×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Dreamweaver 4. Proste narzędzie do tworzenia stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

Zestaw ćwiczeń zawartych w tej książce prowadzi cię przez kolejne etapy tworzenia własnej strony WWW. Dowiesz się i przećwiczysz w praktyce takie czynności, jak efektywne projektowanie układu strony, korzystanie z warstw DHTML-a i przekształcanie ich w tabele (w celu zapewnienia zgodności za starszymi przeglądarkami), tworzenie list wypunktowanych i numerowanych, a także definiowanie własnych szablonów dokumentów i budowanie na ich podstawie jednolitych, łatwo modyfikowanych serwisów. Odrębny rozdział poświęcono mechanizmowi zarządzania zawartością witryny, który jest jednym z najpotężniejszych narzędzi Dreamweavera. Książka uwzględnia nowe cechy i funkcje programu, jakie pojawiły się w jego czwartej edycji. Przy jej pomocy szybko opanujesz podstawową umiejętność projektowania stron WWW i całych serwisów w doskonałym programie firmy Macromedia, poznasz też dogłębnie dosyć niecodzienny interfejs użytkownika.
netmag.com.pl 07/2001

Flash ActionScript f/x

Książki wchodzące w skład serii wydawniczej F/x napisane są przez ekspertów w dziedzinie grafiki komputerowej i zawierają liczne efektowne przykłady pokazujące zaawansowane metody pracy i tak zwane "sztuczki", które czytelnik może zastosować w swoich projektach. Omawiana pozycja przeznaczona jest zarówno dla początkujących i zaawansowanych twórców skryptów zarządzających wykonywaniem multimedialnych prezentacji opracowanych w programie Flash. Opisany w niej został szczegółowo (ale również przystępnie) język ActionScript w wersji zaimplementowanej w najnowszym (5) wydaniu Flasha. Oprócz rozważań teoretycznych w ponad 50 filmach Flasha (zawartych na dołączonym CD-ROM-ie) pokazano, jak w praktyce używać nowego języka skryptowego. Poszczególne partie materiału wzbogacone są praktycznymi przykładami i licznymi instrukcjami "krok po kroku". Dowiesz się z nich między innymi: jak dynamicznie zmieniać kolory, wymiary, widzialność, kształt i położenie obiektów, jak tworzyć obiekty i suwaki przeciągane za pomocą myszy, jak wykrywać kolizje obiektów w grach i reklamach elektronicznych, jak przewijać tekst w dynamicznych polach tekstowych, jak tworzyć funkcje użytkownika sterujące obiektami za pomocą zmiennych, jak sterować dźwiękiem za pomocą nowych obiektów dźwiękowych języka ActionScript, jak przesyłać dane pomiędzy Flashem i innymi aplikacjami, jak redukować czas przesyłania danych poprzez doczytywanie zewnętrznych filmów.
netmag.com.pl 07/2001

Java aplikacje bazodanowe. Wydanie II

Tematyka książki? Zgodnie z tytułem... no może z małym wyjątkiem. Kilka rozdziałów poświęcono opisowi interfejsu RMI (Remote Method Invocation), który znakomicie ułatwia programowanie aplikacji rozproszonych niezależnych od struktury Sieci, używanych protokołów i platform systemowych. Pozostałe części opisują zagadnienia ściśle związane z technologią relacyjnych baz danych oraz jej wykorzystaniem z poziomu języka Java. Dosyć szczegółowo omówiony został interfejs JDBC oraz klasy i interfejsy pakietu java.sgl. Sporo miejsca zajmuje prezentacja podstaw teorii relacyjnych baz danych i omówienie najczęściej wykorzystywanych elementów języka SQL, natomiast nie należy traktować książki jako źródła wiedzy o języku Java (jeżeli nie znasz zupełnie jej technologii, najpierw sięgnij po inny podręcznik). Jak na dobre opracowanie z dziedziny informatyki przystało -- książka zawiera mnóstwo fragmentów kodu ilustrujących omawiane problemy. Niestety, czytelnicy będą musieli "wklepywać" je ręcznie -- brak nośnika z listingami w formie elektronicznej. Na pocieszenie powiem, że żaden z przykładów nie jest zbyt długi.
netmag.com.pl 07/2001

Linux Internet Server. Czarna księga

Seria wydawnicza "Czarna księga" adresowana jest do średnio zaawansowanych użytkowników rozmaitych aplikacji i przedstawia w możliwie prostej formie najważniejsze zagadnienia z danego tematu. Jedną z najnowszych pozycji, jakie ukazały się w jej ramach, jest "Linux Internet Server" -- kompletna instrukcja umożliwiająca zbudowanie w oparciu o system operacyjny Linux (przykłady dotyczą dystrybucji Red Hat) w pełni funkcjonalnego serwera internetu oferującego takie usługi, jak DNS, WWW, e-mail, DHCP, proxy i wiele innych. Przy okazji czytelnik może zapoznać się z podstawami funkcjonowania sieci Internet i fundamentalnymi zasadami administrowania siecią lokalną i rozległą. Cechą charakterystyczną tej książki jest to, że znaczna część materiału przedstawiona jest w formie przejrzystych diagramów obrazujących kolejne kroki, jakie musisz wykonać, by uzyskać pożądany efekt. W ten sposób, na stosunkowo niewielkiej liczbie stron (wraz z indeksami i dodatkami 245), autor zdołał zawrzeć naprawdę dużo informacji i pomimo tego, że prezentowane zagadnienia nie należą do najłatwiejszych -- mogą z tego podręcznika korzystać nawet zupełnie początkujący administratorzy Linuxa (pewna wiedza o tym systemie jest jednak wymagana).
netmag.com.pl 07/2001

Po prostu JavaScript. Wydanie III

Dzisiaj HTML już nie wystarcza! Jeżeli chcesz prowadzić jakikolwiek serwis internetowy, nie ważne czy komercyjnie, czy prywatnie, musisz poznać wiele dodatkowych technologii. Jedną z nich jest JavaSript -- język dzięki któremu będziesz mógł wzbogacić swoje strony zarówno w sferze wizualnej i funkcjonalnej. Jeżeli znasz już trochę HTML i potrafisz stworzyć proste strony WWW w tym formacie, to przy pomocy opisywanego podręcznika łatwo uczynisz kolejny krok --wprowadzając do swoich projektów elementy interakcji i multimedialne "ozdobniki". Podobnie jak inne pozycje serii "Po prostu..." książka składa się w przeważające części z przykładów i omówień konkretnych problemów (oczywiście wraz z rozwiązaniami). W każdym przypadku mamy do czynienia z dużą ilością kodu. Niestety, do książki nie dołączono żadnego nośnika zawierającego listingi skryptów w postaci elektronicznej. Co prawda, podany został adres FTP, spod którego można ściągnąć zzipowany plik zawierający wszystkie użyte w przykładach skrypty (i dodatkowe pliki, np. obrazki), ale naraża to czytelnika na dodatkowe stresy i koszty. Pomimo tego braku polecam książkę. Naprawdę można się z niej nauczyć -- zgodnie z obietnicą -- podstaw JavaScriptu.
netmag.com.pl 07/2001
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint