Recenzje
Flash MX. Od podstaw
Nie bez znaczenia jest fakt, że autorem jest Brian Underhal -- wielokrotnie nagradzany za swe książki informatyczne.
PHP4. Kompendium programisty
W dość pokaźnych rozmiarów książce znajdziesz informacje potrzebne przy poznawaniu nowych funkcji PHP4, przetwarzaniu formularzy i kontrolowania poprawności danych, oddzielaniu kodu PHP4 od HTML-a, ponownego wykorzystania kodu, korzystania z szablonów i baz danych, czy nawet generowania statystycznych stron HTML na podstawie danych dynamicznych. Dowiemy się również o zastosowaniu dynamicznych baz danych w Internecie, czy zdobędziemy niezbędne informacje dotyczące projektowania baz danych i ich zarządzania. To właśnie wszystkie te zalety powinny skłonić nas do zainteresowania się tą pozycją. Wszystkie informacje przedstawione są w sposób przypominający dokumentację, czyli nazwa funkcji, jej opis oraz zastosowanie. Chociaż książka w pierwszych rozdziałach omawia pobieranie , instalację czy konfigurację całego PHP, to dla dopiero rozpoczynających naukę programowania w tym języku poleciłbym zakup dodatkowo innej pozycji traktującej o PHP, bardziej strawnej dla początkujących.
Po prostu FreeHand 10
Po prostu Maya 4
Tworzenie cyfrowych postaci
W kolejnych rozdziałach zapoznać się można ze szczegółami projektów -- realizowanych w różnych programach do grafiki 3D -- w których wykorzystano takie metody jak konstruowanie postaci na podstawie pojedynczej siatki, funkcji Metaform, powierzchni typu Patch i innych. W książce znajdziemy CD-ROM z obrazkami i materiałami pomocniczymi oraz dwoma demami Amapi 3D.

