Po prostu Photoshop 5 PL/5.5
- Autorzy:
- Elaine Weinmann, Peter Lourekas


- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 19
- Stron:
- 388
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Po prostu Photoshop CS
Elaine Weinmann, Peter Lourekas
Opis książki: Po prostu Photoshop 5 PL/5.5
Wybrane bestsellery
-
Adobe Photoshop jest rozbudowanym programem, udostępniającym mnóstwo narzędzi, filtrów i opcji. W pełni zasłużył na opinię kultowego. Korzystają z niego najlepsi, najsłynniejsi i najbardziej kreatywni artyści. Jednak nawet oni nierzadko muszą się zastanawiać nad sposobem uzyskania dostępu do potr...
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Photoshop CS3 PL. Multimedialny trener to Twój osobisty instruktor do nauki Photoshopa, który wprowadzi Cię krok po kroku — w tempie, które sam sobie narzucisz — w kolejne tajniki tego programu, co umożliwi posługiwanie się nim na poziomie profesjonalnym. Wykonując poszczególne ćwicze...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Ta pozycja jest najlepszą propozycją dla osób, które chcą połączyć swoje umiejętności w posługiwaniu się Lightroomem z niezwykłymi możliwościami Photoshopa. Napisana w charakterystycznym dla autora stylu, przystępnie, zabawnie, a zarazem angażująco, wyjaśnia krok po kroku poszczególne techniki ed...
Photoshop. Podręcznik użytkownika Lightrooma. Wydanie II Photoshop. Podręcznik użytkownika Lightrooma. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśni...
Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Ty też możesz tworzyć efekty specjalne rodem z Hollywood! Z tą książką nauczysz się projektować przykuwające wzrok plakaty i grafiki, a przy tym podniesiesz swój poziom umiejętności w zakresie wykorzystania niezliczonych funkcji programu Adobe Photoshop. Spełnij swoje graficzne marzenia! Tworzeni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Adobe Photoshop jest niemal wszechmocnym narzędziem pracy dla fotografów. Jest też wyjątkowo skomplikowany, a to z kolei jest przyczyną sporych problemów, które trudno rozwiązać nawet starym wyjadaczom. Starasz się sprawnie ukończyć ciekawy projekt, a tu nagle nie możesz znaleźć potrzebnej funkcj...
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Trzymasz w dłoni zaktualizowane wydanie niezwykle popularnego podręcznika do nauki obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce szybko nauczysz się najciekawszych, najpotrzebniejszych i najczęściej wykorzystywanych technik edycji zdjęć. W kolejnych rozdziałach pokazano krok po kroku techniki stosowane ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
O Photoshopie, kultowej aplikacji do edycji fotografii, słyszeli nawet ci, którzy nigdy nie zajmowali się obróbką zdjęć — to klasa sama w sobie. W ciągu ponad dwudziestu lat swojej historii oprogramowanie to bardzo się zmieniło, stając się potężnym, bardzo rozbudowanym i złożo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Dowiesz się stąd, jak używać w praktyce narzędzi DTP z pakietu programów Adobe Creative Cloud. Odkryjesz tajniki edycji i korekcji zdjęć, tworzenia obiektów wektorowych, stosowania kolorów i efektów specjalnych w taki sposób, by Twoje dokumenty doskonale wyglądały na papierze, ale także — c...
Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)119.40 zł
199.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Po prostu Photoshop 5 PL/5.5 (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Web Express Numer 8/2000
Adobe Photoshop jest prawdopodobnie najpopularnieszym obecnie programem graficznym zarówno do zastosowań internetowych jak i zwykłej grafiki wektorowej. Na pierwszy rzut oka jego interface wydaje się bardzo skomplikowany, ponieważ posiada bardzo wiele funkcji, które dalece różnią się nazwą i znaczeniem od innych programów graficznych. Osobom, które mają niewiele czasu na zaznajomienie się z jego funkcjami polecam książkę o tej samej nazwie z biblioteki wydawniczej Heliona. Prezentuje ona najważniejsze funkcje programu, opisuje zastosowanie flitrów, uczy posługiwania się narzędziami "malarskimi". Do objaśnień zostały wykorzystane ilustracje graficzne, co ułatwia poruszanie się w programie oraz czyni podręcznik nieco ciekawszym. Do najważniejszych atutów książki możemy zaliczyć cenę, która jest niezwykle niska. Podręcznik ten polecam wszystkim internautom - może dzięki temu strony WWW prezentowane w Internecie nabiorą barw i profesjonalnego wyglądu.
Cechą rozpoznawczą serii "Po prostu..." Wydawnictwa Helion jest duża przejrzystość książki, ograniczone do minimum informacje, pozwalające korzystać z książki bezpośrednio z włączonym programem oraz oczywiście cena. Do książek nie dodaje się CD ROMów z wersjami demonstracyjnymi toteż cena może być znacznie niższa.
-
Dziennik Polski 23-05-2000, MARCIN MAJEREK
Sklepik z fotografią
Trudno jest się dzisiaj obejść bez klasycznych i zarazem popularnych aplikacji do obróbki obrazu. Nawet dla tzw. użytkowników domowych są one po prostu niezbędne. Jednym z nich jest na pewno Photoshop, który obrósł w prawdziwą legendę.
Mimo iż znamy go wszyscy nie znaczy to jednak, że w pełni opanowaliśmy jego narzędzia lub zwyczajnie nie znamy wszystkich jego możliwości. Pomóc jednak w tym może publikacja zatytułowana "Photoshop 5 PL i 5.5" autorstwa Elaine Weinmann i Petera Lourekasa. To, co charakteryzuje tę książkę to ograniczenie ilości prezentowanego tekstu do minimum, a wprowadzenie znacznej ilości dobrze dopasowanej merytorycznie ilustracji. Jest to na pewno związane ze specyfiką opisywanego programu, który rządzi się swoimi prawami. Miłym zaskoczeniem dla czytelników będzie swojego rodzaju leksykon, który prowadzi prosto do interesującego nas zagadnienia. Pozwala on na wybiórcze studiowanie tematów, bez konieczności czytania całej publikacji. Choć przyznać trzeba, że to ostatnie rozwiązanie nie jest najlepsze i to z wielu powodów.
Przede wszystkim jednak warto podkreślić, że książka ma charakter wykładu, który prowadzi krok po kroku przez polecenia Photoshopa, wskazując możliwe do wykonania czynności. Dwadzieścia dwa rozdziały tego wydawnictwa zawierają podstawowe informacje, służące sprawnemu i świadomemu poruszaniu się po labiryncie funkcji programu. Począwszy od korzystania z paska narzędziowego przez edycję tekstu, aż po tworzenie materiałów wykorzystywanych do budowy stron WWW. Jest też lista nowości, które pojawiły się w ostatniej edycji Photoshopa, oznaczonej numerem 5.5.
-
Głos Pomorza 5-11 maja 2000, (Grzegorz Pałys)
Photoshop -- narzędzie profesjonalistów
Prawie każdy, kto miał do czynienia z grafiką komputerową wie, co kryje pod słowem Photoshop. Jest to wspaniały program ze "stajni" firmy Adobe służący do retuszowania zdjęć, edytowania obrazków i malowania w kolorze.
O zaletach tego programu przekonają się graficy pracujący w wydawnictwach, którzy włączając kolorowe obrazki do wydawanych publikacji muszą często dokonywać ich zmian. Również retuszujący odbitki próbne fotograficy oraz projektanci grafiki wykonujący kompozycje, Kolaże czy fotomontaże docenią zalety Adobe Photoshopa. Program ten jest równie przydatny dla drukarzy i poligrafów tworzących rozbarwienia, co dla animatorów chcących szybko pokolorować obrazki i wyprodukować materiały audiowizualne oraz artystów malarzy, którzy pragną tworzyć z zastosowaniem najnowszych narzędzi i środków przekazu.
Mimo tego, że jest to aplikacja przeznaczona raczej do profesjonalnych zastosowań, można ją spotkać także w wielu domach. Początkujący użytkownicy mogą wykorzystać ten program do obróbki zeskanowanych zdjęć z wakacji, studniówki itp.
Photoshop używany jest przeważnie do edycji grafiki pochodzącej z różnych źróeł: zeskanowanych fotografii, zdjęć wykonywanych aparatami cyfrowymi albo gotowych obrazków, które można nabyć na płytach CD-ROM. Może być jednak używany również do tworzenia prac graficznych od początku do końca i wykorzystywany przez artystów jako program malarski.
Ci, którzy nie zetknęli się do tej pory z Photoshopem, a chcieliby nauczyć się jego obsługi, powinni czym prędzej udać się do księgarni i zakupić publikacje wydawnictwa Helion pt. "Po prostu Photoshop 5 PL i 5.5". Elaine Weinmann i Peter Lourekas postarali się, aby czytelnik poznał wszystkie podstawowe na rzędzia programu i nauczył się tworzyć własne prace graficzne.
Z początkowych rozdziałów dowiadujemy się, jak poruszać się po interfejsie programu a po przeczytaniu całej książki będziemy potrafili podczas rozmowy o pracy odpowiedzieć na takie pytania jak: "Jak wyeksportować ścieżkę odcinania lub cały plik do innej aplikacji?", "Co to jest kanał alfa" albo "Na czym polega korekcja barwna i separacja kolorów?".
W każdym rozdziale znajduje się też wiele przydatnych wskazówek dotyczących korzystania z poszczególnych narzędzi i opisów skrótów klawiaturowych przyspieszających pracę z programem.
Aha, publikacja ma także jedną wadę -- okładka. Nie sugerujcie się nią przy zakupie książki, ponieważ została stworzona prawdopodobnie przez kogoś, kto nie miał czasu na jej przeczytanie.
Miłej lektury
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Photoshop 5 for Mac and Windows VQG
- Tłumaczenie:
- Zbigniew Szalbot, Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7110-9, 8371971109
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-04-03
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1389
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Photoshop
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- Korzystanie z paska narzędziowego (17)
- Pasek narzędziowy (18)
- Wygląd aplikacji w systemie Windows (21)
- Główne menu poleceń (22)
- Menu Plik (File) (22)
- Menu Edycja (Edit) (22)
- Menu Obrazek (Image) (22)
- Menu Warstwa (Layer) (22)
- Menu Zaznacz (Select) (23)
- Menu Filtr (Filter) (23)
- Menu Widok (View) (23)
- Menu Okno (Window) (23)
- Menu Pomoc (Help) (23)
- Palety (24)
- Zastosowanie palet (24)
- Paleta Kolor (Color) (25)
- Paleta Próbki (Swatches) (26)
- Paleta Kanały (Channels) (26)
- Paleta Pędzle (Brushes) (27)
- Paleta Opcje (Options) (27)
- Paleta Warstwy (Layers) (28)
- Paleta Ścieżki (Paths) (29)
- Paleta Nawigator (Navigator) (29)
- Paleta Info (30)
- Paleta Historia (History) (31)
- Paleta Zadania (Actions) (31)
- Aby przejść na stronę domową Adobe Photoshop (32)
- Mini-słowniczek (33)
- Kilka pożytecznych porad (35)
- Piksele (37)
- RGB a CMYK (37)
- Kanały (38)
- Systemy barwne (39)
- Tryby nakładania koloru (42)
- System zarządzania kolorami (45)
- Dlaczego potrzebny jest nam taki system? (45)
- Nie wahaj się: skalibruj swój monitor (46)
- Aby skalibrować monitor (47)
- Szukanie właściwej przestrzeni kolorów (48)
- Ustawienia RGB (RGB Setup) (49)
- Standardowe przestrzenie kolorów RGB (49)
- Ustawienia CMYK (CMYK Setup) (51)
- Ustawienia Skali szarości (Grayscale Setup) (51)
- Ustawienia profilu (Profile Setup) (51)
- Aby określić opcje w oknie Ustawienia profilu (Profile Setup) (52)
- Spadek po starszych wersjach programu (53)
- Aby stworzyć profil dla starszych plików (53)
- Uruchamianie programu (55)
- Skąd brać obrazy? (56)
- Skanowanie (56)
- Oprogramowanie urządzeń skanujących (57)
- 16 bitów na kanał (58)
- Skanowanie w ramach programu Photoshop (59)
- Określanie odpowiedniej rozdzielczości (skanowanego ) lub istniejącego obrazu (60)
- Rozmiary plików ze skanowanymi obrazami (61)
- Ilość możliwych do uzyskania stopni szarości dla rozmaitych rozdzielczości urządzenia wyjściowego oraz dla rozmaitych liniatur (61)
- Korzystanie z paska stanu (62)
- Objętość pliku (62)
- Tworzenie nowego dokumentu (63)
- Otwieranie dokumentów w programie Photoshop (64)
- Otwieranie plików z poziomu Eksploratora Windows (65)
- Miniaturki (65)
- Otwieranie plików Photo CD (66)
- Otwieranie w Photoshopie pliku EPS, PDF lub pliku Adobe Illustrator jako nowego dokumentu (68)
- Wklejanie obiektów (69)
- Importowanie pliku EPS, PDF lub AI do istniejącego dokumentu w Photoshopie (70)
- Zmiana rozmiarów obrazu na potrzeby wydruku (71)
- Zmiana rozmiarów obrazu na potrzeby dystrybucji elektronicznej (72)
- Zmiana rozdzielczości obrazu (72)
- Przeskalowanie obrazu umożliwiające dopasowanie do określonej szerokości lub wysokości (73)
- Automatyczne skalowanie obrazu (73)
- Stosowanie filtra Wzmocnienie (Unsharp Mask) (74)
- Zmiana wielkości obszaru roboczego (76)
- Kadrowanie obrazu (77)
- Określanie rozmiarów i rozdzielczości dla kadrowanego obszaru (77)
- Powiększanie obszaru roboczego za pomocą narzędzia kadrującego (78)
- Tworzenie odbicia lustrzanego (79)
- Obracanie obrazu o 90 lub 180° (79)
- Obracanie obrazu o dowolną liczbę stopni (79)
- Zapisywanie nowego obrazu (80)
- Format PSD (81)
- Zapisywanie na dysku istniejącego pliku (81)
- Powracanie ostatniej zachowanej wersji pliku (81)
- Zapisywanie nowej wersji pliku (82)
- Zapisywanie kopii pliku w taki sposób, by oryginał pozostał otwarty (83)
- Zamykanie obrazu (84)
- Wyłączanie programu (84)
- Powiększanie lub zmniejszanie obrazów za pomocą palety Nawigator (85)
- Powiększanie i zmniejszanie obrazów za pomocą lupy (Zoom) (86)
- Przesuwanie powiększonego obrazu w oknie dokumentu (87)
- Zmiana trybu wyświetlania obrazu (87)
- Jednoczesne wyświetlanie obrazu w dwóch oknach (88)
- Zmiana koloru obszaru roboczego (88)
- Wybieranie całej warstwy (89)
- Tworzenie prostokątnej lub eliptycznej selekcji (90)
- Selekcjonowanie obszaru nieregularnego (91)
- Selekcjonowanie nieregularnego obszaru za pomocą linii łamanej (91)
- Selekcjonowanie obszaru według barwy - narzędzie magicznej różdżki (92)
- Wybieranie obszaru według barwy - polecenie Zakres koloru (Color Range) (94)
- Selekcjonowanie za pomocą narzędzia Lasso magnetyczne (Magnetic Lasso) (95)
- Opcje lassa magnetycznego (96)
- Selekcjonowanie obszaru o kształcie ramy (97)
- Zawężanie krawędzi ramy (97)
- Deselekcjonowanie zaznaczonego obszaru (98)
- Ponowne selekcjonowanie tego samego obszaru (98)
- Usuwanie wyselekcjonowanego obszaru (98)
- Przesunięcie ramki selekcji (99)
- Zamiana wyselekcjonowanych i nie wyselekcjonowanych obszarów (99)
- Ukrywanie ramki selekcji (100)
- Przekształcanie ramki selekcji (100)
- Dodawanie obszarów do selekcji (101)
- Odejmowanie obszarów od istniejącej selekcji (101)
- Przekształcanie selekcji za pomocą poleceń dostępnych w górnym menu programu (101)
- Efekt winiety (102)
- Przemieszczanie obszaru selekcji (103)
- Kopiowanie selekcji za pomocą techniki przeciągania (drag-and-drop) (104)
- Wyrównanie jednej lub więcej warstw względem ramki selekcji (104)
- Schowek (105)
- Kopiowanie obrazów (106)
- Kopiowanie i wklejanie selekcji (106)
- Kopiowanie selekcji przez przeciągnięcie na inny dokument (107)
- Wklejanie na obszar selekcji (108)
- Wklejanie większego obrazu w mniejszy (109)
- Wyostrzanie lub rozmywanie krawędzi (110)
- Wyświetlanie lub ukrywanie miarek (111)
- Zmiana położenia punktu początkowego (111)
- Ukrywanie i wyświetlanie siatki (112)
- Posługiwanie się liniami pomocniczymi (112)
- Usuwanie linii pomocniczych (112)
- Stosowanie narzędzia Miarka (Measure) (113)
- Klonowanie obszarów na tym samym obrazie (114)
- Zastosowanie narzędzia Stempel wzorkiem (Pattern Stamp) (115)
- Klonowanie pomiędzy różnymi obrazami (116)
- Rozmywanie selekcji (117)
- Usuwanie otoczki wokół obrazu (118)
- Wygładzanie krawędzi selekcji (118)
- Tworzenie nowej warstwy (120)
- Przekształcanie selekcji w warstwę (121)
- Kopiowanie warstwy w obrębie jednego obrazu (121)
- Ukrywanie lub odkrywanie warstw (122)
- Odbicie lustrzane warstwy (122)
- Przekształcanie warstwy (skalowanie, obracanie, pochylanie, zniekształcanie, dodawanie perspektywy) za pomocą myszy (123)
- Swobodne przekształcenie (124)
- Przekształcanie warstwy za pomocą polecenia Numerycznie (Numeric) (125)
- Konwersja tła na warstwę (126)
- Tworzenie tła dla obrazu (126)
- Narzędzia i warstwy (127)
- Zachowanie przezroczystości warstwy (127)
- Użyj wszystkich warstw (127)
- Zmiana systemu barwnego (127)
- Zmiana kolejności warstw (128)
- Przesunięcie warstw (129)
- Stosowanie narzędzia Przesunięcie (Move) (129)
- Zapisywanie kopii warstwy w oddzielnym pliku (130)
- Usuwanie warstwy (130)
- Kopiowanie warstw przez ich przeciąganie na docelowy obraz (z palety warstw) (131)
- Kopiowanie warstwy do innego dokumentu przez jej przeciągnięcie (132)
- Stapianie dwóch warstw (133)
- Kopiowanie i wklejanie jedynie widocznej części warstwy do innego dokumentu (133)
- Stapiać czy spłaszczać warstwy? (133)
- Łączenie wielu warstw (134)
- Spłaszczanie warstw (134)
- Inne polecenia służące do stapiania warstw (134)
- Tryby: liniowy i nieliniowy (135)
- Inne opcje palety Historia (History) (136)
- Usuwanie stanów z palety (136)
- Przywrócenie poprzedniego stanu historii (137)
- Powielanie stanu (137)
- Usuwanie stanu (137)
- Wskazówka (137)
- Tworzenie zdjęcia na podstawie stanu historii (138)
- Zdjęcie jako najnowszy stan na liście (139)
- Usuwanie zdjęcia (139)
- Tworzenie nowego dokumentu na podstawie stanu historii lub zdjęcia (139)
- Zastosowanie narzędzia Pędzel historii (History Brush) (140)
- Wskazówki (141)
- Wypełnienie selekcji lub warstwy stanem z palety Historia (History) (141)
- Usuwanie pikseli na podstawie stanu historii (142 )
- Podstawy korekcji jasności obrazu (143)
- Warstwy dopasowania - podstawowe informacje (144)
- Tworzenie warstwy dopasowania (144)
- Edycja warstwy dopasowania (145)
- Łączenie warstwy dopasowania z warstwą znajdującą się poniżej (145)
- Zastosowanie warstw dopasowania (146)
- Wyrównanie rozkładu tonów jasnych i ciemnych dla aktywnej warstwy (146)
- Odwracanie świateł i cieni (147)
- Zwiększenie kontrastu warstwy (lub tła) (147)
- Posteryzacja (148)
- Modyfikacja kontrastu i jasności (149)
- Modyfikacja kontrastu i jasności za pomocą polecenia Poziomy (Levels) (150)
- Zmniejszanie kontrastu obrazu na warstwie (lub na tle) (151)
- Miejscowe przyciemnianie/rozjaśnianie obrazu za pomocą narzędzi Rozjaśnianie/Ściemnianie (Dodge/Burn) (152)
- Ograniczenie obszaru oddziaływania nowej warstwy dopasowania (153)
- Ograniczenie obszaru oddziaływania istniejącej warstwy dopasowania (153)
- Konwersja warstwy (lub tła) na skalę szarości za pomocą polecenia Mikser kanałów (Channel Mixer) (154)
- Kolor farby i kolor tła (155)
- Definiowanie koloru farby lub tła w oknie dialogowym Próbnik kolorów (Color Picker) (156)
- Wybieranie kolorów farby i tła z gotowych zestawów barw (157)
- Pobieranie koloru farby lub tła z obrazu za pomocą kroplomierza (Eyedropper) (158)
- Ustalanie koloru farby lub tła na palecie Kolor (Color) (158)
- Wybieranie kolorów z palety Próbki (Swatches) (159)
- Dodawanie kolorów do palety Próbki (Swatches) (159)
- Usuwanie koloru z palety Próbki (Swatches) (159)
- Zapisanie zmian w palecie Próbki (Swatches) (159)
- Otwieranie zestawu próbek na palecie Próbki (Swatches) (160)
- Wczytywanie zestawu próbek (160)
- Kilka podstawowych informacji (161)
- Wypełnianie selekcji lub warstwy kolorem, deseniem lub elementami graficznymi (162)
- Kilka słów o tworzeniu deseni (163)
- Obrysowywanie krawędzi selekcji lub zawartości warstwy (164)
- Podgląd działania trybów nakładania koloru i krycia dla selekcji lub warstwy (165)
- Zabarwianie kolorowego obrazu za pomocą okna dialogowego Barwa/Nasycenie (Hue/Saturation) (166)
- Umieszczanie próbek na obszarze obrazu (168)
- Przesunięcie próbki koloru (168)
- Korzystanie z palety Info w trakcie pracy z narzędziem Próbkowanie kolorów (Color Sampler) (169)
- Usuwanie próbki kolorów (169)
- Wymienianie kolorów (170)
- Usuwanie koloru z warstwy lub z tła (171)
- Zabarwianie obrazu lub korygowanie jego kolorytu za pomocą polecenia Balans kolorów (Color Balance) (172)
- Zmiana kolorytu obrazu za pomocą polecenia Wariacje (Variations) (173)
- Miejscowe zwiększanie lub zmniejszanie nasycenia narzędziem gąbki (Sponge) (174)
- Zastosowanie polecenia Mikser kanałów (Channel Mixer) (175)
- Krzywe (Curves) oraz Poziomy (Levels) (176)
- Korekcja kolorów lub wartości za pomocą polecenia Krzywe (Curves) (176)
- Dostosowanie poszczególnych kolorów za pomocą polecenia Poziomy (Levels) (178)
- Edycja obrazu za pomocą warstw wypełnionych kolorem neutralnym (179)
- Konwersja kolorowej warstwy na skalę szarości i wybiórcze przywrócenie oryginalnego koloru (180)
- Tworzenie kanału koloru dodatkowego (181)
- Malowanie na kanale koloru dodatkowego (182)
- Podstawowe informacje o kanałach koloru dodatkowego (182)
- Drukowanie kanałów zawierających kolory dodatkowe (183)
- Konwersja kanału alfa na kanał koloru dodatkowego (184)
- Sposób użycia narzędzia Pędzel (Paintbrush) lub Aerograf (Airbrush) (185)
- Rysowanie prostych linii (187)
- Edycja końcówki pędzla (188)
- Tworzenie nowej końcówki pędzla (189)
- Usuwanie końcówki pędzla (189)
- Tworzenie końcówki do kaligrafii (189)
- Nadawanie kolorytu obrazowi w skali szarości (190)
- Definiowanie końcówki pędzla na podstawie obrazu (190)
- Zapisywanie zmodyfikowanej palety końcówek na dysku (191)
- Otwieranie zapisanej na dysku palety końcówek (191)
- Wypełnianie obszaru obrazu przy użyciu narzędzia Wiadro z farbą (Paint Bucket) (192)
- Wymazywanie części warstwy (193)
- Automatyczne wymazywanie (193)
- Rozmazywanie kolorów (194)
- Posługiwanie się gradientem (195)
- Tworzenie oraz edycja gradientu (196)
- Usuwanie istniejącego gradientu (197)
- Zmiana krycia kolorów gradientu (198)
- Cieniowanie obrazu za pomocą wypełnień gradientowych (198)
- Zmiana krycia warstwy (199)
- Co trzeba wiedzieć o efektach warstw? (200)
- Tworzenie efektu cienia lub efektu cienia wewnętrznego (201)
- Przekształcanie cienia (metoda nr 1) (202)
- Przekształcanie cienia (metoda nr 2) (202)
- Tworzenie efektu blasku zewnętrznego lub wewnętrznego (203)
- Tworzenie efektu fazy i płaskorzeźby (204)
- Pozostałe polecenia podmenu Efekty (Effects) (205)
- Tryby nakładania kolorów dla warstw (206)
- Stapianie ze sobą zawartości dwóch warstw (207)
- Stapianie zawartości zmodyfikowanej warstwy z warstwą oryginalną (208)
- Czym jest maska warstwy? (209)
- Wprowadzanie maski dla danej warstwy (209)
- Edycja maski (210)
- Przemieszczanie maski bez przesunięcia warstwy (211)
- Kopiowanie maski warstwy (211)
- Wypełnianie napisu dowolnymi elementami graficznymi za pomocą maski warstwy (211)
- Chwilowe wyłączanie maski (212)
- Usunięcie maski z jednoczesnym zatwierdzeniem lub anulowaniem wprowadzonych przez nią zmian (212)
- Tworzenie grupy warstw (213)
- Usuwanie warstwy z grupy warstw (213)
- Rozgrupowanie całej grupy warstw (213)
- Łączenie warstw (i przemieszczanie ich wszystkich naraz) (214)
- Wyrównanie dwóch lub więcej sprzężonych warstw (214)
- Równomierne rozmieszczanie zawartości trzech lub więcej sprzężonych warstw (215)
- Trójwymiarowe przekształcenia (215)
- Stosowanie filtra Transformacje 3D (3D Transform) (216)
- Zapisywanie selekcji jako kanału alfa z wykorzystaniem bieżących ustawień (220)
- Zapisywanie selekcji jako kanału, z równoczesną zmianą odpowiednich opcji (220)
- Wyświetlanie kanału alfa (221)
- Wczytywanie selekcji do obrazu z wykorzystaniem bieżących opcji (221)
- Wczytywanie selekcji do obrazu, z równoczesną zmianą opcji (221)
- Opcje dotyczące łączenia zapisywanej selekcji z już istniejącym kanałem alfa (222)
- Opcje dotyczące wczytywania kanału alfa (222)
- Zmiana nazwy kanału (223)
- Usuwanie kanału (223)
- Kopiowanie kanału (223)
- Edycja kanału jako maski (224)
- Maskowanie warstwy w trybie Szybka maska (Quick Mask) (225)
- Edycja w trybie szybkiej maski (226)
- Opcje wyświetlania szybkiej maski (226)
- Konwersja selekcji na ścieżkę (228)
- Rysowanie ścieżki za pomocą pióra (Pen) (229)
- Rysowanie selekcji za pomocą narzędzia Magnetyczne pióro (Magnetic Pen) (230)
- Paleta opcji dla narzędzia Magnetyczne pióro (Magnetic Pen) (231)
- Rysowanie ścieżki za pomocą narzędzia Pióro swobodne (Freeform Pen) (232)
- Przemieszczanie ścieżki (232)
- Wydłużanie istniejącej otwartej ścieżki (233)
- Przekształcenie całej ścieżki (233)
- Przekształcanie punktów na ścieżce (233)
- Kopiowanie ścieżki w ramach tego samego dokumentu (234)
- Kopiowanie ścieżki do innego dokumentu (234)
- Zapisywanie ścieżki roboczej (234)
- Wyświetlanie ścieżki (235)
- Ukrywanie ścieżki (235)
- Selekcjonowanie węzłów na ścieżce (235)
- Edycja ścieżki (236)
- Usuwanie ścieżek (237)
- Deselekcja ścieżki (238)
- Konwersja zamkniętej ścieżki na selekcję (238)
- Rysowanie linii wzdłuż ścieżki (239)
- Obrysowanie fragmentu obrazu w celu wyeksportowania go do innego programu (241)
- Eksportowanie ścieżek do programu Adobe Illustrator lub Macromedia FreeHand (242)
- Tworzenie edytowalnej warstwy tekstowej (244)
- Zmiana orientacji tekstu (246)
- Przekształcanie tekstu (246)
- Edycja warstwy tekstowej (247)
- Przemieszczanie warstwy tekstowej (247)
- Rendering tekstu (247)
- Pozorowanie renderingu (248)
- Wygaszanie kontrastu obrazu znajdującego się za tekstem (248)
- Wygaszanie kontrastu tekstu (249)
- Wypełnianie tekstu obrazem za pomocą polecenia Wklej na (Paste Into) (250)
- Wypełnianie tekstu obrazem za pomocą grupy warstw (251)
- Tworzenie zanikających napisów (252)
- Wykorzystanie efektów warstwy na półprzezroczystym tekście (252)
- Tworzenie selekcji tekstu (253)
- Przemieszczanie selekcji tekstu (254)
- Obrysowanie selekcji tekstu (254)
- Deselekcjonowanie wybranego obszaru (254)
- Tworzenie tekstu w kanale koloru dodatkowego (255)
- Edycja tekstu w kanale z kolorem dodatkowym (255)
- Tworzenie maski tekstu dla warstwy dopasowania (256)
- Filtry - wiadomości podstawowe (257)
- Sposoby stosowania filtrów (257)
- Korzystanie z okien dialogowych filtrów (258)
- Zmniejszanie intensywności działania filtrów (258)
- Ograniczanie obszaru działania filtra (259)
- Unikaj komputerowej perfekcji (260)
- Co jeszcze warto wiedzieć? (260)
- Mapowanie tekstury za pomocą filtra (260)
- Rezultaty zastosowania filtrów dostępnych w Photoshopie (261)
- Filtry z grupy Artystyczne (Artistic) (261)
- Filtry z grupy Artystyczne (Artistic) (262)
- Filtry z grupy Rozmycie (Blur) (263)
- Filtry z grupy Pociągnięcie pędzla (Brush Strokes) (264)
- Filtry z grupy Zniekształcenie (Distort) (265)
- Filtry z grupy Zniekształcenie (Distort) (266)
- Filtry z grupy Szum (Noise) (266)
- Filtry z grupy Pikslowanie (Pixelate) (267)
- Filtry z grupy Rendering (Render) (268)
- Filtry z grupy Wyostrzenie (Sharpen) (268)
- Filtry z grupy Szkic (Sketch) (269)
- Filtry z grupy Szkic (Sketch) (270)
- Filtry z grupy Stylizacja (Stylize) (271)
- Filtry z grupy Stylizacja (Stylize) (272)
- Filtry z grupy Tekstura (Texture) (272)
- Kilka ćwiczeń z filtrami (273)
- Tworzenie postrzępionych krawędzi obrazu (273)
- Droga na skróty (273)
- Nałożenie tekstury za pomocą maski warstwy (274)
- Przekształcanie zdjęć w malowidła lub rysunki (274)
- Akwarela własnej roboty (275)
- Stosowanie filtra Mozaika (Mosaic) z wykorzystaniem rosnących wartości (276)
- Tworzenie efektu ruchu w wybranej części obrazu (277)
- Oświetlanie obrazu (278)
- Tworzenie nowego zestawu zadań (282)
- Rejestrowanie zadania (282)
- Dołączanie polecenia zatrzymania wykonywania zadania (283)
- Chwilowe wyłączanie i ponowne włączanie operacji wykonywanych w ramach danego zadania (284)
- Wykonanie zadania na dowolnym obrazie (284)
- Wykonanie zadania na grupie obrazów (285)
- Dodawanie polecenia (lub poleceń) do dowolnego zadania (286)
- Usuwanie polecenia z zadania (286)
- Uaktywnianie lub dezaktywowanie pauzy (287)
- Zmiana kolejności poleceń (287)
- Ponowne nagranie całego zadania z wykorzystaniem innych ustawień w oknach dialogowych poleceń (287)
- Ponowne nagranie wybranego polecenia w zadaniu (288)
- Kopiowanie zadania (288)
- Usuwanie całego zadania (288)
- Zapisywanie zestawu zadań do pliku (289)
- Wczytanie dodatkowego zestawu z zadaniami na paletę Zadania (Actions) (289)
- Zamiana bieżącego zestawu zadań na inny zestaw (289)
- Uruchamianie zadania wewnątrz innego zadania (290)
- Inne polecenia z menu Automatyzuj (Automate) (291)
- Zastosowanie warunkowej zmiany systemu barwnego (291)
- Dopasowanie obrazu do wyznaczonej szerokości oraz/lub wysokości (292)
- Tworzenie przeglądu wszystkich obrazów w katalogu (293)
- Konwersja wielostronicowego pliku PDF na własny format Photoshopa (294)
- Okno dialogowe Pamięć i cache obrazów (Memory & Image Cache Preferences) (295)
- Okno dialogowe Preferencje ogólne (General Preferences) (296)
- Okno dialogowe Zapisywanie plików (Saving Files) (297)
- Okno dialogowe Wyświetlanie i kursory (Display & Cursors) (298)
- Okno dialogowe Przezroczystość i przestrzeń kolorów (Transparency & Gamut) (299)
- Okno dialogowe Jednostki i miarki (Units and Rulers) (300)
- Okno dialogowe Linie i siatki (Guides & Grids) (301)
- Okno dialogowe Plug-ins i dyski magazynujące (Plug-ins and Scratch Disk) (302)
- Druk z wykorzystaniem czarno-białej drukarki laserowej (304)
- Drukowanie na kolorowej drukarce postscriptowej (306)
- Przygotowanie pliku do druku na IRIS, drukarce sublimacyjnej lub w naświetlarce (307)
- Okno dialogowe Ustawienia strony (Page Setup) (308)
- Opcje dostępne w oknie ustawień strony (309)
- Tworzenie zalewek (309)
- Przygotowanie i eksportowanie pliku do innej aplikacji (310)
- Z Photoshopa do QuarkXPressa (310)
- Z Photoshopa do PageMakera (310)
- Z Photoshopa na kliszę (310)
- Z Photoshopa do Illustratora (311)
- Z Photoshopa do CorelDRAW 8 (312)
- Zapisywanie obrazu w formacie EPS (313)
- Zapisywanie obrazu w formacie DCS 2.0 (314)
- Zapisywanie obrazu w formacie TIFF (315)
- Zapisywanie obrazu będącego w systemie barwnym RGB do formatu plikuBMP lub PICT (315)
- Druk dwutonowy (316)
- Drukowanie obrazu w skali szarości z wykorzystaniem farby Pantone (317)
- Podstawy reprodukcji kolorów (318)
- Dobór ustawień w oknie dialogowym Ustawienia CMYK (CMYK Setup) (318)
- Zapisywanie tabeli rozbarwień (319)
- Dostosowanie obrazu na ekranie do wydrukowanej kopii (320)
- Korygowanie niedrukowalnych kolorów (321)
- Korekcja kolorów - kilka podstawowych porad (322)
- Konwersja obrazu na system barwny Kolory indeksowane (Indexed Colors) (323)
- Edycja palety kolorów obrazu w systemie Kolory indeksowane (Indexed Color) (325)
- Tworzenie indywidualnej palety dla grupy obrazów w kolorach indeksowanych (326)
- Mapowanie kolorów z 8-bitowej palety na 24-bitowe obrazy RGB (326)
- Z Photoshopa do programu Macromedia Director (327)
- Używanie palety Warstwy (Layers) do opracowania scenariusza animacji (327)
- System barwny RGB kontra Kolory indeksowane (Indexed Color) (328)
- Kopiowanie obiektów z wygładzonymi krawędziami do Directora (329)
- Filtry Photoshopa oraz Directora (329)
- Z Photoshopa do After Effects (330)
- Z Photoshopa do Internetu (331)
- Rozmiar obrazu (331)
- GIF - wielki kompromis (333)
- Paleta Web w Photoshopie (334)
- Tworzenie palety Web dla istniejącego obrazu (334)
- Umieszczanie kolorów z palety Web na palecie Próbki (Swatches) (334)
- Głębia kolorów (335)
- Polecenie Eksport GIF89a (GIF89a Export) (335)
- Konwersja obrazu RGB na GIF za pomocą polecenia Eksport GIF89a (GIF89a Export) (336)
- Tworzenie przezroczystych GIF-ów (337)
- JPEG - dobra alternatywa (338)
- Zapisywanie kopii obrazu w formacie JPEG (339)
- Format PNG - przyszłość sieci? (340)
- Zapisywanie obrazu w formacie PNG (340)
- Dithering (341)
- Wygładzać czy nie wygładzać? Oto jest pytanie! (342)
- Nowe narzędzia wycinania i wymazywania do przeźroczystości (344)
- Narzędzie Background Eraser Tool (344)
- Aby wymazać tło obrazu do przeźroczystości (344)
- Narzędzie Magic Eraser Tool (346)
- Aby wymazać jednolity obszar do przeźroczystości (346)
- Narzędzie Extract (348)
- Aby wyciąć tło obrazu za pomocą narzędzia Extract (348)
- Nowe możliwości narzędzia tekstowego (351)
- Aby skorzystać z opcji Faux Bold lub Faux Italics narzędzia tekstowego (351)
- Aby dobrać optymalny anti-aliasing tekstu (352)
- Auto Contrast - nowe narzędzie korekcji (353)
- Aby automatycznie skorygować kontrast obrazu (353)
- Kolory: ukłon w stronę sieci WWW (354)
- Polecenie Indexed Color (355)
- Palety Perceptual i Selective (355)
- Kontrolowana intensywność ditheringu (357)
- Opcja Transparency (357)
- Aby zdefiniować przeźroczystość obrazu indeksowanego za pomocą polecenia Indexed Color (358)
- Interaktywna tablica kolorów (Color Table) (359)
- Aby zdefiniować kolor przeźroczystości w tablicy Color Table (359)
- Narzędzie Color Picker (360)
- Save for Web - uczta dla artystów sieciowych (361)
- Aby zapisać obraz w pliku JPEG za pomocą narzędzia Save for Web (361)
- Aby zapisać grafikę w pliku GIF za pomocą narzędzia Save for Web (363)
- Aby wybrać najlepszy format optymalizacji dla danego obrazu (365)
- Nowe narzędzia automatyzacji (366)
- Aby stworzyć pakiet fotografii za pomocą narzędzia Picture Package (366)
- Aby stworzyć galerię sieciową za pomocą narzędzia Web Photo Gallery (367)
- Dziesięć pytań i odpowiedzi na temat praw autorskich (375)
- Dlaczego ochrona praw autorskich jest tak ważna? (375)
- Na czym polega naruszenie praw autorskich? (375)
- Jeżeli zeskanuję jakiś stary obraz w Photoshopie i zmodyfikuję go, to czy jest to naruszenie praw autorskich? (375)
- Jeżeli zeskanuję jakiś współczesny obraz w Photoshopie i zmodyfikuję go, to czy jest to naruszenie praw autorskich? (375)
- Co to znaczy "dozwolone użycie" obrazu w kontekście ochrony praw autorskich? (375)
- Czy mogę użyć dającego się rozpoznać fragmentu fotografii, jeżeli całość dzieła nie jest rozpoznawalna? (376)
- Jakie są kary za naruszenie praw autorskich? (376)
- Czy muszę zarejestrować swoje prace, aby uzyskać prawa autorskie? (376)
- Czy muszę zamieszczać informację na temat faktu zastrzeżenia praw autorskich, aby moja praca nie mogła być dowolnie kopiowana? (376)
- Jak zdobyć zezwolenie na kopiowanie obrazu? (376)
- Cyfrowe znaki wodne (377)
- Wprowadzanie znaku wodnego w obrazie (377)
- Odczytywanie informacji zawartych w znaku wodnym (378)
Rozdział 1. Podstawy (17)
Rozdział 2. Kolor w Photoshopie (37)
Rozdział 3. Zaczynamy pracę (55)
Rozdział 4. Poruszanie się w oknie widokowym (85)
Rozdział 5. Selekcja (89)
Rozdział 6. Łączenie i nakładanie obrazów (103)
Rozdział 7. Warstwy (119)
Rozdział 8. Historia (135)
Rozdział 9. Światła i cienie (143)
Rozdział 10. Wybór kolorów (155)
Rozdział 11. Edycja kolorów (161)
Rozdział 12. Malowanie (185)
Rozdział 13. Więcej o warstwach (199)
Rozdział 14. Maski (219)
Rozdział 15. Ścieżki (227)
Rozdział 16. Tekst (243)
Rozdział 17. Filtry (257)
Rozdział 18. Zadania (281)
Rozdział 19. Preferencje (295)
Rozdział 20. Druk (303)
Rozdział 21. Sieć i multimedia (323)
Rozdział 22. Co nowego w Photoshopie 5.5 (343)
Dodatek A. Słowniczek (369)
Dodatek B. Ochrona praw autorskich (375)
Skorowidz. (379)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Po prostu Photoshop 5 PL/5.5 Elaine Weinmann, Peter Lourekas (19)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(9)
(5)
(3)
(0)
(1)
Marek Lesiak,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Marek Lesiak,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Brodowski,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Dziedzicki,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-06-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karol Karcz,
Data dodania: 2005-05-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
JURI,
Data dodania: 2004-07-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz Labuda,
Data dodania: 2004-04-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-12-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamila,
Data dodania: 2005-12-16 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-02-16 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anthus,
Data dodania: 2004-02-11 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-12-12 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek M.,
Data dodania: 2003-03-31 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Dołęga - Otocki,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-09-16 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Lukasz Jaszczyk,
Data dodania: 2003-10-10 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-12-01 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii