Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania
- Autorzy:
- Jacek Matulewski, Sławomir Orłowski, Michał Zieliński
- Niedostępna
Opis
książki
:
Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania
Najnowsza wersja Delphi -- jednego z flagowych produktów firmy Borland, łączy w sobie trzy znane środowiska programistyczne: tradycyjne Delphi, Delphi dla .NET oraz C# Builder. Zawarcie w jednym systemie tak wielu możliwości pozwala programistom tworzyć różne rodzaje aplikacji -- zarówno te, do których pisania przyzwyczaili się, korzystając z poprzednich wersji Delphi, jak i programy wykorzystujące zyskującą coraz większą popularność platformę .NET. Dzięki możliwości przenoszenia kodu do środowiska Kylix pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Linux Delphi jest jedną z najbardziej uniwersalnych platform dla programistów i projektantów rozbudowanych aplikacji przeznaczonych do działania w sieci.
"Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania" to książka dla programistów zainteresowanych tworzeniem rozbudowanych aplikacji i wykorzystywaniem w tym celu wszystkich możliwości oferowanych przez najnowszą wersję środowiska Delphi. Opisuje zasady tworzenia programów wykorzystujących biblioteki systemowe Windows i interfejs WinAPI oraz przedstawia rozwiązania problemów, na jakie można się natknąć pisząc aplikację wykraczającą poza możliwości oferowane przez standardowe komponenty dołączane do Delphi. Książka jest zbiorem funkcji, klas i sztuczek, za pomocą których można rozszerzyć możliwości biblioteki VCL, VCL.NET i Windows Forms, sięgając głębiej do zasobów systemu.
- Elementy środowiska Delphi 2005
- Programowanie obiektowe w Delphi 2005
- Obsługa wyjątków w języku Object Pascal
- Korzystanie z informacji zapisanych w rejestrze
- Obsługa systemu plików
- Tworzenie wygaszaczy ekranu
- Projektowanie własnych komponentów
- Stosowanie interfejsu WinAPI w aplikacjach
- Wykorzystywanie możliwości multimedialnych Windows
- Obsługa mechanizmów OLE oraz kontrolek ActiveX
- Elementy biblioteki Indy
- Tworzenie aplikacji sieciowych
- Grafika i biblioteki DirectX.NET
Jeśli chcesz tworzyć profesjonalne aplikacje, wykorzystując Delphi, przeczytaj tę książkę -- znajdziesz tu wiadomości, dzięki którym unikniesz wielu problemów.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
This book is a practical guide for Delphi developers to enhance their skills and get a grip of the new features of Delphi to build cross-platform applications with one codebase. You’ll learn to utilize LiveBindings, the FireMonkey framework, and server technologies to improve productivity as a modern programmer.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
This book is your guide to visual programming with Delphi and FireMonkey (FMX). FMX is a cross-platform application framework that helps you deliver modern applications with a Graphical User Interface (GUI). You will learn FMX’s UI-related features and capabilities together with useful techniques to achieve a rich user experience (UX).- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
This Learning Path is your comprehensive guide to learn all about Delphi programming. You'll begin with the basics, before going on to study various advanced concepts and techniques to build efficient, concurrent applications in Delphi.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Delphi is a cross-platform programming language that supports rapid application development for Microsoft Windows, Apple Mac OS X, Android, and iOS. With 7 practical projects, this book will guide you through best practices, design patterns, RTL resources, and more. Learn the principles of clean code and master in Delphi.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Delphi Cookbook -Third Edition is a comprehensive recipe-based guide which will help you to develop your skills while working with the real business scenarios from the very beginning. This book teaches you to design and develop cross-platform applications, deploy them on the cloud platform, and leverage the extensive toolkit that Delphi provides.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Książka Delphi 2007 dla WIN32 i bazy danych to podręcznik opisujący zasady tworzenia aplikacji dla systemu Windows w najnowszej wersji Delphi. Przedstawia ona techniki tworzenia aplikacji bazodanowych w oparciu o mechanizmy Windows API i kontrolki VCL. Czytając ją, poznasz komponenty, jakie Delphi oferuje programiście, i dowiesz się, jak korzystać z nich we własnych aplikacjach. Opanujesz mechanizmy komunikacji z niemal wszystkimi systemami zarządzania bazami danych dostępnymi na rynku. Przeczytasz także o tworzeniu wersji instalacyjnych napisanych przez siebie aplikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nie znajdziesz w niej nic o projektowaniu okienek, języku VCL ani platformie FMX, ale jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o kodowaniu interfejsów zamiast implementacji, o właściwych sposobach korzystania z wyjątków i o ich obsłudze, o testowaniu i poprawianiu kodu, o zastosowaniu platformy String for Delphi do lepszego zarządzania kolekcjami danych albo o uzyskiwaniu wglądu w kod podczas jego wykonywania za pomocą nowego, potężnego narzędzia RTTI, z pewnością niniejsza publikacja Cię zachwyci.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz poznać, dogłębnie zrozumieć i wykorzystać do swoich celów sposób działania Delphi 2010, powinieneś koniecznie sięgnąć po książkę Aplikacje w Delphi. Przykłady. Znajdziesz tu wszelkie informacje na temat obsługi samego środowiska, podstawowych składników każdej tworzonej aplikacji, wprowadzania i formatowania danych, list, tabel, grupowania i projektowania nowych komponentów, wykorzystania technologii OLE do zapisu i modyfikacji danych w formatach .doc i .xls, możliwości graficznej prezentacji danych, ich drukowania i współpracy Twojej aplikacji z multimediami. Wszystko to oraz wiele innych zagadnień pokazano tu na praktycznych, konkretnych przykładach, ułatwiających zrozumienie i gotowych do zastosowania w Twoich własnych projektach.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Książka "Delphi 7. Kompendium programisty" to -- jak wskazuje jej tytuł -- kompletny przewodnik po Delphi, obejmujący zarówno opis zintegrowanego środowiska programistycznego, języka ObjectPascal, jak i najważniejszych funkcjonalności zawartych w dołączonych do Delphi bibliotekach. Jest to pozycja dla początkujących adeptów sztuki programistycznej, a także dla tych wszystkich, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić swoją wiedzę o tym wygodnym narzędziu.- Druk pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
O autorze książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski, Sławomir Orłowski, Michał Zieliński - pozostałe książki
-
Książka "ABC Delphi 2006" to wprowadzenie do programowania w tym środowisku. Na praktycznych przykładach przedstawia najnowszą wersję Delphi, język Object Pascal oraz filozofię tworzenia aplikacji na podstawie komponentów VCL.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po programowaniu proceduralnym i obiektowym — stanowi obowiązkowy element rozwoju każdego programisty. Wzorce projektowe wyznaczają też język, jakim posługują się wytrawni programiści. Określają także ich sposób myślenia. Czy jesteś gotów wyjść poza zaklęty krąg powtarzających się błędów i przejść na wyższy poziom programowania w zgodzie z najlepszymi wzorcami? Jeśli tak, to usiądź wygodnie, bo zaczynamy!- Videokurs pkt
(24,75 zł najniższa cena z 30 dni)
44.55 zł
99.00 zł (-55%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs z modelem, jak zdefiniować polecenia, własności i zachowania. Zobaczysz, jak testować kod. Poznasz także aplikacje uniwersalne dla Windows 8.1 oraz Windows 10. Krótko mówiąc, zdobędziesz solidną wiedzę o konstruowaniu znakomitych, łatwych w utrzymaniu aplikacji!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowi- ePub + Mobi pkt
(45,87 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
Ebooka "Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1923-2, 8373619232
- Data wydania książki drukowanej :
- 2005-11-21
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2757
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Delphi - Programowanie
Spis treści książki
- Typy projektów oferowane przez Delphi 2005 (22)
- Projekt 1. VCL Forms Application - Delphi for Win32 (22)
- Projekt 2. VCL Forms Application - Delphi for .NET (24)
- Projekt 3. Windows Forms Application - Delphi for .NET (26)
- Projekt 4. Windows Forms Application - C# (28)
- Projekt 5. ASP.NET Web Application - Delphi for .NET (28)
- Interfejs i implementacja klasy (32)
- Projekt 6. Deklaracja klasy. Pola i metody (32)
- Projekt 7. Konstruktor - inicjowanie obiektu (35)
- Projekt 8. Własności (36)
- Projekt 9. Metody i funkcje definiujące operacje na obiektach klasy (38)
- Wyjątki - zgłaszanie błędów (40)
- Projekt 10. Zgłaszanie i obsługa wyjątków (40)
- Projekt 11. Własne klasy wyjątków (42)
- Konwersje i operacje na obiektach klasy (42)
- Projekt 12. Metody przeciążone dla argumentów typu CTyp (42)
- Projekt 13. Alternatywne konstruktory określające stałą urojoną i kopiujące obiekt (44)
- Projekt 14. Funkcje dwuargumentowe implementujące operacje arytmetyczne na liczbach zespolonych (45)
- Projekt 15. Funkcja Exp i funkcje trygonometryczne dla typu TComplex (46)
- Projekt 16. Konwersje na typ rzeczywisty (48)
- Projekt 17. Konwersja na łańcuch. Metoda ToString i funkcja ComplexToStr (49)
- Krótka uwaga o dziedziczeniu i obsłudze wyjątków (50)
- Projekt 18. Dziedziczenie klas (50)
- Projekt 19. Więcej o obsłudze wyjątków. Konstrukcja try-finally (52)
- Instalacja i rejestracja Delphi 2005 Architect Trial (55)
- Pobieranie klucza rejestracji (56)
- Instalacja Delphi 2005 Architect Trial (59)
- Rejestracja Delphi Architect Trial (64)
- Konfiguracja środowiska (64)
- Włączenie okna postępu kompilacji (65)
- Automatyczne zapisywanie plików projektu (66)
- Jedno czy wiele okien (66)
- Formatowanie automatycznie tworzonego kodu C# (67)
- Dostosowanie menu File, New (68)
- Edytor kodu (69)
- Opcje edytora (69)
- Definiowanie bloków (70)
- Zmiana nazwy klasy za pomocą narzędzia Refactoring (71)
- Pliki projektu (72)
- Debugowanie kodu (73)
- Dystrybucja programów (78)
- Złote myśli (79)
- Sztuczki z oknami (83)
- Projekt 20. Łagodne znikanie okna przy jego zamknięciu (83)
- Projekt 21. Dowolny kształt formy przy wykorzystaniu własności TransparentColor (84)
- Projekt 22. Zamykanie aplikacji naciśnięciem klawisza Esc (86)
- Projekt 23. Aby okno wyglądało identycznie w systemach z różną wielkością czcionki (86)
- Projekt 24. Aby ograniczyć rozmiary formy (87)
- Projekt 25. Przeciąganie formy myszą za dowolny jej punkt (87)
- Projekt 26. Wizytówka programu (splash screen) (89)
- Rejestr systemu Windows (90)
- Projekt 27. Przechowywanie położenia i rozmiaru okna w rejestrze (91)
- Projekt 28. Aby uruchamiać aplikację po wlogowaniu się użytkownika (94)
- Projekt 29. Umieszczanie informacji o zainstalowanym programie (aplet Dodaj/Usuń programy) (96)
- Projekt 30. Gdzie jest katalog z moimi dokumentami? (101)
- Projekt 31. Dodawanie pozycji do menu kontekstowego związanego z zarejestrowanym typem pliku (103)
- Pliki INI (105)
- Projekt 32. Jak umieścić na pulpicie lub w menu Start skrót do strony WWW? (105)
- Projekt 33. Jak odczytać i zmienić rozmiar formy? (106)
- Edytor (107)
- Projekt 34. Wczytywanie pliku ze wskazanego przez użytkownika pliku. Okno dialogowe TOpenDialog (108)
- Projekt 35. Okno dialogowe wykorzystywane przy zapisywaniu dokumentu do pliku (110)
- Projekt 36. Przeszukiwanie tekstu. Okno dialogowe TFindDialog (111)
- Projekt 37. Formatowanie fragmentów tekstu w komponencie TRichEdit. Okno dialogowe TFontDialog (114)
- Projekt 38. Formatowanie poszczególnych atrybutów czcionki (114)
- Projekt 39. Powiadamianie o niezapisanych dokumentach (115)
- Projekt 40. Wczytywanie dokumentu z pliku wskazanego jako parametr linii komend (117)
- Projekt 41. Jak dodać aplikację do listy edytorów dostępnych z menu kontekstowego plików o danym rozszerzeniu? (118)
- Mechanizm drag & drop (119)
- Projekt 42. Mechanizm przenoszenia i upuszczania w obrębie aplikacji (119)
- Projekt 43. Uelastycznianie kodu. Wykorzystanie referencji Sender (122)
- Projekt 44. Przenoszenie wielu elementów (124)
- Projekt 45. Obsługa pliku przeniesionego na formę z zewnętrznej aplikacji (125)
- Konwersje oraz operacje na łańcuchach i dacie (125)
- Projekt 46. Konwersja między liczbą i łańcuchem. Liczby w TEdit. Konwersja z formatem ustalonym przez programistę (125)
- Projekt 47. Prezentowanie daty i czasu w przyjaznej formie (128)
- Projekt 48. Rozkładanie daty i czasu na elementy (130)
- Projekt 49. Jak przekonwertować datę utworzenia pliku na datę typu TDateTime i potem na łańcuch? (131)
- Projekt 50. Jak przekształcić łańcuch na pisany wielkimi lub małymi literami? (131)
- Pliki i system plików (132)
- Projekt 51. Jak za pomocą komponentów TDriveComboBox, TDirectoryListBox, TFilterComboBox i TFileListBox stworzyć prostą przeglądarkę plików? (132)
- Projekt 52. Przeglądanie katalogów w FileListBox (133)
- Projekt 53. Tworzenie pliku tekstowego (134)
- Projekt 54. Odczytywanie plików tekstowych (134)
- Projekt 55. Dopisywanie do plików tekstowych. Pliki rejestrowania zdarzeń (135)
- Projekt 56. Operacje na plikach i katalogach (137)
- Projekt 57. Odnajdywanie pliku i odczytywanie jego własności (139)
- Projekt 58. Komponent TFileDetailsStringGrid - lista plików z informacjami szczegółowymi (141)
- Projekt 59. Jak z łańcucha wyodrębnić nazwę pliku, jego rozszerzenie lub katalog, w którym się znajduje? (147)
- Projekt 60. Jak sprawdzić ilość wolnego miejsca na dysku? (148)
- Projekt 61. Wczytywanie drzewa katalogów i plików (149)
- Projekt 62. Wczytywanie drzewa katalogów i plików w osobnym wątku (151)
- Projektowanie wygaszaczy ekranu (153)
- Projekt 63. Wygaszacz ekranu (153)
- Projekt 64. Podgląd wygaszacza na zakładce Wygaszacz ekranu apletu Właściwości: Ekran (159)
- Projekt 65. Konfiguracja wygaszacza ekranu (161)
- Drukowanie (166)
- Projekt 66. Drukowanie tekstu znajdującego się w komponencie TRichEdit. Okno dialogowe TPrintDialog (167)
- Projekt 67. Wybór domyślnej drukarki z poziomu kodu aplikacji (167)
- Projekt 68. Drukowanie tekstu przechowywanego w TStrings w trybie graficznym (169)
- Projekt 69. Jak wydrukować obraz z pliku? (171)
- Projekt 70. Drukowanie tekstu przechowywanego w TStrings w trybie tekstowym (173)
- Sztuczki z oknami (175)
- Projekt 71. Łagodne znikanie okna aplikacji przy zamknięciu (175)
- Projekt 72. Wykorzystanie własności TransparencyKey (176)
- Projekt 73. Dowolny kształt formy (177)
- Projekt 74. Zamykanie aplikacji po naciśnięciu klawisza Esc (179)
- Projekt 75. Ograniczenie rozmiarów formy (179)
- Projekt 76. Przeciąganie formy myszą za dowolny punkt (179)
- Projekt 77. Tworzenie okna powitalnego (Splash Screen) (181)
- Rejestr Systemu Windows (182)
- Projekt 78. Przechowywanie położenia i rozmiaru okna w rejestrze (183)
- Projekt 79. Uruchomienie aplikacji po zalogowaniu się użytkownika (185)
- Projekt 80. Umieszczenie informacji o zainstalowanym programie (Dodaj/Usuń programy) (187)
- Projekt 81. Gdzie jest katalog z moimi dokumentami? Klasa Environment (191)
- Projekt 82. Dodawanie nowych wpisów do menu kontekstowego (192)
- Edytor (193)
- Projekt 83. Wczytywanie pliku przez użytkownika (193)
- Projekt 84. Zapisywanie dokumentu do pliku za pomocą okna dialogowego (195)
- Projekt 85. Przeszukiwanie tekstu (196)
- Projekt 86. Formatowanie zaznaczonych fragmentów tekstu w komponencie RichTextBox. Okno dialogowe FontDialog (197)
- Projekt 87. Formatowanie poszczególnych własności czcionki (198)
- Projekt 88. Powiadamianie o niezapisanych dokumentach (199)
- Projekt 89. Wczytywanie dokumentu z pliku wskazanego jako parametr linii komend (200)
- Mechanizm drag & drop (201)
- Projekt 90. Mechanizm przenoszenia i upuszczania w obrębie aplikacji (201)
- Projekt 91. Uelastycznienie kodu. Wykorzystanie referencji Sender (203)
- Projekt 92. Przenoszenie wielu elementów (205)
- Konwersje oraz operacje na łańcuchach i dacie (206)
- Projekt 93. Konwersje między łańcuchem a liczbą (206)
- Projekt 94. Prezentowanie daty i czasu w przyjaznej formie (208)
- Projekt 95. Przekształcanie łańcucha na łańcuch pisany dużymi bądź małymi literami (211)
- Pliki i systemy plików (211)
- Projekt 96. Przeglądarka plików (211)
