Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
- Autor:
- Jerzy Grębosz
Opis książki: Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
C++ - mierz wysoko!
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.
Książka, którą trzymasz w rękach, to kontynuacja genialnego kompendium Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Autor, wybitny specjalista z ogromnym doświadczeniem w międzynarodowych projektach i twórca niezwykle popularnego podręcznika Symfonia C++, postanowił uzupełnić swoje dzieło o zagadnienia, dla których zabrakło miejsca w poprzednich tomach. Jeśli chcesz poszerzyć wiedzę na temat szablonów oraz poznać możliwości najnowszych standardów języka C++, nie mogłeś lepiej trafić!
- Najważniejsze informacje o nowych możliwościach języka C++
- Praktyczne przykłady zastosowania konstrukcji
- Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę
Rusz w kolejną misję z C++ na pokładzie!
Wybrane bestsellery
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w ...
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)139.30 zł
199.00 zł(-30%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w ...
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++ (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++ (komplet)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%)
O autorze książki
1 Jerzy GręboszDr hab. Jerzy Grębosz – autor książek o języku C++, fizyk, popularyzator, podróżnik-antropolog. Pracownik Instytutu Fizyki Jądrowej imienia Henryka Niewodniczańskiego Polskiej Akademii Nauk (IFJ PAN). Popularyzator nauki – wszechświat wyjaśnia w sposób kreatywny i niekonwencjonalny, między innymi poprzez widowiska artystyczne, animacje komputerowe, czy też autorskie spektakle i filmy popularnonaukowe (nagradzane na przeglądach i festiwalach filmów naukowych i edukacyjnych, wykorzystywane do nauki w szkołach). Autor publikacji z zakresu fizyki jądrowej i języka C++. Jego książki – „Symfonia C++ Standard” oraz „Pasja C++” – są podręcznikami na wielu polskich uniwersytetach. Z zamiłowania podróżnik – antropolog. W swoich podróżach na wyspy Oceanii poznaje pierwotne plemiona i ich kulturę.
Więcej informacji: http://www.ifj.edu.pl/~grebosz/
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6587-2, 9788328365872
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-02-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6787-6, 9788328367876
- Data wydania ebooka:
-
2020-02-04
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 101752
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- 0.1. Wyruszamy na kolejną wyprawę! (1)
- 1.1. Szablon funkcji o zmiennej liczbie parametrów (i argumentów) (4)
- 1.2. Jak dobrać się do argumentów tkwiących w pakiecie? (11)
- 1.2.1. Ciekawe szablony zwracające rezultat (16)
- 1.3. Szablon klas o dowolnej (zmiennej) liczbie parametrów (18)
- 1.4. Trzy rodzaje pakietów parametrów szablonu (24)
- 1.4.1. Pakiet szablonu będący pakietem wartości (25)
- 1.5. Argumenty pakietu odbierane przez wartość, referencję, adres (30)
- 1.6. Rozwinięcie według wzorca (czyli rozwinięcie "z kontekstem") (31)
- 1.7. Rozwinięcie pakietu typów w klamrowej liście inicjalizatorów (34)
- 1.7.1. Łatwe narzędzie do wypisania argumentów (34)
- 1.8. Rozwinięcie pakietu na liście parametrów aktualnych innego szablonu (36)
- 1.9. Gdzie można umieścić wyrażenia rozwijające pakiet parametrów (39)
- 1.10. Ćwiczenia (39)
- 2.1. Zapis dwójkowy stałych dosłownych (43)
- 2.2. Separatory cyfr w stałych dosłownych (44)
- 2.2.1. Wypisywanie liczb w postaci binarnej (45)
- 2.2.2. Wczytywanie liczb dwójkowych strumieniem wejściowym (48)
- 2.3. Kompilator rozpoznaje typ rezultatu funkcji (50)
- 2.4. Deklaracja typu rezultatu decltype(auto) (52)
- 2.4.1. Przykład zastosowania konstrukcji decltype(auto) w szablonie funkcji (55)
- 2.5. Szablon definicji zmiennej (59)
- 2.5.1. Jak to drzewiej bywało, czyli świat bez szablonów zmiennych (64)
- 2.5.2. Teraz zobaczysz, jak prosto się to robi z C++14 (71)
- 2.5.3. Ciekawe zastosowanie: sprawdzenie cech charakteru danego typu (72)
- 2.5.4. Lubię, nie lubię... (77)
- 2.5.5. Dwa usprawnienia (80)
- 2.5.6. Realizacja tego pomysłu w programie (81)
- 2.6. Przeładowanie globalnych operatorów new, new[ ], delete i delete[ ] (86)
- 2.7. Nowości C++14 w wyrażeniach lambda (94)
- 2.7.1. Przykład uogólnionego wyrażenia lambda (94)
- 2.7.2. Przykład definicji obiektu na liście wychwytywania i jego inicjalizacja (96)
- 2.7.3. Przykład wychwycenia na zasadzie przeniesienia (move) (99)
- 2.8. C++14 a funkcje constexpr (104)
- 2.8.1. Zniesienie wielu ograniczeń w ciele funkcji constexpr (104)
- 2.8.2. Funkcje składowe constexpr w C++14 nie są już automatycznie const (110)
- 2.9. Atrybuty (111)
- 2.9.1. Nowy atrybut [[deprecated]] wprowadzony w C++14 (112)
- 2.9.2. Oznaczenie wybranej funkcji jako przestarzałej (113)
- 2.9.3. Argument funkcji uznany za przestarzały (114)
- 2.9.4. Przestarzałe niestatyczne składniki klasy: funkcja składowa i dana składowa (114)
- 2.9.5. Obiekt oznaczony jako przestarzały (115)
- 2.9.6. deprecated a zbiorcza definicja kilku zmiennych (z ewentualną inicjalizacją) (116)
- 2.9.7. Typy, które uznajemy za przestarzałe (116)
- 2.9.8. Przestarzałe synonimy typów (w instrukcjach typedef i using) (118)
- 2.9.9. Oznaczanie atrybutem [[deprecated]] specjalizacji szablonu klasy (118)
- 2.9.10. Oznaczanie atrybutem [[deprecated]] specjalizacji szablonu funkcji (119)
- 2.10. Przewrotu nie było (119)
- 2.11. Ćwiczenia (120)
- 3.1. Specyfikacja wyjątków staje się częścią typu funkcji (123)
- 3.2. Technika "pomijanie kopiowania" bywa teraz obowiązkiem kompilatora (128)
- 3.3. Przydomek alignas a operatory new i delete (134)
- 3.3.1. Przeładowanie globalnych new i delete uwzględniające wyrównanie adresów (135)
- 3.3.2. Jak przeładować wyrównujące operatory new/delete na użytek wybranej klasy (141)
- 3.4. Porządek obliczania składników w złożonych wyrażeniach - nareszcie ustalony (144)
- 3.5. Stała znakowa typu u8 (146)
- 3.6. Szesnastkowy zapis liczb zmiennoprzecinkowych (147)
- 3.6.1. Wypisywanie i wczytywanie zmiennoprzecinkowych liczb szesnastkowych (149)
- 3.7. Wyrażenia poskładane w harmonijkę - ułatwienie pracy z pakietem argumentów (152)
- 3.7.1. Pierwszy przykład użycia wyrażenia harmonijkowego w szablonie (152)
- 3.7.2. Harmonijka z dodatkowym wyrażeniem początkowym (155)
- 3.7.3. Cztery formy wyrażenia harmonijkowego (157)
- 3.7.4. Kontekst wyrażenia harmonijkowego - przykład (159)
- 3.8. Dozwolone słowo auto w deklaracji template <auto> (161)
- 3.9. Kompilator rozpoznaje typ parametrów klasy szablonowej (166)
- 3.9.1. Wektory czego innego niż widać (170)
- 3.10. Instrukcja if constexpr - prawie jak kompilacja warunkowa (173)
- 3.10.1. Instrukcja if constexpr rozwiązuje problem "lubianych" i "nielubianych" typów (176)
- 3.11. Wyrażenia inicjalizujące w instrukcjach if i switch (179)
- 3.12. Dowiązania strukturalne, czyli łatwe "sięganie do składników" (182)
- 3.12.1. Dowiązanie do tablic zbudowanych na bazie klasy std::array (184)
- 3.12.2. Łatwe sięganie do składników struktur/klas (185)
- 3.12.3. Przystosowanie naszej klasy do obsługi deklaracji dowiązań (192)
- 3.12.4. Przystosowanie cudzej klasy do obsługi deklaracji dowiązań (198)
- 3.13. Operator preprocesora zwany has_include (201)
- 3.14. Nowe atrybuty: maybe_unused, fallthrough i nodiscard (203)
- 3.14.1. Atrybut [[maybe_unused]] (205)
- 3.14.2. Atrybut [[fallthrough]] używany w instrukcji switch (208)
- 3.14.3. Atrybut [[nodiscard]] - nie zlekceważ mnie (210)
- 3.15. Typ std::byte do operacji na surowych blokach pamięci (213)
- 3.16. Modyfikacje istniejących cech języka (222)
- 3.17. Rozluźnienie zasady inicjalizowania typów wyliczeniowych (223)
- 3.18. Modyfikacja deklaracji static_assert (224)
- 3.19. Prostszy sposób zapisu zagnieżdżonych przestrzeni nazw (225)
- 3.20. Dozwolone słowo typename w parametrze określającym inny szablon (229)
- 3.21. Dla zakresowej pętli for funkcje begin i end mogą zwracać odmienne typy (233)
- 3.22. Rozwinięcie pakietu możliwe nawet w deklaracji using (239)
- 3.23. Nowe zasady auto-rozpoznawania typu obiektów mających inicjalizację klamrową (245)
- 3.24. W C++17 agregat może być nawet klasą pochodną (247)
- 3.25. Zmiana typu rezultatu funkcji std::uncaught_exception (250)
- 3.26. Ćwiczenia (254)
0. Proszę tego nie czytać! (1)
1. Szablony o zmiennej liczbie parametrów (3)
2. Cechy języka wprowadzone do standardu C++14 (43)
3. Cechy języka wprowadzone do standardu C++17 (123)
4. Posłowie - czyli C++20 ante portas (264)
Skorowidz (265)
Oceny i opinie klientów: Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Jerzy Grębosz (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: 2021-01-02 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-03-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-03-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-02-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemysław,
Data dodania: 2020-06-05 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii