Hello, Android. Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych. Wydanie III
- Autor:
- Ed Burnette
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 19
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Hello, Android. Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych. Wydanie III
Przygotuj aplikację na najpopularniejszą platformę mobilną!
- Co czyni Androida wyjątkową platformą?
- Jak zaprojektować interfejs użytkownika?
- Jak skorzystać z zaawansowanych usług geolokalizacji i dostępu do sieci?
Android to system operacyjny dla telefonów komórkowych, który swoją dynamiką wzrostu udziału w rynku przyćmił niejeden produkt. Według badań IDC dla Europy Zachodniej w ciągu niecałego roku Android zwiększył swój udział z 4 do 31 procent! Co jest tego przyczyną? Niezwykle precyzyjnie wykonana i doskonale działająca synchronizacja danych ze wszystkimi najważniejszymi usługami firmy Google, łatwy dostęp do internetu dzięki szybkiej przeglądarce oraz tysiące świetnych aplikacji, zarówno darmowych, jak i płatnych. A skoro mowa o aplikacjach, jak stworzyć własny produkt na tę dynamicznie rozwijającą się platformę? Jak wprowadzić ją na rynek i zarobić?
Na te oraz wiele innych pytań związanych z Androidem odpowie Ci ta książka! Na samym wstępie poznasz trochę faktów związanych w powstawaniem samej platformy oraz zobaczysz, jakie nowości oferowały kolejne jej wersje. Wbrew pozorom wiedza ta przyda się przy tworzeniu aplikacji! Po krótkim wstępie historycznym dowiesz się, jak szybko przygotować stanowisko pracy, oraz poznasz kluczowe pojęcia z nim związane. W trakcie lektury nauczysz się projektować interfejs użytkownika, obsługiwać dane wejściowe czy multimedia. Niezwykle ważne są wiadomości zawarte w części trzeciej. Wykorzystanie tych informacji pozwoli Ci na stworzenie nowatorskiej aplikacji. Dostęp do sieci, usług geolokalizacyjnych, baz SQL i trójwymiarowej grafiki pozwoli Ci rozwinąć skrzydła! Książka ta jest długo wyczekiwaną pozycją, omawiającą wszystkie istotne zagadnienia związane z platformą Android, dlatego musisz ją mieć!
- Nowości w poszczególnych wersjach Androida
- Instalacja narzędzi oraz przygotowanie środowiska pracy
- Kluczowe pojęcia związane z wytwarzaniem aplikacji dla Androida
- Korzystanie z zasobów
- Projektowanie interfejsu użytkownika
- Wykorzystanie motywów
- Tworzenie elementów menu
- Grafika dwuwymiarowa oraz trójwymiarowa
- Obsługa danych wejściowych
- Wykorzystanie multimediów
- Przechowywanie danych na urządzeniu mobilnym
- Usługi geolokalizacji
- Wykorzystanie bazy danych SQLite
- Wielodotykowość
- Tworzenie aktywnych tapet
- Publikowanie aplikacji w serwisie Android Market
Wykorzystaj potencjał i popularność platformy Android!
Wybrane bestsellery
-
Eclipse is the world's most popular IDE for Java development. And although there are plenty of large tomes that cover all the nooks and crannies of Eclipse, what you really need is a quick, handy guide to the features that are used over and over again in Java programming. You need answers to basi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
33.92 zł
39.90 zł(-15%) -
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. ...
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu a...
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Jest to kolejne wydanie światowego bestsellera, w którym w jasny sposób przedstawione zostały kluczowe informacje na temat systemów operacyjnych. W trakcie lektury poznasz dostępne systemy, ich możliwości, zalety oraz wady. Zaznajomisz się z fachowymi pojęciami oraz słownictwem. W kolejnych rozdz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne....(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Linux, jako „baza” Androida, jest aktualnie najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie. To sprawia, że poznanie środowiska linuksowego jest praktycznie obowiązkowe dla każdego młodego programisty. By móc pracować w tym systemie, trzeba opanować dedykowany mu język programowani...
Bash. Kurs video. Zostań administratorem systemów IT Bash. Kurs video. Zostań administratorem systemów IT
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Ta książka jest kolejnym, gruntownie przejrzanym i zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika, w którym jasno i wyczerpująco wyjaśniono koncepcje, strukturę i mechanizmy rządzące funkcjonowaniem nowoczesnych systemów operacyjnych. Wnikliwie omówiono również podstawowe zasady projektowania s...
Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funk...
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Programiści JetBrains podczas pracy nad swoimi produktami poszukiwali prostych biznesowych rozwiązań. Próżno było szukać ideału, który będzie jednocześnie łatwy w utrzymaniu i interoperacyjny z Javą. Należało zatem go stworzyć! Tak powstał Kotlin - wieloplatformowy, statycznie typowany język dzia...
Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak tworzyć własne elementy i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swoich aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Hello, Android. Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych. Wydanie III (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP 2014-10-01
Android to darmowy system operacyjny przeznaczony dla urządzeń mobilnych. Bazuje na Linuksie i otwartym kodzie źródłowym. Autor opisuje, jak stworzyć aplikację, testować ją, dopasowywać do wersji systemu, publikować w sklepie Android Market i dokonywać jej aktualizacji. Kilka rozdziałów tączy rozbudowa gry Sudoku. Poczynając od instalacji środowiska programistycznego i uruchomienia emulatora, poprzez projektowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie cyklem życia aplikacji, danymi i multimediami, przechodzimy do bardziej zaawansowanych kwestii, jak obsługa bazy danych SQLite, programowanie grafiki 3D przy użyciu OpenGL, geolokalizacja i wielodotykowość ekranu.
-
androidmagazine.pl Michał Mynarski, 2013-01-01
Zdarzyło mi się pisać recenzje gier, filmów, testy smartfonów... Jeszcze nigdy nie stanąłem jednak w szranki z książką. Zawsze musi być ten pierwszy raz, więc oto jestem. Trzymając za pazuchą „Hello Android", bogatszy o wiedzę zarówno te tyczną, jak i praktyczną.
Książka Eda Burnette (wydanie III) to jednym słowem tutorial. Rozciągnięty na 260 stron tutorial o tym jak nauczyć się nie tylko tworzyć aplikacje na Androida, ale i o tym jak rozumować, by nasze pomysły jako programy skończyły w Google Play. Pytanie podstawowe czy osoba, która nigdy wcześniej nie programowała powinna ścierać się z tą pozycją
Jeżeli chodzi o sam kod, który jest prezentowany na stronach i stricte pisanie aplikacji to powinni dać radę. Ale wątpię, czy całość będzie dla nich zrozumiała. Autor wspomina we wstępie, że najlepiej mieć doświadczenie z jakimkolwiek językiem obiektowym, od czapy starczy i C. I ma ku temu powody. By w pełni wykorzystać wiedzę w tej książce przemyconą, trzeba wiedzieć, co to znaczy (przykładowo), że dana klasa implementuje określony interfejs itd.
Zaczniemy powoli od stworzenia pierwszego menu, informacji, poprzez rysowanie planszy przy użyciu poleceń draw, dodawanie dźwięku, a na publikacji w Google Play kończąc.
Jednak, gdy wiedzę taką już posiadamy, „Hello Android" staje się przyjemną lekturą, która niezwykle motywuje do tego, by faktycznie zainstalować Eclipse i zmierzyć się z napisaniem tego przeklętego Sudoku. Czemu akurat o tej grze logicznej tu wspominam?
Ed Burnette dawkuje nam swoją wiedzę przeprowadzając nas przez proces tworzenia gry na Androida właśnie Sudoku. Zaczniemy powoli, od stworzenia pierwszego menu, informacji, poprzez rysowanie planszy przy użyciu poleceń draw, dodawanie dźwięku, a na publikacji w Google Play kończąc. Przez te 260 stron poruszane jest, mniej lub bardziej szczegółowo, bardzo wiele aspektów pisania aplikacji. Od kompletnych podstaw, takich jak instalacja środowiska, poprzez grafikę dwuwymiarową i trójwymiarową (OpenGL), obsługę multitouch, wykorzystanie lokalizacji, łączności z Internetem, baz danych SQL Dawka wiedzy jest naprawdę spora, a nie mówimy przecież o czystym kodzie, ale o setkach dygresji i opisów jak wygląda i działa Android od strony, od której przeciętny użytkownik znać go nie chce. Burnette wyjaśnia jak musimy patrzeć na to środowisko i jakie wymagania stawia przed programistami mobilny system operacyjny. I udało mu się to osiągnąć bez przy-nudzania książka jest napisana rzeczowo i nie zawiera bzdur od rzeczy. Chcesz programować Bierz do ręki i programuj. W miarę szybko i bezboleśnie przeprowadzimy Cię przez ten proces.
Kod został przetłumaczony i napisany na nowo, tak aby mogły powstać rzetelne, polskie screeny, zaś na stronie wydawnictwa znalazły się materiały, do których książka się odwołuje (np. pliki źródłowe).
Przede wszystkim bezboleśnie, bo kolejne kroki są opisane tak, że zachowując minimum rozwagi, uwagi i zdrowego rozsądku nie można się tu pogubić. I chociaż widać, że powstawała w oparciu o doświadczenia płynące z Windowsa, to ludzie programujący na innych systemach operacyjnych nie mają się czego obawiać. Gdy istnieje taka potrzeba, mamy odpowiednie odniesienia zarówno do Mac OS X, jak i Linuxów.
Najnowsza wersja systemu wymieniona przez całe 260 stron do 2.2 Froyo. Do tego autor całkiem na serio traktuje Cupcake i Donut, co dziś jest kompletną archeologią.
Warto również zaznaczyć, że polscy tłumacze i Helion odwalili kawał dobrej roboty. Kod został przetłumaczony i napisany na nowo, tak aby mogły powstać rzetelne, polskie screeny, zaś na stronie wydawnictwa znalazły się materiały, do których książka się odwołuje (np. pliki źródłowe). Wśród wielu odnośników do stron zagranicznych, które zostawił autor, znalazło się nawet dorzucone przez „naszych" forum Android.com.pl jako rodzime, „oficjalne" źródło wiedzy o tym systemie. Jest jednak jedna łyżka dziegciu, która całą beczkę miodu popsuje i nie chodzi mi tutaj o delikatnie przerobionego iPhone'a na okładce. Najnowsza wersja
Najnowsza wersja systemu wymieniona przez całe 260 stron do 2.2 Froyo. Do tego autor całkiem na serio traktuje Cupcake i Donut, co dziś jest kompletną archeologią systemu wymieniona przez całe 260 stron do 2.2 Froyo. Powiecie pewnie ale przecież to nic złego, aplikacja napisana tak, by działała pod Froyo powinna ruszyć na Jelly Bean (kompatybilność wsteczna). Ano powinna, ale po pierwsze: Froyo nie był systemem jakkolwiek przystosowanym do dwóch rdzeni, które dzisiaj są standardem, a po drugie: od Ice Cream Sandwich umownie obowiązuje deweloperów Holo Theme. Na pytania jak optymalizować swój program pod jedną i drugą kwestię odpowiedzi w książce nie znajdziemy. A przecież od GB w górę nie wprowadzono tylko tych zmian, a masę innych, mniejszych i większych, które teraz pisząc program trzeba wziąć pod uwagę. No i natkniemy się na skamieliny w postaci tłumaczenia jak obsługiwać fizyczną klawiaturę smartfonu i track-ball rzeczy, które na Androidzie już praktycznie nie występują.
Nie zmienia to jednak faktu, że „Hello Android" to świetna pozycja na początek, by zaznajomić się z systemem, powiedzieć cześć i wystawić rękę. Paradoksalnie zacofanie wyżej wymienionych kwestii może mieć też dobre strony w wielu miejscach autor zaznacza, że moc obliczeniowa ówczesnych urządzeń wymusza optymalizacje rozwiązań kodu i uczy nas jak unikać przeciążania słabych procesorów. Myślę, że akurat takie rady nigdy się nie zmarnują. To co, powiecie „Witam" Androidowi Q? -
NetWorld Piotr Kociatkiewicz
Android jest platformą przeznaczoną dla urządzeń mobilnych. Różni ją od innych platform to, że jest prawdziwie otwartą, bazującą na Linuksie oraz jawnym kodzie źródłowym. Czytelnik znajdzie w książce wprowadzenie do systemu Android, obejmujące instalowanie emulatora i sposoby wykorzystania środowiska IDE (integrated development environment), a także kluczowych koncepcji związanych z projektowaniem aplikacji. Dowie się, jak zaprojektować interfejs użytkownika, grafikę dwu- i trzywymiarową i jak zorganizować współdziałanie z multimediami przy odtwarzaniu dźwięku i plików wideo. Nauczy się obsługiwać dane wejściowe, korzystać z wbudowanej bazy danych SQL i organizować łączność ze światem zewnętrznym w zakresie usług lokalizacyjnych i dostępu do Internetu. Żeby pisać aplikacje na system Android, konieczna jest znajomość języka Java. Wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu oprogramowania dla urządzeń mobilnych jest niepotrzebne.
-
blog.elimu.pl Paweł Frankowski, 2011-08-17
Systemu operacyjnego Android nie trzeba reklamować, obecnie już niemalże połowa urządzeń mobilnych (smartphone, tablety) wyposażonych jest w ten system. Książka wydawnictwa helion po krótkim wstępie teoretyczno-historycznym wprowadzi Cię w świat zielonego robocika, Javy i podpowie jak przygotować stanowisko pracy. Z książki nauczysz się projektować interfejs użytkownika, obsługiwać dane wejściowe czy multimedia. Jednakże, odnoszę wrażenie, że w głównej mierze proces edukacyjny nastawiony jest na stworzenie mobilnej wersji gry sudoku. Oczywiście, nie da się opisać wszystkiego - jednakże oczekiwałem bardziej życiowych i praktycznych przykładów. Choć z drugiej strony bazując na tym projekcie można się bardzo wiele nauczyć. Dlatego, nie mówię, że książka jest zła, wręcz przeciwnie proces budowy + ciekawostki na temat sudoku są bardzo wartościowe. Poza tym bardzo praktyczny i uniwersalny jest rozdział Publikowanie aplikacji w serwisie Android Market. Myślę jednak, że jeśli zależy ci na stworzeniu aplikacji bazującej na HTML5 i CSS3, a nie tylko na Java + SQL musisz po prostu poszukać innej książki.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hello, Android: Introducing Google's Mobile Development Platform
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Sawka
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3140-7, 9788324631407
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-07-24
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 6607
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
- Serie wydawnicze: Baza programisty
Spis treści książki
- Co czyni Androida wyjątkowym? (11)
- Dla kogo ta książka jest przeznaczona? (13)
- Zawartość książki (13)
- Co nowego w Androidzie? (14)
- Zasoby w internecie (16)
- Przewijamy >> (16)
- 1.1. Instalacja narzędzi (21)
- 1.2. Tworzymy pierwszy program (27)
- 1.3. Uruchomienie aplikacji w emulatorze (28)
- 1.4. Uruchomienie aplikacji na prawdziwym telefonie (31)
- 1.5. Przewijamy >> (32)
- 2.1. Ogólna perspektywa (33)
- 2.2. To żyje! (38)
- 2.3. Składniki budulcowe (42)
- 2.4. Korzystanie z zasobów (44)
- 2.5. Stabilnie i bezpiecznie (45)
- 2.6. Przewijamy >> (46)
- 3.1. Wprowadzenie do Sudoku (49)
- 3.2. Projektowanie za pomocą deklaracji (51)
- 3.3. Tworzenie ekranu powitalnego (51)
- 3.4. Stosowanie alternatywnych zasobów (60)
- 3.5. Implementacja okna informacyjnego (62)
- 3.6. Wprowadzenie motywu (67)
- 3.7. Dodajemy menu (68)
- 3.8. Dodajemy ustawienia (70)
- 3.9. Uruchamianie nowej gry (72)
- 3.10. Usuwanie błędów (73)
- 3.11. Wyjście z gry (75)
- 3.12. Przewijamy >> (76)
- 4.1. Nauka podstaw (77)
- 4.2. Dodawanie grafiki do gry Sudoku (82)
- 4.3. Obsługa danych wejściowych (90)
- 4.4. Reszta historii (96)
- 4.5. Usprawnień nigdy za wiele (104)
- 4.6. Przewijamy >> (105)
- 5.1. Odtwarzanie dźwięku (107)
- 5.2. Odtwarzanie plików wideo (113)
- 5.3. Dodawanie dźwięków do gry Sudoku (116)
- 5.4. Przewijamy >> (120)
- 6.1. Dodawanie opcji do aplikacji Sudoku (121)
- 6.2. Kontynuowanie przerwanej gry (123)
- 6.3. Zapamiętywanie bieżącej pozycji (125)
- 6.4. Uzyskiwanie dostępu do wewnętrznego systemu plików (127)
- 6.5. Uzyskiwanie dostępu do kart SD (128)
- 6.6. Przewijamy >> (129)
- 7.1. Przeglądanie za pomocą intencji (134)
- 7.2. Sieć z widokami (138)
- 7.3. Od obiektów JavaScript do obiektów Java i odwrotnie (142)
- 7.4. Korzystanie z usług sieciowych (149)
- 7.5. Przewijamy >> (161)
- 8.1. Lokacja, lokacja, lokacja (164)
- 8.2. Ustawmy czujniki na maksimum (170)
- 8.3. Widok z lotu ptaka (174)
- 8.4. Przewijamy >> (179)
- 9.1. Wprowadzenie do bazy danych SQLite (182)
- 9.2. Język SQL dla początkujących (183)
- 9.3. Witaj, bazo danych (185)
- 9.4. Wiązanie danych (192)
- 9.5. Stosowanie klasy ContentProvider (195)
- 9.6. Implementacja klasy ContentProvider (198)
- 9.7. Przewijamy >> (200)
- 10.1. Zrozumienie grafiki 3D (201)
- 10.2. Poznajemy środowisko OpenGL (202)
- 10.3. Utworzenie programu korzystającego ze środowiska OpenGL (204)
- 10.4. Renderowanie scenerii (206)
- 10.5. Budowanie modelu (210)
- 10.6. Światła, kamera, ... (212)
- 10.7. Akcja! (214)
- 10.8. Nakładanie tekstury (215)
- 10.9. A kuku! (218)
- 10.10. Pomiar płynności (219)
- 10.11. Przewijamy >> (221)
- 11.1. Wstęp do zagadnienia wielodotykowości (225)
- 11.2. Tworzenie aplikacji Dotyk (227)
- 11.3. Zrozumienie zdarzeń związanych z dotykiem (230)
- 11.4. Konfigurowanie procesu transformacji obrazu (233)
- 11.5. Implementacja gestu przewijania (234)
- 11.6. Implementacja gestu rozsuwania (235)
- 11.7. Przewijamy >> (237)
- 12.1. Witaj, widżecie (239)
- 12.2. Aktywna tapeta (248)
- 12.3. Przewijamy >> (259)
- 13.1. Panie i Panowie, włączamy emulatory (262)
- 13.2. Tworzenie aplikacji dostosowanej do wielu wersji (263)
- 13.3. Ewoluowanie wraz z interfejsami API (265)
- 13.4. Parada błędów (271)
- 13.5. Wszystkie ekrany duże i małe (273)
- 13.6. Instalowanie aplikacji na karcie SD (274)
- 13.7. Przewijamy >> (276)
- 14.1. Przygotowanie (277)
- 14.2. Podpisywanie (279)
- 14.3. Publikowanie (280)
- 14.4. Aktualizowanie (281)
- 14.5. Końcowe przemyślenia (282)
- A.1. Podzestaw językowy (287)
- A.2. Podzbiór biblioteki standardowej (289)
- A.3. Biblioteki pochodzące od niezależnych wydawców (291)
Podziękowania (9)
Przedmowa (11)
Część I: Wprowadzenie do Androida (19)
Rozdział 1. Szybki start (21)
Rozdział 2. Kluczowe pojęcia (33)
Część II: Podstawy Androida (47)
Rozdział 3. Projektowanie interfejsu użytkownika (49)
Rozdział 4. Przegląd grafiki dwuwymiarowej (77)
Rozdział 5. Multimedia (107)
Rozdział 6. Przechowywanie danych lokalnych (121)
Część III: Ponad podstawami (131)
Rozdział 7. Podłączenie do świata (133)
Rozdział 8. Umiejscawianie i wyczuwanie (163)
Rozdział 9. Zaprzęganie bazy SQL do pracy (181)
Rozdział 10. Trójwymiarowa grafika w środowisku OpenGL (201)
Część IV: Następne pokolenie (223)
Rozdział 11. Wielodotykowość (225)
Rozdział 12. Trzy... dwa... jeden... start (239)
Rozdział 13. Napisz raz, testuj wszędzie (261)
Rozdział 14. Publikowanie aplikacji w serwisie Android Market (277)
Dodatki (285)
Dodatek A: Języki i interfejsy API środowiska Java
kontra systemu Android (287)
Dodatek B: Bibliografia (293)
Skorowidz (295)
Oceny i opinie klientów: Hello, Android. Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych. Wydanie III Ed Burnette (19)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(7)
(3)
(4)
(2)
(0)
Kamil Sołoducha, Student
Data dodania: 2013-07-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-11-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
AS,
Data dodania: 2012-05-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karol, programista
Data dodania: 2014-02-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Wojciechowski, student informatyki
Data dodania: 2013-08-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-06-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
student informatyki
Data dodania: 2012-03-09 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartek,
Data dodania: 2011-10-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-09-01 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-08-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-02-22 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał, Programista
Data dodania: 2012-03-21 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-16 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
J M, programista
Data dodania: 2013-09-21 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciek, programmer
Data dodania: 2012-08-27 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-12-12 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Ciastko, student
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
bsbsd, fdgf
Data dodania: 2013-10-21 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
zbigniew, programista
Data dodania: 2012-11-16 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii