×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Rules of Programming Chris Zimmerman

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
The Rules of Programming Chris Zimmerman - okladka książki

The Rules of Programming Chris Zimmerman - okladka książki

The Rules of Programming Chris Zimmerman - audiobook MP3

The Rules of Programming Chris Zimmerman - audiobook CD

Autor:
Chris Zimmerman
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
346
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

This philosophy-of-programming guide presents a unique and entertaining take on how to think about programming. A collection of 21 pragmatic rules, each presented in a standalone chapter, captures the essential wisdom that every freshly minted programmer needs to know and provides thought-provoking insights for more seasoned programmers.

Author Chris Zimmerman, cofounder of the video game studio Sucker Punch Productions, teaches basic truths of programming by wrapping them in memorable aphorisms and driving them home with examples drawn from real code. This practical guide also helps managers looking for ways to train new team members.

The rules in this book include:

  • As simple as possible, but no simpler
  • Let your code tell its own story
  • Localize complexity
  • Generalization takes three examples
  • Work backward from your result, not forward from your code
  • The first lesson of optimization is don't optimize
  • A good name is the best documentation
  • Bugs are contagious
  • Eliminate failure cases
  • Code that isn't running doesn't work
  • Sometimes you just need to hammer the nails

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Chris Zimmerman jest jednym z założycieli studia gier wideo Sucker Punch Productions, które powstało w 1997 roku i kierował jego zespołem programistów w ciągu 25 lat udanej pracy nad wieloma grami wideo, w tym najważniejszą z nich, wydaną w roku 2020 grą Ghost of Tsushima. Przed częściowym wycofaniem się na emeryturę w celu napisania tej książki, Chris dzielił swój czas pomiędzy pisaniem kodu, zarządzaniem zespołem programistów oraz projektowaniem rozgrywek w tworzonych grach.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
152,15 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.