over 101 tips, tricks, and best practices for collaboration and productivity. By the end of this book, you'll understand the purpose of each M365 app and when and how to use it to work more efficiently.
- PDF + ePub pkt
Microsoft 365 Fundamentals Guide. Over 100 tips and tricks to help you get up and running with M365 quickly Microsoft 365 Fundamentals Guide. Over 100 tips and tricks to help you get up and running with M365 quickly
-
Microsoft Teams is packed with impressive capabilities for modern organizations such as real-time communication, voice capabilities, application integration, and more. This practical guide helps you discover these advanced features with Power Platform to modernize your organization’s infrastructure.
- PDF + ePub pkt
Expert Microsoft Teams Solutions. A guide to Teams architecture and integration for advanced end users and administrators Expert Microsoft Teams Solutions. A guide to Teams architecture and integration for advanced end users and administrators
-
Work Smarter with Microsoft OneNote is a practical guide that covers how to make a digital notebook that improves productivity and collaboration. This book will make your life simpler by guiding you through solutions for storing and creating your notes and then sharing them easily with your team, department, committee, or board.
- PDF + ePub pkt
Work Smarter with Microsoft OneNote. An expert guide to setting up OneNote notebooks to become more organized, efficient, and productive Work Smarter with Microsoft OneNote. An expert guide to setting up OneNote notebooks to become more organized, efficient, and productive
Zobacz pozostałe książki z serii Po prostu
-
Z tej książki dowiesz się, czym jest i jak działa Windows 7, jakie wymagania musi spełniać komputer, by system ten pracował prawidłowo, jak rozpocząć pracę i zapewnić bezpieczeństwo swoim danym. Nauczysz się korzystać z podstawowych funkcji Windows 7, obchodzić się z plikami, folderami, oknami, obsługiwać multimedia i drukarki. Dowiesz się, jak używać programów towarzyszących, takich jak edytory tekstu i grafiki czy kalkulator. Odkryjesz, jak dostosować wygląd ekranu i pasek zadań do swoich upodobań, jak używać funkcji ułatwiających pracę w systemie oraz jak konfigurować optymalne połączenia sieciowe. Po lekturze tej książki będziesz mógł swobodnie poruszać się po całym systemie Windows 7.
- Druk
Niedostępna
-
Sprawdź sam, jak działa OpenOffice! Po co płacić, skoro możesz mieć programy o podobnej funkcjonalności zupełnie za darmo? OpenOffice jest dostępny dla każdego - naprawdę nie ponosisz żadnych kosztów. Programy składające się na pakiet OpenOffice.ux.pl z całkowitym powodzeniem wykorzystasz zarówno w domu, jak i swojej małej firmie. A z tą książką nauczysz się zarówno formatować tekst, jak i generować wykresy, używać funkcji arkusza kalkulacyjnego oraz tworzyć prezentacje w programie Impress.
- Druk
Niedostępna
-
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz możliwości JavaScriptu oraz zaczniesz stosować go w codziennej pracy. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje, począwszy od podstaw tworzenia interaktywnej witryny internetowej, a skończywszy między innymi na dodawaniu zaawansowanych funkcji, oferowanych przez bibliotekę jQuery. Już po krótkiej lekturze tchniesz życie w swoje strony internetowe, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, bez problemu stworzysz efektowną aplikację internetową!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi FrontPage 98? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat FrontPage, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Piękno - i zarazem niebezpieczeństwo - WWW zawiera się w tym, że każdy może opublikować własne informacje szybko i łatwo. W dzisiejszym świecie komputerowym WWW stanowi najszybciej rozrastający się obszar. Każdego miesiąca dodawane są tysiące nowych stron, zarówno wielkich kompanii, jak i prywatnych użytkowników. Netscape Navigator jest najpopularn
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się CorelDRAW? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cie krok po kroku przez polecenia CorelDRAW, prezentując kolejne czynności. Możesz też potraktować tę książkę jako leksykon: znajdź potrzebną in
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi Windows NT PL? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat Windows, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę k
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka wyjaśnia podstawowe zasady posługiwania się najnowszą wersją sztandarowego arkusza kalkulacyjnego Microsoftu - Excelem 97. To naprawdę potężne narzędzie, ale na szczęście dość łatwe do opanowania nawet dla "zielonego" użytkownika komputera. Jedynym niezbędnym wymogiem jest przynajmniej podstawowa umiejętność obsługi systemu Windows 95. Nie
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książki serii "Po prostu" są unikalnym sposobem na zapoznanie się z pakietem dowolnego oprogramowania. W tym układzie pojedyncza strona - w większości wypadków - zawiera informacje dotyczące konkretnego tematu. Każda strona posiada zwięzłą instrukcję, która krok po kroku pokazuje, jak wykonać określony rodzaj zadania, oraz ilustracje i wyjaśnienia,
- Druk pkt
Niedostępna
-
Piękno - i zarazem niebezpieczeństwo - WWW zawiera się w tym, że każdy może opublikować własne informacje szybko i łatwo. W dzisiejszym świecie komputerowym WWW stanowi najszybciej rozrastający się obszar. Każdego miesiąca dodawane są tysiące nowych stron, zarówno wielkich kompanii, jak i prywatnych użytkowników. Netscape Navigator 3 jest najpopula
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Po prostu Office 2000 PL" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Po prostu Office 2000 PL" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Po prostu Office 2000 PL" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Po prostu Office 2000 PL (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Web Express Numer 8/2000Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ostatnią już książką z "najłatwiejszej" serii jest "Po prostu MS Office 2000 PL". Książka jest nieco grubsza od swoich poprzedniczek ponieważ zawiera nieco więcej informacji. Każdy element pakietu ma swoją odrębną część i jest niezwykle obszerny jak na książkę z tej serii). Możnaby się dziwić po co poprzednie książki jeżeli tutaj wszystko jest. I tu jest mały problem. W książce nie ma wszystkiego, ale nie można tego zaliczyć do błedów autora. W książce nie opisano krok po kroku każdej funkcji tylko najbardziej przydatne, które są najczęściej wykorzystywane przez użytkowników w najczęstszych operacjach przy użyciu pakietu. Dodatkowo opisane są również mniejsze programy, które nie mogły znaleźć swojego miejsca w osobnej książce. Trochę zaskoczył mnie brak informacji na temat MS FrontPage2000. Co prawda jest to składnik rozszerzonej wersji Office 2000, ale chyba na tyle rozpowszchniony, że wypadałoby go opisać. Ogólnie podręcznik gorąco polecam - powinien leżeć zawsze na Twoim biurku.
Cechą rozpoznawczą serii "Po prostu..." Wydawnictwa Helion jest duża przejrzystość książki, ograniczone do minimum informacje, pozwalające korzystać z książki bezpośrednio z włączonym programem oraz oczywiście cena. Do książek nie dodaje się CD ROMów z wersjami demonstracyjnymi toteż cena może być znacznie niższa.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Microsoft Office 2000 for Windows VQG
- Tłumaczenie:
- Maria Sokół, Łukasz Orzechowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7237-7, 8371972377
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-05-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1407
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » MS Office
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- Pulpit systemu Windows (18)
- Główne elementy pulpitu w systemie Windows (19)
- Korzystanie z myszy (20)
- Wybieranie pozycji z menu i pasków narzędzi (21)
- Dokonywanie wyborów w oknach dialogowych (22)
- Korzystanie z systemu Windows (23)
- Przełączanie i zamykanie okien (24)
- Cofanie zmian (26)
- Otwieranie dokumentu pakietu Office (27)
- Tworzenie nowego dokumentu (28)
- Zwracanie się o pomoc do Asystenta pakietu Office (29)
- Wpisywanie tekstu (30)
- Zaznaczanie tekstu za pomocą myszy (31)
- Zaznaczanie i zastępowanie tekstu za pomocą klawiatury (32)
- Przeciąganie i upuszczanie tekstu (33)
- Wybieranie i formatowanie obiektów (34)
- Kopiowanie ustawień formatowania za pomocą Malarza formatów (36)
- Wybieranie wyświetlanych pasków narzędzi (37)
- Zwiększanie i zmniejszanie skali wyświetlania (38)
- Konfigurowanie ustawień strony (39)
- Drukowanie (40)
- Zapisywanie zmian (41)
- Ponowne otwieranie zapisanego pliku (42)
- Wychodzenie z aplikacji pakietu Office (43)
- Etapy tworzenia dokumentów programu Word (48)
- Uruchamianie Worda (49)
- Okno programu Word (50)
- Opis elementów okna (51)
- Tworzenie nowego dokumentu (54)
- Tworzenie nowego dokumentu za pomocą kreatora lub szablonu (55)
- Wpisywanie tekstu (56)
- Włączenie wyświetlania białych znaków (znaki niedrukowane) (57)
- Edycja tekstu (58)
- Wyszukiwanie tekstu (59)
- Zamienianie tekstu (60)
- Korzystanie z widoku układu strony (61)
- Korzystanie z widoku konspektu (62)
- Korzystanie z widoku układu dla sieci Web (63)
- Zmiana kroju i rozmiaru czcionki (66)
- Pogrubienie, kursywa i podkreślenie (67)
- Zmiana odstępów pomiędzy znakami (68)
- Zmienianie wielkości liter (69)
- Korzystanie z dodatkowych opcji zmiany wyglądu czcionki (70)
- Zaznaczanie akapitów (71)
- Ustawianie wcięć akapitów za pomocą linijki (72)
- Ustawianie wcięcia pierwszego wiersza akapitu (73)
- Ustawianie wcięć za pomocą okna dialogowego Akapit (74)
- Ustawianie podwójnych odstępów między wierszami (75)
- Wyrównywanie do środka i justowanie akapitów (76)
- Ustawianie tabulatorów (77)
- Tworzenie list wypunktowanych (78)
- Tworzenie list numerowanych (79)
- Wyszukiwanie i zamiana formatowania (80)
- Korzystanie ze stylów (81)
- Wybieranie stylu tekstu (82)
- Tworzenie stylu akapitu (83)
- Modyfikowanie stylu akapitu (84)
- Tworzenie stylu czcionki (85)
- Zmienianie rozmiaru i orientacji strony (88)
- Zmiana szerokości marginesów (89)
- Definiowanie nagłówków i stopek (90)
- Tworzenie sekcji (91)
- Dzielenie dokumentu na strony (92)
- Numerowanie stron (93)
- Definiowanie kolumn tekstu (94)
- Autoformatowanie dokumentu (95)
- Rozpoczęcie tworzenia tabeli (98)
- Rysowanie tabeli (99)
- Rysowanie tabel o bardziej skomplikowanej strukturze (100)
- Wpisywanie danych do tabeli (101)
- Ustawianie wyrównania i orientacji tekstu w komórkach tabeli (102)
- Sumowanie danych liczbowych (103)
- Usuwanie danych z tabeli (104)
- Wstawianie wierszy i kolumn (105)
- Łączenie komórek (106)
- Stosowanie obramowań i cieniowania (107)
- Przekształcanie tekstu na tabelę (108)
- Automatyczne poprawianie literówek (110)
- Umieszczanie symboli z czcionki Wingdings (111)
- Korzystanie z Autotekstu (112)
- Drukowanie kopert (114)
- Opcje drukowania kopert (115)
- Zapisywanie dokumentu jako szablonu (116)
- Korzystanie z automatycznego zapisywania (117)
- Tworzenie listów seryjnych za pomocą Korespondencji seryjnej (118)
- Wstawianie hiperłączy (120)
- Edycja hiperłącza (122)
- Sprawdzanie, jak dokument będzie wyglądał jako strona WWW (123)
- Zapisywanie dokumentu w formie strony WWW (124)
- Tworzenie witryn Internetowych za pomocą Kreatora stron sieci Web (125)
- Formatowanie dokumentu za pomocą motywów (126)
- Etapy tworzenia arkusza kalkulacyjnego programu Excel (130)
- Uruchamianie Excela (131)
- Okno programu Excel (132)
- Najważniejsze elementy okna programu Excel (133)
- Tworzenie nowego skoroszytu (134)
- Korzystanie z szablonów (136)
- Poruszanie się po arkuszu (137)
- Wpisywanie danych do komórki (138)
- Edycja komórek (139)
- Dodawanie hiperłącza (140)
- Wypełnianie zakresu wpisów (141)
- Automatyczne wypełnianie zakresu komórek (142)
- Wprowadzanie prostych obliczeń (143)
- Tworzenie prostej formuły (144)
- Sumowanie wierszy i kolumn (145)
- Sumowanie kolumn za pomocą funkcji Suma (146)
- Kopiowanie formuły do sąsiednich komórek (147)
- Obliczanie średniej wartości liczb za pomocą funkcji Średnia (148)
- Wykonywanie operacji na liczbach nie położonych w sąsiednich komórkach (149)
- Tworzenie formuł za pomocą kreatora Wklej funkcję (150)
- Zwiększanie rozmiaru kolumn i wierszy (154)
- Wstawianie wierszy i kolumn (155)
- Wstawianie i usuwanie komórek (156)
- Przenoszenie i kopiowanie danych (157)
- Blokowanie nagłówków (158)
- Korzystanie z narzędzia Autoformatowanie (160)
- Formatowanie tekstu (161)
- Wyrównywanie do środka napisów nie mieszczących się w komórce (162)
- Formatowanie liczb (163)
- Tworzenie obramowań (164)
- Dodawanie cieniowania do komórek (165)
- Korzystanie z formatowania warunkowego (166)
- Tworzenie stylu (167)
- Używanie zdefiniowanych stylów (168)
- Tworzenie wykresu domyślnego (170)
- Tworzenie wykresu za pomocą Kreatora wykresów (171)
- Modyfikowanie wykresu (172)
- Modyfikowanie typu wykresu (174)
- Modyfikowanie obszaru wykresu, obszaru kreślenia oraz linii siatki (175)
- Modyfikowanie tytułu, osi oraz legendy (177)
- Modyfikowanie serii danych (179)
- Dodawanie danych do wykresu (181)
- Dodawanie tabel danych i linii trendu (182)
- Tworzenie raportu tabeli przestawnej (184)
- Tworzenie raportu wykresu przestawnego (186)
- Tworzenie bazy danych (188)
- Tworzenie formularza (189)
- Sortowanie bazy danych (190)
- Wyszukiwanie danych (191)
- Sumowanie danych liczbowych w bazie danych (192)
- Przechodzenie do innego arkusza (194)
- Nadawanie arkuszom nazw (195)
- Odnoszenie się w formułach do danych znajdujących się na innych arkuszach (196)
- Łączenie danych w arkuszu (197)
- Nadawanie nazw zakresom (198)
- Sprawdzanie poprawności skoroszytu (199)
- Wyszukiwanie wyników (200)
- Śledzenie zmian (201)
- Przeglądanie zmian (202)
- Wstawianie komentarzy (203)
- Ochrona i udostępnianie skoroszytu (204)
- Scalanie skoroszytów (206)
- Otwieranie dokumentu w sieci (208)
- Uruchamianie kwerendy sieci Web (209)
- Zapisywanie skoroszytu w postaci strony WWW (210)
- Etapy tworzenia prezentacji PowerPoint (214)
- Uruchamianie programu PowerPoint (215)
- Okno główne programu PowerPoint (216)
- Elementy okna PowerPoint (217)
- Tworzenie nowej prezentacji (220)
- Korzystanie z Kreatora zawartości (221)
- Korzystanie z szablonów projektu (222)
- Korzystanie z przykładowej prezentacji (223)
- Przełączanie się między widokami (224)
- Dodawanie slajdów (226)
- Przełączanie się do widoku konspektu (228)
- Wpisywanie tekstu (229)
- Zastępowanie tekstu (230)
- Zmiana kolejności slajdów (231)
- Wyświetlanie wyłącznie tytułów slajdów (232)
- Wstawianie i usuwanie slajdów (233)
- Przygotowanie slajdu tekstowego (236)
- Wypełnianie symboli zastępczych (237)
- Zaznaczanie bloków tekstu (238)
- Przesuwanie i zmiana rozmiarów bloku tekstu (239)
- Formatowanie tekstu (240)
- Zmiana układu tekstu w bloku (241)
- Tworzenie wykresu (244)
- Zastępowanie w arkuszu kalkulacyjnym danych przykładowych własnymi (245)
- Zmiana typu wykresu (246)
- Zapisywanie formatu niestandardowego wykresu (247)
- Wyświetlanie legendy i linii siatki (248)
- Dodawanie tytułu wykresu (249)
- Dodawanie etykiet danych (250)
- Pobieranie danych według wierszy lub kolumn (251)
- Formatowanie elementów wykresu (254)
- Wysuwanie wycinka wykresu kołowego (255)
- Tworzenie wykresów typu Maks-min-zamknięcie (256)
- Zastępowanie wykresów 2-W wykresami 3-W (257)
- Modyfikowanie wyglądu wykresów 3-W (258)
- Przesuwanie wykresów i zmiana ich rozmiarów (259)
- Przygotowanie schematu organizacyjnego (262)
- Wprowadzanie nazwisk i tytułów (263)
- Dodawanie kolejnych elementów schematu organizacyjnego (264)
- Formatowanie bloków, tekstu i linii (266)
- Zmiana stylu schematu organizacyjnego (267)
- Kończenie pracy nad schematem organizacyjnym i wychodzenie z programu Microsoft Organization Chart (268)
- Tworzenie tabeli (269)
- Wprowadzanie danych i formatowanie tabeli (270)
- Wybieranie nowego projektu (272)
- Zmiana schematu kolorów (273)
- Przełączanie się do widoków wzorca slajdów i wzorca tytułu (274)
- Zmiana koloru tła i cieniowania (275)
- Zmiana czcionek (276)
- Zmiana zawartości nagłówka i stopki (277)
- Dodawanie logo do tła slajdu (278)
- Zapisywanie projektu użytkownika (279)
- Korzystanie z widoku sortowania slajdów (280)
- Sortowanie slajdów (281)
- Zmiana projektu w widoku sortowania slajdów (282)
- Kopiowanie i usuwanie slajdów (284)
- Rysowanie kształtów i linii (286)
- Dodawanie wstępnie zdefiniowanych kształtów i pól tekstowych (288)
- Dodawanie cieniowania i efektów trójwymiarowych (290)
- Dopasowywanie tekstu do kształtu (291)
- Grupowanie i rozgrupowywanie obiektów (293)
- Zmiana kolejności i obracanie kształtów (294)
- Korzystanie z obrazów ClipArt (295)
- Dodawanie efektów przejścia (298)
- Dodawanie wstępnie zdefiniowanych animacji (299)
- Tworzenie animacji niestandardowych (300)
- Dodawanie sekwencji audio i wideo (301)
- Dodawanie przycisków akcji (303)
- Konfigurowanie pokazu (304)
- Pokaz (305)
- Wstawianie hiperłącza (308)
- Otwieranie prezentacji sieciowej (310)
- Przeglądanie prezentacji jako strony WWW (311)
- Zapisywanie prezentacji jako strony WWW (312)
- Kolejne etapy tworzenia bazy danych programu Access (316)
- Uruchamianie programu Access (317)
- Okno główne aplikacji Access (318)
- Podstawowe elementy okna programu Access (319)
- Tworzenie nowej bazy danych (322)
- Zapisywanie bazy danych (323)
- Tworzenie bazy danych za pomocą kreatora (324)
- Przeglądanie bazy danych (326)
- Wprowadzanie danych do tabeli (328)
- Edycja danych tabeli (329)
- Drukowanie tabeli (330)
- Tworzenie tabeli (331)
- Zapisywanie tabeli (332)
- Tworzenie tabeli za pomocą kreatora tabel (333)
- Dodawanie pola do tabeli w widoku projektu (335)
- Definiowanie rozmiaru i formatu pola (336)
- Definiowanie tytułu i wartości domyślnej (337)
- Pola wymagane i indeksowane (338)
- Wprowadzanie danych do formularza (340)
- Przeglądanie i edycja rekordów w formularzu (341)
- Tworzenie i zapisywanie formularza (342)
- Tworzenie formularza przy użyciu kreatora formularzy (344)
- Wyświetlanie formularza w widoku projektu (346)
- Zmiana umiejscowienia formantu (347)
- Zmiana rozmiarów formantów i (etykiet )
niezależnie od formantów (348)
- Zapisywanie etykiet (349)
- Formatowanie etykiet (350)
- Dodawanie listy rozwijanej (351)
- Konfigurowanie formularza i formantów (353)
- Znajdowanie danych w tabeli i formularzu (356)
- Sortowanie rekordów (357)
- Definiowanie filtra (358)
- Dodawanie do filtra wyrażeń (360)
- Konfigurowanie i uruchamianie kwerendy wybierającej (362)
- Zapisywanie kwerendy i drukowanie wyników (364)
- Projektowanie kwerendy za pomocą kreatora prostych kwerend (366)
- Dodawanie do kwerendy kryteriów (367)
- Obliczanie sumy w kwerendzie (368)
- Wyszukiwanie rekordów bliźniaczych i różniących się (369)
- Aktualizowanie rekordów tabeli za pomocą kwerendy aktualizującej (370)
- Usuwanie rekordów tabeli za pomocą kwerendy usuwającej (371)
- Dołączanie rekordów do tabeli za pomocą kwerendy dołączającej (372)
- Tworzenie tabeli za pomocą kwerendy tworzenia tabeli (373)
- Kwerendy krzyżowe (374)
- Przeglądanie i drukowanie raportu (376)
- Tworzenie raportu za pomocą autoraportu (378)
- Przygotowywanie raportu za pomocą kreatora raportów (380)
- Wprowadzanie poprawek w raporcie w widoku Projekt (382)
- Sortowanie i grupowanie rekordów w raporcie (383)
- Korzystanie z opcji autoformatowania raportu (384)
- Tworzenie wykresów i etykiet pocztowych (385)
- Tworzenie i zapisywanie stron dostępu do danych (388)
- Tworzenie strony dostępu do danych za pomocą kreatora stron (390)
- Tworzenie strony dostępu do danych za pomocą kreatora AutoPage (392)
- Modyfikowanie strony w widoku projektu (393)
- Zmiana stylu w widoku projektu (394)
- Wstawianie wykresu na stronie dostępu do danych (395)
- Wstawianie tabeli przestawnej do strony dostępu do danych (396)
- Wstawianie arkusza kalkulacyjnego do strony dostępu do danych (397)
- Tworzenie pola do przechowywania hiperłączy (398)
- Dodawanie hiperłącza (399)
- Etapy konfiguracji systemu zarządzania programem Outlook (404)
- Uruchamianie programu Outlook (405)
- Okno folderu Skrzynka odbiorcza (406)
- Elementy okna folderu Skrzynka odbiorcza (407)
- Łączenie się z Internetem (408)
- Korzystanie z okna Outlook na dziś (409)
- Ściąganie poczty (412)
- Czytanie listu (413)
- Zamykanie okna wiadomości (414)
- Panel listy folderów (415)
- Odpowiadanie na wiadomość (416)
- Przesyłanie wiadomości dalej (418)
- Drukowanie wiadomości (420)
- Zmiana widoku wyświetlania (421)
- Wyszukiwanie w wiadomości fragmentu tekstu (422)
- Usuwanie wiadomości (423)
- Ustawianie opcji formatu poczty (426)
- Tworzenie papeterii (428)
- Przygotowywanie podpisu (429)
- Rozpoczynanie i adresowanie nowej wiadomości (430)
- Wprowadzanie i formatowanie tekstu (432)
- Tworzenie wiadomości w innym formacie lub przy użyciu innego programu (434)
- Konfigurowanie opcji wiadomości (435)
- Dołączanie do wiadomości plików i elementów (436)
- Wstawianie do wiadomości obiektu (438)
- Zapisywanie i wysyłanie wiadomości (440)
- Przesuwanie wiadomości do innego folderu (442)
- Tworzenie folderu (443)
- Organizacja poczty (444)
- Definiowanie reguły (446)
- Przesuwanie i usuwanie folderu (448)
- Ustawianie opcji kontaktów (450)
- Dodawanie kontaktu (451)
- Dodawanie kontaktu z wiadomości e-mail (452)
- Usuwanie kontaktu (453)
- Przeglądanie zadań (456)
- Konfigurowanie opcji zadań (457)
- Dodawanie zadania (458)
- Zlecanie zadań (459)
- Zmiana stanu zadania (460)
- Przeglądanie Kalendarza (461)
- Ustawianie opcji Kalendarza (462)
- Umieszczanie wpisu w Kalendarzu (463)
- Definiowanie spotkania cyklicznego (464)
- Zapraszanie uczestników spotkania (465)
- Wydarzenia (466)
Część I. Wprowadzenie (15)
Rozdział 1. Wprowadzenie do systemu Windows (17)
Rozdział 2. Posługiwanie się pakietem Office (25)
Część II. Microsoft Word (45)
Rozdział 3. Wprowadzenie do Worda 2000 (47)
Rozdział 4. Wpisywanie i edycja tekstu (53)
Rozdział 5. Formatowanie tekstu (65)
Rozdział 6. Formatowanie stron (87)
Rozdział 7. Tworzenie tabel (97)
Rozdział 8. Opcje specjalne programu Word (109)
Rozdział 9. Word i strony WWW (119)
Część III. Microsoft Excel (127)
Rozdział 10. Wprowadzenie do Excela 2000 (129)
Rozdział 11. Wprowadzanie formuł i danych (135)
Rozdział 12. Tworzenie struktury arkusza (153)
Rozdział 13. Formatowanie arkusza (159)
Rozdział 14. Korzystanie z wykresów (169)
Rozdział 15. Excel i bazy danych (187)
Rozdział 16. Opcje specjalne programu Excel (193)
Rozdział 17. Excel i strony WWW (207)
Część IV. Microsoft PowerPoint (211)
Rozdział 18. PowerPoint 2000 - wprowadzenie (213)
Rozdział 19. Konstruowanie prezentacji (219)
Rozdział 20. Przygotowywanie konspektu prezentacji (227)
Rozdział 21. Przygotowywanie slajdów tekstowych (235)
Rozdział 22. Przygotowywanie slajdów z wykresami (243)
Rozdział 23. Formatowanie wykresów (253)
Rozdział 24. Tworzenie schematów organizacyjnych i tabel (261)
Rozdział 25. Dostosowywanie prezentacji (271)
Rozdział 26. Rysowanie na slajdzie (285)
Rozdział 27. Pokaz slajdów (297)
Rozdział 28. PowerPoint a WWW (307)
Część V. Microsoft Access (313)
Rozdział 29. Access 2000 - wprowadzenie (315)
Rozdział 30. Tworzenie bazy danych (321)
Rozdział 31. Tworzenie tabeli (327)
Rozdział 32. Tworzenie formularza (339)
Rozdział 33. Rekordy danych (355)
Rozdział 34. Stosowanie kwerend (361)
Rozdział 35. Przygotowywanie raportu (375)
Rozdział 36. Access a sieć Web (387)
Część VI. Microsoft Outlook (401)
Rozdział 37. Outlook 2000 - wprowadzenie (403)
Rozdział 38. Czytanie wiadomości (411)
Rozdział 39. Wysyłanie wiadomości (425)
Rozdział 40. Zarządzanie skrzynką pocztową (441)
Rozdział 41. Przechowywanie listy kontaktów (449)
Rozdział 42. Planowanie zadań i spotkań (455)
Skorowidz (467)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Po prostu Office 2000 PL Steve Sagman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie