After Effects 4 dla każdego
- Autor:
- R. Shamms Mortier Phd


- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 744
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: After Effects 4 dla każdego
Na dołączonym CD-ROM-ie znajduje się demonstracyjna wersja programu After Effects oraz setki animacji, prezentujących działanie poszczególnych filtrów.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i d...
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia po...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Discover techniques to enhance your videos with complex animation Key Features Design, animate, and sequence a complete motion graphics project Work with compositions and pre-compositions to create animations speedily Maximize your motion graphics and visual effects skills Book Description If y...
Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: After Effects 4 dla każdego (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Wideo i komputer 07-08/20001
Jedną z bardziej interesujących pozycji w bogatej ofercie wydawnictwa Helion jest z pewnością książka "After Effects 4 dla każdego" opisująca jeden z flagowych programów firmy Adobe Systems. After Effects jest z pewnością jednym z najbardziej popularnych programów do kompozycji i postprodukcji. Dzięki niemu można wszechstronnie precyzyjnie łączyć materiał filmowy z grafiką, animacją i dźwiękiem. Niewątpliwym atutem programu, nawet w podstawowej wersji, jest duża ilość statycznych i animowanych efektów postprodukcyjnych, począwszy od wykonania prostych efektów przejść, a skończywszy na rozbudowanych efektach kluczowania. Jednak o jego dużych możliwościach decyduje możliwość współpracy z ogromną ilością dodatkowych efektów zewnętrznych w postaci wtyczek (ang. plug-ins) oferowanych przez niezależnych producentów oprogramowania. W poszczególnych rozdziałach znajdują się m.in. podstawowe zasady kompozycji w programie After Effects oraz szczegółowy opis filtrów. Przedstawiana książka to prawdziwa encyklopedia zewnętrznych plug-inów dla After Effects, szczegółowo opisująca ich możliwości oraz sposoby praktycznego wykorzystania. Jest to doskonały przegląd niemal wszystkich dostępnych filtrów do After Effects, sugerujący sytuacje, w których mogą być wykorzystane. Dla wygody Czytelnika opisywane filtry posiadają specjalne znaczki, umieszczone na marginesach strony, oznaczające przynależność opisywanego filtra do danej grupy, np. filtry do korekty barw, zniekształcania obrazu, rzucania cieni, tworzenia masek itp. Czytelnik kartkując książkę może łatwo odszukać filtr niezbędny do wykonania określonego efektu, takiego jak symulacja dymu, mgły, padającego śniegu, laserowych promieni itp. Dzięki przejrzystemu układowi książka jest adresowana zarówno do doświadczonych profesjonalistów wykorzystujących program w codziennej pracy, jak i początkujących użytkowników stawiających dopiero pierwsze kroki w dziennej kompozycji. Do opisywanej książki dołączono płytę CD-ROM, na której znajduje się szereg przykładowych projektów i animacji opisywanych w poszczególnych rozdziałach, które pozwalają łatwiej i szybciej zrozumieć, w jaki sposób działają poszczególne efekty. Poza wersją demonstracyjną programu After Effects 4 uzupełnieniem są wersje Trial (próbne) programów Knoll Lens Flare Pro, Media Cleaner 4 Pro, Commotion 2.1, RAYflect Four Seasons i Photo Tracer.
-
Web Express Numer 8/2000
Zapewne nie każdy z Was słyszał o jednym z największych produktów firmy Adobe -- After Effects 4. Nie dziwię się, ponieważ rozpowszechniony jest raczej w srodowisku profesjonalistów, wykorzystujących go zawodowo. Program służy głownie do łączenia obrazów, materiału filmowego i dźwięku. Pozwala wprowadzać olbrzymią liczbę statycznych i animowanych efektów postprodukcyjnych, począwszy od wykonywania delikatnych "przejść" pomiędzy poszczególnymi ujęciami filmowymi, a skończywszy na montażu materiału filmowego kręconego szeroko stosowaną techniką blue box. W programie możemy równiez wykorzystać zewnętrzne efekty wprowadzane techniką plug-in co jest bardzo charakterystyczne dla firmy Adobe.
W książce "After Effects 4" z serii "Dla Każdego" Wydawnictwa HELION (www.helion.pl) każdy filtr dołączony do programu jest szczegółowo opisany i przesdstawiony w charakterystyczny sposób ułatwiający jego wyszukanie. Książka bardzo dokładnie opisuje poszczególne elementy programu pozwalając czytelnikowi na wprowadzenie "na sucho" najważniejszych informacji istotnych w pierwszym uruchomieniu nowego programu. Do książki dołączono CD ROM zawierający demonstracyjną wersję programu oraz animacje demonstrujące funkcjonowanie filtrów wbudowanych w program. Wykaz filtrów znajduje się również na końcu książki wydrukowany na bardzo ładnym papierze kredowym. Moim zdaniem książka zasługuje na przeczytanie przez każdego grafika komputerowego. Niektóre cechy programu, animacje, sposob przedstawiania "przefiltrowanej" grafiki, mogą przydać się przy tworzeniu zaawansowanych projektów graficznych czy do wykorzystania na niejednej stronie WWW.
-
Głos Pomorza 26 maja - 1 czerwca 2000, (grepa)
Wideofilmowanie to nie wszystko
Dziś recenzja książki poświęconej kolejnemu programowi ze "stajni" Adobe -- After Effects. Jest to aplikacja przeznaczona do integracji obrazów, materiału filmowego i dźwięku. After Effects pozwala wprowadzać wiele statycznych i animowanych efektów i współpracuje z ogromną liczbą procedur zewnętrznych, zwanych plug-inami.
Użytkownicy innych programów firmy Adobe, takich jak Photoshop i PageMarker nie będą mieli problemów z orientacją w interfejsie opisywanej aplikacji. Jest on prosty i przejrzysty, zapewniając w ten sposób łatwy i intuicyjny dostęp do poszczególnych narzędzi. Wszystkie palety programu zostały uporządkowane za pomocą zakładek przyśpieszających i ułatwiających pracę twórczą.
Pasek narzędziowy After Effects został zaprojektowany od nowa i przypomina teraz pasek narzędziowy Photoshopa. After Effects 4 został ściśle zintegrowany z innymi aplikacjami Adobe. Przy importowaniu plików Photoshopa zostają zachowane efekty warstw i warstwy dopasowania. Kopiowane i wklejane mogą być ścieżki Illustratora. Projekty Premiere 5.x mogą być importowane jako kompozycje After Effects.
Wszystkim tym, którzy chcą poznać tajniki tej wspaniałej aplikacji polecam książkę znanego już większości czytelników Wydawnictwa "Helion" pt. "After Effects 4 dla każdego". Oprócz opisów nowych możliwości i cech programu, publikacja ta zawiera także mnóstwo infor macji na temat filtrów typu plug-in.
Doskonałym rozwiązaniem w tej książce jest zastosowanie ikon reprezentujących poszczególne kategorie efektów. After Effects (szczególnie w wersji Production Boundle) oferuje dosłownie setki efektów, które zostały podzielone na 21 kategorii. Rozmieszczone na marginesach książki ikony pozwalają szybko zidentyfikować poszukiwany efekt.
Podsumowując: każdy posiadacz kamery, który wykorzystuje ją w celach zarobkowych, powinien zaopatrzyć się w program Adobe After Effects 4 a zaraz potem w opisywaną książkę
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- After Effects 4 in Depth
- Tłumaczenie:
- Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7145-1, 8371971451
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-02-15
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1368
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » After Effects
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- W jaki sposób korzystać z tej książki? (25)
- Ikony efektów (26)
- Dwadzieścia jeden ikon (26)
- Zawartość książki (29)
- Część I (29)
- Część II (29)
- Część III (29)
- Część IV (29)
- Część V (30)
- Część VI (30)
- Dodatki (30)
- Zawartość CD-ROM-u dołączonego do książki (30)
- Standardowy interfejs Adobe (33)
- Palety (34)
- Rozmieszczenie palet (38)
- Integracja (38)
- Precyzja (39)
- Bogactwo nowych efektów (39)
- Elastyczność (40)
- Scenariusz w After Effects (41)
- Tworzenie nowej kompozycji AE (42)
- Okno dialogowe Composition Settings (43)
- Warstwy (44)
- Właściwości warstw (44)
- Warstwy dopasowania (Adjustment Layer) (44)
- Wyrównywanie warstw (45)
- Przemieszczanie warstw w górę lub w dół stosu (45)
- Jakość podglądu warstwy (45)
- Porządek warstw w stosie (46)
- Warstwy o jednolitym kolorze (46)
- Przejścia między warstwami (46)
- Przejścia ze zmianą parametru krycia (48)
- Przejścia związane ze zmianami rozmiarów (49)
- Przejścia związane ze zmianami pozycji (50)
- Maski (52)
- Obrysowywanie i wypełnianie masek (53)
- Prekomponowanie (53)
- Zagnieżdżanie (54)
- Makiety (55)
- Makiety typu Track Matte i makiety ruchome (55)
- Okno Time Layout (59)
- Szczegółowy przegląd (59)
- Rendering (69)
- Opcje okna Render Settings (71)
- Renderowanie plików Photoshopa (73)
- Okno Output Module Settings (73)
- Preferencje Output (75)
- Importowanie ścieżek dźwiękowych (77)
- Podsłuch ścieżki dźwiękowej (78)
- Parametry dźwięku (79)
- Wewnętrzne filtry z efektami dźwiękowymi (80)
- Filtr Backwards (80)
- Filtr Bass & Treble (80)
- Filtr Delay (81)
- Filtr Stereo Mixer (82)
- Filtry dźwiękowe pakietu Production Bundle (82)
- Filtr Flange and Chorus (82)
- Filtr High-Low Pass (83)
- Filtr Modulator (84)
- Filtr Parametric EQ (84)
- Filtr Reverb (85)
- Filtr Tone (86)
- Efekty wizualizacji dźwięku (87)
- Efekt Audio Spectrum (87)
- Efekt Audio Waveform (89)
- Odtwarzanie dźwięku (90)
- Zmiana czasu trwania dźwięku (91)
- Co się dzieje, gdy zmieniasz czas trwania warstwy dźwiękowej? (92)
- Nawarstwianie dźwięków (93)
- Ćwiczenie - uwydatnianie basów w muzyce (93)
- Materiał filmowy kontrolowany przez dźwięk (94)
- Adobe Photoshop (95)
- Tworzenie warstwy z efektem makiety (96)
- Głębia ostrości (100)
- Uwydatnianie pierwszego planu (102)
- Tworzenie kanału Alpha w Photoshopie (104)
- Plug-iny Photoshopa (106)
- MetaCreations' Painter (112)
- Glowing Tiles (113)
- Tworzenie oryginalnej animacji w Painterze (114)
- Jest tego tak wiele... (116)
- Channel Blur (119)
- Przykład rozbłysku (120)
- Compound Blur (120)
- Demonstracja działania filtra Compound Blur (121)
- Fast Blur (121)
- Gaussian Blur (122)
- Motion Blur (122)
- Szybciej niż pędząca kula (123)
- Radial Blur (123)
- Przykład rozmycia radialnego (124)
- Sharpen (125)
- Unsharp Mask (126)
- Channel/Alpha Levels (127)
- Przykład działania filtra (128)
- Channel/Arithmetic (128)
- Przykład działania filtra Arithmetic (129)
- Channel/Blend (129)
- Channel/Compound Arithmetic (130)
- Channel/Invert (131)
- Channel/Minimax (132)
- Malarstwo olejne (133)
- Channel/Set Channels (133)
- Channel/Set Matte (134)
- Channel/Shift Channels (135)
- Channel/Remove Color Matting (136)
- Keying/Color Key (136)
- Keying/Luma Key (137)
- Displacement Map (139)
- Mirror (141)
- Demonstracja działania filtra Mirror (141)
- Ćwiczenie (142)
- Offset (142)
- PS Pinch (143)
- PS Ripple (144)
- PS Spherize (144)
- PS Twirl (145)
- PS Wave (146)
- PS ZigZag (147)
- Smear (148)
- Spherize (149)
- Adjust: Brightness/Contrast (151)
- Adjust: Channel Mixer (152)
- Adjust: Color Balance (153)
- Adjust: Curves (153)
- Adjust: Hue/Saturation (154)
- Adjust: Levels (155)
- Adjust: Posterize (157)
- Adjust: Threshold (157)
- Image Control: Change Color (158)
- Image Control: Color Balance HLS (159)
- Image Control: Equalize (160)
- Image Control: Gamma/Pedestal/Gain (160)
- Image Control: Median (160)
- Image Control: PS Arbitrary Map (161)
- Image Control: Tint (162)
- Perspective: Basic 3D (163)
- Prosty efekt 3D (164)
- Demonstracja (164)
- Perspective: Bevel Alpha (165)
- Perspective: Bevel Edges (165)
- Perspective: Drop Shadow (166)
- Przykład rzucanego cienia (167)
- Perspective: Transform (167)
- Stylize: Brush Strokes (169)
- Stylize: Color Emboss (170)
- Demonstracja (171)
- Stylize: Emboss (171)
- Stylize: Find Edges (172)
- Stylize: Leave Color (173)
- Stylize: Mosaic (174)
- Demonstracja działania efektu Mosaic (175)
- Stylize: Motion Tile (175)
- Stylize: Noise (176)
- Stylize: PS+ Extrude (177)
- Stylize: PS+ Tiles (178)
- Stylize: Strobe Light (179)
- Demonstracja (180)
- Stylize: Texturize (180)
- Demonstracja (181)
- Stylize: Write-on (181)
- Render: Beam (183)
- Render: Ellipse (184)
- Render: Fill (185)
- Render: PS+ Lens Flare (186)
- Render: Ramp (186)
- Modelujemy wybuch (187)
- Render: Stroke (188)
- Text: Basic Text (191)
- Text: Numbers (193)
- Path Text (194)
- Time: Echo (197)
- Fantastyczne prezentacje (198)
- Time: Posterize Time (199)
- Demonstracje (199)
- Efekty Transition (201)
- Tworzenie przejścia (202)
- Video: Broadcast Colors (202)
- Video: Reduce Interlace Flicker (203)
- Video: Timecode (203)
- Tworzenie animacji GIF (204)
- Text On A Path (205)
- Pliki demonstracyjne (207)
- Motion Math (211)
- Edytor skryptów (212)
- Rozwijane menu elementów języka (212)
- Rozwijane menu przypisania właściwości (213)
- Polecenia Sample, Load/Save oraz Apply (213)
- Interaktywne edytowanie skryptu w czasie rzeczywistym (213)
- Plik demonstracyjny (214)
- Smoother (214)
- Wiggler (214)
- Zastosowanie asystenta ujęć kluczowych Wiggler (214)
- Tworzymy przypadkowy ruch (215)
- Easy Ease (216)
- Motion Sketch (216)
- Pliki demonstracyjne (217)
- Color Difference Key (219)
- Color Key (220)
- Color Range (221)
- Interaktywne dobieranie zakresu kolorów (222)
- Przykładowy plik (222)
- Difference Matte (223)
- Plik demonstracyjny (223)
- Extract (224)
- Linear Color Key (224)
- Plik demonstracyjny (225)
- Luma Key (226)
- Spill Suppressor (227)
- Alpha Levels (227)
- Matte Choker (228)
- Simple Choker (228)
- Bulge (229)
- Pliki demonstracyjne (230)
- Corner Pin (230)
- Displacement Map (231)
- Demonstracje efektu Displacement (232)
- Glow (232)
- Demonstracja (233)
- Lightning (233)
- Demonstracja efektu pioruna (235)
- Ripple (235)
- Demonstracja efektu Ripple (236)
- Scatter (236)
- Time Displacement (237)
- Twirl (237)
- Wave Warp (238)
- Tworzymy animację (239)
- Demonstracje efektu Wave Warp (239)
- Antimatter (243)
- Filtr Antimatter w akcji (244)
- Chrome (244)
- Fire (245)
- Zabawa ogniem (247)
- Fur (247)
- Glass (249)
- HSB Noise (250)
- Jiggle (251)
- Demonstracja efektu Jiggle (252)
- Smoke (252)
- Modelowanie efektu płynącego dymu (254)
- Swirl (254)
- Weave (255)
- Tworzymy smugi animowanych kolorów (256)
- Plik demonstracyjny (256)
- Carve (257)
- Cutout (259)
- Gaussian Blur (260)
- Glow (260)
- Inner Bevel, Outer Bevel (261)
- Motion Trail (262)
- Plik ETMBlur (264)
- Perspective Shadow (264)
- Demonstracja efektu Perspective Shadow (265)
- Squint (265)
- Star (266)
- Tworzymy efekt skrzenia (267)
- Modyfikator Pixel Chooser (269)
- Animacja Pixel Chooser (271)
- Blur (271)
- Directional Blur (272)
- Gaussian Blur (274)
- Unsharp Mask (275)
- Artist's Poster (276)
- Brightness And Contrast (277)
- Color Balance (278)
- Plik demonstracyjny (279)
- Color Correction (279)
- Plik demonstracyjny (280)
- Composite (280)
- Correct Selected Color (282)
- Hue-Saturation-Lightness (283)
- Pliki demonstracyjne (283)
- Invert Solarize (283)
- Plik demonstracyjny (284)
- Levels Gamma (285)
- Multitone Mix (286)
- Posterize (287)
- RGB Blend (288)
- Tint-Tritone (289)
- Używanie filtra Tint-Tritone do symulacji ruchu (291)
- Chroma Key (291)
- Linear Color Key (292)
- Linear Luma Key (293)
- Make Alpha Key (294)
- Matte Cleanup (295)
- Two-Way Key (296)
- Alpha Pixel Noise (297)
- RGB Pixel Noise (298)
- Spray Paint Noise (299)
- Bulge (301)
- Pliki demonstracyjne (303)
- Displacement Map (303)
- Demonstracja (304)
- Polar Displacement (304)
- Plik demonstracyjny (306)
- Ripple (306)
- Parametry Chaos (307)
- Tworzenie chaotycznych zmarszczek na wodzie (308)
- Vector Displacement (309)
- Wave (310)
- Pliki demonstracyjne (311)
- 2D Particle (311)
- Animacja 2DPart (314)
- Scatterize (314)
- Cube (315)
- Demonstracje (316)
- Cylinder (317)
- Pliki demonstracyjne (318)
- DVE (318)
- Page Turn (319)
- Demonstracja odwracania strony (320)
- Sphere (320)
- Demonstracja (321)
- Blizzard (323)
- Bump Maker (324)
- Contourist (325)
- Konturowanie wody (326)
- Crystalizer (327)
- CycloWarp (328)
- EdgeX (329)
- Fog Bank (330)
- Zamglone miasto (331)
- GravityWell (331)
- Filtr GravityWell w akcji (332)
- Laser (332)
- Atak kosmitów (334)
- Newsprint (334)
- NightBloom (337)
- Oil Paint (338)
- Pearls (339)
- Ćwiczenie - modelujemy gęstą masę (339)
- Perspectron (341)
- Demonstracja (342)
- Ripploid (342)
- Filtr Ripploid w akcji (343)
- Spintron (343)
- Demonstracja (344)
- Ćwiczenie (345)
- Squisher (345)
- Demonstracja (346)
- Starfield (346)
- Demonstracja (348)
- Still Noise (348)
- VanGoghist (349)
- Aged Film (351)
- Bulgix (352)
- Demonstracje działania filtra Bulge (354)
- Chaotic Noise (354)
- Modelujemy niebo za pomocą filtra Chaotic Noise (354)
- Pliki demonstracyjne (355)
- Chaotic Rainbow (355)
- Demonstracja (356)
- Earthquake (357)
- Electrofield (357)
- Flitter (358)
- Fractal Noise (361)
- Demonstracja (362)
- Infinity Warp (362)
- Pliki demonstracyjne (363)
- Infinity Zone (363)
- Demonstracja (365)
- Interferix (365)
- Interpheroid (366)
- Interpheron (367)
- Noise Blender (368)
- Przykład zastosowania filtra Noise Blender (368)
- Plik demonstracyjny (370)
- Soap Film (370)
- Demonstracja (371)
- Strange Nebulae (373)
- Tilos (374)
- Turbulent Flow (375)
- Pliki demonstracyjne (376)
- VideoLook (377)
- Warpoid (378)
- Demonstracja (379)
- Whirlix (379)
- WoodMaker (380)
- Plik demonstracyjny (381)
- Aurorix Spotlights (383)
- Aurorix Color Spotlights (384)
- Plik demonstracyjny (385)
- Aurorix LightZoom (385)
- Demonstracja (386)
- Aurorix 3D Lighting (387)
- FE LightBurst (388)
- Demonstracja działania efektu LightBurst (389)
- FE LightRays (389)
- Trzy pliki demonstracyjne (390)
- FE LightSweep (390)
- Demonstracja (392)
- FE Spotlight (392)
- Ćwiczenie (394)
- Demonstracja (394)
- Knoll Lens Flare Pack (394)
- Okno Options plug-inu Knoll Lens Flare (395)
- Zastosowanie filtra Knoll Lens Flare wobec warstwy Alpha (397)
- Animacje efektu flary (398)
- Boris AE Alpha Spotlight (398)
- Boris AE Light Sweep (400)
- Demonstracja (402)
- Boris AE Reverse Spotlight (402)
- Boris AE Spotlight (404)
- FE Alpha Map (407)
- FE Color Offset (408)
- FE Composite (409)
- FE Threshold (410)
- FE Threshold RGB (411)
- Prezentacja (412)
- FE Toner (412)
- FE Simple Wire Removal (413)
- FE Transition (414)
- FE Radial Light Wipe (415)
- Pliki demonstracyjne (416)
- Bend It (417)
- Bender (419)
- Flo Motion (419)
- Griddler (420)
- Demonstracje (421)
- Lens (421)
- Ćwiczenie (422)
- Plik demonstracyjny (423)
- Power Pin (423)
- Ripple Pulse (424)
- Plik demonstracyjny (425)
- Slant (425)
- Demonstracja (426)
- Slant Matte (426)
- Smear (427)
- Demonstracja (428)
- Split (428)
- Tiler (429)
- Ball Action (431)
- Demonstracja (433)
- Bubbles (433)
- Plik demonstracyjny (434)
- Drizzle (434)
- Hair (435)
- Włochata demonstracja (437)
- Mr. Mercury (437)
- Pliki demonstracyjne (439)
- Pixel Polly (439)
- Animacja PixPoly (439)
- Rain (439)
- Snow (440)
- Pada śnieg, pada śnieg... (441)
- Star Burst (442)
- FE Particle Systems II (445)
- Jak to wygląda w praktyce? (449)
- Jeszcze jedna animacja (450)
- FE Particle World (451)
- Reguły umożliwiające efektywne wykorzystanie efektów FE Particle World (453)
- Pliki demonstracyjne (455)
- Advanced 3D (457)
- Cylinder (459)
- Pliki demonstracyjne (460)
- Sphere (460)
- Demonstracja (461)
- Rozmycia czasowe w kolekcji FE (462)
- Co trzeba zrobić przed zastosowaniem efektu rozmycia, związanego z ruchem? (462)
- Forced Motion Blur (462)
- Time Blend (463)
- Demonstracja (463)
- Time Blend FX (464)
- Blobbylize (465)
- Burn Film (466)
- Glass (467)
- Glue Gun (468)
- Ćwiczenie (469)
- Demonstracja (469)
- Kaleida (470)
- Pliki demonstracyjne (471)
- Mr. Smoothie (471)
- Demonstracja efektu Mr. Smoothie (472)
- Page Turn (472)
- Demonstracja (473)
- RepeTile (473)
- Plik demonstracyjny (474)
- Scatterize (474)
- Pliki demonstracyjne (475)
- Blur (477)
- Convolve (478)
- Dye (479)
- Noise (479)
- Posterize (480)
- Bump (481)
- Demonstracja (482)
- Deform (482)
- Emboss (483)
- Raindrops (484)
- Demonstracja (485)
- Whirl (486)
- Balloon (486)
- Demonstracja (487)
- Combine Alpha (487)
- Compare (488)
- Blast (489)
- Ćwiczenie (490)
- Demonstracja (490)
- Erode (490)
- Demonstracja efektu Erode (491)
- Melt (491)
- Demonstracja (492)
- Mosaic (493)
- Pulverize (493)
- Scatter (494)
- Demonstracja (495)
- Color Glow (495)
- Edge Shine (496)
- Foggy Glow (497)
- Glow (498)
- Demonstracja (499)
- Outline (499)
- Plik demonstracyjny (500)
- Shine (501)
- Efekt chromu (502)
- Przejścia (Transitions) (502)
- Parametry Hollywood FX (503)
- Środowisko parametrów Hollywood FX (504)
- Zaawansowane zagadnienia (508)
- Efekty 3D najwyższej jakości (510)
- Animacje na CD-ROM-ie (511)
- Praca z mapami gradientowymi (513)
- Jak działają mapy gradientowe? (514)
- Opcje przejścia gradientowego (514)
- Pięć zestawów SpiceRack (514)
- Zestaw CoolWipes (514)
- Zestaw Organix (514)
- Zestaw Pure & Simple (515)
- Zestaw WonderBands (516)
- Zestaw Standards Plus (516)
- Pliki demonstracyjne (516)
- AutoMasker (519)
- Narzędzia i parametry głównego okna AutoMasker (521)
- Pasek menu (521)
- Pasek narzędziowy (521)
- Przyciski selekcji (522)
- Przyciski sterowania czasem (522)
- Narzędzia krawędziujące (Border Machine) (522)
- Uaktualnianie obrazu (523)
- Pasek czasu (523)
- Pasek widoku (524)
- Interpolacja (525)
- Interpolacja wielu ścieżek jednocześnie (525)
- Tworzenie ujęcia kluczowego (526)
- Usuwanie ujęcia kluczowego (526)
- Ćwiczenia z filtrem AutoMasker (526)
- Podstawowe ćwiczenie (526)
- Tworzenie segmentów ścieżki (527)
- Tworzenie segmentów Beziera (527)
- Tworzenie segmentów swobodnych (528)
- Tworzenie ścieżki (528)
- Zamykanie ścieżki (528)
- Oglądanie makiety (529)
- Obliczanie ścieżki (529)
- Łączenie ścieżki z obrazem (529)
- Edytowanie ścieżki (530)
- Ponowne rysowanie segmentu swobodnego (530)
- Nawigowanie do następnej klatki (531)
- Użycie polecenia Find Next (531)
- Interpolowanie klatek (531)
- Przejście do klatki drugiego ujęcia kluczowego (532)
- Nawigowanie wstecz w celu obejrzenia wyników interpolacji (532)
- Sprawdzanie maski (532)
- Ustawianie parametrów renderingu (533)
- Tworzenie finalnego filmu (533)
- Używanie dodatkowych atrybutów filtra AutoMasker (534)
- Ustawianie zakresu poszukiwań krawędzi (Search Range) (534)
- Korzystanie z podglądu typu Onion Skin (534)
- Wskazówki firmy AutoMedia na temat efektywnego wykorzystania filtra AutoMasker (535)
- Kiedy używać pióra, a kiedy pióra swobodnego? (535)
- Polecenia Find Border i Snap To Image (535)
- Konwertowanie segmentu (535)
- Poprawianie błędów obliczeniowych (535)
- Umieszczanie punktów kontrolnych podczas rysowania ścieżki (536)
- Kiedy na jednym obiekcie powinno być narysowanych kilka ścieżek? (536)
- Przenoszenie masek filtra AutoMasker pomiędzy warstwami (536)
- QTVR Matte (536)
- CineLook (539)
- Film Damage (540)
- CineMotion (542)
- Adaptive Noise (543)
- Banding Reducer (543)
- Film Motion (543)
- Grain Reducer (544)
- Interlace Aliasing Reducer (544)
- LetterBox (544)
- Selective HSB Noise (544)
- Selective HSB Posterize (545)
- Selective RGB Noise (545)
- Selective RGB Posterize (545)
- Cyclonist (545)
- Fire (551)
- Gradients (553)
- Remap Color (554)
- Retinal Bloom (556)
- Snowstorm (557)
- Solarize (558)
- Specular Lighting (559)
- Supernova (561)
- Turbulent Noise (561)
- Visual Harmonizer (563)
- Demonstracja (564)
- WarpFlow (564)
- TILT (565)
- Ćwiczenie - animacja obiektu typu VMesh (570)
- Pliki demonstracyjne (571)
- Wprowadzenie (573)
- Otwieranie materiału filmowego, używanie palety Player oraz malowanie (574)
- Czego nauczysz się w tym ćwiczeniu? (574)
- Tryb Onion Skin (578)
- Oczyszczanie obrazu przy pomocy funkcji SuperClone (578)
- Funkcja AutoPaint - oszczędność czasu (580)
- Tworzenie efektu pisania (581)
- Śledzenie ruchu (581)
- Czego nauczysz się w tej lekcji? (582)
- Śledzenie obiektów (582)
- Zastosowanie wyników śledzenia dla krzywych typu Rotospline (585)
- Zastosowanie wyników śledzenia dla źródeł klonowania (586)
- Krzywe typu Rotospline (589)
- Rodzaje krzywych (589)
- Stosowanie krzywych naturalnych (589)
- Podsumowanie (599)
- Jak działa 3D Invigorator? (601)
- Elementy interfejsu filtra 3D Invigorator (603)
- Okno podglądu (603)
- Pasek narzędziowy (604)
- Parametry kamery, świateł i powierzchni (605)
- Parametry obiektów (606)
- Parametry wygładzania (607)
- Opcje generowania powierzchni (607)
- Style wytłaczania (607)
- Parametry powierzchni (608)
- Ćwiczenie - animujemy znak logo za pomocą filtra 3D Invigorator (609)
- Multiplane (613)
- Shatter (614)
- Turbulator (615)
- Pola sił (616)
- Parametry pola typu Attractor (616)
- Wygasanie pola (616)
- Foam (617)
- Card Wipe (618)
- Card Dance (618)
- Tworzenie efektu Card Dance z warstwą gradientową (619)
- Vegas (619)
- Radio Wave (620)
- Radio Star (621)
- Radio Shape (621)
- Wave World (622)
- Caustics (623)
- Colorama (624)
- IX Alius (625)
- Image Tools: Alpha Clean (627)
- Image Tools: Color Matcher (628)
- Image Tools: Composite Blur (629)
- Image Tools: Denoiser (630)
- Image Tools: Faster Blur (630)
- Image Tools: Rack Focus (631)
- Image Tools: Wire And Rig Removal (632)
- Image Tools: Zone HLS (633)
- Matte Wizard: Edge Blur/Edge Blur Pro (634)
- Matte Wizard: Edge Border/Edge Border Pro (635)
- Matte Wizard: Edge Feather/Edge Feather Pro (635)
- Matte Wizard: Edge Feather Sharp (636)
- Matte Wizard: Light Wrap (637)
- Matte Wizard: Matte Cutter (638)
- Matte Wizard: Smooth Screen (638)
- Matte Wizard: Spill Killer/Spill Killer Pro (639)
- Reality Check: Brimstone (640)
- Ćwiczenie - tworzymy ognisty wulkan (641)
- Reality Check: Camera Blur/Camera Blur Pro (642)
- Reality Check: Clouds (643)
- Reality Check: Fire (645)
- Ćwiczenie - modelujemy płomień wydobywający się z dyszy rakiety (647)
- Reality Check: Mirage (647)
- Reality Check: Real Shadows (648)
- Reality Check: Super Displacer (649)
- Reality Check: Tunnel (650)
- Reality Check: Turbulent Distortion Pro (652)
- Style Tools: Alpha Ramp (653)
- Style Tools: Blender (653)
- Style Tools: Color Map (654)
- Style Tools: Framer (655)
- Style Tools: Grunge (655)
- Style Tools: Hall Of Mirrors (656)
- Style Tools: Hall Of Time (657)
- Style Tools: Outliner (657)
- Style Tools: Title Scroll (658)
- Style Tools: Turbulent Noise (659)
- Style Tools: Typewriter (660)
- Style Tools: Video Feedback (661)
- T_Kaleid (663)
- T_LensBlur (664)
- T_Sparkle (665)
- Ćwiczenie - tworzymy proste animowane pole gwiezdne (666)
- Projekt Docum (669)
- Proces powstawania projektu Docum (671)
- Projekt Tour (676)
- Proces powstawania projektu Tour (676)
- Projekt Sci-Fi (680)
- FE Complete (685)
- Cechy i możliwości zestawu (685)
- Narzędzie ICE'd Motion Tracker dla programu Commotion (686)
- Cechy i możliwości (686)
- ICEblast (686)
- Programowy sterownik odtwarzania (687)
- Unikalne możliwości dotyczące efektów specjalnych (687)
- Okno Project (687)
- Narzędzie Keyframe Editor i jego intuicyjna obsługa (688)
- Wymagania systemowe (688)
- ICEfx dla After Effects (688)
- Parametry (688)
- Efekty ICEfx (689)
- Produkty firmy DigiEffects dla ICEfx (689)
- Produkty Ultimatte dla ICEfx (689)
- Narzędzie ICE'd Edges (689)
- ICE'd CineLook (689)
- Parametry (690)
- ICE (690)
- 3D Text (699)
- Filtr 3D Frame Shatter (700)
- Zaawansowane filtry oświetlania krawędzi (700)
- Nowe filtry Clouds i NoiseMap (700)
- Filtry Matte Choker i Composite Choker (700)
Wstęp (25)
Część I. Wstęp (31)
Rozdział 1. Nowe możliwości programu (33)
Rozdział 2. Przygotowanie kompozycji (41)
Rozdział 3. Edycja czasu i rendering (59)
Rozdział 4. Wszystko na temat dźwięku (77)
Rozdział 5. Przygotowanie obrazów bitowych (95)
Część II. Wewnętrzne filtry programu (117)
Rozdział 6. Efekty wewnętrzne: Blur & Sharpen (119)
Rozdział 7. Efekty wewnętrzne: Channel oraz Keying (127)
Rozdział 8. Zniekształcenia (139)
Rozdział 9. Pfekty wewnętrzne: Adjust, Image Control, Perspective (151)
Rozdział 10. Efekty wewnętrzne: Stylize i Render (169)
Rozdział 11. Efekty wewnętrzne: Text i Time (191)
Rozdział 12. Filtry Transition, Video, animacje GIF i dodatkowy efekt tekstowy (201)
Część III. Zestaw Production Bundles (209)
Rozdział 13. Pakiet Motion (211)
Rozdział 14. Pakiet Keying And Matte Tools (219)
Rozdział 15. Pakiet Distortion (229)
Część IV. Filtry zewnętrzne (241)
Rozdział 16. Alien Skin Eye Candy, część I (243)
Rozdział 17. Alien Skin Eye Candy, część II (257)
Rozdział 18. Boris AE 2, część I (269)
Rozdział 19. Boris AE 2, część II (301)
Rozdział 20. DigiEffects Berserk, część I (323)
Rozdział 21. DigiEffects Berserk, część II (337)
Rozdział 22. DigiEffects Aurorix, część I (351)
Rozdział 23. DigiEffects Aurorix, część II (361)
Rozdział 24. DigiEffects Aurorix, część III (373)
Rozdział 25. Efekty świetlne (383)
Rozdział 26. Filtry FE - zestaw (407)
Rozdział 27. Filtry FE - zniekształcenia (417)
Rozdział 28. Filtry FE Particle f/x, część I (431)
Rozdział 29. Filtry FE Particle f/x, część II (445)
Rozdział 30. Filtry FE - Perspective oraz Time (457)
Rozdział 31. Filtry FE - Stylize (465)
Rozdział 32. Intergraph VIZfx, część 1 (477)
Rozdział 33. Intergraph VIZfx, część 2 (489)
Rozdział 34. Hollywood FX (503)
Rozdział 35. Pixelan Video SpiceRack (513)
Rozdział 36. AutoMasker oraz QTVR Matte (519)
Rozdział 37. CineLook, CineMotion oraz Cyclonist (539)
Rozdział 38. DigiEffects Delerium (551)
Rozdział 39. Commotion (573)
Rozdział 40. ZaxWerks 3D Invigorator (601)
Część V. Dodatkowe narzędzia (611)
Rozdział 41. Pakiet Evolution oraz plug-in Alius (613)
Rozdział 42. Narzędzia ISFX (627)
Rozdział 43. Plug-iny firmy The Foundry (663)
Część VI. Projekty (667)
Rozdział 44. Trzy projekty (669)
Dodatek A. Ice (685)
Dodatek B. Kolekcja ArtBeats' Reels (691)
Dodatek C. Total AE (693)
Dodatek D. Adresy producentów (695)
Dodatek E. Boris AE 3 (699)
Skorowidz (701)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: After Effects 4 dla każdego R. Shamms Mortier Phd (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
Marek,
Data dodania: 2005-08-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
fm,
Data dodania: 2005-12-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-12-19 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii