Managing Data as a Product. A comprehensive guide to designing and building data product-centered socio-technical architectures
- Serie wydawnicze:
- Hands-on
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 300
Opis
książki
:
Managing Data as a Product. A comprehensive guide to designing and building data product-centered socio-technical architectures
In this book, you’ll explore the rationale behind this shift, understand the core features and structure of data products, and learn how to identify, develop, and operate them in a production environment. The book also guides you through the design and implementation of an incremental, value-driven strategy for adopting data product-centered architectures, including strategies for securing buy-in from stakeholders. Additionally, it explores data modeling in distributed environments, emphasizing its importance in fully leveraging modern generative AI solutions.
Upon completing the book, you’ll have gained a comprehensive understanding of product-centric data architecture and the necessary steps to begin adopting this modern approach to data management.
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Hands-on
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Managing Data as a Product. A comprehensive guide to designing and building data product-centered socio-technical architectures Andrea Gioia (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.