Opis książki: Running Lean. 3rd Edition
We're building more products today than ever before, but most of them fail--not because we can't complete what we want to build but because we waste time, money, and effort building the wrong product. What we need is a systematic process for quickly vetting product ideas and raising our odds of success. That's the promise of Running Lean.
In this inspiring book, Ash Maurya takes you through an exacting strategy for achieving product/market fit for your fledgling venture. You'll learn ideas and concepts from several innovative methodologies, including the Lean Startup, business model design, design thinking, and Jobs-to-be-Done. This new edition introduces the continuous innovation framework and follows one entrepreneur's journey from initial vision to a business model that works.
- Deconstruct your idea using a one-page Lean Canvas
- Stress-test your idea for desirability, viability, and feasibility
- Define key milestones charted on a traction roadmap
- Maximize your team's efforts for speed, learning, and focus
- Prioritize the right actions at the right time
- Learn how to conduct effective customer interviews
- Engage your customers throughout the development cycle
- Continually test your product with smaller, faster iterations
- Find a repeatable and scalable business model
Wybrane bestsellery
-
Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy.
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
-
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpad...
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych ...
Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Ash MauryaAsh Maurya jest autorem bestsellerowych książek, twórcą popularnego szablonu Lean Canvas i modelu pod nazwą Ciągła Innowacja. Fragmenty jego bloga były publikowane w Inc. Magazine, Forbes i Fortune. Gościnnie wykłada na takich uczelniach jak Massachusetts Institute of Technology, Harvard i Uniwersytet Teksański w Austin. Mieszka w Austin w Teksasie.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-10-981-0872-4, 9781098108724
- Data wydania ebooka:
-
2022-02-23
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.3MB
- Kategorie:
Biznes IT » Zarządzanie projektami IT
Spis treści książki
- Foreword
- Preface
- OReilly Online Learning
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- Introduction
- A Tale of Two Entrepreneurs
- One Year Ago
- Off to the Races
- Six Months Later
- Catch-22
- A Traction-First Approach Is the New Way Forward
- What Determines Success Isnt Differing Skill Sets But Differing Mindsets
- The Stakes Are Much Higher This Time
- Speed of Learning Is the New Unfair Advantage
- Succeeding in the New World Requires New Mindsets
- You Cant Afford to Wait for an Idea Whose Time Has Come
- Steve Learns About Minimum Viable Products
- Dont Start with an MVP
- There Is a Systematic Approach to Entrepreneurship
- About Me
- How This Book Is Organized
- Part I: Design
- Part II: Validation
- Part III: Growth
- Is This Book for You?
- Does It Work for Services and Physical Products?
- Practice Trumps Theory
- I. Design
- 1. Deconstruct Your Idea on a Lean Canvas
- Sketching Your First Lean Canvas
- Customer Segments
- Distinguish between customers and users
- Model multiple perspectives
- Home in on early adopters
- Customer Segments
- Problem
- List the top one to three problems
- List existing alternatives
- Steve tackles the Customer Segment/Problem quadrant
- Sketching Your First Lean Canvas
- Unique Value Proposition
- Connect to your customers number one problem
- Target early adopters
- Focus on outcomes
- Keep it short
- Answer what, who, and why
- Create a high-concept pitch
- Steve crafts his UVP
- Solution
- Steve defines a solution
- Channels
- Steve outlines some possible paths to customers
- Revenue Streams and Cost Structure
- Revenue streams
- Cost structure
- Steve thinks through his cost structure and revenue streams
- Key Metrics
- List three to five key metrics
- Prefer outcome metrics versus output metrics
- Prioritize leading indicator metrics versus trailing indicator metrics
- Study analogs
- Steve identifies a few key metrics
- Unfair Advantage
- What do you do if you dont have an unfair advantage on day one?
- Start with an unfair advantage story
- Leave the unfair advantage blank
- Embrace obscurity
- Steve ponders his unfair advantage story
- Refining Your Lean Canvas
- So, How Do You Avoid the Goldilocks Problem?
- How Do You Know When to Split Your Lean Canvas?
- Direct
- Multisided
- Marketplace
- Steve Splits His Big Idea Canvas into Specific Variants
- Whats Next?
- 2. Stress Test Your Idea for Desirability
- Defining Better
- Our Innovators Bias Gets in the Way
- Meet the Innovators Gift
- Unpacking the Innovators Gift
- All jobs start with a trigger
- Habits define what we do most of the time
- Until we encounter a switching trigger
- Therein lies the opportunity
- Causing a switch starts with a promise of better
- Emotionally better versus functionally better
- Emotionally better lives in the bigger context
- Getting hired is only the first battle
- Unpacking the Innovators Gift
- Steve Challenges the Innovators Gift
- Using the Innovators Gift to Stress Test Your Idea for Desirability
- Customer Segments: Keep It Simple
- Early Adopters: Forget Personas
- Existing Alternatives: Transcend Category
- Problems: Whats Broken with the Old Way?
- UVP: How Will You Cause a Switch?
- Steve Realizes He Has a Hammer Problem
- 3. Stress Test Your Idea for Viability
- Dont Create a Financial Forecast; Use a Fermi Estimate Instead
- What Is Traction?
- Welcome to the Customer Factory
- Step 1. Acquisition
- Step 2. Activation
- Step 3. Retention
- Step 4. Revenue
- Step 5. Referral
- Dont Create a Financial Forecast; Use a Fermi Estimate Instead
- Testing the Viability of Your Idea Using a Fermi Estimate
- Define a Target Throughput Goal
- Set your minimum success criteria independently from your idea
- Frame your goal in terms of annual recurring revenue (ARR)
- Focus on systems, not goals
- Your minimum success criteria are determined by your operating environment
- Dont chase three-digit precision
- Dont go outside the building without minimum success criteria
- Steve sets his minimum success criteria
- Define a Target Throughput Goal
- Test Whether Your Idea Can Deliver Your Target Throughput Goal
- Estimate the required number of active customers
- Steve estimates how many active customers hell need
- Estimate the required minimum customer acquisition rate
- Steve estimates his minimum customer acquisition rate
- Estimate the required number of leads
- Steve estimates the number of leads hell need to attract
- Use your referral assumptions to lessen the burden of customer acquisition
- Steve tries to save his business model
- Revise Your Goal or Fix Your Business Model
- Fixing your business model
- Revisit your pricing
- Revisit your problems
- Consider a different customer segment
- Fixing your business model
- Revising your goal
- Steve fixes his business model
- Isnt this just funny math?
- Running a Fermi Estimate on Your Idea
- Steve Reviews His Business Models with Mary
- 4. Stress Test Your Idea for Feasibility
- Charting a Traction Ramp
- Steve Charts His Traction Roadmap
- Charting a Traction Ramp
- Formulating a Now-Next-Later Rollout Plan
- Stage 1: NowProblem/Solution Fit
- Stage 2: NextProduct/Market Fit
- Stage 3: LaterScale
- Steve Gets a Lesson on Right Action, Right Time
- Steve Learns About Wizard-of-Oz MVPs
- Steve Formulates His Now-Next-Later Rollout Plan
- 5. Communicate Your Idea Clearly and Concisely
- Whats Your Elevator Pitch?
- Outlining Your Elevator Pitch
- Whats Your Elevator Pitch?
- The Different Worldviews of an Idea
- The Investor Worldview
- The Customer Worldview
- The Advisor Worldview
- Delivering Your Business Model Pitch
- The 10-Slide Business Model Pitch Deck
- Desirability
- Viability
- Feasibility
- Steve Shares His Business Model Pitch with Others
- II. Validation
- 6. Validate Your Idea Using 90-Day Cycles
- The 90-Day Cycle
- A Typical 90-Day Cycle
- Modeling
- Prioritizing
- Testing
- A Typical 90-Day Cycle
- The 90-Day Cycle
- Getting Ready for Your First 90-Day Cycle
- Assemble the Right Team
- Forget traditional departments
- Start with a minimum viable team
- Good teams are complete
- Good teams overlap on superpowers
- Be wary of outsourcing your key skill sets
- Good teams hold themselves externally accountable
- Good teams utilize good coaches
- Assemble the Right Team
- Establish a Regular Reporting Cadence
- Seven Habits for Highly Effective Experiments
- 1. Declare Your Expected Outcomes Upfront
- 2. Make Declaring Outcomes a Team Sport
- 3. Emphasize Estimation, Not Precision
- Search for analogs
- Use your traction roadmap and customer factory model
- Start with ranges instead of absolute predictions
- 4. Measure Actions, Not Words
- 5. Turn Your Assumptions into Falsifiable Hypotheses
- 6. Time-Box Your Experiments
- 7. Always Use a Control Group
- Steve Establishes an External Accountability Structure
- 7. Kick Off Your First 90-Day Cycle
- Steve Calls a 90-Day Cycle Kickoff Meeting
- The Problem/Solution Fit Playbook
- Customers Dont Buy Products, They Buy a Promise of Something Better
- How to Make a Promise of Better
- When Are You Done with Problem/Solution Fit?
- Steve Calls a 90-Day Cycle Planning Meeting
- The Mafia Offer Campaign
- Building a Mafia Offer
- 1. Problem discovery
- 2. Solution design
- 3. Offer delivery
- Building a Mafia Offer
- Running a Mafia Offer Campaign
- When to Use a Mafia Offer Campaign
- Steve Tries Taking a Shortcut
- Mary Bursts Steves Bubble (Again)
- No Surveys or Focus Groups, Please
- Are Surveys Good for Anything?
- Preemptive Strikes and Other Objections (or Why I Dont Need to Interview Customers)
- 8. Understand Your Customers Better Than They Do
- The Problem with Problems
- Case Study: Using Problem Discovery Interviews to Drive New Home Sales
- The Problem with Problems
- Focus on the Bigger Context: The Job-to-be-Done
- Case Study: Using Problem Discovery Interviews to Build Better Drill Bits
- Finding the Bigger Context
- Scoping the Bigger Context
- Diving Deeper into a Bigger, More Specific Context
- Running a Problem Discovery Sprint
- Broad-Match Versus Narrow-Match Problem Discovery Sprints
- Finding Prospects
- Steve Kicks Off the First Problem Discovery Sprint
- Conducting Interviews
- Steve Creates a Meta-Script for His Interviews
- Welcome (set the stage)
- Anchor around the chosen existing alternative (set the anchor)
- Look for triggering events (first thought to switching trigger)
- Explore selection process (acquisition)
- Explore early use (activation)
- Explore recurring usage (retention), if applicable
- Whats next? (next summit)
- Wrapping up (next steps)
- Capturing Insights
- Steve Reviews the Results of the Broad-Match Problem Discovery Sprint
- When Are You Done with Problem Discovery?
- The Altverse Team Uncovers Several Additional Jobs-to-be-Done
- 9. Design Your Solution to Cause a Switch
- Steve Learns About the Concierge MVP
- Running a Solution Design Sprint
- Addressing Desirability
- Step 1: Identify the primary struggle
- Step 2: Craft a compelling promise
- Addressing Desirability
- Addressing Viability
- Step 1: Set a fair price
- Step 2: Identify your ideal early adopters
- Addressing Feasibility
- The 5 Ps of MVP
- Steve Takes a Stab at the 5 Ps of MVP
- 10. Deliver a Mafia Offer Your Customers Cannot Refuse
- Case Study: The iPad Mafia Offer
- Running an Offer Delivery Sprint
- Assembling Your Offer
- Define the Characters in Your Customer Story Pitch
- Outline the Structure of Your Customer Story Pitch
- Act 1: Setup (share the bigger context)
- Act 2: Confrontation (break the old way)
- Act 3: Resolution (demo your new, better way)
- Act 4: Call-to-action (ask for the switch)
- Steve Shares His Customer Story Pitch Outline with the Team
- Delivering Your Offer
- Optimizing Your Offer
- Measure Your Customer Factory Metrics Weekly
- Identify Your Key Constraint
- Formulate Ways of Breaking the Constraint
- Steve Meets with the Team to Review the Results of Their First Offer Delivery Sprint
- When Are You Done with Offer Delivery?
- 11. Run a 90-Day Cycle Review
- Steve Calls a Pre-Review Meeting Just with Mary
- Preparing for the Meeting
- Collect/Update Artifacts
- Elevator pitch
- Lean Canvas
- Traction roadmap
- Collect/Update Artifacts
- Assemble a Progress Report Pitch Deck
- Set context
- What we thought
- What we did
- What we learned
- Whats next
- Running the Meeting
- Steve Calls a 90-Day Cycle Review Meeting
- III. Growth
- 12. Get Ready to Launch
- The Altverse Team Prepare for Launch
- Keep Your Customer Factory Running
- Look for Ways to Automate Your Customer Factory
- Race to Value Delivery
- Extend Your Customer Factory Metrics Dashboard
- Roll Out Your MVP in Batches
- The Altverse Team Launch Their Concierge MVP
- 13. Make Happy Customers
- The Altverse Team Learns About Behavior Design
- The Happy Customer Loop
- Dont Be a Feature Pusher
- Implement an 80/20 Rule
- Prevent a Switch
- Outlearn the Competition
- Reduce Friction
- Theres more to reducing friction than improving your products UX
- Learn the Science of Habits
- Going from the habit loop to behavior design
- The Customer Forces Model is a behavior model
- Chart a Customer Progress Roadmap
- Trigger Your Customers
- Help Your Customers Make Progress
- Reinforce Progress
- The Altverse Team Calls a 90-Day Cycle Review Meeting
- 14. Find Your Growth Rocket
- The Altverse Team Learns About Growth Rockets
- The Rocket Ship Growth Model
- Launching Rocket Ships
- Part 1: Design (Mission Design)
- Part 2: Validation (Ignition)
- Part 3: Growth
- Liftoff
- Achieve escape velocity
- Fire your growth rocket
- Launching Rocket Ships
- The Three Types of Growth Loops
- The Revenue Growth Loop
- The Retention Growth Loop
- The Referral Growth Loop
- Can You Have Multiple Growth Rockets?
- Finding Your Primary Growth Rocket
- Short-Listing Growth Rocket Candidates
- Validating Your Growth Rocket
- Optimizing Your Growth Rocket
- Steve Makes Mary an Offer She Cant Refuse
- 15. Epilogue
- The BOOTSTART Manifesto
- 1. Entrepreneurs Are Everywhere
- 2. The Persona of the Garage Entrepreneur Has Changed
- 3. There Is No Better Time to Start
- 4. Most Products Still Fail
- 5. A Dozen Reasons Why Products Fail
- 6. The Number One Reason Why Products Fail
- 7. The Number Two Reason Why Products Fail
- 8. You Dont Need Permission to Start
- 9. Love the Problem, Not Your Solution
- 10. Dont Write a Business Plan
- 11. Your Business Model Is the Product
- 12. Focus on Time, Not Timing
- 13. Not Acceleration, but Deceleration
- 14. Not Faux Validation, but Traction
- 15. Remove Failure from Your Vocabulary
- 16. Its Time to Act on Your Big Idea
- The BOOTSTART Manifesto
- References and Further Reading
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Running Lean. 3rd Edition Ash Maurya (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.