iOS 5. Programowanie. Receptury
- Autor:
- Vandad Nahavandipoor
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 752
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: iOS 5. Programowanie. Receptury
Gotowe rozwiązania i przykłady aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch
Szeroki wachlarz urządzeń mobilnych Apple sprawia, że łatwo jest dzięki nim dotrzeć do wielkiej liczby użytkowników. Z drugiej strony stawia jednak przed programistami nowe wyzwania - różne rozdzielczości ekranu i różne wyposażenie urządzeń to tylko niektóre z nich. Jak sobie poradzić z codziennymi problemami w trakcie tworzenia aplikacji dla iOS-a?
Jeżeli znasz iOS SDK, dzięki tej książce nauczysz się stosować setki technik z zakresu tworzenia oprogramowania na platformie iOS oraz pokonasz wiele uciążliwych problemów, które pojawiają się podczas tworzenia aplikacji dla urządzeń iPhone, iPad i iPod touch. Dowiesz się, jak zaimplementować procedurę rozpoznawania gestów, odtwarzania plików audio i wideo oraz wybierania konkretnych kontaktów i grup z książki adresowej. Ponadto znajdziesz gotowe do wdrożenia przykłady, korzystające z wielowątkowości, geolokalizacji i aparatu fotograficznego. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób tworzących oprogramowanie dla platformy iOS. Zawarte w niej przykłady zaoszczędzą Ci mnóstwo czasu. Ta inwestycja się opłaca!
- Używanie różnych podejść podczas tworzenia interfejsu użytkownika
- Tworzenie aplikacji wykorzystujących informacje o bieżącym położeniu urządzenia iOS
- Implementacje procedur rozpoznawania gestów
- Odtwarzanie plików audio i wideo oraz uzyskiwanie dostępu do biblioteki wbudowanej aplikacji Muzyka
- Pobieranie poszczególnych kontaktów i grup kontaktów z książki adresowej
- Określanie dostępności kamery w urządzeniu iOS oraz uzyskiwanie dostępu do biblioteki wbudowanej aplikacji Zdjęcia
- Tworzenie aplikacji wykorzystujących możliwość wielozadaniowości systemu iOS
- Stosowanie i obsługa trwałego magazynu danych w aplikacjach
- Używanie struktury Event Kit do zarządzania kalendarzami i wydarzeniami
- Wykorzystanie możliwości oferowanych przez strukturę Core Graphics
- Uzyskiwanie dostępu do informacji pochodzących z przyśpieszeniomierza i żyroskopu
- Wykorzystanie możliwości oferowanych przez usługę iCloud
Zaoszczędź czasu dzięki pomocnym przykładom!
Wybrane bestsellery
-
Managing people is difficult wherever you work. But in the tech industry, where management is also a technical discipline, the learning curve can be brutal—especially when there are few tools, texts, and frameworks to help you. In this practical guide, author Camille Fournier (tech lead tur...
The Manager's Path. A Guide for Tech Leaders Navigating Growth and Change The Manager's Path. A Guide for Tech Leaders Navigating Growth and Change
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Książka ta proponuje czysto rzemieślnicze podejście do pracy programisty. Idea ta, znana jako software craftsmanship, zakłada kompletną zmianę sposobu myślenia o programowaniu. Priorytetami stają się tu profesjonalizm, techniczna perfekcja i zadowolenie klienta, a osiąga się to, stosując pewne pr...
Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja
-
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. ...
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%) -
How do the experts solve difficult problems in software development? In this unique and insightful book, leading computer scientists offer case studies that reveal how they found unusual, carefully designed solutions to high-profile projects. You will be able to look over the shoulder of major co...
Beautiful Code. Leading Programmers Explain How They Think Beautiful Code. Leading Programmers Explain How They Think
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
Technologists who want their ideas heard, understood, and funded are often told to speak the language of businessâ??without really knowing what that is. This bookâ??s toolkit provides architects, product managers, technology managers, and executives with a shared languageâ??in the ...
Technology Strategy Patterns. Architecture as Strategy Technology Strategy Patterns. Architecture as Strategy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Do you have a nagging feeling that your monitoring needs improvement, but you just aren’t sure where to start or how to do it? Are you plagued by constant, meaningless alerts? Does your monitoring system routinely miss real problems? This is the book for you.Mike Julian lays out a practical...
Practical Monitoring. Effective Strategies for the Real World Practical Monitoring. Effective Strategies for the Real World
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)92.65 zł
109.00 zł(-15%) -
Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów) Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
In this truly unique technical book, today's leading software architects present valuable principles on key development issues that go way beyond technology. More than four dozen architects -- including Neal Ford, Michael Nygard, and Bill de hOra -- offer advice for communicating with stakeholder...
97 Things Every Software Architect Should Know. Collective Wisdom from the Experts 97 Things Every Software Architect Should Know. Collective Wisdom from the Experts
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.65 zł
129.00 zł(-15%) -
W książce omówiono wszystkie tematy wymienione w planie nauczania ISTQB® Certyfikowany Tester dla poziomu podstawowego z roku 2011. Aby ułatwić naukę i zrozumienie podejmowanych tematów, zagadnienia teoretyczne zobrazowano odpowiednio dobranymi przykładami. Każdy rozdział kończy...
Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%)
Vandad Nahavandipoor - pozostałe książki
-
iOS 11, Swift 4, and Xcode 9 provide many new APIs for iOS developers. With this cookbook, you’ll learn more than 170 proven solutions for tackling the latest features in iOS 11 and watchOS 4, including new ways to use Swift and Xcode to make your day-to-day app development life easier. Thi...
iOS 11 Swift Programming Cookbook. Solutions and Examples for iOS Apps iOS 11 Swift Programming Cookbook. Solutions and Examples for iOS Apps
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Now you can overcome the vexing, real-life issues you confront when creating apps for the iPhone, iPad, or iPod Touch. By making use of more than 100 new recipes in this updated cookbook, you’ll quickly learn the steps necessary for writing complete iOS apps, whether they’re as simple...
iOS 5 Programming Cookbook. Solutions & Examples for iPhone, iPad, and iPod touch Apps iOS 5 Programming Cookbook. Solutions & Examples for iPhone, iPad, and iPod touch Apps
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Now that multicore processors are coming to mobile devices, wouldn't it be great to take advantage of all those cores without having to manage threads? This concise book shows you how to use Apple's Grand Central Dispatch (GCD) to simplify programming on multicore iOS devices and Mac OS X.Managin...
Concurrent Programming in Mac OS X and iOS. Unleash Multicore Performance with Grand Central Dispatch Concurrent Programming in Mac OS X and iOS. Unleash Multicore Performance with Grand Central Dispatch
(50.92 zł najniższa cena z 30 dni)50.92 zł
59.90 zł(-15%) -
Jazz up your iPhone and iPad apps with some slick graphics and animation—and keep users from looking elsewhere. This short and concise book shows developers with even little Cocoa programming experience how to create impressive graphics and animation effects with relatively easy coding. Lea...
Graphics and Animation on iOS. A Beginner's Guide to Core Graphics and Core Animation Graphics and Animation on iOS. A Beginner's Guide to Core Graphics and Core Animation
(50.92 zł najniższa cena z 30 dni)50.92 zł
59.90 zł(-15%) -
Now that Apple has introduced the GameKit framework to its iOS SDK, you can integrate Game Center features directly into your iPhone and iPad apps. This concise cookbook shows you how it's done, with 18 targeted recipes for adding leaderboards, user authentication, achievements, multiplayer games...
Writing Game Center Apps in iOS. Bringing Your Players Into the Game Writing Game Center Apps in iOS. Bringing Your Players Into the Game
(50.92 zł najniższa cena z 30 dni)50.92 zł
59.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- iOS 5 Programming Cookbook: Solutions & Examples for iPhone, iPad, and iPod touch Apps
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4994-5, 9788324649945
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-11-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5733-9, 9788324657339
- Data wydania ebooka:
-
2012-09-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 11210
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 13.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie
Programowanie mobilne
Programowanie mobilne » iPhone
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie (17)
- 1.1. Utworzenie prostej aplikacji iOS w Xcode (18)
- 1.2. Zrozumienie modułu Interface Builder (21)
- 1.3. Kompilacja aplikacji iOS (24)
- 1.4. Uruchomienie aplikacji iOS w symulatorze (26)
- 1.5. Uruchomienie aplikacji iOS w urządzeniu iOS (28)
- 1.6. Przygotowanie aplikacji iOS do dystrybucji (30)
- 1.7. Deklarowanie zmiennych w Objective-C (35)
- 1.8. Alokacja i tworzenie ciągu tekstowego (37)
- 1.9. Porównywanie wartości w Objective-C za pomocą polecenia if (40)
- 1.10. Implementacja pętli za pomocą polecenia for (43)
- 1.11. Implementacja pętli while (45)
- 1.12. Tworzenie własnej klasy (48)
- 1.13. Zdefiniowanie funkcjonalności klasy (51)
- 1.14. Definiowanie dwóch lub wielu metod o tej samej nazwie (55)
- 1.15. Alokacja i inicjalizacja obiektów (58)
- 1.16. Dodawanie właściwości do klasy (60)
- 1.17. Przejście od ręcznego do automatycznego zarządzania licznikiem użycia (63)
- 1.18. Rzutowanie i technologia Automatic Reference Counting (68)
- 1.19. Delegacja zadań za pomocą protokołów (71)
- 1.20. Ustalenie, czy dostępna jest dana metoda klasy lub egzemplarza (76)
- 1.21. Ustalenie, czy klasa jest dostępna podczas działania aplikacji (79)
- 1.22. Alokacja i używanie liczb (80)
- 1.23. Alokacja i używanie tablic (82)
- 1.24. Alokacja i używanie słowników (86)
- 1.25. Alokowanie i używanie zbiorów (89)
- 1.26. Tworzenie tzw. pakietu (91)
- 1.27. Wczytywanie danych z pakietu głównego (92)
- 1.28. Wczytywanie danych z innych pakietów (95)
- 1.29. Wysyłanie powiadomień za pomocą NSNotificationCenter (98)
- 1.30. Nasłuchiwanie powiadomień wysyłanych przez NSNotificationCenter (100)
- 2.0. Wprowadzenie (105)
- 2.1. Wyświetlanie komunikatów za pomocą UIAlertView (106)
- 2.2. Tworzenie i używanie przełączników za pomocą klasy UISwitch (114)
- 2.3. Wybór wartości za pomocą klasy UIPickerView (117)
- 2.4. Wybór daty i godziny za pomocą UIDatePicker (124)
- 2.5. Implementacja możliwości wyboru wartości z zakresu za pomocą UISlider (129)
- 2.6. Grupowanie opcji za pomocą UISegmentedControl (132)
- 2.7. Prezentowanie widoków i zarządzanie nimi za pomocą klasy UIViewController (138)
- 2.8. Implementacja nawigacji za pomocą klasy UINavigationController (142)
- 2.9. Operacje na tablicy kontrolerów widoku (147)
- 2.10. Wyświetlenie obrazu na pasku nawigacyjnym (148)
- 2.11. Dodawanie przycisku do paska nawigacyjnego przy użyciu UIBarButtonItem (149)
- 2.12. Wyświetlenie wielu kontrolerów widoku za pomocą UITabBarController (156)
- 2.13. Wyświetlanie tekstu statycznego za pomocą UILabel (162)
- 2.14. Akceptacja tekstowych danych wejściowych użytkownika wprowadzanych przez UITextField (166)
- 2.15. Wyświetlanie długich wierszy tekstu w UITextView (173)
- 2.16. Dodawanie przycisków do interfejsu użytkownika za pomocą klasy UIButton (178)
- 2.17. Wyświetlanie obrazów za pomocą UIImageView (182)
- 2.18. Utworzenie przewijanej treści za pomocą UIScrollView (186)
- 2.19. Wczytywanie stron internetowych za pomocą UIWebView (191)
- 2.20. Przedstawianie widoków typu główny-szczegółowy za pomocą UISplitViewController (195)
- 2.21. Włączenie stronicowania w UIPageViewController (201)
- 2.22. Wyświetlanie okna typu Popover za pomocą UIPopoverController (205)
- 2.23. Wyświetlanie paska postępu za pomocą UIProgressView (214)
- 2.24. Nasłuchiwanie powiadomień klawiatury i reagowanie na nie (216)
- 3.0. Wprowadzenie (231)
- 3.1. Utworzenie widoku tabeli (231)
- 3.2. Przypisanie delegata widokowi tabeli (233)
- 3.3. Wypełnianie widoku tabeli danymi (235)
- 3.4. Pobieranie i obsługa zdarzeń widoku tabeli (238)
- 3.5. Używanie w komórce widoku tabeli różnego rodzaju przycisków pomocniczych (240)
- 3.6. Tworzenie własnych przycisków pomocniczych w komórce widoku tabeli (242)
- 3.7. Wyświetlanie danych hierarchicznych w widoku tabeli (244)
- 3.8. Usunięcie komórki widoku tabeli za pomocą gestu machnięcia (245)
- 3.9. Utworzenie nagłówków i stopek w widoku tabeli (247)
- 3.10. Wyświetlanie menu kontekstowego w komórce widoku tabeli (255)
- 3.11. Przenoszenie komórek i sekcji w widoku tabeli (259)
- 3.12. Usuwanie komórek i sekcji z widoku tabeli (265)
- 4.0. Wprowadzenie (275)
- 4.1. Utworzenie projektu z funkcją Storyboard (276)
- 4.2. Dodanie kontrolera nawigacyjnego do aplikacji, w której wykorzystano funkcję Storyboard (278)
- 4.3. Przekazywanie danych pomiędzy ekranami (286)
- 4.4. Dodanie funkcji Storyboard do istniejącego projektu (289)
- 5.0. Wprowadzenie (291)
- 5.1. Tworzenie obiektu bloku (296)
- 5.2. Uzyskanie dostępu do zmiennych obiektu bloku (300)
- 5.3. Wywoływanie obiektu bloku (305)
- 5.4. Przekazywanie zadań do technologii Grand Central Dispatch (306)
- 5.5. Wykorzystanie GCD do wykonywania zadań związanych z interfejsem użytkownika (307)
- 5.6. Synchroniczne wykonywanie zadań niepowiązanych z interfejsem użytkownika (311)
- 5.7. Asynchroniczne wykonywanie zadań niepowiązanych z interfejsem użytkownika (313)
- 5.8. Wykonywanie zadań w GCD po upłynięciu pewnego czasu (318)
- 5.9. Tylko jednorazowe wykonanie zadania za pomocą technologii GCD (321)
- 5.10. Grupowanie zadań w GCD (322)
- 5.11. Tworzenie własnej kolejki w technologii GCD (326)
- 5.12. Synchroniczne wykonywanie zadań wraz z operacjami (328)
- 5.13. Asynchroniczne wykonywanie zadań wraz z operacjami (334)
- 5.14. Tworzenie zależności pomiędzy operacjami (340)
- 5.15. Tworzenie licznika czasu (342)
- 5.16. Zapewnienie współbieżności przy użyciu wątków (346)
- 5.17. Wywoływanie metod w tle (351)
- 5.18. Istniejące wątki i liczniki czasu (352)
- 6.0. Wprowadzenie (355)
- 6.1. Utworzenie widoku mapy (357)
- 6.2. Obsługa zdarzeń widoku mapy (359)
- 6.3. Zaznaczanie na mapie położenia urządzenia iOS (360)
- 6.4. Wyświetlanie pinezek na mapie (362)
- 6.5. Wyświetlanie w widoku mapy pinezek w różnych kolorach (365)
- 6.6. Wyświetlanie własnych pinezek w widoku mapy (370)
- 6.7. Konwersja adresu na współrzędne geograficzne (373)
- 6.8. Konwersja współrzędnych geograficznych na rzeczywisty adres (374)
- 7.0. Wprowadzenie (377)
- 7.1. Wykrywanie gestu machnięcia (379)
- 7.2. Wykrywanie gestu obrotu (381)
- 7.3. Wykrywanie gestów przesunięcia i przeciągnięcia (384)
- 7.4. Wykrywanie gestu długiego naciśnięcia (386)
- 7.5. Wykrywanie gestu stuknięcia (389)
- 7.6. Wykrywanie gestu uszczypnięcia (390)
- 8.0. Wprowadzenie (393)
- 8.1. Asynchroniczne pobieranie danych za pomocą klasy NSURLConnection (393)
- 8.2. Obsługa przekroczenia czasu oczekiwania dla połączeń asynchronicznych (396)
- 8.3. Synchroniczne pobieranie danych za pomocą klasy NSURLConnection (397)
- 8.4. Modyfikacja żądania URL za pomocą klasy NSMutableURLRequest (399)
- 8.5. Wysyłanie żądań HTTP GET za pomocą klasy NSURLConnection (400)
- 8.6. Wysyłanie żądań HTTP POST za pomocą klasy NSURLConnection (402)
- 8.7. Wysyłanie żądań HTTP DELETE za pomocą klasy NSURLConnection (404)
- 8.8. Wysyłanie żądań HTTP PUT za pomocą klasy NSURLConnection (406)
- 8.9. Serializacja tablic i słowników do obiektu JSON (408)
- 8.10. Deserializacja obiektu JSON na postać słownika i tablicy (410)
- 8.11. Integracja funkcji serwisu Twitter w Twojej aplikacji (413)
- 8.12. Przetwarzanie danych XML za pomocą klasy NSXMLParser (418)
- 9.0. Wprowadzenie (425)
- 9.1. Odtwarzanie plików audio (425)
- 9.2. Obsługa zakłóceń podczas odtwarzania treści audio (427)
- 9.3. Nagrywanie treści audio (428)
- 9.4. Obsługa zakłóceń podczas nagrywania treści audio (434)
- 9.5. Odtwarzanie treści audio podczas odtwarzania innych dźwięków (435)
- 9.6. Odtwarzanie plików wideo (438)
- 9.7. Tworzenie zrzutu ekranu z odtwarzanego pliku wideo (442)
- 9.8. Uzyskanie dostępu do biblioteki muzycznej (444)
- 10.0. Wprowadzenie (451)
- 10.1. Pobranie odniesienia do książki adresowej (452)
- 10.2. Pobranie informacji z wszystkich kontaktów w książce adresowej (455)
- 10.3. Pobranie właściwości kontaktu książki adresowej (456)
- 10.4. Wstawienie kontaktu do książki adresowej (460)
- 10.5. Wstawianie grupy do książki adresowej (463)
- 10.6. Dodawanie kontaktów do grupy (466)
- 10.7. Przeszukiwanie książki adresowej (469)
- 10.8. Pobieranie i ustawianie obrazu kontaktu w książce adresowej (473)
- 11.0. Wprowadzenie (479)
- 11.1. Wykrywanie i sprawdzanie możliwości kamery (481)
- 11.2. Wykonywanie zdjęć aparatem (485)
- 11.3. Nagrywanie filmów kamerą (488)
- 11.4. Przechowywanie zdjęć w bibliotece aplikacji Zdjęcia (491)
- 11.5. Przechowywanie filmów w bibliotece aplikacji Zdjęcia (493)
- 11.6. Pobieranie zdjęć i filmów z biblioteki aplikacji Zdjęcia (495)
- 11.7. Pobieranie zasobów z biblioteki zasobów (496)
- 11.8. Edycja pliku filmu w urządzeniu iOS (502)
- 12.0. Wprowadzenie (507)
- 12.1. Wykrywanie obsługi wielozadaniowości (508)
- 12.2. Wykonywanie długotrwałych operacji w tle (509)
- 12.3. Otrzymywanie w tle powiadomień lokalnych (512)
- 12.4. Odtwarzanie dźwięku w tle (519)
- 12.5. Obsługa w tle zmian położenia urządzenia (521)
- 12.6. Zapis i odczyt informacji o stanie w aplikacjach wykorzystujących wielozadaniowość (524)
- 12.7. Obsługa połączeń sieciowych w tle (527)
- 12.8. Obsługa powiadomień dostarczanych aktywowanej aplikacji (530)
- 12.9. Udzielanie odpowiedzi na zmiany w aplikacji Ustawienia (532)
- 12.10. Rezygnacja z wielozadaniowości (534)
- 13.0. Wprowadzenie (537)
- 13.1. Tworzenie modelu Core Data za pomocą Xcode (540)
- 13.2. Generowanie plików klas dla encji Core Data (543)
- 13.3. Tworzenie i zapisywanie danych za pomocą Core Data (545)
- 13.4. Odczyt danych z Core Data (547)
- 13.5. Usuwanie danych z Core Data (549)
- 13.6. Sortowanie danych w Core Data (552)
- 13.7. Uzyskanie dostępu do danych w widoku tabeli (553)
- 13.8. Implementacja związków w Core Data (564)
- 14.0. Wprowadzenie (571)
- 14.1. Pobieranie listy kalendarzy (574)
- 14.2. Dodawanie wydarzeń do kalendarzy (576)
- 14.3. Uzyskanie dostępu do treści kalendarzy (578)
- 14.4. Usuwanie wydarzeń z kalendarza (582)
- 14.5. Umieszczanie w kalendarzach powtarzających się wydarzeń (587)
- 14.6. Pobieranie uczestników wydarzenia (589)
- 14.7. Dodawanie alarmu do kalendarza (594)
- 14.8. Obsługa powiadomień informujących o zmianie wydarzenia (596)
- 14.9. Wyświetlenie kontrolera widoku wydarzenia (598)
- 14.10. Wyświetlanie kontrolera widoku wydarzenia umożliwiającego edycję właściwości wydarzenia (603)
- 15.0. Wprowadzenie (607)
- 15.1. Wyświetlenie listy czcionek i ich wczytywanie (614)
- 15.2. Wyświetlanie tekstu (616)
- 15.3. Tworzenie, konfigurowanie i używanie koloru (617)
- 15.4. Wyświetlanie obrazów (622)
- 15.5. Rysowanie linii (626)
- 15.6. Tworzenie ścieżek (631)
- 15.7. Rysowanie prostokątów (635)
- 15.8. Dodawanie cienia do kształtu (638)
- 15.9. Rysowanie gradientów (642)
- 15.10. Zmiana położenia kształtów narysowanych w kontekście graficznym (649)
- 15.11. Skalowanie kształtów w kontekście graficznym (652)
- 15.12. Obracanie kształtów rysowanych w kontekście graficznym (654)
- 15.13. Animacja i przesuwanie widoków (655)
- 15.14. Animacja i skalowanie widoku (663)
- 15.15. Animacja i obrót widoku (665)
- 16.0. Wprowadzenie (667)
- 16.1. Wykrywanie dostępności przyśpieszeniomierza (668)
- 16.2. Wykrywanie dostępności żyroskopu (670)
- 16.3. Pobieranie danych z przyśpieszeniomierza (671)
- 16.4. Wykrywanie gestu potrząśnięcia w urządzeniu iOS (674)
- 16.5. Pobieranie danych z żyroskopu (677)
- 17.0. Wprowadzenie (681)
- 17.1. Konfiguracja aplikacji w celu zapewnienia obsługi usługi iCloud (682)
- 17.2. Przechowywanie i synchronizacja słowników w iCloud (686)
- 17.3. Tworzenie katalogów i zarządzanie nimi w usłudze iCloud dla aplikacji (691)
- 17.4. Wyszukiwanie plików i katalogów w usłudze iCloud (697)
- 17.5. Przechowywanie dokumentów użytkownika w usłudze iCloud (705)
- 17.6. Zarządzanie stanem dokumentów w usłudze iCloud (718)
- 17.7. Obsługa błędów w dokumentach iCloud (721)
Wprowadzenie (11)
1. Podstawy (17)
2. Implementacja kontrolera i widoku (105)
3. Konstruowanie i używanie widoku tabeli (231)
4. Storyboard (275)
5. Współbieżność (291)
6. Core Location i mapy (355)
7. Implementacja rozpoznawania gestów (377)
8. Sieć, JSON, XML i Twitter (393)
9. Audio i wideo (425)
10. Książka adresowa (451)
11. Aparat i biblioteka zdjęć (479)
12. Wielozadaniowość (507)
13. Core Data (537)
14. Daty, kalendarze i wydarzenia (571)
15. Grafika i animacja (607)
16. Core Motion (667)
17. iCloud (681)
Skorowidz (731)
Oceny i opinie klientów: iOS 5. Programowanie. Receptury Vandad Nahavandipoor (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2013-01-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz,
Data dodania: 2012-11-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii