×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

CorelDRAW 9. Zaawansowane techniki. Biblia

Jeżeli opanowałeś, Drogi Czytelniku, podstawy pracy z programem CorelDraw i chciałbyś w pełni wykorzystać jego możliwości, to warto mieć tę książkę. Mistrzyni ilustracji, Deborah Miller, prezentuje zaawansowane narzędzia oraz techniki zarówno te popularne, jak i te mniej znane. Książka przeznaczona jest dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych użytkowników, dlatego nie znajdziesz w niej nużących informacji dotyczących podstaw pracy z programem. Dowiesz się jak korzystać z filtrów, pozwalających przetwarzać importowane mapy bitowe, prowadzić tekst wzdłuż ścieżek o dowolnym kształcie, korygować kolory i odcienie, korzystać z nowych funkcji programu oraz tworzyć efekty specjalne. Książka pochodzi z serii Biblia i cechuje ją dogłębność w przekazywaniu wiedzy oraz przejrzystość ilustrowania trudnych zagadnień. Niewątpliwie pozycja ta została napisana przez autora w taki sposób, aby nieustannie do niej wracać, znajdując dużą pomoc w realizacji swoich kolejnych projektów. "Chcemy, aby najbardziej skomplikowane zagadnienia nie odstraszały początkujących".
Computer Arts 3/2001, ca

Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty

Do niedawna polskojęzyczna literatura opisująca pakiet Macromedia Director ograniczała się do publikacji, które prezentowały jedynie podstawy obsługi tego narzędzia. Stan ten zmieniło wydawnictwo Helion, wprowadzając na rynek książkę "Director 7 - Vademecum Profesjonalisty". Książka skierowana jest do użytkowników zarówno systemów PC, jak i Macintosh. Jej skondensowana forma zyska zwolenników przede wszystkim wśród tych, którzy są już zaznajomieni z Directorem. Do książki załączono CD zawierający ćwiczenia i próbne wersje programów graficznych. Już ze spisu treści widać, że autor poruszył większość zagadnień związanych z pracą w Directorze. Od szybkiego wprowadzania i opisu podstawowych funkcji przechodzi do praktycznego wykorzystania programu w konkretnych sytuacjach. Zwraca uwagę na te funkcje programu, które są podstawą przy efektywnym tworzeniu poważnych prezentacji. Znaczna część książki poświęcona jest pisaniu skryptów w wewnętrznym języku Directora - Lingo, będącym podstawą większych multimedialnych projektów. Szczególny podziw wzbudzają rozdziały o przygotowywaniu prezentacji pod konkretne platformy sprzętowe, nośniki informacji czy sposoby odtwarzania. Z pewnością okażą się przydatne załączone przykładowe opracowania aplikacji, takich jak bazy danych, gry czy narzędzia graficzne oparte właśnie na skryptach Lingo. Nie zabrakło też efektownych tricków, jak choćby metod konstruowania i sterowania interaktywną grafiką trójwymiarową. Książka ta będzie znakomicie służyła wszystkim tym, którzy używają go od dłuższego czasu, a chcieliby poszerzyć swoje umiejętności i usystematyzować wiedzę.
Magazyn 3D 2/2001,

Dreamweaver 3 dla każdego

Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona internautów, którzy używają Dreamweavera bądź też noszą się z takim zamiarem. Dreamweaver to edytor HTML, narzędzie autorskie i do zarządzania stronami WWW w jednym. Nauczysz się jak używać Dreamweavera do tworzenia podstawowych stron WWW, wyświetlać dane w tabelach i korzystać z tabel do projektowania układu strony, tworzyć strony WWW za pomocą DHTML i arkuszy styli, tworzyć formularze, wstawiać na strony skrypty i akcje oraz tworzyć animacje z wykorzystaniem ścieżek czasowych. Opanujesz również zarządzania projektami witryn oraz nauczysz się tworzyć i stosować szablony. Książkę napisała Betsy Bruce, projektantka aplikacji internetowych. Posiada ona certyfikat Macromedii w zakresie szkoleń dotyczących Dreamweavera. Niniejsza pozycja oparta jest na jej wieloletnich doświadczeniach w pracy ze studentami, co znajduje swój oddźwięk w jasnym i zrozumiałym dla każdego sposobie dzielenia się wiedzą. "Nauczysz się jak używać Dreamweavera do zarządzania projektami witryn www"
Computer Arts 3/2001, ca

Flash 4 w praktyce

Chociaż jest to już trzecia książka Heliona poświęcona czwartej wersji Flasha, to zasługuje na nie mniejszą uwagę od pozostałych. Skorzysta z niej zarówno ten, kto dopiero chce poznać program, jak i średnio zaawansowany użytkownik Flasha. Na niespełna 260 stronach autor skoncentrował się nie tylko na wytłumaczeniu funkcji programu w sposób bardzo przystępny i wyczerpujący, ale także na zastosowaniu Flasha w praktyce -- szczególnie przy tworzeniu interaktywnych stron www. Książka jest bogato zilustrowana przykładami i prowadzi czytelnika krok po kroku nawet przez najtrudniejsze ćwiczenia poświęcone pisaniu akcji, skryptów czy też budowaniu wzorcowych dokumentów HTML. Na zainteresowanie zasługują opisane i umieszczone na załączonym CD-ROMie przykłady interaktywnych przycisków i symboli, które autor zaprojektował z dużą pomysłowością. Dla przyszłego projektanta stron internetowych mogą się one stać źródłem własnych pomysłów. Mam nadzieje, że ta książka spełniła wasze oczekiwania
Computer Arts 3/2001, ca

Maya 2. Animacja postaci

"Maya 2: animacja postaci" jest jedna z najciekawszych pozycji, z jakimi miałem ostatnio do czynienia. Ze względu na sporą dawkę teorii z zakresu animacji (tworzenia scenariusza, budowania charakteru postaci, metod animacji, poprawnego opowiadania historii i sposobów manipulacji widzem) może za-interesować nawet kogoś, kto z MAYA nie ma i nie chce mieć nic wspólnego. Autorzy są ludźmi z osiągnięciami w branży animacji. Dają wiele wskazówek, jak zostać lepszym animatorem. Część praktyczna książki ukazuje procesy modelowania postaci, animacji ciała i twarzy. Tytuł może trochę zmylić, gdyż mamy tu do czynienia nie tylko z samą animacją postaci. Krok po kroku opisane są metody tworzenia postaci ludzkiej, smoka i kilku innych modeli opartych o geometrię NURBS. Książka zawiera też teorię oświetlenia i kilka przykładów praktycznych ustawiania światła, m.in. podczas rotoskopii. Obszerny rozdział przeznaczony został na techniki mapowania i malowania tekstur w oparciu o narzędzia MAYA, a także popularne pakiety 2D typu Adobe Photoshop. Znalazłem w tej książce wiele informacji, na które dotychczas udawało mi się trafiać jedynie w materiałach o animacji klasycznej/rysunkowej. Całość dopełnia płyta CD ze źródłami przykładów projektów w MAYA. Jednym z niewielu mankamentów jest jakość niektórych ilustracji. Na szczęście tylko w kilku miejscach nastręcza to lekkich trudności z rozszyfrowaniem ich zawartości. Polecam tę książkę wszystkim, którzy chcą usprawnić zarówno swój warsztat w MAYA, jak i pogłębić wiedzę na temat opowiadania historii poprzez animacje.
Magazyn 3D 02/2001, Paweł Lipka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint