Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II
- Autor:
- K. N. King
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 11
- Stron:
- 936
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II
Język C żyje i ma się dobrze. Sprawdź, co nowego w wersji C99!
- Jak wygląda proces standaryzacji języka?
- Jak komentować kod?
- Jak przygotować projekt programu?
Język C należy do nielicznej grupy języków, które sprawdzają się w środowiskach produkcyjnych, a jednocześnie nadają się do nauki programowania na uczelniach wyższych. Dzięki logicznej i przejrzystej składni, jasno określonym zasadom wykorzystania oraz ogromnym możliwościom język ten pomimo swojego wieku cieszy się popularnością i uznaniem. Nawet dziś, kiedy na rynku panują niepodzielnie Java oraz .NET, język C znalazł swoją niszę i świetnie ją wypełnia. Na tym polu żaden współczesny język nie ma z nim żadnych szans!
Kolejne wydanie książki rozszerzono między innymi o elementy zawarte w specyfikacji oznaczonej numerem C99 (ISO 9899:1999). Co jeszcze wyróżnia tę książkę? Jej pierwsze wydanie było wykorzystywane na kursach programowania prowadzonych przez 225 uczelni. Dzięki temu zaliczana jest ona do najbardziej znaczących wydawnictw dotyczących języka C. Wydanie drugie powiela zalety pierwszego, a dodatkowo zostało rozbudowane o jeszcze większą liczbę przykładów, pytań, ćwiczeń i zadań programistycznych.
W trakcie pasjonującej lektury - zgadza się, K.N. King potrafi w ten sposób pisać o swoim ulubionym języku - poznasz wszystkie aspekty programowania w języku C, począwszy od jego historii, poprzez fundamentalne pojęcia funkcji, zmiennych, a skończywszy na zarządzaniu pamięcią oraz wykorzystaniu wskaźników. "Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II" to obowiązkowa pozycja dla każdego studenta poznającego tajniki tego języka. Programiści znający język C niewątpliwie docenią kunszt autora, a książka znajdzie zastosowanie jako przekrojowy przewodnik - taka pozycja powinna być na półce każdego programisty!
- Historia języka C
- Proces standaryzacji języka
- Postać programu w C
- Dyrektywy preprocesora
- Komentowanie kodu
- Formatowanie wejścia-wyjścia
- Dostępne operatory arytmetyczne, przypisania, inkrementacji i dekrementacji
- Sterowanie przepływem programu
- Pętle
- Typy danych w języku C
- Tablice
- Konwersja typów
- Zastosowanie funkcji
- Rekurencja
- Działanie wskaźników
- Warunkowa kompilacja kodu
- Budowanie programu
- Przygotowanie projektu programu
- Programowanie niskopoziomowe
- Dostępne biblioteki standardowe
Poznaj język C, korzystając z uznanego podręcznika!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą stać się ekspertami języka C. Przedstawia zasady pracy z dyrektywami preprocesora, makrami, kompilacją warunkową i ze wskaźnikami. Omawia ważne aspekty projektowania algorytmów, funkcji i struktur. Sporo miejsca poświęcono tu kwestii uzyskiwania maksimum wydajności z aplikacji działających w środowisku o ograniczonych zasobach. Starannie opisano, jak C współpracuje z systemem Unix, w jaki sposób zaimplementowano reguły zorientowane obiektowo w języku C, a także jak wykorzystać wieloprocesowość. To świetny materiał bazowy do samodzielnego badania, zadawania pytań i eksperymentowania z kodem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. Następnie zapoznasz się także z funkcjami wejścia i wyjścia. Dowiesz się, jak uzyskać dostęp do plików, formatować dane wyjściowe oraz obsługiwać błędy. Książka ta jest bogata w przykłady, a każdy z nich został przetestowany przez autorów. Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II to niezastąpiona pozycja na półce każdego studenta informatyki, pasjonata programowania i zawodowca. Wraz z książką został wydany zeszyt zawierający rozwiązania do wszystkich zawartych w niej ćwiczeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Język C mimo upływu lat wciąż wydaje się niezastąpiony. Umożliwia pisanie zwięzłego kodu, który działa szybko mimo niewielkich zasobów sprzętowych. Choć wielu programistów używa C, trudno jest znaleźć eksperckie wskazówki dotyczące programowania w tym języku. Tymczasem w profesjonalnych zastosowaniach podjęcie optymalnych decyzji projektowych warunkuje uzyskanie wysokiej jakości gotowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Mimo że C - stworzony przez pracownika Laboratoriów Bella Dennisa Ritchiego - liczy sobie pół wieku, wciąż pozostaje niezwykle popularnym proceduralnym językiem ogólnego zastosowania. To dzięki niemu powstają elementy systemów operacyjnych i programów użytkowych. Tymczasem za sprawą Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) światło dzienne ujrzy najnowsza wersja standardu języka, która ukaże się pod koniec 2023 roku.- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Niniejsza publikacja nie stanowi samodzielnego podręcznika do nauki języka C. Pomyślana jest raczej jako pomoc dla osób stawiających pierwsze kroki w nauce programowania. Przeznaczona jest dla studentów pierwszego roku Informatyki oraz Informatyki i ekonometrii. Początki nauki programowania bywają trudne. Nie wystarczy bowiem poznać instrukcje i fu
Podstawy programowania w języku C. Zadania z rozwiązaniami Podstawy programowania w języku C. Zadania z rozwiązaniami
-
Promocja
Expert advice on C programming is hard to find. While much help is available for object-oriented programming languages, there's surprisingly little for the C language. With this hands-on guide, beginners and experienced C programmers alike will find guidance about design decisions, including how to apply them bit by bit to running code examples whe-
- ePub + Mobi pkt
(177,24 zł najniższa cena z 30 dni)
177.04 zł
219.00 zł (-19%) -
-
Promocja
This book takes you through basic programming concepts and shows you how C is a powerful general-purpose programming language that is excellent for beginners to learn. It goes beyond ANSI C and C99 to present some of the latest features of C.-
- PDF + ePub pkt
Learn C Programming. A beginner's guide to learning the most powerful and general-purpose programming language with ease - Second Edition Learn C Programming. A beginner's guide to learning the most powerful and general-purpose programming language with ease - Second Edition
(128,40 zł najniższa cena z 30 dni)
128.19 zł
129.00 zł (-1%) -
-
Promocja
W tym podręczniku do praktycznej nauki programowania w języku C szczególną uwagę zwrócono na pisanie kodu umożliwiającego uzyskanie wysokiej wydajności w środowiskach o bardzo małych zasobach. Znalazło się tu gruntowne omówienie podstaw dobrego programowania w języku C. Opisano struktury kontrolne, operatory, funkcje i inne elementy składni C, a także zasady dobrego programowania i wzorce, dzięki którym można zmniejszać rozmiar skompilowanego programu. Przeanalizowano również środowisko Arduino, które jest świetną platformą docelową dla niewielkich programów napisanych w C. Zawarte tu informacje przydadzą się jednak każdemu, kto chce się zająć programowaniem dla systemów wbudowanych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł (-69%) -
Solver to dodatek do programu Microsoft Excel sprawiający, że ten doskonały arkusz kalkulacyjny zyskuje możliwość wyznaczania wartości wielu zmiennych decyzyjnych w taki sposób, aby przy zadanych ograniczeniach osiągać określony cel. Narzędzie nadaje się do rozwiązywania niewielkich i średnich problemów optymalizacyjnych i znajduje zastosowanie w ekonomii, finansach, zarządzaniu i planowaniu produkcji przemysłowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami
Niedostępna
-
Promocja
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
CodeIgniter to niewielki, lecz potężny framework, który ułatwia tworzenie aplikacji zarówno początkującym, jak i zaawansowanym programistom PHP. Dzięki implementacji wzorca model-view-controller wspiera podział kodu na warstwy odpowiedzialne za operacje związane z zarządzaniem danymi, wyświetlanie strony oraz obsługę logiki biznesowej, co upraszcza nie tylko pisanie, lecz również utrzymywanie i rozwój wykorzystujących go aplikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
CodeIgniter 4. Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP CodeIgniter 4. Zaawansowane tworzenie stron WWW w PHP
Niedostępna
-
Promocja
Autorem, wydawcą i dystrybutorem rozmaitych publikacji dziś może być właściwie każdy. Stało się to możliwe dzięki niezwykle łatwemu dostępowi do odpowiednich narzędzi, takich jak wydajne komputery i specjalistyczne oprogramowanie, jak również do mniej lub bardziej profesjonalnych usług poligraficznych. Jednak to nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Bez właściwego przygotowania, wiedzy, talentu i opanowania warsztatu efekty tego rodzaju działalności mogą okazać się niewystarczające, co niejednokrotnie przekłada się na niewielką sprzedaż i finansowe niepowodzenie całego przedsięwzięcia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%)
Ebooka "Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- C Programming: A Modern Approach, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Przemysław Szeremiota
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2805-6, 9788324628056
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-02-03
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 5785
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C - Programowanie
Spis treści książki
- 1.1. Historia języka C (29)
- Początki (29)
- Standaryzacja (30)
- Języki oparte na C (31)
- 1.2. Mocne i słabsze strony języka C (32)
- Mocne strony (33)
- Słabości (33)
- Efektywne stosowanie języka C (34)
- 2.1. Piszemy prosty program (39)
- Wyświetlamy cytat (40)
- Kompilacja i konsolidacja (40)
- Zintegrowane środowiska programistyczne (41)
- 2.2. Ogólna postać prostego programu w C (42)
- Dyrektywy preprocesora (43)
- Funkcje (43)
- Instrukcje (44)
- Wypisywanie ciągów znakowych (45)
- 2.3. Komentarze (46)
- 2.4. Zmienne i przypisania (48)
- Typy (48)
- Deklaracje (48)
- Przypisania (49)
- Wypisywanie wartości zmiennej (50)
- Obliczanie gabarytu przesyłki (51)
- Inicjalizacja (52)
- Wypisywanie wartości wyrażeń (53)
- 2.5. Wczytywanie danych (53)
- Obliczanie gabarytu przesyłki (podejście drugie) (54)
- 2.6. Definiowanie nazw dla stałych (55)
- Konwersja skali Fahrenheita na skalę Celsjusza (55)
- 2.7. Identyfikatory (57)
- Słowa kluczowe (58)
- 2.8. Ogólny układ programu C (58)
- 3.1. Funkcja printf (69)
- Specyfikatory konwersji (70)
- Wykorzystanie printf do formatowania liczb (72)
- Znaki sterujące (73)
- 3.2. Funkcja scanf (74)
- Działanie funkcji scanf (76)
- Zwykłe znaki w ciągu formatującym funkcji scanf (78)
- Skutki mylenia printf ze scanf (79)
- Dodawanie ułamków (79)
- 4.1. Operatory arytmetyczne (86)
- Pierwszeństwo i łączność operatorów (87)
- Obliczanie cyfry kontrolnej kodu kreskowego (88)
- 4.2. Operatory przypisania (91)
- Przypisania proste (91)
- L-wartości (92)
- Przypisania złożone (93)
- 4.3. Operatory inkrementacji i dekrementacji (94)
- 4.4. Obliczanie wartości wyrażeń (96)
- Kolejność obliczania podwyrażeń (97)
- 4.5. Instrukcje wyrażeniowe (98)
- 5.1. Wyrażenia logiczne (108)
- Operatory relacji (108)
- Operatory porównań (109)
- Operatory logiczne (109)
- 5.2. Instrukcja if (111)
- Instrukcje blokowe (112)
- Klauzula else (112)
- Kaskadowe instrukcje if (114)
- Obliczanie prowizji brokera giełdowego (115)
- Problem "bezpańskiego" else (116)
- Wyrażenia warunkowe (117)
- Wartości boolowskie w C89 (118)
- Wartości boolowskie w C99 (120)
- 5.3. Instrukcja switch (120)
- Rola instrukcji break (123)
- Wypisywanie daty w zapisie urzędowym (124)
- 6.1. Instrukcja while (134)
- Pętle nieskończone (135)
- Wypisywanie tabeli kwadratów liczb (136)
- Obliczanie sumy szeregu liczb (137)
- 6.2. Instrukcja do (137)
- Obliczanie liczby cyfr w liczbie całkowitej (138)
- 6.3. Instrukcja for (139)
- Idiomy instrukcji for (141)
- Pomijanie wyrażeń w instrukcji for (142)
- Instrukcje for w C99 (143)
- Operator przecinka (143)
- Wypisywanie tabeli kwadratów liczb (podejście drugie) (144)
- 6.4. Przerywanie pętli (146)
- Instrukcja break (146)
- Instrukcja continue (147)
- Instrukcja goto (148)
- Saldo konta (149)
- 6.5. Instrukcja pusta (151)
- 7.1. Typy całkowite (161)
- Typy całkowite w C99 (164)
- Literały całkowite (164)
- Literały całkowite w C99 (166)
- Przepełnienie zakresu (166)
- Wczytywanie i wypisywanie wartości całkowitych (166)
- Sumowanie szeregu liczb całkowitych (podejście drugie) (167)
- 7.2. Typy zmiennoprzecinkowe (168)
- Literały zmiennoprzecinkowe (170)
- Wczytywanie i wypisywanie wartości zmiennoprzecinkowych (170)
- 7.3. Typy znakowe (171)
- Operacje na znakach (172)
- Znaki ze znakiem i bez znaku (173)
- Typy arytmetyczne (173)
- Znaki sterujące (174)
- Funkcje do manipulowania znakami (176)
- Wczytywanie i wypisywanie znaków funkcjami scanf i printf (176)
- Wczytywanie i wypisywanie znaków funkcjami getchar i putchar (177)
- Określanie długości komunikatu (179)
- 7.4. Konwersja typów (180)
- Zwyczajne konwersje arytmetyczne (181)
- Konwersja przy przypisaniu (183)
- Niejawne konwersje w C99 (184)
- Rzutowanie (185)
- 7.5. Definicje typów (186)
- Zalety definicji typów (187)
- Definicje typów a przenośność programów (188)
- 7.6. Operator sizeof (189)
- 8.1. Tablice jednowymiarowe (199)
- Indeksowanie tablic (200)
- Odwracanie szeregu liczbowego (202)
- Inicjalizacja tablicy (203)
- Inicjalizatory desygnowane (203)
- Sprawdzanie, czy liczba zawiera powtarzające się cyfry (204)
- Operator sizeof dla tablic (205)
- Naliczanie odsetek (206)
- 8.2. Tablice wielowymiarowe (208)
- Inicjalizowanie tablic wielowymiarowych (209)
- Stałe tablicowe (210)
- Rozdawanie kart (211)
- 8.3. Tablice o zmiennej liczbie elementów (C99) (212)
- 9.1. Definiowanie i wywoływanie funkcji (223)
- Obliczanie średnich (224)
- Odliczanie (225)
- Wyświetlanie napisu (kolejne podejście) (226)
- Definicja funkcji (227)
- Wywołanie funkcji (229)
- Sprawdzanie, czy podana liczba jest liczbą pierwszą (230)
- 9.2. Deklaracja funkcji (231)
- 9.3. Argumenty (233)
- Konwersje argumentów (234)
- Argumenty tablicowe (235)
- Parametry tablicowe o zmiennym rozmiarze (238)
- Deklaracje parametrów tablicowych ze słowem static (240)
- Literały tablicowe (241)
- 9.4. Instrukcja return (242)
- 9.5. Zakończenie programu (243)
- Funkcja exit (243)
- 9.6. Rekurencja (244)
- Algorytm quicksort (246)
- quicksort (248)
- 10.1. Zmienne lokalne (261)
- Zmienne statyczne funkcji (262)
- Parametry (263)
- 10.2. Zmienne zewnętrzne (263)
- Przykład. Stos implementowany na zmiennych zewnętrznych (263)
- Zalety i wady zmiennych zewnętrznych (264)
- Zgadywanka liczbowa (266)
- 10.3. Bloki (270)
- 10.4. Zasięg zmiennych (271)
- 10.5. Organizacja programu w C (272)
- Siła rozdania pokerowego (273)
- 11.1. Zmienne wskaźnikowe (283)
- Deklarowanie zmiennych wskaźnikowych (284)
- 11.2. Operator adresu i wyłuskania (285)
- Operator adresu (285)
- Operator wyłuskania (286)
- 11.3. Przypisania a wskaźniki (287)
- 11.4. Wskaźniki jako argumenty funkcji (289)
- Wyszukiwanie największego i najmniejszego elementu tablicy (291)
- Ochrona argumentów za pomocą const (293)
- 11.5. Wskaźniki jako wartości zwracane (293)
- 12.1. Arytmetyka wskaźników (302)
- Dodawanie liczby do wskaźnika (303)
- Odejmowanie liczby od wskaźnika (303)
- Odejmowanie wskaźnika od wskaźnika (304)
- Porównywanie wskaźników (304)
- Wskaźniki do literałów tablicowych (304)
- 12.2. Przetwarzanie tablic na bazie wskaźników (305)
- Łączenie operatorów * i ++ (306)
- 12.3. Nazwa tablicy jako wskaźnik (307)
- Odwracanie szeregu liczbowego (308)
- Argumenty tablicowe (ponownie) (309)
- Wskaźnik jako nazwa tablicy (311)
- 12.4. Wskaźniki a tablice wielowymiarowe (311)
- Przetwarzanie elementów tablicy wielowymiarowej (311)
- Przetwarzanie wierszy tablicy wielowymiarowej (312)
- Przetwarzanie kolumn tablicy wielowymiarowej (313)
- Nazwa tablicy wielowymiarowej jako wskaźnik (314)
- 12.5. Wskaźniki a tablice o zmiennym rozmiarze (C99) (314)
- 13.1. Literały napisowe (323)
- Znaki sterujące w literałach napisowych (324)
- Kontynuacja literału napisowego w nowym wierszu (324)
- Literały napisowe a pamięć programu (325)
- Operacje na literałach napisowych (326)
- Literały napisowe a literały znakowe (326)
- 13.2. Zmienne napisowe (327)
- Inicjalizowanie zmiennej napisowej (328)
- Tablice znaków a wskaźniki do znaków (329)
- 13.3. Wczytywanie i wypisywanie napisów (330)
- Wypisywanie napisów funkcjami printf i puts (330)
- Wczytywanie ciągów znaków funkcjami scanf i gets (331)
- Wczytywanie napisów znak po znaku (333)
- 13.4. Odwołania do pojedynczych znaków w ciągu (334)
- 13.5. Funkcje biblioteczne języka C (335)
- Funkcja strcpy (kopiowanie ciągów) (336)
- Funkcja strlen (długość ciągu) (338)
- Funkcja strcat (łączenie ciągów) (338)
- Funkcja strcmp (porównywanie ciągów) (339)
- Wypisywanie notatek kalendarzowych (340)
- 13.6. Idiomy (343)
- Szukanie końca ciągu (343)
- Kopiowanie ciągu (345)
- 13.7. Tablice ciągów znaków (347)
- Argumenty wywołania programu (349)
- Weryfikacja nazw planet (351)
- 14.1. Jak działa preprocesor (363)
- 14.2. Dyrektywy preprocesora (366)
- 14.3. Makrodefinicje (367)
- Makrodefinicje proste (367)
- Makrodefinicje sparametryzowane (370)
- Operator # (373)
- Operator ## (374)
- Ogólne właściwości makrodefinicji (375)
- Nawiasy w makrodefinicjach (376)
- Tworzenie długich makrodefinicji (377)
- Makrodefinicje predefiniowane (379)
- Dodatkowe makrodefinicje predefiniowane w C99 (380)
- Puste argumenty makrodefinicji (381)
- Makrodefinicje o zmiennej liczbie argumentów (382)
- Identyfikator __func__ (383)
- 14.4. Warunkowa kompilacja kodu (384)
- Dyrektywy #if i #endif (384)
- Operator defined (385)
- Dyrektywy #ifdef i #ifndef (386)
- Dyrektywy #elif i #else (386)
- Zastosowania warunkowej kompilacji kodu (387)
- 14.5. Inne dyrektywy (388)
- Dyrektywa #error (389)
- Dyrektywa #line (390)
- Dyrektywa #pragma (391)
- Operator _Pragma (391)
- 15.1. Pliki źródłowe (401)
- 15.2. Pliki nagłówkowe (403)
- Dyrektywa #include (403)
- Wspólne makrodefinicje i synonimy typów (405)
- Wspólne prototypy funkcji (406)
- Wspólne deklaracje zmiennych (407)
- Zagnieżdżone dyrektywy #include (409)
- Ochrona plików nagłówkowych (410)
- Dyrektywy #error w plikach nagłówkowych (411)
- 15.3. Podział programu na pliki (411)
- Formatowanie tekstu (412)
- 15.4. Budowanie programu z wielu plików (419)
- Pliki Makefile (419)
- Błędy konsolidowania programu (422)
- Przebudowa programu (422)
- Definiowanie makrodefinicji na zewnątrz programu (425)
- 16.1. Zmienne strukturalne (431)
- Deklarowanie zmiennych strukturalnych (432)
- Inicjalizowanie zmiennych strukturowych (433)
- Inicjalizatory desygnowane (434)
- Operacje na strukturach (435)
- 16.2. Typy strukturowe (436)
- Deklarowanie znacznika struktury (437)
- Definiowanie typu strukturowego (438)
- Struktury jako argumenty i wartości zwracane funkcji (439)
- Literały strukturowe (440)
- 16.3. Tablice i struktury zagnieżdżone (441)
- Struktury struktur (441)
- Tablice struktur (442)
- Inicjalizowanie tablic struktur (443)
- Zarządzanie bazą danych magazynu (444)
- 16.4. Unie (450)
- Unie dla oszczędności (452)
- Unie jako mieszane struktury danych (454)
- Pole "wyróżnika" w unii (455)
- 16.5. Wyliczenia (456)
- Znaczniki i typy wyliczeniowe (457)
- Wyliczenia jako liczby całkowite (458)
- Wyliczenia jako wyróżniki unii (459)
- 17.1. Dynamiczny przydział pamięci (470)
- Funkcje przydziału pamięci (470)
- Wskaźniki puste (471)
- 17.2. Dynamiczny przydział ciągów znaków (472)
- Przydział pamięci dla ciągu znaków za pomocą funkcji malloc (472)
- Przydziały dynamiczne w funkcjach operujących na ciągach znaków (473)
- Tablice ciągów przydzielanych dynamicznie (474)
- Wypisywanie notatek kalendarzowych (podejście drugie) (475)
- 17.3. Tablice przydzielane dynamicznie (476)
- Przydział pamięci dla ciągu znaków za pomocą funkcji malloc (477)
- Funkcja calloc (478)
- Funkcja realloc (478)
- 17.4. Zwalnianie pamięci (479)
- Funkcja free (480)
- Problem "wiszących" wskaźników (481)
- 17.5. Listy elementów (481)
- Deklarowanie typu węzła (482)
- Tworzenie węzła listy (483)
- Operator -> (484)
- Wstawianie węzła na początek listy (484)
- Przeszukiwanie listy (487)
- Usuwanie węzła z listy (488)
- Listy uporządkowane (490)
- Zarządzanie bazą danych magazynu (drugie podejście) (491)
- 17.6. Wskaźniki do wskaźników (496)
- 17.7. Wskaźniki do funkcji (497)
- Wskaźniki do funkcji w roli argumentów (497)
- Funkcja qsort (498)
- Inne zastosowania wskaźników do funkcji (501)
- Tablice funkcji trygonometrycznych (502)
- 17.8. Wskaźniki zastrzeżone (C99) (503)
- 17.9. Elastyczne składowe tablicowe (C99) (505)
- 18.1. Składnia deklaracji (517)
- 18.2. Klasy przydziału (519)
- Własności zmiennych (519)
- Klasa przydziału auto (520)
- Klasa przydziału static (521)
- Klasa przydziału extern (522)
- Klasa przydziału register (523)
- Klasa przydziału funkcji (524)
- Podsumowanie (525)
- 18.3. Kwalifikatory typów (526)
- 18.4. Deklaratory (528)
- Rozszyfrowywanie zawiłych deklaracji (529)
- Stosowanie synonimów typów dla uproszczenia deklaracji (531)
- 18.5. Inicjalizatory (531)
- Zmienne niezainicjalizowane (533)
- 18.6. Funkcje inline (C99) (533)
- Definicje rozwijane w miejscu wywołania (534)
- Ograniczenia funkcji rozwijanych w miejscu wywołania (536)
- Funkcje inline w GCC (536)
- 19.1. Moduły (546)
- Spójność i współzależność (548)
- Rodzaje modułów (548)
- 19.2. Ukrywanie informacji (549)
- Moduł obsługi stosu (550)
- 19.3. Abstrakcyjne typy danych (553)
- Hermetyzacja (554)
- Typy niepełne (554)
- 19.4. Stos jako abstrakcyjny typ danych (ADT) (555)
- Definiowanie interfejsu stosu w wersji ADT (555)
- Implementacja stosu w wersji ADT (na bazie tablicy) (557)
- Zmiana typu elementu w stosie w wersji ADT (559)
- Implementowanie stosu ADT (na bazie tablicy dynamicznej) (560)
- Implementowanie stosu ADT (na bazie listy) (562)
- 19.5. Problemy projektowe przy ADT (564)
- Nomenklatura (564)
- Obsługa błędów (565)
- Uniwersalny typ ADT (565)
- ADT w nowszych językach programowania (566)
- 20.1. Operatory bitowe (571)
- Operatory przesunięć bitowych (572)
- Negacja, iloczyn, suma i suma wyłączająca (573)
- Operatory bitowe w odwołaniach do poszczególnych bitów wartości liczbowych (574)
- Operatory bitowe w odwołaniach do pól bitowych (576)
- Szyfrowanie XOR (577)
- 20.2. Pola bitowe w strukturach (578)
- Reprezentacja pól bitowych (580)
- 20.3. Inne niskopoziomowe techniki programistyczne (581)
- Definiowanie typów maszynowych (581)
- Unie jako perspektywy (582)
- Wskaźniki jako adresy (584)
- Podgląd pamięci (584)
- Kwalifikator typu volatile (586)
- 21.1. Stosowanie biblioteki standardowej (593)
- Nazewnictwo w bibliotece standardowej (594)
- Funkcje ukrywane przez makrodefinicje (595)
- 21.2. Przegląd biblioteki standardowej C89 (596)
- Diagnostyka (596)
- Obsługa znaków (596)
- Błędy (596)
- Cechy typów zmiennoprzecinkowych (596)
- Rozmiary typów całkowitoliczbowych (596)
- Lokalizacja programów (597)
- Matematyka (597)
- Skoki nielokalne (597)
- Obsługa sygnałów (597)
- Zmienne listy argumentów (597)
- Podstawowe definicje (597)
- Wejście-wyjście (597)
- Narzędzia (598)
- Obsługa ciągów znaków (598)
- Daty i godziny (598)
- 21.3. Uzupełnienia i zmiany w C99 (598)
- Arytmetyka liczb zespolonych (599)
- Środowisko implementacji zmiennoprzecinkowej (599)
- Znakowe konwersje typów całkowitoliczbowych (599)
- Alternatywny zapis składni C (599)
- Wartości i typy logiczne (599)
- Typy całkowitoliczbowe (599)
- Matematyka na uniwersalnych typach (599)
- Operacje na znakach wielobajtowych (600)
- Narzędzia mapowania i klasyfikacji znaków wielobajtowych (600)
- 21.4. Nagłówek <stddef.h> - definicje podstawowe (600)
- 21.5. Nagłówek <stdbool.h> (C99) - typy i wartości logiczne (601)
- 22.1. Strumienie (606)
- Wskaźniki plikowe (606)
- Strumienie standardowe a przekierowania (607)
- Pliki tekstowe i pliki binarne (608)
- 22.2. Operacje na plikach (609)
- Otwieranie pliku (610)
- Tryby dostępu do plików (611)
- Zamykanie pliku (612)
- Dołączanie pliku do otwartego strumienia (613)
- Pobieranie nazw plików z wiersza polecenia (613)
- Sprawdzanie możliwości otwarcia pliku (614)
- Pliki tymczasowe (615)
- Buforowanie plików (616)
- Inne operacje na plikach (618)
- 22.3. Formatowanie wejścia-wyjścia (619)
- Funkcje ...printf (619)
- Specyfikatory konwersji dla funkcji ...printf (620)
- Zmiany specyfikatorów konwersji w C99 (622)
- Przykłady specyfikacji konwersji dla funkcji ...printf (624)
- Funkcje ...scanf (626)
- Ciągi formatujące funkcji ...scanf (627)
- Specyfikacje konwersji funkcji ...scanf (628)
- Zmiany specyfikatorów konwersji w C99 (631)
- Przykłady dla funkcji scanf (631)
- Wykrywanie końca strumienia wejściowego i błędów (632)
- 22.4. Wejście-wyjście znakowe (635)
- Funkcje wyjścia (635)
- Funkcje wejścia (636)
- Kopiowanie pliku (637)
- 22.5. Wierszowe wejście-wyjście (638)
- Funkcje wyjścia (638)
- Funkcje wejścia (639)
- 22.6. Blokowe wejście-wyjście (640)
- 22.7. Pozycjonowanie w plikach (641)
- Modyfikowanie pliku rekordów bazy danych (643)
- 22.8. Funkcje wejścia-wyjścia w pamięci (644)
- Funkcje wyjścia (645)
- Funkcje wejścia (646)
- 23.1. Nagłówek <float.h> - cechy typów zmiennoprzecinkowych (659)
- 23.2. Nagłówek <limits.h> - rozmiary typów całkowitych (662)
- 23.3. Nagłówek <math.h> - matematyka (664)
- Błędy (664)
- Funkcje trygonometryczne (665)
- Funkcje hiperboliczne (666)
- Funkcje wykładnicze i logarytmiczne (666)
- Funkcje potęgowe (667)
- Najbliższa liczba całkowita, wartość bezwzględna, reszta z dzielenia (668)
- 23.4. Nagłówek <math.h> - matematyka (C99) (669)
- Standard zmiennoprzecinkowy IEEE (669)
- Typy (671)
- Makrodefinicje (671)
- Błędy (672)
- Funkcje (673)
- Makrodefinicje klasyfikujące (674)
- Funkcje trygonometryczne (675)
- Funkcje hiperboliczne (675)
- Funkcje wykładnicze i logarytmiczne (676)
- Funkcje potęgowe i funkcje wartości bezwzględnej (677)
- Funkcje błędów i funkcje gamma (678)
- Funkcje zaokrąglania (679)
- Funkcje reszty z dzielenia (680)
- Funkcja manipulacji (680)
- Funkcje maksimum, minimum i różnicy dodatniej (681)
- Zmiennoprzecinkowy iloczyn-suma (682)
- Makrodefinicje porównań (683)
- 23.5. Nagłówek <ctype.h> - obsługa znaków (684)
- Funkcje klasyfikacji znaków (684)
- Test funkcji klasyfikacji znaków (685)
- Funkcje mapowania wielkości liter (686)
- Test funkcji zmiany wielkości liter (687)
- 23.6. Nagłówek <string.h> - obsługa ciągów znaków (687)
- Funkcje kopiujące (688)
- Funkcje łączenia ciągów (689)
- Funkcje porównań (690)
- Funkcje wyszukujące (691)
- Różne (695)
- 24.1. Nagłówek <assert.h> - diagnostyka (700)
- 24.2. Nagłówek <errno.h> - błędy (701)
- Funkcje perror i strerror (702)
- 24.3. Nagłówek <signal.h> - obsługa sygnałów (703)
- Makrodefinicje sygnałów (704)
- Funkcja signal (704)
- Predefiniowane funkcje obsługi sygnałów (705)
- Funkcja raise (707)
- Testowanie mechanizmu sygnałów (707)
- 24.4. Nagłówek <setjmp.h> - skoki nielokalne (708)
- Testowanie setjmp/longjmp (709)
- 25.1. Nagłówek <locale.h> - środowiska językowe (716)
- Kategorie (716)
- Funkcja setlocale (717)
- Funkcja localeconv (719)
- 25.2. Znaki wielobajtowe i znaki poszerzone (722)
- Znaki wielobajtowe (723)
- Znaki poszerzone (724)
- Unicode i uniwersalny zestaw znaków UCS (724)
- Kodowanie Unicode (725)
- Funkcje konwersji znaków poszerzonych i wielobajtowych (727)
- Funkcje konwersji ciągów znaków poszerzonych i wielobajtowych (729)
- 25.3. Dwuznaki i trójznaki (729)
- Trójznaki (730)
- Dwuznaki (731)
- Nagłówek <iso646.h> - symbole alternatywne (731)
- 25.4. Uniwersalne nazwy znaków (C99) (732)
- 25.5. Nagłówek <wchar.h> (C99) - dodatkowe narzędzia
dla znaków poszerzonych i wielobajtowych (733)
- Orientacja strumienia (734)
- Funkcje formatowanego wejścia-wyjścia dla znaków poszerzonych (735)
- Funkcje wejścia-wyjścia dla znaków poszerzonych (737)
- Obsługa ciągów znaków poszerzonych (738)
- Funkcja konwersji dat i godzin na ciągi znaków poszerzonych (743)
- Dodatkowe funkcje konwersji znaków poszerzonych i wielobajtowych (743)
- 25.6. Nagłówek <wctype.h> (C99) - klasyfikacja znaków poszerzonych (747)
- Funkcje klasyfikacji znaków poszerzonych (747)
- Rozszerzalne funkcje klasyfikacji znaków poszerzonych (748)
- Funkcje zmiany wielkości liter dla znaków poszerzonych (749)
- Rozszerzalne funkcje zmiany wielkości liter znaków poszerzonych (750)
- 26.1. Nagłówek <stdarg.h> - zmienna liczba argumentów (755)
- Wywołanie funkcji o zmiennej liczbie argumentów (758)
- Funkcje v...printf (758)
- Funkcje v...scanf (759)
- 26.2. Nagłówek <stdlib.h> - inne narzędzia (760)
- Funkcje konwersji liczbowych (761)
- Testowanie funkcji konwersji liczbowych (762)
- Funkcje sekwencji pseudolosowych (764)
- Testowanie funkcji generowania liczb pseudolosowych (765)
- Komunikacja ze środowiskiem wykonawczym (766)
- Wyszukiwanie i sortowanie (768)
- Określanie odległości (769)
- Funkcje arytmetyki liczb całkowitych (770)
- 26.3. Nagłówek <time.h> - daty i godziny (771)
- Funkcje operujące na datach i godzinach (772)
- Funkcje konwersji dat i godzin (774)
- Wypisywanie daty i godziny (778)
- 27.1. Nagłówek <stdint.h> - typy całkowite (788)
- Typy nagłówka <stdint.h> (788)
- Ograniczenia typów o określonym rozmiarze (790)
- Ograniczenia pozostałych typów całkowitych (790)
- Makrodefinicje dla stałych całkowitych (791)
- 27.2. Nagłówek <inttypes.h> - konwersje typów całkowitych (792)
- Makrodefinicje dla specyfikatorów konwersji (792)
- Funkcje obsługi najszerszych typów (793)
- 27.3. Liczby zespolone (C99) (795)
- Definicja liczb zespolonych (795)
- Arytmetyka liczb zespolonych (797)
- Typy zespolone w C99 (797)
- Operacje na wartościach zespolonych (798)
- Reguły konwersji dla typów zespolonych (798)
- 27.4. Nagłówek <complex.h> (C99) - arytmetyka
liczb zespolonych (800)
- Makrodefinicje nagłówka <complex.h> (800)
- CX_LIMITED_RANGE (801)
- Funkcje nagłówka <complex.h> (802)
- Funkcje trygonometryczne (802)
- Funkcje hiperboliczne (803)
- Funkcje wykładnicze i logarytmiczne (804)
- Funkcje potęgowe i funkcje wartości bezwzględnych (804)
- Inne (805)
- Szukanie pierwiastków równania kwadratowego (805)
- 27.5. Nagłówek <tgmath.h> (C99) - matematyka bez typów (806)
- Makrodefinicje rozprowadzające wywołania funkcji matematycznych (807)
- Wywołania makrodefinicji rozprowadzających (807)
- 27.6. Nagłówek <fenv.h> (C99)
- środowisko zmiennoprzecinkowe (810)
- Stany i tryby jednostki zmiennoprzecinkowej (810)
- Makrodefinicje nagłówka <fenv.h> (811)
- FENV_ACCESS (811)
- Funkcje wyjątków zmiennoprzecinkowych (813)
- Funkcje zaokrąglania (814)
- Funkcje środowiska (815)
WSTĘP (19)
1. WPROWADZENIE (29)
2. FUNDAMENTY JĘZYKA C (39)
3. FORMATOWANIE WEJŚCIA-WYJŚCIA (69)
4. WYRAŻENIA (85)
5. INSTRUKCJE WYBORU (107)
6. INSTRUKCJE PĘTLI (133)
7. PODSTAWOWE TYPY C (161)
8. TABLICE (199)
9. FUNKCJE (223)
10. ORGANIZACJA PROGRAMU (261)
11. WSKAŹNIKI (283)
12. WSKAŹNIKI A TABLICE (301)
13. CIĄGI ZNAKÓW (323)
14. PREPROCESOR (363)
15. DUŻE PROGRAMY (401)
16. STRUKTURY, UNIE I WYLICZENIA (431)
17. ZAAWANSOWANE ZASTOSOWANIA WSKAŹNIKÓW (469)
18. DEKLARACJE (517)
19. PROJEKT PROGRAMU (545)
20. PROGRAMOWANIE NISKOPOZIOMOWE (571)
21. BIBLIOTEKA STANDARDOWA (593)
22. WEJŚCIE-WYJŚCIE (605)
23. OBSŁUGA LICZB I DANYCH ZNAKOWYCH (659)
24. OBSŁUGA BŁĘDÓW (699)
25. "MIĘDZYNARODÓWKA" (715)
26. RÓŻNE (755)
27. ROZSZERZONE OPERACJE MATEMATYCZNE W C99 (787)
DODATEK A: OPERATORY JĘZYKA C (819)
DODATEK B: C99 KONTRA C89 (821)
DODATEK C: C89 KONTRA K&R (827)
DODATEK D: FUNKCJE BIBLIOTEKI STANDARDOWEJ (831)
DODATEK E: ZESTAW ZNAKÓW ASCII (893)
BIBLIOGRAFIA (895)
SKOROWIDZ (899)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II K. N. King (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(5)
(1)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie