- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 732
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Programowanie w języku C++
Wybrane bestsellery
-
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.68 zł
37.00 zł(-36%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w ...
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)123.38 zł
199.00 zł(-38%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)76.16 zł
119.00 zł(-36%) -
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serweroweg...
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest p...
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%) -
Nie pamiętasz jakiegoś algorytmu? Nie wiesz, jaką strukturę danych należy zastosować? Nie masz pojęcia, jak wyznaczyć złożoność obliczeniową algorytmu? Nie martw się, Twoje problemy należą już do przeszłości! Tablice informatyczne. Algorytmy pozwolą Ci szybko odnaleźć i przypomnieć sobie podstawo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
8.67 zł
17.00 zł(-49%) -
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych...
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.99 zł
59.00 zł(-39%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób...
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.34 zł
57.00 zł(-38%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.88 zł
69.00 zł(-48%) -
Programowanie to w dużym uproszczeniu wydawanie komputerowi odpowiednich poleceń. Aby jednak móc to robić, trzeba opanować trudną sztukę komunikacji z maszyną, co w praktyce sprowadza się do posługiwania się zrozumiałym dla niej językiem. Obecnie niemal nikt nie musi się już uczyć języków niskopo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
42.21 zł
67.00 zł(-37%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Kapustka, Wojciech Fenrich
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-2906-1, 9788301229061
- Data wydania ebooka:
-
2023-03-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 198590
- Rozmiar pliku ePub:
- 55.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 146.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- Podziękowania
- Podziękowania do wydania polskiego
- Wykaz skrótów
- 1. Wprowadzenie
- 1.1. Struktura książki
- 1.2. Konwencje formatowania
- 1.3. O kodzie i projektach
- 2. Wprowadzenie do programowania
- 2.1. Model sprzętowy
- 2.2. Ekosystem tworzenia oprogramowania
- 2.3. Etapy tworzenia oprogramowania
- 2.4. Reprezentacja i uruchamianie algorytmów
- 2.4.1. Reprezentowanie algorytmów
- 2.4.2. Korzystanie z kompilatorów dostępnych w Internecie
- 2.4.3. Struktura programu w C++
- 2.4.4. Analiza kodu
- 2.4.5. Budowa linuksowej postaci wykonywalnej
- 2.5. Przykładowy projekt kalkulator procentu składanego
- 2.5.1. Analiza procentu składanego
- 2.5.2. Implementacja kalkulatora procentu składanego
- 2.5.3. Budowanie i uruchamianie oprogramowania
- 2.6. Przykładowy projekt zliczanie wystąpień znaków w tekście
- 2.6.1. Analiza problemu i implementacja
- 2.6.2. Uruchomienie kodu C++ za pomocą kompilatora dostępnego w Internecie
- 2.6.3. Kod histogramu wyjaśnienie
- 2.7. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- 3. Podstawy C++
- 3.1. Stałe i zmienne wbudowane typy danych, ich zakres oraz inicjalizacja
- 3.2. Przykładowy projekt zbieranie ocen studentów
- 3.3. Nasz przyjaciel debugger
- 3.4. Podstawowa struktura danych std::vector
- 3.5. Przykładowy projekt implementowanie macierzy w postaci wektora wektorów
- 3.6. Specjalny wektor do przechowywania tekstu std::string
- 3.7. Słowo kluczowe auto oraz decltype do automatycznej dedukcji typu
- 3.8. Popularne algorytmy standardowe
- 3.9. Struktury: zbieranie obiektów różnego typu
- 3.10. Tablice o stałym rozmiarze
- 3.10.1. Wielowymiarowe tablice o stałym rozmiarze
- 3.11. Referencje
- 3.12. Wskaźniki
- 3.12.1. Dostęp do obiektów za pomocą wskaźników
- 3.13. Instrukcje
- 3.13.1. Bloki instrukcji oraz dostęp do zmiennych rola nawiasów klamrowych
- 3.13.2. Instrukcje C++
- 3.13.2.1. Instrukcje warunkowe
- 3.13.2.2. Instrukcje pętli
- 3.13.2.3. Instrukcje pomocnicze continue oraz break
- 3.13.2.4. Instrukcja goto
- 3.13.2.5. Strukturalna obsługa wyjątków instrukcja try-catch
- 3.14. Funkcje
- 3.14.1. Anatomia funkcji w C++
- 3.14.2. Przekazywanie argumentów do i z funkcji
- 3.14.2.1. Przekazywanie argumentów przez kopię (semantyka wartości)
- 3.14.2.2. Pośrednie przekazywanie argumentów przez referencję
- 3.14.2.3. Przekazywanie przez wskaźnik
- 3.14.3. Mechanizm wywoływania funkcji i funkcje wbudowane
- 3.14.4. Funkcje rekurencyjne i stos wywołań
- 3.14.5. Przeciążanie funkcji rozwiązywanie widoczności za pomocą przestrzeni nazw
- 3.14.6. Funkcje lambda
- 3.14.7. Więcej na temat funkcji lambda
- 3.14.8. Wskaźniki do funkcji
- 3.14.9. Funkcje w środowisku obiektowym
- 3.15. Przykładowy projekt opakowywanie obiektów strukturą z konstruktorem
- 3.15.1. EMatrix w środowisku obiektowym
- 3.15.2. Podstawowe operacje z użyciem EMatrix
- 3.15.3. Operacje wejścia i wyjścia na EMatrix
- 3.15.4. Proste operacje matematyczne na macierzy EMatrix
- 3.15.5. Organizowanie plików projektu i uruchamianie aplikacji
- 3.15.6. Rozszerzanie inicjalizacji macierzy za pomocą prostego generatora liczb losowych
- 3.16. Przykładowy projekt reprezentowanie równań kwadratowych
- 3.16.1. Definicja klasy do reprezentowania wielomianów kwadratowych
- 3.16.2. Implementacja składowych TQuadEq
- 3.16.3. TQuadEq w akcji
- 3.17. Przykładowy projekt krotki i powiązania strukturalne do konwertowania liczb rzymskich
- 3.17.1. Więcej o std::tuple i powiązaniu strukturalnym
- 3.17.2. Jak napisać test jednostkowy oprogramowania
- 3.17.3. Automatyzowanie testów jednostkowych z użyciem standardowej biblioteki liczb losowych
- 3.18. Projekt przykładowy tworzenie komponentu kalkulatora walutowego
- 3.18.1. Analiza problemu wymiany walut
- 3.18.2. Projekt oprogramowania CurrencyCalc 219
- 3.18.3. Klasa TCurrency reprezentująca rekordy walut
- 3.18.3.1. Manipulatory wejścia/wyjścia C++
- 3.18.4. Klasa TCurrencyExchanger do wymiany walut
- 3.18.5. Łączenie wszystkiego w całość kompletny program wymiany walut
- 3.19. Operatory
- 3.19.1. Podsumowanie operatorów C++
- 3.19.2. Dalsze uwagi na temat operatorów
- 3.20. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- 4. Zgłębianie programowania obiektowego
- 4.1. Podstawowe reguły oraz filozofia projektowania i programowania obiektowego
- 4.2. Anatomia klasy
- 4.2.1. Konwencja nazewnictwa i samodokumentujący się kod
- 4.3. Reguły uzyskiwania dostępu do składowych klasy
- 4.4. Przykładowy projekt klasa TComplex do przeciążania operatorów
- 4.4.1. Definicja klasy TComplex
- 4.4.2. Definicja składowych klasy TComplex
- 4.4.3. Funkcje testujące dla klasy TComplex
- 4.5. Więcej o referencjach
- 4.5.1. Referencje prawostronne i przekazywania
- 4.5.2. Referencje kontra wskaźniki
- 4.5.3. Pułapki z referencjami
- 4.6. Przykładowy projekt opanowywanie składowych klasy z użyciem klasy TheCube
- 4.6.1. Automatyczna kontra jawna definicja konstruktorów
- 4.6.2. Układ i semantyka obiektu TheCube
- 4.6.3. Semantyka kopiowania płytkiego i głębokiego
- 4.6.4. Semantyka konstruktora przenoszącego i przypisania przenoszącego
- 4.6.5. Implementacja operatorów strumieniowania dla TheCube
- 4.6.6. Sprawdzanie TheCube
- 4.7. Projekt przykładowy przenoszenie EMatrix do klasy
- 4.7.1. Definicja klasy EMatrix
- 4.7.2. Implementacja operatorów strumieniowania klasy
- 4.7.3. Implementacja operatorów arytmetycznych
- 4.7.4. Testowanie operacji na macierzach
- 4.8. Wprowadzenie do szablonów i programowania uogólnionego
- 4.8.1. Uogólnianie klasy przy użyciu szablonów
- 4.8.2. span class="c-10"> Specjalizacje szablonów
- 4.8.3. Funkcje szablonowe i sprawdzanie typu
- 4.8.4. Przykładowy projekt projektowanie klas szablonowych przy użyciu TStack
- 4.8.4.1. Projekt i implementacja klasy TStackFor
- 4.8.4.2. Testowanie TStack
- 4.8.5. Szablonowe funkcje składowe
- 4.9. Relacje między klasami zna, ma oraz jest
- 4.10. Przykładowy projekt rozszerzanie funkcjonalności poprzez dziedziczenie klas z użyciem TComplexQuadEq
- 4.11. Funkcje wirtualne i polimorfizm
- 4.12. Więcej na temat mechanizmu wirtualnego
- 4.13. Ciekawie rekurencyjny wzorzec szablonu i statyczny polimorfizm
- 4.14. Klasy domieszki
- 4.15. Przykładowy projekt klasa TLongNumberFor do wydajnego przechowywania liczb o dowolnej długości
- 4.15.1. Reprezentacja Binary-Coded Decimal
- 4.15.2. Kolejność bajtów
- 4.15.3. Definicja klasy TLongNumberFor
- 4.15.3.1. Operacje konwersji typu
- 4.15.3.2. Funkcja testująca TLongNumberFor
- 4.15.4. Projektowanie klas dla numeru PESEL
- 4.15.4.1. Agregowanie klasy PESEL
- 4.15.4.2. Odziedziczona klasa PESEL
- 4.15.4.3. Organizacja projektu LongNumber
- 4.15.5. Rozszerzanie funkcjonalności klasy TLongNumberFor z użyciem wzorca pełnomocnika
- 4.15.5.1. Definicja klasy Proxy
- 4.15.5.2. Testowanie funkcjonalności klasy TLongNumberFor z użyciem wzorca pełnomocnika
- 4.16. Silne typy
- 4.17. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- 5. Zarządzanie pamięcią
- 5.1. Rodzaje magazynów danych
- 5.2. Dynamiczny przydział pamięci jak unikać wycieków pamięci
- 5.2.1. Wprowadzenie do inteligentnych wskaźników i zarządzania zasobami
- 5.2.1.1. RAII i odwijanie stosu
- 5.2.1. Wprowadzenie do inteligentnych wskaźników i zarządzania zasobami
- 5.3. Inteligentne wskaźniki omówienie z przykładami
- 5.3.1. Więcej o std::unique_ptr
- 5.3.1.1. Kontekst użycia std::unique_ptr
- 5.3.1.2. Wzorzec projektowy metody wytwórczej
- 5.3.1.3. Niestandardowe usuwanie unique_ptr
- 5.3.1.4. Konstrukcje do unikania podczas korzystania z unique_ptr
- 5.3.1. Więcej o std::unique_ptr
- 5.3.2. Więcej o shared_ptr i weak_ptr
- 5.4. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- 6. Zaawansowane programowanie obiektowe
- 6.1. Obiekty funkcyjne
- 6.2. Projekt przykładowy rozszerzanie o wyszukiwanie walut w plikach XML oraz korzystanie z maszyny stanów i wyrażeń regularnych za pomocą biblioteki regex
- 6.2.1. Dopasowywanie do wzorca za pomocą biblioteki wyrażeń regularnych
- 6.2.2. Wzorzec maszyny stanów
- 6.2.3. Implementowanie klasy rozszerzonej
- 6.2.4. Rozszerzenie projektu wczytywanie informacji o walutach z internetu
- 6.2.5. Uruchamianie rozszerzonej wersji CurrencyCalc
- 6.2.6. Tworzenie biblioteki statycznej
- 6.2.7. System plików C++
- 6.2.8. Interfejs użytkownika
- 6.2.8.1. Definicja klasy CC_GUI
- 6.2.8.2. Definicje składowych klasy CC_GUI i mechanizm wywołania zwrotnego
- 6.2.8.3. Uruchamianie aplikacji z GUI
- 6.3. Zegary systemowe i pomiar czasu
- 6.4. Mierzenie czasu wykonywania funkcji
- 6.5. Klasa Range
- 6.5.1. Programowanie funkcyjne i biblioteka std::ranges
- 6.6. Przykładowy projekt parsowanie wyrażeń
- 6.6.1. Definiowanie wyrażeń języka i zasad gramatyki formalnej
- 6.6.2. Projektowanie biblioteki przetwarzania wyrażeń
- 6.6.3. Pierwszy interpreter poleceń
- 6.6.4. Budowanie drzewa składniowego z użyciem wzorca projektowego kompozytu
- 6.6.4.1. Wzorzec projektowy kompozytu do definiowania węzłów drzewa
- 6.6.4.2. Implementacja hierarchii TNode i współpraca z wizytatorami
- 6.6.4.3. Implementacja klasy ValueLeafNode
- 6.6.4.4. Implementacja klasy BinOperator
- 6.6.4.5. Implementacja klasy PlusOperator
- 6.6.4.6. Głębokie kopiowanie obiektów węzła mechanizm prototypowania
- 6.6.5. Interpreter do budowy drzew składniowych
- 6.6.6. Stos dla inteligentnych wskaźników
- 6.6.7. Przechodzenie po drzewach za pomocą wzorca projektowego wizytatora
- 6.6.7.1. Wizytator ewaluujący wyrażenie
- 6.6.7.2. Wizytator wypisujący wyrażenie
- 6.6.8. Testowanie interpreterów
- 6.6.9. Reprezentowanie wyrażeń na stosie w odwrotnej notacji polskiej
- 6.6.9.1. Odwrócona notacja polska
- 6.6.9.2. Algorytm do ewaluowania wyrażenia RPN
- 6.7. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- 7. Arytmetyka komputerowa
- 7.1. Reprezentacja wartości całkowitej
- 7.1.1. Algorytm konwersji podstawy
- 7.1.2. Reprezentacje szesnastkowe i ósemkowe
- 7.1.3. Dodawanie binarne
- 7.1.4. Wartości ujemne i odejmowanie
- 7.1. Reprezentacja wartości całkowitej
- 7.2. Operacje przesunięcia binarnego
- 7.1.5. Flagi kontroli arytmetycznej
- 7.1.6. Reprezentowanie ułamków
- 7.2. Operacje przesunięcia binarnego
- 7.3. Przykładowy projekt model programowy dla reprezentacji stałoprzecinkowej
- 7.3.1. Liczby stałoprzecinkowe i ich arytmetyka
- 7.3.2. Definicja klasy FxFor 579
- 7.3.3. Wybrane metody klasy FxFor 587
- 7.3.4. Zastosowania dla FxFor
- 7.4. Reprezentacje liczb zmiennoprzecinkowych
- 7.4.1. Reprezentacja liczb w formacie zmiennoprzecinkowym
- 7.4.2. Rozkład liczb zmiennoprzecinkowych i konsekwencje obliczeniowe
- 7.4.3. Błąd przybliżenia wartości rzeczywistej przy użyciu reprezentacji zmiennoprzecinkowej
- 7.4.4. Standard IEEE 754 dla arytmetyki zmiennoprzecinkowej
- 7.4.5. Standardowy model operacji zmiennoprzecinkowych
- 7.4.6. Obliczenia ze świadomością o błędach numerycznych
- 7.4.7. Przykładowy projekt ewaluacja algorytmów sumujących
- 7.4.8. Przykładowy projekt metoda Newtona do znajdywania miejsc zerowych funkcji
- 7.4.8.1. Funkcja do obliczania pierwiastka kwadratowego na podstawie iteracji Newtona
- 7.5. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- 8. Podstawy programowania równoległego
- 8.1. Podstawowe zagadnienia związane z obliczeniami równoległymi
- 8.2. Dodawanie równoległości do algorytmów standardowych
- 8.3. Uruchamianie zadań asynchronicznych
- 8.4. Zrównoleglanie za pomocą biblioteki OpenMP
- 8.4.1. Uruchamianie zespołu wątków i zapewnianie ochrony wyłącznego dostępu
- 8.4.2. Równoległa pętla for i operacje redukcji
- 8.4.3. Równoległość dla dużych ilości danych
- 8.5. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- Dodatek
- A.1. Dyrektywy preprocesora
- A.2. Krótkie wprowadzenie do języka C
- A.2.1. Tablice wbudowane
- A.2.1.1. Wielowymiarowe tablice o stałym rozmiarze
- A.2.1. Tablice wbudowane
- A.2.2. Przekazywanie tablic do funkcji funkcja main
- A.2.3. Struktury C
- A.2.4. Funkcje i operacje wejścia/wyjścia w C
- A.2.5. Unie
- A.2.6. Operacje wykonywane na pamięci i ciągach znaków
- A.2.7. Łączenie kodu C i C++
- A.3. Łączenie i organizacja binarna obiektów C/C++
- A.4. Graficzny interfejs użytkownika i interfejs sieci Web dla projektów C++
- A.5. Konwertowanie wartości bin, oct, dec i hex za pomocą FixBinCalc
- A.6. Zestaw narzędzi programistycznych
- A.6.1. Narzędzie do generowania projektów (CMake)
- A.6.2. Systemy kontroli wersji i repozytoria
- A.6.3. Profiler
- A.7. Testowanie oprogramowania
- A.8. Podsumowanie
- Pytania i ćwiczenia
- Bibliografia
- O Autorze
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Od pewnego czasu żyjemy w świecie, w którym coraz więcej urządzeń powszechnego użytku łączy się z Internetem. Weszliśmy w nową fazę rozwoju globalnej sieci. Systemy zbudowane z połączonych wzajemnie urządzeń, wyposażonych w niewielkich rozmiarów procesory i czujniki, znajdują coraz więcej zastoso...
Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy
Andrzej Sikora, Piotr Arabas, Ewa Niewiadomska-Szynkiewicz, Michał Marks
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Urządzenia wbudowane to mikrokomputery wielkości chipa na tyle małe, że można je włączyć w strukturę urządzenia, którym sterują. Znajdują się wszędzie w telefonach, samochodach, kartach kredytowych, laptopach, sprzęcie medycznym, a nawet w infrastrukturze krytycznej. Oznacza to, że zrozumienie i...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł(-20%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)87.20 zł
109.00 zł(-20%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programowanie w języku C++ Bogusław Cyganek (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.