- Projekt 97. Tworzenie pliku tekstowego (214)
- Projekt 98. Odczytywanie plików tekstowych (215)
- Projekt 99. Dopisywanie do plików tekstowych. Pliki rejestrowania zdarzeń (215)
- Projekt 100. Operacje na plikach (217)
- Projekt 101. Odnajdywanie pliku (218)
- Projekt 102. Jak wyodrębnić nazwę pliku bądź katalogu? (219)
- Projekt 103. Jak sprawdzić ilość wolnego miejsca na dysku? (219)
- Projekt 104. Wczytywanie drzewa plików i katalogów (221)
- Projekt 105. Automatyczne śledzenie zmian na dysku (223)
- Drukowanie (223)
- Projekt 106. Procedura drukowania tekstu z komponentu RichTextBox (223)
- Inne (225)
- Projekt 107. Ikona w zasobniku systemowym (225)
- Projekt 108. Dźwięk w bibliotece Windows Forms (229)
- Projekt 109. Informacje o systemie i aplikacji (229)
- Grafika. Rysowanie linii (235)
- Projekt 110. Rysowanie linii (236)
- Projekt 111. O wyborze koloru za pomocą komponentu TColorDialog oraz wskaźnikach (238)
- Kolorowy pasek postępu (240)
- Projekt 112. Przygotowanie komponentu (240)
- Projekt 113. Testowanie kolorowego paska postępu. Dynamiczne tworzenie komponentu (246)
- Projekt 114. Upublicznianie wybranych własności i zdarzeń chronionych w klasie bazowej (247)
- Projekt 115. Definiowanie zdarzeń na przykładzie OnPositionChanged (249)
- Projekt 116. Ikona komponentu (250)
- Projekt 117. Aby stworzyć projekt pakietu dla Win32 (252)
- Projekt 118. Instalowanie komponentu VCL dla Win32 (253)
- Projekt 119. Aby stworzyć projekt pakietu przeznaczonego dla platformy .NET (254)
- Projekt 120. Instalacja komponentu .NET (256)
- Projekt 121. Automatyczna zmiana koloru. Testowanie zdarzenia OnPositionChanged (257)
- Część statyczna kontrolki (259)
- Projekt 122. Tworzenie projektu aplikacji testującej oraz interfejsu nowego komponentu (260)
- Projekt 123. Zdefiniuj prywatne pola wykorzystywane przez TFileListBox (261)
- Projekt 124. Stworzyć metodę pobierającą nazwy plików i podkatalogów znajdujących się we wskazanym katalogu (263)
- Projekt 125. Z pełnej ścieżki dostępu do plików wyłaniamy samą nazwę plików i katalogów (265)
- Projekt 126. Uwzględnić filtrowanie plików z maską określoną przez pole filtr (267)
- Część dynamiczna kontrolki (269)
- Projekt 127. Aby napisać metodę zmieniającą prezentowany w komponencie katalog (269)
- Własności - komponent w środowisku RAD (271)
- Projekt 128. Definiowanie własności komponentu (272)
- Zdarzenia - interaktywność komponentu (274)
- Projekt 129. Wiązanie zdarzeń komponentu i jego elementu (275)
- Projekt 130. Definiowanie zdarzenia SelectedFileChanged (276)
- Projekt 131. Definiowanie zdarzenia DirectoryPathChanged (278)
- Projekt 132. Definiowanie zdarzenia FileDoubleClicked (280)
- Nadpisywanie metody Refresh (282)
- Projekt 133. Zdefiniować publiczną metodę Refresh odświeżającą zawartość komponentu (283)
- Automatyczne śledzenie zmian na dysku (283)
- Projekt 134. Przygotować mechanizm pozwalający na śledzenie zmian dokonywanych w katalogu prezentowanym w komponencie TFileListBox (283)
- Kompilacja komponentu do postaci biblioteki DLL (286)
- Projekt 135. Aby stworzyć projekt biblioteki komponentu (287)
- Projekt 136. Aby zainstalować nowy komponent Windows Forms w środowisku Delphi (288)
- Zamykanie i wstrzymywanie systemu Windows (291)
- Projekt 137. Funkcja ExitWindowsEx (291)
- Projekt 138. Program służący do zamykania lub ponownego uruchamiania wszystkich wersji systemu Windows (296)
- Projekt 139. Funkcja InitiateSystemShutdown (297)
- Projekt 140. Program zamykający wybrany komputer w sieci (301)
- Projekt 141. Hibernowanie i wstrzymywanie systemu za pomocą funkcji SetSystemPowerState (303)
- Projekt 142. Program umożliwiający hibernację komputera lub jego "usypianie" (305)
- Projekt 143. Blokowanie dostępu do komputera (306)
- Projekt 144. Uruchamianie wygaszacza ekranu (306)
- Projekt 145. Odczytywanie informacji o baterii notebooka (307)
- Kontrola trybu wyświetlania karty graficznej (309)
- Projekt 146. Pobieranie dostępnych trybów pracy karty graficznej (310)
- Projekt 147. Identyfikowanie bieżącego trybu działania karty graficznej (312)
- Projekt 148. Zmiana trybu wyświetlania (313)
- Uruchamianie, zamykanie i zmiana priorytetu aplikacji (315)
- Projekt 149. Uruchamianie aplikacji za pomocą WinExec (316)
- Projekt 150. Uruchamianie aplikacji za pomocą ShellExecute (318)
- Projekt 151. Przygotowanie e-maila za pomocą ShellExecute (319)
- Projekt 152. Zmiana priorytetu bieżącej aplikacji (319)
- Projekt 153. Sprawdzenie priorytetu bieżącej aplikacji (321)
- Projekt 154. Zmiana priorytetu innej aplikacji (322)
- Projekt 155. Zamykanie innej aplikacji (323)
- Projekt 156. Uruchamianie aplikacji za pomocą funkcji CreateProcess (324)
- Projekt 157. Wykrywanie zakończenia działania uruchomionej aplikacji (330)
- Projekt 158. Kontrola ilości instancji aplikacji na podstawie unikalnej nazwy klasy. Refactoring (331)
- Kontrola własności okna (334)
- Projekt 159. Lista otwartych okien (334)
- Projekt 160. Modyfikacja stanu okna bieżącej aplikacji (339)
- Projekt 161. Obecność aplikacji w pasku zadań (340)
- Projekt 162. Sygnał dźwiękowy (341)
- Numery identyfikacyjne procesu vs. uchwyt okna (341)
- Projekt 163. Jak zdobyć identyfikator procesu, znając uchwyt okna? (341)
- Projekt 164. Jak zdobyć uchwyt okna głównego, znając identyfikator procesu (wersja dla Win32)? (342)
- Projekt 165. Jak zdobyć uchwyt okna głównego, znając identyfikator procesu (wersja dla .NET)? (346)
- Projekt 166. Kontrola okna innej aplikacji (349)
- Projekt 167. Kontrola innej aplikacji - komponent TControlProcess (354)
- Projekt 168. Pakiet dla komponentu TControlProcess i instalacja komponentu (362)
- Okna o dowolnym kształcie (363)
- Projekt 169. Okno o kształcie koła (363)
- Projekt 170. Łączenie obszarów. Dodanie ikon z paska tytułu (364)
- Projekt 171. Okno z wizjerem (366)
- Projekt 172. Aby przenosić formę myszką pomimo usuniętego paska tytułu (366)
- Pliki i system plików - funkcje powłoki (367)
- Projekt 173. Jak za pomocą funkcji WinAPI powłoki systemu odczytać ścieżkę do katalogu specjalnego użytkownika? (368)
- Projekt 174. Tworzenie pliku skrótu .lnk (wersja Win32) (369)
- Projekt 175. Tworzenie pliku skrótu (wersja .NET) (372)
- Projekt 176. Odczyt i edycja skrótu .lnk (wersja Win32) (374)
- Projekt 177. Odczyt i edycja skrótu .lnk (wersja .NET) (375)
- Projekt 178. Umieszczenie skrótu na pulpicie (377)
- Projekt 179. Operacje na plikach i katalogach (kopiowanie, przenoszenie, usuwanie i zmiana nazwy) (377)
- Projekt 180. Jak usunąć plik, umieszczając go w koszu? (379)
- Projekt 181. Operacje na całym katalogu (380)
- Projekt 182. Odczytywanie wersji pliku .exe i .dll (381)
- Projekt 183. Monitorowanie zmian na dysku (385)
- Projekt 184. Jak dodać nazwę dokumentu do listy ostatnio otwartych dokumentów w menu Start? (386)
- Odczytywanie informacji o dysku (386)
- Projekt 185. Funkcja (wersja Win32) (386)
- Projekt 186. Funkcja (wersja .NET) (391)
- Projekt 187. Test funkcji (393)
- Projekt 188. Klasa (395)
- Projekt 189. Komponent (397)
- Ikona w obszarze powiadamiania (zasobniku) (402)
- Projekt 190. Dodawanie i usuwanie ikony do obszaru powiadamiania (zasobnika) (402)
- Projekt 191. Menu kontekstowe ikony (407)
- Projekt 192. Obsługa lewego przycisku myszy (410)
- Projekt 193. Uwagi na temat budowania komponentu (413)
- Internet (414)
- Projekt 194. Aby sprawdzić, czy komputer jest połączony z siecią (415)
- Projekt 195. Aby pobrać plik z Internetu (416)
- Projekt 196. Aby uruchomić domyślną przeglądarkę ze stroną (416)
- Projekt 197. Aby sprawdzić adres IP lub nazwę DNS wskazanego komputera (wersja Win32) (416)
- Projekt 198. Aby sprawdzić adres IP lub nazwę DNS wskazanego komputera (wersja .NET) (421)
- Projekt 199. Mapowanie dysków sieciowych (421)
- Multimedia (MCI) (422)
- Projekt 200. Aby wysunąć lub wsunąć tackę w napędzie CD/DVD (423)
- Projekt 201. Wykrywanie wysunięcia lub umieszczenia płyty w napędzie CD/DVD (425)
- Projekt 202. Sprawdzanie stanu wybranego napędu CD/DVD (425)
- Projekt 203. Aby zbadać, czy w napędzie jest płyta audio (426)
- Projekt 204. Kontrola napędu CDAudio (427)
- Projekt 205. Odtworzyć asynchronicznie plik WAV (428)
- Projekt 206. Jak wykryć obecność karty dźwiękowej? (429)
- Projekt 207. Kontrola poziomu głośności odtwarzania plików dźwiękowych (430)
- Projekt 208. Kontrola poziomu głośności CDAudio (431)
- Inne (431)
- Projekt 209. Podpinanie okna (wyświetlić zaprojektowaną przez nas formę w innym oknie) (432)
- Projekt 210. Malowanie na pulpicie (432)
- Projekt 211. Czy językiem Windows jest polski? (433)
- Projekt 212. Jak zablokować automatycznie uruchamiany wygaszacz ekranu? (433)
- Projekt 213. Zmiana tła pulpitu (wersja Win32) (434)
- Projekt 214. Zmiana tła pulpitu (wersja .NET) (435)
- Projekt 215. Lista komunikatów odbieranych przez kolejkę komunikatów aplikacji (TApplicationEvents.OnMessage) (440)
- Projekt 216. Filtrowanie zdarzeń (441)
- Projekt 217. Odczytywanie informacji dostarczanych przez komunikat (443)
- Projekt 218. Lista wszystkich komunikatów odbieranych przez okno (metoda WndProc) (444)
- Projekt 219. Metody obsługujące komunikaty nie umieszczane w kolejce komunikatów aplikacji. Wykrywanie zmiany położenia formy (446)
- Projekt 220. Wykrycie zmiany trybu pracy karty graficznej (447)
- Projekt 221. Wysyłanie komunikatów. Symulowanie zdarzeń (449)
- Projekt 222. Wysłanie komunikatu uruchamiającego wygaszacz ekranu (450)
- Projekt 223. Blokowanie zamknięcia sesji Windows (450)
- Projekt 224. Wykrycie włożenia lub wysunięcia płyty CD/DVD z napędu lub pamięci Flash z gniazda USB (451)
- Projekt 225. Wykorzystanie komunikatów do kontroli innej aplikacji na przykładzie WinAmp (452)
- Projekt 226. Przenoszenie plików pomiędzy aplikacjami (453)
- Projekt 227. Zmiana aktywnego komponentu za pomocą klawisza Enter (456)
- Projekt 228. XKill, czyli zamknij się, proszę! (457)
- Projekt 229. Modyfikowanie menu systemowego formy (459)
- Projekt 230. Modyfikowanie menu systemowego aplikacji w pasku zadań (460)
- Procedury i funkcje w bibliotece DLL (464)
- Projekt 231. Tworzenie biblioteki DLL - eksport procedur i funkcji (464)
- Projekt 232. Statyczne łączenie bibliotek DLL - import funkcji (467)
- Projekt 233. Dynamiczne ładowanie bibliotek DLL (469)
- Projekt 234. Powiadamianie biblioteki o jej załadowaniu lub usunięciu z pamięci (471)
- Projekt 235. Import funkcji WinAPI (473)
- Formy w bibliotece DLL (474)
- Projekt 236. Jak umieścić formę w bibliotece DLL? (474)
- Projekt 237. Wykorzystanie biblioteki DLL z funkcją tworzącą formę (477)
- Aplet panelu sterowania (479)
- Projekt 238. Przygotowanie biblioteki DLL z funkcją zwrotną CPlApplet (479)
- Projekt 239. Przygotowanie instalatora apletu dla Windows XP i Windows 2003 (484)
- PInvoke (486)
- Projekt 240. Importowanie funkcji z niezarządzanych bibliotek DLL (487)
- Projekt 241. Przekazywanie łańcuchów (488)
- Projekt 242. Import funkcji WinAPI. Dźwięk w Windows Forms (488)
- Projekt 243. Bezpieczny wskaźnik IntPtr i szeregowanie (489)
- COM (491)
- Projekt 244. Wykorzystanie obiektu COM do tworzenia plików skrótu .lnk (492)
- Osadzanie obiektów OLE2 (493)
- Projekt 245. Statyczne osadzanie obiektu (493)
- Projekt 246. Aby zakończyć edycję dokumentu. Łączenie menu aplikacji klienckiej i serwera OLE (494)
- Projekt 247. Wykrywanie niezakończonej edycji przy zamknięciu programu (495)
- Projekt 248. Ręczne inicjowanie edycji osadzonego obiektu (495)
- Projekt 249. Dynamiczne osadzanie obiektu (496)
- Automatyzacja (497)
- Projekt 250. Łączenie z serwerem automatyzacji Excel z użyciem komponentu TExcelApplication (498)
- Projekt 251. Łączenie z serwerem automatyzacji Excel z użyciem funkcji GetActiveOleObject (501)
- Projekt 252. Uruchamianie aplikacji Excel za pośrednictwem mechanizmu automatyzacji (funkcja CreateOleObject) (502)
- Projekt 253. Eksplorowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym (504)
- Projekt 254. Korzystanie z okien dialogowych serwera automatyzacji. Zapisywanie danych do pliku (505)
- Projekt 255. Zapisywanie danych z wykorzystaniem okna dialogowego aplikacji klienckiej (506)
- Projekt 256. Edycja danych w komórkach Excela (507)
- Projekt 257. Reagowanie na zdarzenia komponentu TExcelApplication (508)
- Projekt 258. Korzystanie z funkcji matematycznych i statystycznych Excela (509)
- Projekt 259. Uruchamianie aplikacji Microsoft Word i tworzenie nowego dokumentu lub otwieranie istniejącego (510)
- Projekt 260. Wywoływanie funkcji Worda na przykładzie sprawdzania pisowni i drukowania (511)
- Projekt 261. Wstawianie tekstu do bieżącego dokumentu Worda (511)
- Projekt 262. Zapisywanie bieżącego dokumentu Worda (512)
- Projekt 263. Zaznaczanie i kopiowanie całego tekstu dokumentu Worda do schowka (513)
- Projekt 264. Kopiowanie zawartości dokumentu Worda do komponentu TRichEdit bez użycia schowka (z pominięciem formatowania tekstu) (513)
- Projekt 265. Formatowanie zaznaczonego fragmentu tekstu w dokumencie Worda (513)
- Projekt 266. Serwer automatyzacji OLE przeglądarki Internet Explorer (515)
- Projekt 267. Projektowanie serwera automatyzacji (515)
- Projekt 268. Testowanie serwera automatyzacji (519)
- ActiveX (521)
- Projekt 269. Korzystanie z kontrolek ActiveX w projektach dla platformy Win32 (521)
- Podstawy (526)
- Projekt 270. Połączenie TCP klient-serwer (526)
- Projekt 271. Ping (528)
- Protokół FTP (530)
- Projekt 272. Pobieranie plików (530)
- Projekt 273. Wysyłanie plików (534)
- Projekt 274. Podtrzymywanie połączenia (534)
- Projekt 275. Zdalne tworzenie i usuwanie katalogów (535)
- Komunikator (536)
- Projekt 276. Przygotowanie interfejsu i nawiązywanie połączenia (536)
- Projekt 277. Wysyłanie wiadomości (538)
- Projekt 278. Automatyczne nawiązanie połączenia (539)
- Projekt 279. Lista kontaktów (541)
- Wysyłanie listów e-mail (542)
- Projekt 280. Wysyłanie niesformatowanej wiadomości e-mail (542)
- Projekt 281. Wysyłanie wiadomości e-mail z załącznikami (543)
- Przesyłanie plików z użyciem protokołu HTTP (544)
- Projekt 282. Klient HTTP. Sprawdzenie, czy istnieje nowa wersja programu (544)
- Projekt 283. Pobieranie plików za pomocą protokołu HTTP (546)
- Projekt 284. Wskaźnik postępu (546)
- Projekt 285. Przeciwdziałanie blokowaniu interfejsu użytkownika (547)
- Projekt 286. Inicjacja grafiki DirectX.NET (550)
- Projekt 287. Wyświetlanie trójkątów (bufor wierzchołków) (556)
- Projekt 288. Teksturowany trójkąt (561)
- Projekt 289. Teksturowany czworokąt (566)
- Projekt 290. Dodajemy trzeci wymiar (567)
- Projekt 291. Źródła światła (573)
- Projekt 292. Tworzenie brył. Tetraedr (578)
- Projekt 293. Tworzenie brył. Kilka tetraedrów (582)
- Projekt 294. Ukrywanie niewidocznych powierzchni (bufor Z) (586)
- Projekt 295. Paski trójkątów (589)
- Projekt 296. Materiały oraz odbicia zwierciadlane (593)
- Projekt 297. Bardziej skomplikowane oświetlenie (596)
- Projekt 298. Siatki (599)
- Projekt 299. Tryb pełnoekranowy (604)
- Projekt 300. Wychodzenie z kłopotów (607)
- Projekt 301. Dźwięk. Sposób pierwszy (610)
- Projekt 302. Video (612)
- Projekt 303. Dźwięk. Sposób drugi (614)
Wstęp (15)
Część I Delphi 2005 - nowoczesne środowisko programistyczne (19)
Rozdział 1. Krótki przewodnik po Delphi 2005 (21)
Rozdział 2. Programowanie obiektowe w języku Object Pascal. Wyjątki (31)
Rozdział 3. Edycja, kompilacja i debugowanie kodu w Delphi 2005 (55)
Część II Praktyka projektowania aplikacji (81)
Rozdział 4. Delphi z bibliotekami VCL i VCL.NET (83)
Rozdział 5. Współpraca Delphi z biblioteką Windows Forms z platformy Microsoft .NET (175)
Część III Projektowanie komponentów (233)
Rozdział 6. Przykład komponentu graficznego VCL/VCL.NET (235)
Rozdział 7. Kontrolka Windows Forms (259)
Część IV Programowanie Windows z wykorzystaniem WinAPI (289)
Rozdział 8. Kontrola stanu systemu (291)
Rozdział 9. Uruchamianie i kontrola aplikacji oraz ich okien (315)
Rozdział 10. Systemy plików, multimedia i inne funkcje WinAPI (367)
Część V Wybrane technologie Windows (437)
Rozdział 11. Komunikaty Windows (439)
Rozdział 12. Niezarządzane biblioteki DLL oraz mechanizm PInvoke (463)
Rozdział 13. Automatyzacja i inne technologie bazujące na COM (491)
Rozdział 14. Internet Direct (Indy) (525)
Rozdział 15. Wstęp do DirectX.NET (549)
Dodatki (617)
Skorowidz (619)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,35 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania Jacek Matulewski, Sławomir Orłowski, Michał Zieliński (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie