The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation. The theorems, laws, and empowerments to guide your organization’s digital transformation
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 260
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation. The theorems, laws, and empowerments to guide your organization’s digital transformation
In today’s digital era, every organization has data, but just possessing enormous amounts of data is not a sufficient market discriminator. The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation aims to provide actionable insights into the real market discriminators, including an organization’s data-fueled analytics products that inspire innovation, deliver insights, help make practical decisions, generate value, and produce mission success for the enterprise.
The book begins by first building your mindset to be value-driven and introducing the Big Data Business Model Maturity Index, its maturity index phases, and how to navigate the index. You will explore value engineering, where you will learn how to identify key business initiatives, stakeholders, advanced analytics, data sources, and instrumentation strategies that are essential to data science success. The book will help you accelerate and optimize your company’s operations through AI and machine learning.
By the end of the book, you will have the tools and techniques to drive your organization’s digital transformation.
Here are a few words from Dr. Kirk Borne, Data Scientist and Executive Advisor at Booz Allen Hamilton, about the book:
Data analytics should first and foremost be about action and value. Consequently, the great value of this book is that it seeks to be actionable. It offers a dynamic progression of purpose-driven ignition points that you can act upon.
The book begins by first building your mindset to be value-driven and introducing the Big Data Business Model Maturity Index, its maturity index phases, and how to navigate the index. You will explore value engineering, where you will learn how to identify key business initiatives, stakeholders, advanced analytics, data sources, and instrumentation strategies that are essential to data science success. The book will help you accelerate and optimize your company’s operations through AI and machine learning.
By the end of the book, you will have the tools and techniques to drive your organization’s digital transformation.
Here are a few words from Dr. Kirk Borne, Data Scientist and Executive Advisor at Booz Allen Hamilton, about the book:
Data analytics should first and foremost be about action and value. Consequently, the great value of this book is that it seeks to be actionable. It offers a dynamic progression of purpose-driven ignition points that you can act upon.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation. The theorems, laws, and empowerments to guide your organization’s digital transformation Bill Schmarzo, Dr. Kirk Borne (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.