ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

ABC systemu Windows XP PL

Książka "ABC systemu WindowsXP PL" przeznaczona jest zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z komputerem, jak i dla wszystkich tych, którzy w miarę biegle poznali podstawowe tajniki pracy z tym urządzeniem.

Zawiera ona cenne informacje o systemie XP i jego obsłudze. Opisuje m.in. podstawy pracy z nowym systemem (instalacja, dostosowanie wyglądu i funkcjonalności systemu do indywidualnych potrzeb użytkownika) i jego możliwości. Wraz z kolejnymi rozdziałami poruszane są trudniejsze zagadnienia. Czytelnik dowie się, jak administrować kontami użytkowników podczas pracy sieciowej, czy w końcu jak radzić sobie z szybkim rozwiązywaniem niektórych problemów pojawiających się podczas pracy z komputerem.

Książka jest napisana prostym i zrozumiałym językiem.

Głos Pomorza 15.06.2002

Dreamweaver 4. Vademecum profesjonalisty

Książka pomoże zarówno profesjonalnym użytkownikom jak i amatorom na pełne wykorzystanie możliwości programu Dreamweaver 4. Nie jest to kolejna próba dokumentacji, lecz taki zestaw informacji, który pomoże jeszcze lepiej zrozumieć program. Zawiera zadania i podpowiedzi ułatwiające zapoznanie się między innymi zintegrowanym edytorem tekstu, JavaScript Debuggerem, tworzeniem własnych rozszerzeń, korzystaniem z baz danych, optymalizacją witryn, zarządzaniem zasobami witryn, szablonami, integracją sekwencji wideo Flash z dokumentami Dreamweavera. Dzięki ćwiczeniom bez trudu będzie można nauczyć się wielu technik, co niewątpliwie ułatwi załączona płyta CD z plikami omawianymi w książce.
Computer Arts 06-07/2002

AutoCAD 2002. Pierwsze kroki

"AutoCAD. Pierwsze kroki" omawia wybrane podstawowe zagadnienia, których znajomość pozwala początkującemu użytkownikowi AutoCAD-a rozpocząć samodzielną pracę z programem. Wszystkie zagadnienia omówione zostały w sposób prosty i jasny, bez zagłębiania się w wyrafinowane niuanse. Książka może służyć jako podręcznik do samodzielnej nauki lub na kursach AutoCAD-a. Poruszane zagadnienia to między innymi: pierwszy rysunek, podstawowe obiekty, punkty charakterystyczne, skok i siatka, malarz formatów, bloki, wydruk, napisy, menadżer właściwości, grubość deski. Po prostu kurs "AutoCAD 2002" za 19 złotych.
Computer Arts 06-07/2002

Allplan FT. Teoria i praktyka

Aplikacje firmy Nemetschek (www.nemetschek.com.pl) są już dość dobrze znane w Polsce. Użytkownicy tego oprogramowania oprócz materiałów szkoleniowych producenta mogli także skorzystać z wydanego nakładem wydawnictwa "Helion" podręcznika do aplikacji AllPlan 16. Nowa pozycja dotycząca AllPlan-a została początkowo pomyślana jako materiały pomocnicze dla studentów Wydziału Architektury. Ćwiczenia miały za zadanie szybko nauczyć studentów praktycznego posługiwania się programem, tak aby mogli jak najszybciej zacząć wykonywać projekty przy pomocy tego programu. Konsekwencją tego podejścia jest skoncentrowanie się na architektonicznej części aplikacji: począwszy od objaśnienia zasad tworzenia obiektów takich jak podłoga poprzez kreowanie okien, drzwi, ściany, aż do generowania dachu. Po stworzeniu bryły budynku przychodzi czas na wstawienie elementów wewnątrz budynku: schodów, mebli,…

Duża zaletą książki są początkowe rozdziały objaśniające filozofię pracy z tą aplikacją, czyli np. organizacja i struktura zapisywanych danych.

Autor nie pominął również takich zagadnień jak tworzenie renderingów, czyli wizualizacja stworzonego modelu oraz plotowanie.

Raz jeszcze na podkreślenie zasługuje sposób podejścia do tematu: zamiast typowych opisów poleceń, autor stawia na praktyczną pracę z programem: każdy rozdział zawiera informacje praktyczne wynikające z doświadczeń autora w pracy z aplikacją, oraz przykłady które pomogą zrozumieć działanie danej funkcji.

cad.pl 06/2002

Flash 5 ActionScript. Techniki zaawansowane

Podobnie jak pozostałe tytuły w tej serii "Flash 5 ActionScript. Techniki zaawansowane" nie jest pozycją przeznaczoną dla początkujących. Autorzy niniejszej publikacji zostali starannie wybrani spośród tych użytkowników Flasha, którzy posługują się językiem ActionScript w sposób nowatorki. Ich wywody opierają się na założeniu, że czytelnikowi nie są obce zasady posługiwania się interfejsem Flasha, co jest niezbędne dla zrozumienia zagadnień poruszonych w książce. Jest tu tez dużo podpowiedzi i gotowych rozwiązań, dzięki którym można zrozumieć jak najlepsi twórcy planują swoją pracę nad projektami. W komplecie znajduje się płyta CD.
Computer Arts 06-07/2002
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Helion