PowerPoint 2007: The Missing Manual. The Missing Manual

- Autor:
- E. A. Vander Veer
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 490
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: PowerPoint 2007: The Missing Manual. The Missing Manual
Like every other application in Microsoft Office suite, PowerPoint is loaded with features. So many, in fact, that even veterans don't know where to find them all. Microsoft solved this problem in PowerPoint 2007 by redesigning the user interface with a tabbed toolbar that makes features easy to locate and use. PowerPoint 2007 also boasts improved graphics, additional templates, the ability to save custom layouts, and improved collaboration through SharePoint. One thing Microsoft hasn't improved is its poor documentation. To learn the ins and outs of all the features in PowerPoint 2007, Microsoft merely offers online help. If you're familiar with previous versions of the program, you may be lost the first time you fire up the new PowerPoint; or you would be if it weren't for PowerPoint 2007: The Missing Manual.
This book, written specifically for this version of the software, not only offers the basics of how to create, save, set up, run, and print a basic bullets-and-background slideshow, but takes you into the world of multimedia, animation, and interactivity. You'll learn how to add pictures, sound, video, animated effects, and controls (buttons and links) to their slides, along with ways to pull text, spreadsheets, and animations created in other programs. You can also create your own reusable design templates and learn to automate repetitive tasks with macros. Learn how to take advantage of advanced functions (such as adding custom background images) that existed in previous PowerPoint versions, but were so cleverly hidden that few people ever found them.
Wybrane bestsellery
-
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściw...
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analog...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę multi-medialna. Może wsp...
Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego. Wydanie 2 Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego. Wydanie 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Niniejsza książka pozwoli Ci zrozumieć zasady skutecznej, ciekawej prezentacji. W interesujący sposób pokaże Ci, jak przygotować się do wystąpienia, mówić i wykorzystać obrazy do opowiedzenia swojej historii. Wskazówki, które tutaj znajdziesz, umożliwią Ci nauczenie się sztuki wypowiadania się i ...
Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz konkretne, przejrzyste informacje na temat czterech programów pakietu Office. Nauczysz się obsługiwać edytor tekstu, formatować dokumenty, sprawdzać ich poprawność, dodawać ilustracje i wypunktowania. Kolejnym krokiem będzie zapoznanie się z arkuszem kalkulacyjnym. Odkryj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Ze szkoleniem PowerPoint 2013. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie profesjonalnej prezentacji zaczniesz od absolutnych podstaw, takich jak tworzenie prezentacji na bazie gotowych szablonów, jednak to tylko początek! Potem będzie ciekawiej — własne szablony, modyfikowanie motywów i budowa...
PowerPoint 2013. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie profesjonalnej prezentacji PowerPoint 2013. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie profesjonalnej prezentacji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Skuteczna nauka programu Microsoft PowerPoint 2013 Przekonaj się, jak łatwo i szybko można tworzyć profesjonalnie wyglądające prezentacje dzięki programowi Microsoft PowerPoint 2013. Korzystając z książek serii Krok po kroku sam określasz tempo nabywania i utrwalania niezbędnych umiejętności, po ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
52.92 zł
58.80 zł(-10%) -
Jeśli chcesz szybko i bez stresu nauczyć się korzystać z podstawowych dobrodziejstw komputera i sieci internetowej, ta książka Ci w tym pomoże! Znajdziesz w niej wszystkie potrzebne informacje —jaki komputer wybrać, jak go włączyć i co zrobić dalej. Dowiesz się, jak poruszać się po ekranie,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
• Prosta nauka podstawowych zadań • Duże demonstracje • Pliki ćwiczeń do budowy umiejętności Szybka nauka programu PowerPoint! Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z PowerPoint 2016 i znajdź odpo...
Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku. Plus Pliki ćwiczeń do pobrania Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku. Plus Pliki ćwiczeń do pobrania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)40.17 zł
58.80 zł(-32%) -
Książka ABC MS Office 2016 PL szybko wprowadzi Cię w świat tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych — z wykorzystaniem zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się, jakie narzędzia masz do dyspozycji i do cz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%)
E. A. Vander Veer - pozostałe książki
-
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
"PowerPoint 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik" to omówienie możliwości najnowszej wersji tej aplikacji.(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
64.90 zł(-40%) -
Facebook isn't just for college kids anymore. Thousands of companies use the site for everything from project collaboration and advertising to filling--and finding--jobs. This Mini Missing Manual is aimed at professionals who want to use Facebook to help them in the work world. Whether you're loo...
Doing Business on Facebook: The Mini Missing Manual Doing Business on Facebook: The Mini Missing Manual
(21.17 zł najniższa cena z 30 dni)21.17 zł
24.90 zł(-15%) -
Flash CS3 is the premier tool for creating web animations and interactive web sites, can be intimidating to learn. This entertaining reference tutorial provides a reader-friendly animation primer and a guided tour of all the program's tools and capabilities. Beginners will learn to use the softwa...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł(-15%) -
Quickly learn the most useful features of Microsoft Office 2007 with our easy to read four-in-one guide. This fast-paced book gives you the basics of Word, Excel, PowerPoint and Access so you can start using the new versions of these major Office applications right away.Unlike every previous vers...
Office 2007: The Missing Manual. The Missing Manual Office 2007: The Missing Manual. The Missing Manual
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)109.65 zł
129.00 zł(-15%)
Kup polskie wydanie:
PowerPoint 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik
- Autor:
- E. A. Vander Veer
38,94 zł
64,90 zł
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-919-0380-3, 9781491903803
- Data wydania ebooka:
-
2006-12-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 16.5MB
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » PowerPoint
Spis treści książki
- PowerPoint 2007: The Missing Manual
- A Note Regarding Supplemental Files
- Introduction
- What You Can Do with PowerPoint 2007
- Whats New in PowerPoint 2007
- A Quick Tour of the New Interface
- Ribbon
- Groups
- Command buttons
- Dialog box launchers
- Tabs
- Less customization
- Live previews
- Mini Toolbar
- Keytips
- Improved screen tip help
- A Quick Tour of the New Interface
- New File Formats
- Improved Graphics
- More Theme Options
- A New Way to Track Revisions
- The Very Basics
- About This Book
- About the Outline
- About These Arrows
- PowerPoint Examples
- About MissingManuals.com
- Safari Enabled
- 1. Slideshow Basics
- 1. Creating a Basic Presentation
- 1.1. Beginning a New Presentation
- 1.1.1. Creating a New Presentation from Scratch
- 1.1.2. Creating a Presentation from an Existing Template, Theme, or Presentation
- 1.1.2.1. From an existing template
- 1.1.2.1.1. Recently used templates
- 1.1.2.1.2. Installed templates
- 1.1.2.1.3. My templates
- 1.1.2.1.4. Online
- 1.1.2.1. From an existing template
- 1.1.2.2. From an existing (built-in) theme
- 1.1.2.3. From an existing presentation
- 1.1.2.4. The New from Existing Presentation window
- 1.1.2.5. The Open window
- 1.1. Beginning a New Presentation
- 1. Creating a Basic Presentation
- 1.2. Choosing a Theme for Your Presentation
- 1.3. Adding Text
- 1.3.1. Adding Text to an Existing Text Box
- 1.3.2. Adding a New Text Box
- 1.4. Adding More Slides
- 1.5. Moving Around Inside a Presentation
- 1.5.1. Navigating with the Scroll Bar
- 1.5.2. Navigating with the Slides and Outline Tabs
- 1.5.3. Using Find
- 1.6. Adding Speaker Notes
- 1.7. Creating and Printing Handouts
- 1.8. Saving and Closing a Presentation
- 1.9. Running a Presentation
- 2. Editing Slides
- 2.1. Editing Text
- 2.1.1. Selecting Text
- 2.1.2. Cutting Text
- 2.1.3. Copying Text
- 2.1.4. Pasting Text
- 2.1.4.1. Automatically pasting the last chunk of text you cut (or copied)
- 2.1.4.2. Choosing what to paste
- 2.1.4.3. Choosing how to paste
- 2.1.5. Moving Text
- 2.1.6. Deleting Text
- 2.1. Editing Text
- 2.2. Reversing an Action (Undo)
- 2.3. Finding and Replacing Text Automatically
- 2.4. Spell Check and Other Editorial Tools
- 2.4.1. Checking Spelling
- 2.4.1.1. Setting up spelling
- 2.4.1.2. Automatic (continuous) spell checking
- 2.4.1.3. Manual spell checking
- 2.4.1. Checking Spelling
- 2.4.2. Thesaurus
- 2.4.3. Translating Words into Other Languages
- 2.4.4. Researching Stuff
- 2.4.5. Turning on AutoCorrect (for Capitalization and Spelling)
- 2.4.5.1. Autocorrecting case (capitalization) errors
- 2.4.5.2. Autocorrecting spelling errors
- 2.5. Adding Special Characters
- 2.5.1. Non-English Text
- 3. Formatting and Aligning Your Text
- 3.1. Automating Text Formatting
- 3.1.1. Using AutoFormat
- 3.1.2. Using AutoFit
- 3.1. Automating Text Formatting
- 3.2. Manually Formatting Text Appearance
- 3.2.1. Changing the Font
- 3.2.2. Changing Font Size
- 3.2.3. Bolding, Italicizing, and Underlining Text
- 3.2.4. Changing Text Color and Background Color
- 3.2.5. Adding Special Color Effects
- 3.2.5.1. Adjusting transparency
- 3.2.5.2. Mixing custom colors
- 3.2.5.3. Picture
- 3.2.5.4. Texture
- 3.2.5.5. Gradient
- 3.2.6. Tweaking the Text Outline
- 3.2.7. Adding Special Text Effects
- 3.3. Manually Aligning and Indenting Text
- 3.3.1. Aligning Text and Creating Columns
- 3.3.2. Creating Lists
- 3.3.2.1. Customizing bulleted lists
- 3.3.2.2. Customizing numbered lists
- 3.3.3. Changing Indents
- 3.3.4. Changing Tab Stops
- 3.3.5. Changing Spacing
- 3.3.6. Changing Text Direction
- 3.3.6.1. Using the Text Direction option
- 3.3.6.2. Using the Size and Position dialog box
- 3.4. Formatting Text Boxes
- 4. Formatting and Laying Out Your Slides
- 4.1. Changing Slide Layout
- 4.1.1. Applying a Canned Layout
- 4.1.2. Switching Orientation from Landscape to Portrait (and Back)
- 4.1.3. Repositioning Text Boxes
- 4.1.4. Help for Positioning Text Boxes: Zoom, Guides, and Grid
- 4.1. Changing Slide Layout
- 4.2. Changing Background Color
- 4.2.1. Adding a Gradient Effect
- 4.3. Reapplying Themes, Colors, and Fonts
- 4.3.1. Reapplying a Theme
- 4.3.2. Reapplying a Color Scheme
- 4.3.3. Reapplying a Font
- 5. Editing Your Slideshow
- 5.1. Viewing Multiple Slides
- 5.1.1. Slides Pane
- 5.1.2. Slide Sorter View
- 5.1. Viewing Multiple Slides
- 5.2. Adding, Deleting, and Moving Slides
- 5.2.1. Adding Blank Slides
- 5.2.2. Deleting Slides
- 5.2.3. Moving Slides
- 5.2.4. Duplicating Slides
- 5.2.5. Cutting, Copying, and Pasting Slides
- 5.3. Inserting Slides from Other Slideshows
- 5.4. Editing Slide and Layout Masters
- 5.5. Creating Slide Masters and Layout Masters
- 5.5.1. Creating a New Slide Master
- 5.5.2. Creating a New Layout Master
- 5.5.3. Renaming Slide Masters and Layout Masters
- 5.5.4. Preserving Slide Masters and Layout Masters
- 5.5.5. Applying Multiple Slide Masters
- 5.5.6. Editing Handout Masters
- 5.5.7. Editing the Notes Master
- 5.6. Adding Headers and Footers
- 5.6.1. Adding Footers to Your Slides
- 5.6.2. Adding Headers and Footers to Notes Pages and Handouts
- 6. Adding Charts, Diagrams, and Tables
- 6.1. Creating Charts
- 6.1.1. Choosing a Chart Type
- 6.1.2. Creating a Chart
- 6.1.3. Customizing Charts with Prebuilt Layouts and Styles
- 6.1.3.1. Applying prebuilt Chart Layouts
- 6.1.3.2. Applying prebuilt Chart Styles
- 6.1.4. Editing and Tweaking Charts
- 6.1.4.1. Editing data ranges
- 6.1.4.2. Customizing chart titles
- 6.1.4.3. Customizing chart legends
- 6.1.4.4. Changing chart types
- 6.1.4.5. Customizing data labels
- 6.1.4.6. Adding shapes (or pictures) to charts
- 6.1.4.7. Customizing axis titles
- 6.1.4.8. Adding (and customizing) data tables
- 6.1.4.9. Manually formatting chart elements
- 6.1. Creating Charts
- 6.1.5. Pasting Existing Charts into PowerPoint
- 6.2. Creating Diagrams
- 6.2.1. Adding Diagrams to Slides
- 6.2.2. Turning Lists into Diagrams
- 6.2.3. Applying Prebuilt Styles and Color Themes to Diagrams
- 6.2.4. Tweaking Diagrams
- 6.2.4.1. Adding titles
- 6.2.4.2. Switching to a different type of diagram
- 6.2.4.3. Reversing diagram elements
- 6.2.5. Adding, Changing, and Moving Diagram Shapes
- 6.2.5.1. Adding shapes
- 6.2.5.2. Deleting shapes
- 6.2.5.3. Resizing shapes
- 6.2.5.4. Changing from one shape to another
- 6.2.5.5. Repositioning shapes
- 6.2.6. Changing Diagram Text
- 6.3. Creating Tables
- 6.3.1. Creating a Basic Table
- 6.3.1.1. Creating rows and columns
- 6.3.1.2. Selecting cells, rows, and columns
- 6.3.1.3. Selecting entire tables
- 6.3.1.4. Adding data
- 6.3.1.5. Adding a title
- 6.3.1.6. Adding column headings
- 6.3.1. Creating a Basic Table
- 6.3.2. Tweaking Tables
- 6.3.2.1. Applying prebuilt styles
- 6.3.2.2. Highlighting rows and columns
- 6.3.2.3. Drawing borders around cells, rows, and columns
- 6.3.2.4. Changing the background color of selected cells
- 6.3.2.5. Adding shadows, reflections, and 3-D effects to table cells
- 6.3.2.6. Inserting and deleting rows and columns
- 6.3.2.7. Changing the width of a row or column
- 6.3.2.8. Aligning data inside cells
- 6.3.2.9. Merging (and splitting) cells
- 6.3.3. Resizing Tables
- 6.3.4. Repositioning Tables
- 6.3.5. Deleting Tables
- 2. Presenting Your Slideshow
- 7. Delivering Presentations
- 7.1. Setting Up a Slideshow
- 7.1.1. Choosing a Slideshow Mode
- 7.1.1.1. Full-screen mode
- 7.1.1.2. Browser mode
- 7.1.1.3. Kiosk mode
- 7.1.1. Choosing a Slideshow Mode
- 7.1.2. Hiding Individual Slides
- 7.1.3. Matching Your Slideshow to Your Monitor
- 7.1.4. Setting Up a Speaker Notes Screen
- 7.1.5. Setting Up Automatic Timing
- 7.1.6. Looping Continuously
- 7.1.7. Recording Voiceover Narration
- 7.1.8. Turning Off Sounds and Animations
- 7.1. Setting Up a Slideshow
- 7. Delivering Presentations
- 7.2. Slideshows for Multiple Audiences
- 7.2.1. Creating a Custom Slideshow
- 7.2.2. Editing a Custom Slideshow
- 7.3. Presenting Your Slideshow
- 7.3.1. Drawing on Slides During a Presentation
- 7.4. Creating PowerPoint Shows
- 7.5. Emailing Your Presentation
- 7.6. Packaging Presentations for CD
- 7.7. Presentations over the Web
- 7.7.1. Converting Your Presentation into One or More Web Pages
- 7.8. Converting to Other Formats
- 7.9. Optimizing Presentations
- 7.9.1. Go Easy on the Bling
- 7.9.2. Pare Down Objects Outside of PowerPoint
- 7.9.3. Choose Insert over Dragging or Pasting
- 7.9.4. Recycle Your Images
- 7.9.5. Get Rid of Invisible Stuff
- 7.9.6. Compress Your Images
- 7.9.7. Dont Embed Fonts (but if You Have to, Do so Wisely)
- 7.9.8. Download and Install an Optimization Program
- 8. Printing Presentations
- 8.1. Printing Slides (One Slide per Page)
- 8.2. Handouts (Multiple Slides per Page)
- 8.3. Overhead Transparencies
- 8.4. Speaker Notes
- 8.5. Presentation Outline
- 8.6. Tent Cards
- 3. Beyond Bullet Points: Multimedia, Animation, and Interactivity
- 9. Putting Images and Documents on Slides
- 9.1. Drawing on Slides
- 9.1.1. Drawing Lines and Shapes
- 9.1.2. Drawing Connectors
- 9.1.3. Drawing Freehand
- 9.1.3.1. Drawing freehand using the Scribble tool
- 9.1.3.2. Drawing freehand with the Freeform tool
- 9.1. Drawing on Slides
- 9.2. Modifying Drawings
- 9.2.1. Selecting Lines and Shapes
- 9.2.2. Applying Shape Styles
- 9.2.3. Modifying Lines, Connectors, and Shape Outlines
- 9.2.4. Modifying the Inside of a Shape
- 9.2.5. Applying Special Effects
- 9.2.6. Rotating Drawings
- 9.2.6.1. Rotating lines
- 9.2.6.2. Rotating shapes
- 9.2.7. Repositioning Lines and Shapes
- 9.2.8. Resizing Drawings
- 9.2.9. Changing the Type of a Shape or Connector
- 9.2.10. Adding Text to Shapes
- 9.2.11. Reshaping and Distorting Shapes
- 9. Putting Images and Documents on Slides
- 9.3. Working with Multiple Drawings
- 9.3.1. Grouping Objects
- 9.3.2. Stacking Objects
- 9.3.3. Aligning Shapes and Lines
- 9.4. Adding Pictures from Other Programs
- 9.4.1. Inserting a Picture Stored on Your Computer
- 9.4.1.1. Picture file formats you can add to your slides
- 9.4.1. Inserting a Picture Stored on Your Computer
- 9.4.2. Creating a Photo Album Slideshow
- 9.4.2.1. Creating a photo album from picture files on your computer
- 9.4.3. Adding Built-in Clip Art Drawings
- 9.5. Modifying Pictures
- 9.5.1. Applying a Picture Style
- 9.5.2. Recoloring Your Picture
- 9.5.3. Making Your Picture Transparent
- 9.5.4. Adjusting Brightness and Contrast
- 9.5.5. Applying Special Effects
- 9.5.6. Cropping Your Picture
- 9.5.7. Applying a Picture to a Slide Background
- 9.6. Adding Documents from Other Programs
- 9.6.1. Adding an Existing Live Object
- 9.6.2. Creating and Adding a New Document Object
- 10. Adding Sound and Video
- 10.1. Adding Sound
- 10.1.1. Sound File Formats You Can Use in PowerPoint
- 10.1.2. Inserting a Sound Clip from Your Computer
- 10.1.3. Adding a Sound Clip from the Clip Organizer
- 10.1.4. Adding a Sound Clip from an Audio CD
- 10.1.5. Recording and Adding Your Own Sound Clip
- 10.1.6. Creating a Soundtrack
- 10.1.7. Making Sound Clips Presenter-Triggered
- 10.1. Adding Sound
- 10.2. Adding Video
- 11. Slide Transitions and Animated Effects
- 11.1. Slide Transitions
- 11.1.1. Types of Transitions
- 11.1.2. Adding Transitions Between Slides
- 11.1. Slide Transitions
- 11.2. Custom Animations
- 11.2.1. Applying Entrance Effects
- 11.2.2. Applying Emphasis Effects
- 11.2.3. Applying Exit Effects
- 11.2.4. Motion Path Effects
- 11.2.4.1. Applying motion path effects
- 11.2.4.2. Modifying motion path effects
- 11.2.4.3. Creating your own freehand motion path effect
- 11.2.5. Changing Effects
- 11.2.6. Deleting an Effect
- 11.2.7. Managing Multiple Effects
- 11.2.7.1. Identifying effect type with color-coded icons
- 11.2.7.2. Identifying the particular effect you want to modify
- 11.2.7.3. Using the timeline
- 11.2.7.4. Displaying the timeline
- 11.2.7.5. To hide the timeline
- 11.2.7.6. Reordering effects
- 12. Make Your Slides Clickable
- 12.1. Adding Links
- 12.1.1. Linking to Another Slide in the Same Slideshow
- 12.1.2. Linking to a Slide in Another PowerPoint Slideshow
- 12.1.3. Linking to a Web Page
- 12.1.4. Creating (and Linking to) a New Document
- 12.1.5. Linking to an Email Address
- 12.1.6. Adding Screen Tips (Hover Text) to Links
- 12.1. Adding Links
- 12.2. Adding Actions
- 12.2.1. Adding Actions to Text or Images
- 12.2.2. Adding Action Buttons
- 12.3. Editing Links and Actions
- 12.3.1. Editing Links
- 12.3.2. Edit Actions
- 12.3.3. Deleting Links and Actions
- 4. Working Faster and More Effectively
- 13. Customizing PowerPoint
- 13.1. Customizing How PowerPoint Looks
- 13.1.1. Choosing an Overall Look
- 13.1.2. Show (or Hide) the Mini Toolbar
- 13.1.3. Show (or Hide) the Ribbon
- 13.1.4. Show (or Hide) the Developer Tab
- 13.1.5. Select a Theme for All New Slideshows
- 13.1.6. Customize the Quick Access Toolbar
- 13.1.6.1. Add an option to the Quick Access toolbar
- 13.1.6.2. Reposition an option on the Quick Access toolbar
- 13.1.6.3. Delete an option from the Quick Access toolbar
- 13.1.6.4. Reposition the Quick Access toolbar
- 13.1.7. Customize the Status Bar
- 13.1. Customizing How PowerPoint Looks
- 13. Customizing PowerPoint
- 13.2. Customizing How PowerPoint Behaves
- 13.2.1. Open All Documents in a Certain View
- 13.2.2. Saving Files: How, Where, and How Often
- 13.2.3. Printing
- 13.2.4. Optimizing PowerPoint Files
- 13.2.4.1. Embedding as few fonts (and characters) as possible
- 13.2.4.2. Linking to sounds (as opposed to embedding them)
- 13.2.5. Security
- 13.2.6. Editing and Proofing
- 13.2.7. Displaying the Clipboard
- 13.2.8. Choosing a Standard Chart Type
- 13.3. Customizing the Way Your Slideshows Run
- 13.3.1. Show (or Hide) Ghosted Navigational Controls
- 13.3.2. Show (or Hide) the Right-Click Menu
- 13.3.3. Give Yourself the Option to Keep Ink Annotations
- 13.3.4. Tell PowerPoint to End Slideshows with a Black Slide (or Not)
- 13.4. Installing Add-Ins
- 14. Macros: Putting Slideshows on Autopilot
- 14.1. Creating and Editing Macros
- 14.1.1. Creating a Macro
- 14.1.2. Opening a Macro for Editing
- 14.1. Creating and Editing Macros
- 14.2. Running Macros
- 14.2.1. Setting Security Options
- 14.2.2. Testing a Macro
- 14.2.3. Adding a Macro to a Slideshow
- 15. Collaborating with Others
- 15.1. Preparing for Collaboration
- 15.2. Sending Out a File for Review
- 15.2.1. Emailing Using Outlook
- 15.2.2. Emailing Using Other Programs
- 15.3. Reviewing with Comments
- 15.3.1. Adding a Comment
- 15.3.2. Reading Comments
- 15.3.3. Editing Comments
- 15.3.4. Deleting Comments
- 15.4. Finalizing Presentations
- 15.5. SharePoint and Groove
- 15.5.1. SharePoint
- 15.5.2. Groove
- 15.6. Security
- 15.6.1. Creating Hard-to-Edit Versions of Your File
- 15.6.2. Password-Protecting Your File
- 15.6.2.1. Setting up a single password
- 15.6.2.2. Setting up different passwords for opening and editing
- 15.6.3. Attaching Digital Signature to Files
- 15.6.4. Using Information Rights Management
- 5. Appendix
- A. Getting Help
- A.1. Getting Help from PowerPoint
- A.2. Displaying Screen Tips
- A.3. Searching Help Topics
- A.4. Getting Help from Microsoft
- A.4.1. Help for Folks Familiar with PowerPoint 2003
- A.4.2. Tutorials
- A.4.3. Online Articles, FAQs, and More
- A.4.4. Forums
- A.4.5. Direct Person-to-Person Help
- A.5. Help from the Community
- A. Getting Help
- Index
- About the Author
- Colophon
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: PowerPoint 2007: The Missing Manual. The Missing Manual E. A. Vander Veer (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.